23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2016/S 206-373299
Offentliggjort
25.10.2016
Udbudstype
Offentligt udbud

Udbyder

Region Syddanmark

Udbud vedrørende drift af almen lægepraksis i Aabenraa


Region Syddanmark

Sociale og andre specifikke tjenesteydelser – offentlige kontrakter

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Tjenesteydelser

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Region Syddanmark
29190909
Damhaven 12
Vejle
7100
Danmark
Kontaktperson: Jannie Kramer
Telefon: +45 76631000
E-mail: jannie.kramer@rsyd.dk
NUTS-kode: DK032

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: www.rsyd.dk

I.2) Fælles udbud
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Sundhed

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Udbud vedrørende drift af almen lægepraksis i Aabenraa.

Sagsnr.: 16/35943
II.1.2) Hoved-CPV-kode
85121000
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Region Syddanmark ønsker at indgå aftale om drift af almen lægepraksis i Aabenraa pr. 1.1.2017.

Udbuddet vedrører den fulde drift af lægepraksis. Leverandøren vil som led i driften være ansvarlig for ansættelse af det nødvendige personale og sikring af tilstrækkelig lægekapacitet i forhold til patienttal, indkøb af forbrugsstoffer mv.

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK032
Hovedudførelsessted:

6200 Aabenraa.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Region Syddanmark ønsker at indgå aftale om drift af almen lægepraksis i Aabenraa pr. 1.1.2017.

Udbuddet vedrører den fulde drift af lægepraksis. Leverandøren vil som led i driften være ansvarlig for ansættelse af det nødvendige personale og sikring af tilstrækkelig lægekapacitet i forhold til patienttal, indkøb af forbrugsstoffer mv.

Udbuddet omfatter drift af lægepraksis til betjening af op til 1 800 patienter i en 4-årig periode.

Leverandøren skal selv finde lokaler mv., hvorfra praksis kan drives.

Kontrakten løber i 4 år. Region Syddanmark kan dog opsige kontrakten efter 2 år.

Leverandøren må ikke holde lukket på andre dage end lørdage, søndage og helligdage, hvorfor der ikke er adgang for Leverandøren til at holde f.eks. ferielukket.

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Det er vigtigt for regionen at understrege, at løsninger med Praktiserende Lægers Organisation (PLO) på ydernumre efter overenskomst fortsat vil blive foretrukket. Derfor forbeholder regionen sig retten til at annullere udbuddet, såfremt det viser sig, at ydernumrene (kapaciteten), der knytter sig til udbuddet, kan afhændes på sædvanlig vis.

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Procedureform
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale
Udbuddet indebærer udarbejdelse af en rammeaftale
IV.1.10) Angivelse af de nationale regler, der er gældende for udbuddet:
IV.1.11) Tildelingsprocedurens hovedtræk:

Tildeling vil ske på baggrund af tildelingskriteriet »pris«.

IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2016/S 203-367209
IV.2.9) Oplysninger om ophør af indkaldelse af tilbud i form af en forhåndsmeddelelse

Del V: Kontrakttildeling

Kontraktnr.: 1
Betegnelse:

Udbud vedrørende drift af almen lægepraksis i Aabenraa

En kontrakt/delkontrakt tildeles: nej
V.1) Oplysninger om ikke-tildeling
Kontrakten/partiet er ikke blevet tildelt
Andre årsager (afbrudt procedure)

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:

Udbudsmaterialet, herunder udbudsbetingelserne, offentliggøres på Ordregivers hjemmeside. Således kan udbudsmaterialet, herunder evt. rettelsesblade, downloades fra https://www.regionsyddanmark.dk/wm218399 Evt. rettelser og tilføjelser til udbudsdokumenterne samt besvarelser af spørgsmål stil til Ordregiver vil tilsvarende alene blive offentliggjort på dette sted. Interesserede virksomheder skal selv downloade udbudsdokumenterne og løbende holde sig orienteret om dette udbud på ordregivers hjemmeside.

Tilbuddet skal fremsendes/afleveres til den adresse, der fremgår af Del I.3). Antallet af eksemplarer fremgår af udbudsbetingelserne. Tilbud kan ikke fremsendes pr. e-mail.

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291095
E-mail: klfu@erst.dk

Internetadresse:http://www.klfu.dk

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

Klager over indgåelse af en rammeaftale efter Udbudsloven (afsnit II, III og §§ 191 og 192) skal være indgivet til klagenævnet inden 6 måneder regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk

Internetadresse:http://www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
20/10/2016

Send til en kollega

0.047