23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
24.07.2024
Udbudstype
Andre

Udbyder

Region Midtjylland

Genudbud af Operations og øvrige engangshandsker


Region Midtjylland

443121-2024 - Resultater
Danmark – Handsker – Genudbud af Operations og øvrige engangshandsker
OJ S 143/2024 24/07/2024
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Varer
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn Region Midtjylland
Køberens retlige status : Regional myndighed
Den ordregivende myndigheds aktiviteter : Sundhed
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel Genudbud af Operations og øvrige engangshandsker
Beskrivelse Udbuddet vedrører indkøb og levering af operations- og øvrige engangshandsker til Region Midtjylland.
Identifikator for proceduren d81ed3f2-e340-4f20-b393-443921b73a2b
Tidligere bekendtgørelse : ca0b73f2-ade6-4fa4-b914-43927c9b74f0-01
Intern identifikator 1-23-4-72-8-24
Udbudsprocedure Offentligt udbud
Proceduren er en hasteprocedure nej
2.1.1.
Formål
Kontraktens art Varer
Primær klassificering   ( cpv ): 18424000   Handsker
Yderligere klassificering   ( cpv ): 18424300   Engangshandsker, 33141420   Operationshandsker
2.1.2.
Udførelsessted
Landespecifik underafdeling (NUTS) Østjylland   ( DK042 )
Land Danmark
2.1.2.
Udførelsessted
Landespecifik underafdeling (NUTS) Vestjylland   ( DK041 )
Land Danmark
2.1.4.
Generelle oplysninger
Retsgrundlag
Direktiv 2014/24/EU
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0001
Titel : DELKONTRAKT 1: OP-HANDSKER MED KRAV TIL GENNEMBRUDSTID OVERFOR METHYLMETHACRYLAT
Beskrivelse : Sterile operations handsker med krav til gennembrudstid overfor methylthacrylat i latex og latex fri materiale. Anslået mængde angivet i PAR.
Intern identifikator : 1
5.1.1.
Formål
Kontraktens art : Varer
Primær klassificering   ( cpv ): 18424000   Handsker
Yderligere klassificering   ( cpv ): 18424300   Engangshandsker, 33141420   Operationshandsker
Mængde 1 994 272
5.1.2.
Udførelsessted
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Østjylland   ( DK042 )
Land : Danmark
5.1.2.
Udførelsessted
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Vestjylland   ( DK041 )
Land : Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 4   År
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
Oplysninger om tidligere bekendtgørelser :
Identifikator for den foregående bekendtgørelse : 74610-2024
Identifikator for den foregående bekendtgørelse : 00665833-2023
Yderligere oplysninger : Udbudsmaterialet, herunder udbudsbetingelserne, offentliggøres via det internetbaserede eSourcing-system, CTM fra EU-Supply. Således kan udbudsmaterialet, herunder evt. rettelsesblade, downloades via https://eu.eu-supply.com/ctm/supplier/publictenders?B=REGIONMIDT. Al kommunikation vedrørende dette udbud skal foregå via EU-Supply i overensstemmelse med udbudsbetingelserne - og ikke via ordregivers ovenfor oplyste e-mail. Adgang til udbudsmaterialet og deltagelse i udbuddet kræver online registrering i EU-Supply. Det er gratis at oprette sig som bruger i systemet. Efter registreringen logger Tilbudsgiver sig ind i øverste venstre hjørne. Herefter kommer der en oversigt over alle regionens udbud, og der klikkes på det relevante udbud, hvorefter udbudsmaterialet kommer frem, herunder de bilag, som skal afleveres som en del af det samlede tilbud. Bemærk venligst, at både ordregivers og Tilbudsgivers handlinger logges i systemet. Ved tekniske spørgsmål til brugen af systemet, kontakt venligst EU-Supply's Support på telefon 70 20 80 14 eller mail til dksupport@eu-supply.com Spørgsmål til selve udbuddet skal stilles til ordregiver via spørgsmål/svar-modulet inde i systemet. Svar på disse spørgsmål offentliggøres i anonymiseret form i systemet, hvor de er tilgængelige for alle. I forhold til udelukkelsesgrunde, finder den obligatoriske udelukkelsesgrund i udbudslovens § 134a også anvendelse. Oplysninger om udelukkelsesgrunde angives i ESPD. Den samlede anslåede mænge for delkontrakten er 1.994.272 par. Den samlede maksimale mængde for delkontrakten er 2.692.267 par. For yderligere oplysninger om anslået og maksimal værdi/mængde, se udbudsbetingelserne. Såfremt Tilbudsgiver har mere end ét produkt, der opfylder Ordregivers mindstekrav, kan der afgives 2 tilbud på hver delkontrakt, hvor tilbudsvarianter forefindes. Det er en forudsætning, at alle mindstekrav er opfyldt. Tilbudsvarianter afgives i konkurrence med – og evalueres mod – alle øvrige tilbud, herunder mod tilbudsvarianten fra samme Tilbudsgiver. Ønskes der afgivet 2 tilbud (et for hver tilbudsvariant), skal Kontraktbilag 2, Kontraktbilag 3, Kontraktbilag 9 og Kontraktbilag 10 udfyldes for hvert af tilbuddene og vedlægges som henholdsvis Kontraktbilag 2a og 2b, samt Kontraktbilag 3a og 3b, samt Kontraktbilag 9a og 9b, samt Kontraktbilag 10a og 10b. Ordregiver vil maksimalt antage ét af de 2 tilbud.
5.1.7.
Strategiske udbud
Socialt mål, som fremmes Due diligence i forbindelse med menneskerettigheder i globale forsyningskæder
Socialt mål, som fremmes Retfærdige arbejdsforhold
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Kvalitet
Beskrivelse : Se Kontraktbilag 2 - Kravspecifikation
Vægtning (procentdel, præcis) : 65

Kriterium :
Type : Pris
Beskrivelse : Pris
Vægtning (procentdel, præcis) : 35
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om undersøgelsesfrister : Klage skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, og 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere. Samtidig med klagens fremsendelse til Klagenævnet for Udbud skal klageren sende en kopi af klagen med bilag til Ordregiveren, gerne pr. e-mail.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
TED eSender Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt LOT-0002
Titel : DELKONTRAKT 2: OP-HANDSKER UDEN KRAV TIL GENNEMBRUDSTID OVERFOR METHYLMETHACRYLAT
Beskrivelse : Sterile operations handsker uden krav til gennembrudstid overfor methylthacrylat i latex og latex fri materiale. Anslået mængde angivet i PAR.
Intern identifikator : 2
5.1.1.
Formål
Kontraktens art : Varer
Primær klassificering   ( cpv ): 18424000   Handsker
Yderligere klassificering   ( cpv ): 18424300   Engangshandsker, 33141420   Operationshandsker
Mængde 2 387 336
5.1.2.
Udførelsessted
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Østjylland   ( DK042 )
Land : Danmark
5.1.2.
Udførelsessted
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Vestjylland   ( DK041 )
Land : Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 4   År
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
Oplysninger om tidligere bekendtgørelser :
Identifikator for den foregående bekendtgørelse : 74610-2024
Identifikator for den foregående bekendtgørelse : 00665833-2023
Yderligere oplysninger : Udbudsmaterialet, herunder udbudsbetingelserne, offentliggøres via det internetbaserede eSourcing-system, CTM fra EU-Supply. Således kan udbudsmaterialet, herunder evt. rettelsesblade, downloades via https://eu.eu-supply.com/ctm/supplier/publictenders?B=REGIONMIDT. Al kommunikation vedrørende dette udbud skal foregå via EU-Supply i overensstemmelse med udbudsbetingelserne - og ikke via ordregivers ovenfor oplyste e-mail. Adgang til udbudsmaterialet og deltagelse i udbuddet kræver online registrering i EU-Supply. Det er gratis at oprette sig som bruger i systemet. Efter registreringen logger Tilbudsgiver sig ind i øverste venstre hjørne. Herefter kommer der en oversigt over alle regionens udbud, og der klikkes på det relevante udbud, hvorefter udbudsmaterialet kommer frem, herunder de bilag, som skal afleveres som en del af det samlede tilbud. Bemærk venligst, at både ordregivers og Tilbudsgivers handlinger logges i systemet. Ved tekniske spørgsmål til brugen af systemet, kontakt venligst EU-Supply's Support på telefon 70 20 80 14 eller mail til dksupport@eu-supply.com Spørgsmål til selve udbuddet skal stilles til ordregiver via spørgsmål/svar-modulet inde i systemet. Svar på disse spørgsmål offentliggøres i anonymiseret form i systemet, hvor de er tilgængelige for alle. I forhold til udelukkelsesgrunde, finder den obligatoriske udelukkelsesgrund i udbudslovens § 134a også anvendelse. Oplysninger om udelukkelsesgrunde angives i ESPD. Den samlede anslåede mænge for delkontrakten er 2.387.336 par . Den samlede maksimale mængde for delkontrakten er 3.222.904 par For yderligere oplysninger om anslået og maksimal værdi/mængde, se udbudsbetingelserne. Såfremt Tilbudsgiver har mere end ét produkt, der opfylder Ordregivers mindstekrav, kan der afgives 2 tilbud på hver delkontrakt, hvor tilbudsvarianter forefindes. Det er en forudsætning, at alle mindstekrav er opfyldt. Tilbudsvarianter afgives i konkurrence med – og evalueres mod – alle øvrige tilbud, herunder mod tilbudsvarianten fra samme Tilbudsgiver. Ønskes der afgivet 2 tilbud (et for hver tilbudsvariant), skal Kontraktbilag 2, Kontraktbilag 3, Kontraktbilag 9 og Kontraktbilag 10 udfyldes for hvert af tilbuddene og vedlægges som henholdsvis Kontraktbilag 2a og 2b, samt Kontraktbilag 3a og 3b, samt Kontraktbilag 9a og 9b, samt Kontraktbilag 10a og 10b. Ordregiver vil maksimalt antage ét af de 2 tilbud.
5.1.7.
Strategiske udbud
Socialt mål, som fremmes Due diligence i forbindelse med menneskerettigheder i globale forsyningskæder
Socialt mål, som fremmes Retfærdige arbejdsforhold
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Kvalitet
Beskrivelse : Se Kontraktbilag 2 - Kravspecifikation
Vægtning (procentdel, præcis) : 60

Kriterium :
Type : Pris
Beskrivelse : Pris
Vægtning (procentdel, præcis) : 40
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om undersøgelsesfrister : Klage skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, og 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere. Samtidig med klagens fremsendelse til Klagenævnet for Udbud skal klageren sende en kopi af klagen med bilag til Ordregiveren, gerne pr. e-mail
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
TED eSender Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt LOT-0003
Titel : DELKONTRAKT 3: DOBBELT HANDSKESYSTEM TIL CYTOSTATIKAPRODUKTION
Beskrivelse : Cytostatikahandsken benyttes til lægemiddelproduktion af cytostatika. Produktionen forgår aseptisk og i isolator. Anslået mængde angivet i PAR
Intern identifikator : 3
5.1.1.
Formål
Kontraktens art : Varer
Primær klassificering   ( cpv ): 18424000   Handsker
Yderligere klassificering   ( cpv ): 18424300   Engangshandsker, 33141420   Operationshandsker
Mængde 561 800
5.1.2.
Udførelsessted
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Østjylland   ( DK042 )
Land : Danmark
5.1.2.
Udførelsessted
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Vestjylland   ( DK041 )
Land : Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 4   År
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
Oplysninger om tidligere bekendtgørelser :
Identifikator for den foregående bekendtgørelse : 74610-2024
Identifikator for den foregående bekendtgørelse : 00665833-2023
Yderligere oplysninger : Udbudsmaterialet, herunder udbudsbetingelserne, offentliggøres via det internetbaserede eSourcing-system, CTM fra EU-Supply. Således kan udbudsmaterialet, herunder evt. rettelsesblade, downloades via https://eu.eu-supply.com/ctm/supplier/publictenders?B=REGIONMIDT. Al kommunikation vedrørende dette udbud skal foregå via EU-Supply i overensstemmelse med udbudsbetingelserne - og ikke via ordregivers ovenfor oplyste e-mail. Adgang til udbudsmaterialet og deltagelse i udbuddet kræver online registrering i EU-Supply. Det er gratis at oprette sig som bruger i systemet. Efter registreringen logger Tilbudsgiver sig ind i øverste venstre hjørne. Herefter kommer der en oversigt over alle regionens udbud, og der klikkes på det relevante udbud, hvorefter udbudsmaterialet kommer frem, herunder de bilag, som skal afleveres som en del af det samlede tilbud. Bemærk venligst, at både ordregivers og Tilbudsgivers handlinger logges i systemet. Ved tekniske spørgsmål til brugen af systemet, kontakt venligst EU-Supply's Support på telefon 70 20 80 14 eller mail til dksupport@eu-supply.com Spørgsmål til selve udbuddet skal stilles til ordregiver via spørgsmål/svar-modulet inde i systemet. Svar på disse spørgsmål offentliggøres i anonymiseret form i systemet, hvor de er tilgængelige for alle. I forhold til udelukkelsesgrunde, finder den obligatoriske udelukkelsesgrund i udbudslovens § 134a også anvendelse. Oplysninger om udelukkelsesgrunde angives i ESPD. Den samlede anslåede mænge for delkontrakten er 561.800 par. Den samlede maksimale mængde for delkontrakten er 758.430 par For yderligere oplysninger om anslået og maksimal værdi/mængde, se udbudsbetingelserne Såfremt Tilbudsgiver har mere end ét produkt, der opfylder Ordregivers mindstekrav, kan der afgives 2 tilbud på hver delkontrakt, hvor tilbudsvarianter forefindes. Det er en forudsætning, at alle mindstekrav er opfyldt. Tilbudsvarianter afgives i konkurrence med – og evalueres mod – alle øvrige tilbud, herunder mod tilbudsvarianten fra samme Tilbudsgiver. Ønskes der afgivet 2 tilbud (et for hver tilbudsvariant), skal Kontraktbilag 2, Kontraktbilag 3, Kontraktbilag 9 og Kontraktbilag 10 udfyldes for hvert af tilbuddene og vedlægges som henholdsvis Kontraktbilag 2a og 2b, samt Kontraktbilag 3a og 3b, samt Kontraktbilag 9a og 9b, samt Kontraktbilag 10a og 10b. Ordregiver vil maksimalt antage ét af de 2 tilbud.
5.1.7.
Strategiske udbud
Socialt mål, som fremmes Due diligence i forbindelse med menneskerettigheder i globale forsyningskæder
Socialt mål, som fremmes Retfærdige arbejdsforhold
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Kvalitet
Beskrivelse : Se Kontraktbilag 2 - Kravspecifikation
Vægtning (procentdel, præcis) : 60

Kriterium :
Type : Pris
Beskrivelse : Pris
Vægtning (procentdel, præcis) : 40
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om undersøgelsesfrister : Klage skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, og 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere. Samtidig med klagens fremsendelse til Klagenævnet for Udbud skal klageren sende en kopi af klagen med bilag til Ordregiveren, gerne pr. e-mail.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
TED eSender Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt LOT-0004
Titel : DELKONTRAKT 4: VÆRNEMIDDEL, NITRIL, LANG HANDSKE TIL SKOPVASK
Beskrivelse : Handsker til skyllerumsarbejde, skopvask og isolationspatienter (sidstnævnte grundet længden på manchetten). Anslået mængde angivet i styk.
Intern identifikator : 4
5.1.1.
Formål
Kontraktens art : Varer
Primær klassificering   ( cpv ): 18424000   Handsker
Yderligere klassificering   ( cpv ): 18424300   Engangshandsker
Mængde 8 059 200
5.1.2.
Udførelsessted
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Østjylland   ( DK042 )
Land : Danmark
5.1.2.
Udførelsessted
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Vestjylland   ( DK041 )
Land : Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 4   År
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
Oplysninger om tidligere bekendtgørelser :
Identifikator for den foregående bekendtgørelse : 74610-2024
Identifikator for den foregående bekendtgørelse : 00665833-2023
Yderligere oplysninger : Udbudsmaterialet, herunder udbudsbetingelserne, offentliggøres via det internetbaserede eSourcing-system, CTM fra EU-Supply. Således kan udbudsmaterialet, herunder evt. rettelsesblade, downloades via https://eu.eu-supply.com/ctm/supplier/publictenders?B=REGIONMIDT. Al kommunikation vedrørende dette udbud skal foregå via EU-Supply i overensstemmelse med udbudsbetingelserne - og ikke via ordregivers ovenfor oplyste e-mail. Adgang til udbudsmaterialet og deltagelse i udbuddet kræver online registrering i EU-Supply. Det er gratis at oprette sig som bruger i systemet. Efter registreringen logger Tilbudsgiver sig ind i øverste venstre hjørne. Herefter kommer der en oversigt over alle regionens udbud, og der klikkes på det relevante udbud, hvorefter udbudsmaterialet kommer frem, herunder de bilag, som skal afleveres som en del af det samlede tilbud. Bemærk venligst, at både ordregivers og Tilbudsgivers handlinger logges i systemet. Ved tekniske spørgsmål til brugen af systemet, kontakt venligst EU-Supply's Support på telefon 70 20 80 14 eller mail til dksupport@eu-supply.com Spørgsmål til selve udbuddet skal stilles til ordregiver via spørgsmål/svar-modulet inde i systemet. Svar på disse spørgsmål offentliggøres i anonymiseret form i systemet, hvor de er tilgængelige for alle. I forhold til udelukkelsesgrunde, finder den obligatoriske udelukkelsesgrund i udbudslovens § 134a også anvendelse. Oplysninger om udelukkelsesgrunde angives i ESPD. Den samlede anslåede mænge for delkontrakten er 8.059.200 styk . Den samlede maksimale mængde for delkontrakten er 10.879.920 styk For yderligere oplysninger om anslået og maksimal værdi/mængde, se udbudsbetingelserne Såfremt Tilbudsgiver har mere end ét produkt, der opfylder Ordregivers mindstekrav, kan der afgives 2 tilbud på hver delkontrakt, hvor tilbudsvarianter forefindes. Det er en forudsætning, at alle mindstekrav er opfyldt. Tilbudsvarianter afgives i konkurrence med – og evalueres mod – alle øvrige tilbud, herunder mod tilbudsvarianten fra samme Tilbudsgiver. Ønskes der afgivet 2 tilbud (et for hver tilbudsvariant), skal Kontraktbilag 2, Kontraktbilag 3, Kontraktbilag 9 og Kontraktbilag 10 udfyldes for hvert af tilbuddene og vedlægges som henholdsvis Kontraktbilag 2a og 2b, samt Kontraktbilag 3a og 3b, samt Kontraktbilag 9a og 9b, samt Kontraktbilag 10a og 10b. Ordregiver vil maksimalt antage ét af de 2 tilbud.
5.1.7.
Strategiske udbud
Socialt mål, som fremmes Due diligence i forbindelse med menneskerettigheder i globale forsyningskæder
Socialt mål, som fremmes Retfærdige arbejdsforhold
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Kvalitet
Beskrivelse : Se Kontraktbilag 2 - Kravspecifikation
Vægtning (procentdel, præcis) : 60

Kriterium :
Type : Pris
Beskrivelse : Pris
Vægtning (procentdel, præcis) : 40
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om undersøgelsesfrister : Klage skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, og 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere. Samtidig med klagens fremsendelse til Klagenævnet for Udbud skal klageren sende en kopi af klagen med bilag til Ordregiveren, gerne pr. e-mail.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
TED eSender Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt LOT-0005
Titel : DELKONTRAKT 5: VÆRNEMIDDEL, STÆRK OG LANG HANDSKE TIL STERILCENTRALEN
Beskrivelse : Handsker til håndtering og vask af urene instrumenter primært af sterilcentralen. Anslået mængde angivet i styk.
Intern identifikator : 5
5.1.1.
Formål
Kontraktens art : Varer
Primær klassificering   ( cpv ): 18424000   Handsker
Yderligere klassificering   ( cpv ): 18424300   Engangshandsker
Mængde 526 800
5.1.2.
Udførelsessted
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Østjylland   ( DK042 )
Land : Danmark
5.1.2.
Udførelsessted
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Vestjylland   ( DK041 )
Land : Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 4   År
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
Oplysninger om tidligere bekendtgørelser :
Identifikator for den foregående bekendtgørelse : 74610-2024
Identifikator for den foregående bekendtgørelse : 00665833-2023
Yderligere oplysninger : Udbudsmaterialet, herunder udbudsbetingelserne, offentliggøres via det internetbaserede eSourcing-system, CTM fra EU-Supply. Således kan udbudsmaterialet, herunder evt. rettelsesblade, downloades via https://eu.eu-supply.com/ctm/supplier/publictenders?B=REGIONMIDT. Al kommunikation vedrørende dette udbud skal foregå via EU-Supply i overensstemmelse med udbudsbetingelserne - og ikke via ordregivers ovenfor oplyste e-mail. Adgang til udbudsmaterialet og deltagelse i udbuddet kræver online registrering i EU-Supply. Det er gratis at oprette sig som bruger i systemet. Efter registreringen logger Tilbudsgiver sig ind i øverste venstre hjørne. Herefter kommer der en oversigt over alle regionens udbud, og der klikkes på det relevante udbud, hvorefter udbudsmaterialet kommer frem, herunder de bilag, som skal afleveres som en del af det samlede tilbud. Bemærk venligst, at både ordregivers og Tilbudsgivers handlinger logges i systemet. Ved tekniske spørgsmål til brugen af systemet, kontakt venligst EU-Supply's Support på telefon 70 20 80 14 eller mail til dksupport@eu-supply.com Spørgsmål til selve udbuddet skal stilles til ordregiver via spørgsmål/svar-modulet inde i systemet. Svar på disse spørgsmål offentliggøres i anonymiseret form i systemet, hvor de er tilgængelige for alle. I forhold til udelukkelsesgrunde, finder den obligatoriske udelukkelsesgrund i udbudslovens § 134a også anvendelse. Oplysninger om udelukkelsesgrunde angives i ESPD. Den samlede anslåede mænge for delkontrakten er 526.800 styk. Den samlede maksimale mængde for delkontrakten er 711.180 styk For yderligere oplysninger om anslået og maksimal værdi/mængde, se udbudsbetingelserne Såfremt Tilbudsgiver har mere end ét produkt, der opfylder Ordregivers mindstekrav, kan der afgives 2 tilbud på hver delkontrakt, hvor tilbudsvarianter forefindes. Det er en forudsætning, at alle mindstekrav er opfyldt. Tilbudsvarianter afgives i konkurrence med – og evalueres mod – alle øvrige tilbud, herunder mod tilbudsvarianten fra samme Tilbudsgiver. Ønskes der afgivet 2 tilbud (et for hver tilbudsvariant), skal Kontraktbilag 2, Kontraktbilag 3, Kontraktbilag 9 og Kontraktbilag 10 udfyldes for hvert af tilbuddene og vedlægges som henholdsvis Kontraktbilag 2a og 2b, samt Kontraktbilag 3a og 3b, samt Kontraktbilag 9a og 9b, samt Kontraktbilag 10a og 10b. Ordregiver vil maksimalt antage ét af de 2 tilbud.
5.1.7.
Strategiske udbud
Socialt mål, som fremmes Due diligence i forbindelse med menneskerettigheder i globale forsyningskæder
Socialt mål, som fremmes Retfærdige arbejdsforhold
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Kvalitet
Beskrivelse : Se Kontraktbilag 2 - Kravspecifikation
Vægtning (procentdel, præcis) : 60

Kriterium :
Type : Pris
Beskrivelse : Pris
Vægtning (procentdel, præcis) : 40
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om undersøgelsesfrister : Klage skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, og 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere. Samtidig med klagens fremsendelse til Klagenævnet for Udbud skal klageren sende en kopi af klagen med bilag til Ordregiveren, gerne pr. e-mail.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
TED eSender Mercell Holding ASA
6. Resultater
Værdien af alle kontrakter tildelt i denne meddelelse 50 487 095,00   DKK
Rammeaftalernes maksimumværdi i denne procedure 50 487 095,00   DKK
Rammeaftalens omtrentlige værdi 37 397 848,00   DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0001
Vinder udvælgelse status Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale :
Den maksimale værdi for rammeaftalen 27 814 552,00   DKK
Revurderet værdi af rammeaftalen 20 603 372,00   DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn Mölnlycke Health Care ApS
Tilbud
Tilbud – Identifikator Mölnlycke
Identifikator for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0001
Koncessionsværdi
Underentreprise Nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Kontrakt 1
Dato for indgåelse af kontrakten 14/06/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale ja
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse :
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra mikrovirksomheder samt små eller mellemstore virksomheder
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 1
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i andre EØS-lande end købers land
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser : Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 4
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0002
Vinder udvælgelse status Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale :
Den maksimale værdi for rammeaftalen 12 091 918,00   DKK
Revurderet værdi af rammeaftalen 8 956 976,00   DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn Konsortium Prosenso ApS og Eastwest Medico ApS
Tilbud
Tilbud – Identifikator Prosenso og Eastwest Medico
Identifikator for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0002
Koncessionsværdi
Underentreprise Nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Kontrakt 2
Dato for indgåelse af kontrakten 14/06/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale ja
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse :
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra mikrovirksomheder samt små eller mellemstore virksomheder
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 3
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i andre EØS-lande end købers land
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser : Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 8
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0003
Vinder udvælgelse status Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale :
Den maksimale værdi for rammeaftalen 6 557 895,00   DKK
Revurderet værdi af rammeaftalen 4 857 700,00   DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn OneMed A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator OneMed
Identifikator for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0003
Koncessionsværdi
Underentreprise Nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Kontrakt 3
Dato for indgåelse af kontrakten 14/06/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale ja
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse :
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra mikrovirksomheder samt små eller mellemstore virksomheder
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 1
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i andre EØS-lande end købers land
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser : Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 5
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0004
Vinder udvælgelse status Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale :
Den maksimale værdi for rammeaftalen 4 022 730,00   DKK
Revurderet værdi af rammeaftalen 2 979 800,00   DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn Abena A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator Abena
Identifikator for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0004
Koncessionsværdi
Underentreprise Nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Kontrakt 4
Dato for indgåelse af kontrakten 29/06/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale ja
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse :
Type modtagne indgivelser : Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 4
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i andre EØS-lande end købers land
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra mikrovirksomheder samt små eller mellemstore virksomheder
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 2
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0005
Vinder udvælgelse status Der er ikke udvalgt en vinder, og konkurrencen er afsluttet.
Begrundelsen for ikke at udvælge en vinder : Alle tilbud, ansøgninger om deltagelse eller projekter blev trukket tilbage eller eller ikke fundet antagelige
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse :
Type modtagne indgivelser : Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 3
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn : Region Midtjylland
Registreringsnummer : 29190925
Afdeling : Indkøb & Medicoteknik
Postadresse : Olof Palmes Allé 15    
By : Aarhus N
Postnummer : 8200
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Østjylland   ( DK042 )
Land : Danmark
Kontaktpunkt : Anete Dudele
Telefon : +45 24427995
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-0002
Officielt navn : Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer : 37795526
Postadresse : Nævnenes Hus, Tolboden 2    
By : Viborg
Postnummer : 8800
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Østjylland   ( DK042 )
Land : Danmark
Telefon : +45 72405708
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0003
Officielt navn : Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer : 10294819
Postadresse : Carl Jacobsens Vej 35    
By : Valby
Postnummer : 2500
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Københavns omegn   ( DK012 )
Land : Danmark
E-mail : kfst@kfst.dk
Telefon : +45 41715000
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0004
Officielt navn : Abena A/S
Registreringsnummer : 25682742
By : Aabenraa
Postnummer : 6200
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Sydjylland   ( DK032 )
Land : Danmark
E-mail : udbud@abena.dk
Telefon : 74311818
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0004
8.1.
ORG-0005
Officielt navn : Konsortium Prosenso ApS og Eastwest Medico ApS
Registreringsnummer : 44510014
By : Charlottenlund
Postnummer : 2920
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Københavns omegn   ( DK012 )
Land : Danmark
Telefon : +45 7070 1711
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0002
8.1.
ORG-0006
Officielt navn : Mölnlycke Health Care ApS
Registreringsnummer : 20456191
By : Allerød
Postnummer : 3450
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Nordsjælland   ( DK013 )
Land : Danmark
Telefon : +4580886810
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0001
8.1.
ORG-0007
Officielt navn : OneMed A/S
Registreringsnummer : 19 84 66 79
By : Hinnerup
Postnummer : 8382
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Østjylland   ( DK042 )
Land : Danmark
Telefon : +4586109109
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0003
8.1.
ORG-0008
Officielt navn : Mercell Holding ASA
Registreringsnummer : 980921565
Postadresse : Askekroken 11    
By : Oslo
Postnummer : 0277
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Oslo   ( NO081 )
Land : Norge
Kontaktpunkt : eSender
Telefon : +47 21018800
Fax : +47 21018801
Internetadresse : http://mercell.com/
Denne organisations roller
TED eSender
11. Oplysninger om bekendtgørelsen
11.1.
Oplysninger om bekendtgørelsen
Identifikator for bekendtgørelsen : 94c4f856-1b93-45fb-9c6b-410ca4a5ff27   - 01
Formulartype : Resultater
Bekendtgørelsestype : Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Bekendtgørelsessubtype 29
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen : 23/07/2024   11:13:12 (UTC)
Dato for afsendelse af bekendtgørelse (eSender) : 23/07/2024   11:30:37 (UTC)
Sprog, som denne bekendtgørelse er officielt tilgængelig på : dansk
11.2.
Oplysninger om offentliggørelsen
Bekendtgørelsesnummer : 443121-2024
EUT-S-nummer : 143/2024
Offentliggørelsesdato : 24/07/2024

Send til en kollega

0.062