1.
Køber
1.1.
Køber
Officielt navn
:
Vejle Kommune
1.1.
Køber
Officielt navn
:
Tolstrup & Hvilsted
2.
Procedure
2.1.
Procedure
Titel
:
Udbud af beskæftigelsesrettede indsatser til Vejle Kommune
Beskrivelse
:
Udbuddet vedrører tre (3) rammeaftaler vedr. beskæftigelsesindsatser til Vejle Kommune. De tre (3) rammeaftaler består af følgende: • Delaftale 1 – Jobrettede forløb for jobparate borgere • Delaftale 2 – Jobrettede forløb for aktivitetsparate borgere • Delaftale 3 - Mentorforløb Delaftale 1 er målrettet jobparate borgere og delaftale 2 er målrettet aktivitetsparate borgere. Fælles for delaftale 1 og delaftale 2 er, at målet med forløbene er, at borger kommer i varig beskæftigelse. Ud over forløb frem mod beskæftigelse, eller praktikplads, vil der, primært for de borgere, der kommer i virksomhedspraktik, være et opfølgningsforløb med leverandøren, med henblik på fastholdelse i praktikken. Delaftale 3 – mentorforløb er for borgere med sociale, fysiske, psykiske og/eller personlige problemer/barrierer, som har behov for mentorstøtte i form af personlig, faglig og/eller afklarende støtte. Målgruppen vil typisk være i parallelle forløb samtidig med mentorforløbet. Disse parallelle forløb er ikke en del af de udbudte rammeaftaler.
Identifikator for proceduren
:
19ff845b-365c-4143-a375-48fa7c114a8d
Tidligere bekendtgørelse
:
4243121f-847c-499b-af4e-d98e577e2c15-01
Intern identifikator
:
Udbud af beskæftigelsesrettede indsatser til Vejle Kommune
Udbudsprocedure
:
Anden procedure, der afvikles i flere faser
Hovedpunkterne i proceduren
:
Udbud efter light regimet. Udbuddet gennemføres i flere faser, således, at der i første fase gennemføres en prækvalifikation. Herefter vil udbudsmaterialet vil blive gjort tilgængeligt for de prækvalificerede virksomheder. Vejle Kommune ønsker mulighed for at gennemføre forhandlinger som en del af udbudsprocessen, men forbeholder sig også retten til at antage indledende tilbud.
2.1.2.
Udførelsessted
By
:
Vejle
Postnummer
:
7100
Landespecifik underafdeling (NUTS)
:
Sydjylland
(
DK032
)
Land
:
Danmark
2.1.3.
Værdi
Rammeaftalens maksimumværdi
:
43 200 000,00
DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Indkaldelse af tilbud er afsluttet
Yderligere oplysninger
:
Udbuddet er opdelt i tre (3) delaftaler. De tre (3) aftaler består af følgende: • Delaftale 1 – Jobrettede forløb for jobparate borgere • Delaftale 2 – Jobrettede forløb for aktivitetsparate borgere • Delaftale 3 - Mentorforløb Ansøger kan søge om prækvalifikation på en, flere eller alle delaftaler. Ansøger opfordres til at søge eventuelle uklarheder og usikkerheder afklaret ved at stille spørgsmål til udbuddet. Alle spørgsmål skal stilles i udbudssystemet ETHICS ved at klikke på ”Send Spørgsmål” under fanen ”Kommunikation”. Herefter udfyldes dialogboksen med henvisning og spørgsmålet. Ved at klikke på ”Send” fremsendes spørgsmålet til Ordregiver. Ordregiver besvarer spørgsmål ved at uploade et spørgsmål/svar-dokument i Ethics. Spørgsmål modtaget inden spørgefristen den 22. marts, vil blive besvaret af Ordregiver, hvorimod spørgsmål modtaget efter spørgefristens udløb, alene vil blive besvaret, hvis spørgsmålets karakter ikke gør det uforholdsmæssigt byrdefuldt for Ordregiver at besvare spørgsmålet inden svarfristen den 27. marts. Spørgsmål modtaget senere end seks (6) hele dage, inden ansøgningsfristen, vil som udgangspunkt ikke blive besvaret. Tekniske spørgsmål omkring brugen af udbudssystemet Ethics skal stilles til supporten: 70 22 70 07 eller ved at klikke på ikonet ”Kundeservice”. Af hensyn til ressourceforbruget hos Ordregiver, skal kommunikation i udbuds- og aftaleperioden være på dansk. Der gøres opmærksom på, at dette er et formkrav, og Ordregiver er berettiget, men ikke forpligtet til at afvise Ansøger, hvis formkravet ikke overholdes. Virksomheden tilkendegiver på tro og love, at virksomheden - vedrørende fravær af den i RÅDETS FORORDNING (EU) 2022/576 af. 8. april 2022 om ændring af forordning (EU) nr. 833/2014 om restriktive foranstaltninger på baggrund af Ruslands handlinger, der destabiliserer situationen i Ukraine (herefter "Forordning 2022/576") - nævnte tilknytning til russiske statsborgere eller fysiske eller juridiske personer, enheder eller organer, der er etableret i Rusland, ikke er: a) russisk statsborger eller fysisk eller juridisk person, enhed eller organ, der er etableret i Rusland b) juridisk person, enhed eller organ, hvoraf en enhed som omhandlet i litra a) direkte eller indirekte ejer over 50 % eller c) fysisk eller juridisk person, enhed eller organ, der handler på vegne af eller efter anvisning fra en enhed som omhandlet i litra a) eller b) og at virksomheden i forbindelse med opfyldelsen af Rammeaftalen ikke anvender underleverandører eller støttende enheder omfattet af ovenstående, som tegner sig for mere end 10 % af Rammeaftalens værdi.
Retsgrundlag
:
Direktiv 2014/24/EU
5.
Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt
:
LOT-0001
Titel
:
Jobrettede forløb for jobparate borgere
Beskrivelse
:
Delaftale 1 er målrettet jobparate borgere. Målet med forløbet er, at borger kommer i varig beskæftigelse. Ud over forløb frem mod beskæftigelse, eller praktikplads, vil der, primært for de borgere, der kommer i virksomhedspraktik, være et opfølgningsforløb med leverandøren, med henblik på fastholdelse i praktikken.
Intern identifikator
:
Delaftale 1 - Jobrettede forløb for jobparate borgere
5.1.1.
Formål
Kontraktens art
:
Tjenesteydelser
Primær klassificering
(
cpv
):
85000000
Sundhedsvæsen og sociale foranstaltninger
Yderligere klassificering
(
cpv
):
85300000
Sociale foranstaltninger og hermed beslægtet virksomhed
5.1.2.
Udførelsessted
By
:
Vejle
Postnummer
:
7100
Landespecifik underafdeling (NUTS)
:
Sydjylland
(
DK032
)
Land
:
Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed
:
6
År
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
9 000 000,00
DKK
Rammeaftalens maksimumværdi
:
10 800 000,00
DKK
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
:
Type
:
Kvalitet
Beskrivelse
:
Kriteriet består af følgende tre delkriterier: Indsatser, delmål og mål Cases Kvalifikationer og kompetencer Såfremt Ordregiver ikke antager indledende tilbud, vil vægtning for Kvalitet blive fastsat i spændet 60 % - 80 %
Vægtning (pointantal, præcis)
:
80
Kriterium
:
Type
:
Pris
Beskrivelse
:
Såfremt Ordregiver ikke antager indledende tilbud, vil vægtning for Pris blive fastsat i spændet 20 % - 40 %
Vægtning (pointantal, præcis)
:
20
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om undersøgelsesfrister
:
I henhold til § 7 i lovbekendtgørelse nr. 593 af 2. juni 2016 om Klagenævnet for Udbud (i det følgende benævnt Lov om Klagenævnet for Udbud), gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, jf. udbudslovens § 171, stk. 2, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen. 2) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort; 3) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen; 4) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk.4; 5) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2, 2. pkt. En klage over, at ordregiveren i strid med Udbudsdirektivet eller forsyningsvirksomhedsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren i henhold til Lov om Klagenævnet for Udbud § 4 har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende. I henhold til Lov om Klagenævnet for Udbud § 6, stk. 4 skal klageren senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden, jf. lovens § 3, stk. 1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds egen klagevejledning kan findes på www.naevneneshus.dk.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
:
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
:
Intet dynamisk indkøbssystem
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager
:
Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
:
Vejle Kommune
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
:
Vejle Kommune
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten
:
Vejle Kommune
Organisation, der udfører betalingen
:
Vejle Kommune
Organisation, der undertegner kontrakten
:
Vejle Kommune
TED eSender
:
Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt
:
LOT-0002
Titel
:
Jobrettede forløb for aktivitets borgere
Beskrivelse
:
Delaftale 2 er målrettet aktivitetsparate borgere. Målet med forløbet er, at borger kommer i varig beskæftigelse. Ud over forløb frem mod beskæftigelse, eller praktikplads, vil der, primært for de borgere, der kommer i virksomhedspraktik, være et opfølgningsforløb med leverandøren, med henblik på fastholdelse i praktikken.
Intern identifikator
:
Delaftale 2 - Jobrettede forløb for aktivitetsparate borgere
5.1.1.
Formål
Kontraktens art
:
Tjenesteydelser
Primær klassificering
(
cpv
):
85000000
Sundhedsvæsen og sociale foranstaltninger
Yderligere klassificering
(
cpv
):
85300000
Sociale foranstaltninger og hermed beslægtet virksomhed
5.1.2.
Udførelsessted
By
:
Vejle
Postnummer
:
7100
Landespecifik underafdeling (NUTS)
:
Sydjylland
(
DK032
)
Land
:
Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed
:
6
År
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
12 000 000,00
DKK
Rammeaftalens maksimumværdi
:
14 400 000,00
DKK
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
:
Type
:
Kvalitet
Beskrivelse
:
Kriteriet består af følgende tre delkriterier: Indsatser, delmål og mål Cases Kvalifikationer og kompetencer Såfremt Ordregiver ikke antager indledende tilbud, vil vægtning for Kvalitet blive fastsat i spændet 60 % - 80 %.
Vægtning (pointantal, præcis)
:
80
Kriterium
:
Type
:
Pris
Beskrivelse
:
Såfremt Ordregiver ikke antager indledende tilbud, vil vægtning for Pris blive fastsat i spændet 20 % - 40 %
Vægtning (pointantal, præcis)
:
20
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om undersøgelsesfrister
:
I henhold til § 7 i lovbekendtgørelse nr. 593 af 2. juni 2016 om Klagenævnet for Udbud (i det følgende benævnt Lov om Klagenævnet for Udbud), gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, jf. udbudslovens § 171, stk. 2, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen. 2) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort; 3) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen; 4) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk.4; 5) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2, 2. pkt. En klage over, at ordregiveren i strid med Udbudsdirektivet eller forsyningsvirksomhedsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren i henhold til Lov om Klagenævnet for Udbud § 4 har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende. I henhold til Lov om Klagenævnet for Udbud § 6, stk. 4 skal klageren senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden, jf. lovens § 3, stk. 1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds egen klagevejledning kan findes på www. naevneneshus.dk.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
:
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
:
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion
:
nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager
:
Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten
:
Vejle Kommune
Organisation, der udfører betalingen
:
Vejle Kommune
Organisation, der undertegner kontrakten
:
Vejle Kommune
TED eSender
:
Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt
:
LOT-0003
Titel
:
Mentorforløb
Beskrivelse
:
Delaftale 3 er et mentorforløb, der er målrettet borgere med sociale, fysiske, psykiske og/eller personlige problemer/barrierer, som har behov for mentorstøtte i form af personlig, faglig og/eller afklarende støtte. Målgruppen vil typisk være i parallelle forløb samtidig med mentorforløbet. Disse parallelle forløb er ikke en del af de udbudte rammeaftaler.
Intern identifikator
:
Delaftale 3 - Mentorforløb
5.1.1.
Formål
Kontraktens art
:
Tjenesteydelser
Primær klassificering
(
cpv
):
85000000
Sundhedsvæsen og sociale foranstaltninger
Yderligere klassificering
(
cpv
):
85300000
Sociale foranstaltninger og hermed beslægtet virksomhed
5.1.2.
Udførelsessted
By
:
Vejle
Postnummer
:
7100
Landespecifik underafdeling (NUTS)
:
Sydjylland
(
DK032
)
Land
:
Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed
:
6
År
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
2 500 000,00
DKK
Rammeaftalens maksimumværdi
:
25 200 000,00
DKK
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
:
Type
:
Kvalitet
Beskrivelse
:
Kriteriet består af følgende delkriterier med en indbyrdes vægtning: Indsatser, mål og delmål 50 % Cases 30 % Kvalifikationer og kompetencer 20 % Såfremt Ordregiver ikke antager indledende tilbud, vil vægtning for Kvalitet blive fastsat i spændet 60 % - 80 %
Vægtning (pointantal, præcis)
:
80
Kriterium
:
Type
:
Pris
Beskrivelse
:
Såfremt Ordregiver ikke antager indledende tilbud, vil vægtning for Pris blive fastsat i spændet 20 % - 40 %
Vægtning (pointantal, præcis)
:
20
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om undersøgelsesfrister
:
I henhold til § 7 i lovbekendtgørelse nr. 593 af 2. juni 2016 om Klagenævnet for Udbud (i det følgende benævnt Lov om Klagenævnet for Udbud), gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, jf. udbudslovens § 171, stk. 2, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen. 2) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort; 3) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen; 4) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk.4; 5) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2, 2. pkt. En klage over, at ordregiveren i strid med Udbudsdirektivet eller forsyningsvirksomhedsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren i henhold til Lov om Klagenævnet for Udbud § 4 har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende. I henhold til Lov om Klagenævnet for Udbud § 6, stk. 4 skal klageren senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden, jf. lovens § 3, stk. 1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds egen klagevejledning kan findes på www. naevneneshus.dk.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
:
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
:
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion
:
nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager
:
Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten
:
Vejle Kommune
Organisation, der udfører betalingen
:
Vejle Kommune
Organisation, der undertegner kontrakten
:
Vejle Kommune
TED eSender
:
Mercell Holding ASA
6.
Resultater
Værdien af alle kontrakter tildelt i denne meddelelse
:
38 352 240,00
DKK
Rammeaftalernes maksimumværdi i denne procedure
:
50 400 000,00
DKK
Rammeaftalens omtrentlige værdi
:
31 300 000,00
DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID
:
LOT-0001
Vinder udvælgelse status
:
Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale
:
Den maksimale værdi for rammeaftalen
:
10 800 000,00
DKK
Revurderet værdi af rammeaftalen
:
7 500 000,00
DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
:
Officielt navn
:
Konsulenthuset ballisager
Tilbud
:
Tilbud – Identifikator
:
Udbud af beskæftigelsesrettede indsatser til Vejle Kommune
Identifikator for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter
:
LOT-0001
Koncessionsværdi:
Tilbuddet er et alternativt tilbud
:
nej
Underentreprise
:
Nej
Kontraktoplysninger:
Identifikator for kontrakten
:
24-C0002
Titel
:
Rammeaftale på Jobrettede forløb for jobparate borgere
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud
:
17/06/2024
Dato for indgåelse af kontrakten
:
05/08/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale
:
ja
Organisation, der undertegner kontrakten
:
Vejle Kommune
6.1.4.
Statistiske oplysninger
:
Resumé af de anmodninger om en undersøgelse, som køberen har modtaget
Antal klagere
:
0
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
3
6.1.
Resultat delkontrakt-ID
:
LOT-0002
Vinder udvælgelse status
:
Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale
:
Den maksimale værdi for rammeaftalen
:
14 400 000,00
DKK
Revurderet værdi af rammeaftalen
:
7 300 000,00
DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
:
Officielt navn
:
Falck Healthcare
Officielt navn
:
Falck Healthcare
Tilbud
:
Tilbud – Identifikator
:
Udbud af beskæftigelsesrettede indsatser til Vejle Kommune
Identifikator for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter
:
LOT-0002
Udbuddet blev rangordnet
:
nej
Koncessionsværdi:
Tilbuddet er et alternativt tilbud
:
nej
Underentreprise
:
Nej
Kontraktoplysninger:
Identifikator for kontrakten
:
24-C0003
Titel
:
Rammeaftale - Delaftale 2 jobrettede forløb til aktivitetsparate borgere
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud
:
17/06/2024
Dato for indgåelse af kontrakten
:
05/08/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale
:
ja
Identifikator for kontrakten
:
24-C0004
Titel
:
Rammeaftale Delaftale 2 - jobrettede forløb til aktivitetsparate borgere
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud
:
17/06/2024
Dato for indgåelse af kontrakten
:
05/08/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale
:
ja
Organisation, der undertegner kontrakten
:
Vejle Kommune
6.1.3.
Ikke-vindende tilbudsgivere
:
Officielt navn
:
Ramsdal A/S
6.1.4.
Statistiske oplysninger
:
Resumé af de anmodninger om en undersøgelse, som køberen har modtaget
Antal klagere
:
0
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
4
6.1.
Resultat delkontrakt-ID
:
LOT-0003
Vinder udvælgelse status
:
Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale
:
Den maksimale værdi for rammeaftalen
:
25 200 000,00
DKK
Revurderet værdi af rammeaftalen
:
16 500 000,00
DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
:
Officielt navn
:
Falck Healthcare
Tilbud
:
Tilbud – Identifikator
:
Udbud af beskæftigelsesrettede indsatser til Vejle Kommune
Identifikator for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter
:
LOT-0003
Koncessionsværdi:
Tilbuddet er et alternativt tilbud
:
nej
Underentreprise
:
Nej
Kontraktoplysninger:
Identifikator for kontrakten
:
24-C00032
Titel
:
Rammeaftale Delaftale 3 Mentorforløb
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud
:
17/06/2024
Dato for indgåelse af kontrakten
:
05/08/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale
:
ja
Organisation, der undertegner kontrakten
:
Vejle Kommune
6.1.4.
Statistiske oplysninger
:
Resumé af de anmodninger om en undersøgelse, som køberen har modtaget
Antal klagere
:
0
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
3
8.
Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn
:
Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer
:
ORG-37795526
Postadresse
:
Toldboden 2
By
:
Viborg
Postnummer
:
8800
Landespecifik underafdeling (NUTS)
:
Vestjylland
(
DK041
)
Land
:
Danmark
Kontaktpunkt
:
Klagenævnet for udbud
Telefon
:
+45 72405708
Denne organisations roller
:
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0002
Officielt navn
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer
:
ORG-10294819
Postadresse
:
Carl Jacobsens Vej 35
By
:
Valby
Postnummer
:
2500
Landespecifik underafdeling (NUTS)
:
Byen København
(
DK011
)
Land
:
Danmark
Kontaktpunkt
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Telefon
:
+45 41715000
Denne organisations roller
:
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0003
Officielt navn
:
Vejle Kommune
Registreringsnummer
:
29189900
Afdeling
:
29189900
Postadresse
:
Skolegade 1
By
:
Vejle
Postnummer
:
7100
Landespecifik underafdeling (NUTS)
:
Sydjylland
(
DK032
)
Land
:
Danmark
Telefon
:
+4553360036
Denne organisations roller
:
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
Organisation, der undertegner kontrakten
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten
Organisation, der udfører betalingen
8.1.
ORG-0004
Officielt navn
:
Konsulenthuset ballisager
Den økonomiske operatørs størrelse
:
Lille virksomhed
Registreringsnummer
:
ORG-31299004
Postadresse
:
Søren Frichs Vej 40A
By
:
Aabyhøj
Postnummer
:
8230
Landespecifik underafdeling (NUTS)
:
Østjylland
(
DK042
)
Land
:
Danmark
Kontaktpunkt
:
Rie Wellendorf
Telefon
:
20404720
Denne organisations roller
:
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter
:
LOT-0001
8.1.
ORG-0005
Officielt navn
:
Falck Healthcare
Den økonomiske operatørs størrelse
:
Stor virksomhed
Registreringsnummer
:
ORG-16165948
Postadresse
:
Sydhavnsgade 18
By
:
København SV
Postnummer
:
2450
Landespecifik underafdeling (NUTS)
:
Byen København
(
DK011
)
Land
:
Danmark
Kontaktpunkt
:
Falck Healthcare A/S
Telefon
:
40520953
Denne organisations roller
:
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter
:
LOT-0002, LOT-0003
8.1.
ORG-0006
Officielt navn
:
Ramsdal A/S
Den økonomiske operatørs størrelse
:
Lille virksomhed
Registreringsnummer
:
ORG-26735521
Postadresse
:
Caspar Müllers Gade 2-4
By
:
Kolding
Postnummer
:
6000
Landespecifik underafdeling (NUTS)
:
Sydjylland
(
DK032
)
Land
:
Danmark
Kontaktpunkt
:
Heidi Refsgaard Steensen
Telefon
:
25230232
Denne organisations roller
:
Tilbudsgiver
8.1.
ORG-0007
Officielt navn
:
Tolstrup & Hvilsted
Registreringsnummer
:
ORG-33957203
Postadresse
:
Mosevej 3
By
:
Risskov
Postnummer
:
8240
Landespecifik underafdeling (NUTS)
:
Østjylland
(
DK042
)
Land
:
Danmark
Kontaktpunkt
:
Anna Hudecek
Telefon
:
53383958
Denne organisations roller
:
Køber
8.1.
ORG-0008
Officielt navn
:
Mercell Holding ASA
Registreringsnummer
:
980921565
Postadresse
:
Askekroken 11
By
:
Oslo
Postnummer
:
0277
Landespecifik underafdeling (NUTS)
:
Oslo
(
NO081
)
Land
:
Norge
Kontaktpunkt
:
eSender
Telefon
:
+47 21018800
Fax
:
+47 21018801
Denne organisations roller
:
TED eSender
11.
Oplysninger om bekendtgørelsen
11.1.
Oplysninger om bekendtgørelsen
Identifikator for bekendtgørelsen
:
9c596750-2748-49d9-8876-3cca3ec35153
-
01
Formulartype
:
Resultater
Bekendtgørelsestype
:
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – den lempelige ordning
Bekendtgørelsessubtype
:
33
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen
:
06/08/2024
11:36:54 (UTC)
Dato for afsendelse af bekendtgørelse (eSender)
:
06/08/2024
11:39:52 (UTC)
Sprog, som denne bekendtgørelse er officielt tilgængelig på
:
dansk
11.2.
Oplysninger om offentliggørelsen
Bekendtgørelsesnummer
:
474175-2024
EUT-S-nummer
:
153/2024
Offentliggørelsesdato
:
07/08/2024