23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
09.08.2024
Udbudstype
Andre

Udbyder

Region Sjælland

Udbud på Udstyr til behandling af patienter med søvnapnø samt udstyr til NIV-behandling til primært hjemmepatienter


Region Sjælland

480452-2024 - Konkurrencevilkår
Danmark – Respirationsmonitorer – Udbud på Udstyr til behandling af patienter med søvnapnø samt udstyr til NIV-behandling til primært hjemmepatienter
OJ S 155/2024 09/08/2024
Udbuds- eller koncessionsbekendtgørelse – standardordningen
Varer
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn Region Sjælland
Køberens retlige status : Regional myndighed
Den ordregivende myndigheds aktiviteter : Sundhed
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel Udbud på Udstyr til behandling af patienter med søvnapnø samt udstyr til NIV-behandling til primært hjemmepatienter
Beskrivelse Udstyr til behandling af patienter med søvnapnø samt udstyr til NIV-behandling til primært hjemmepatienter
Identifikator for proceduren 0a72af26-2c2f-46af-b7a5-34a319e774c6
Intern identifikator EMN-2023-06235
Udbudsprocedure Offentligt udbud
Proceduren er en hasteprocedure nej
2.1.1.
Formål
Kontraktens art Varer
Primær klassificering   ( cpv ): 33195110   Respirationsmonitorer
Yderligere klassificering   ( cpv ): 33157110   Iltmaske, 33171110   Anæstesimaske, 33171210   Genoplivningsmaske, 33195000   Patientovervågningssystem
2.1.2.
Udførelsessted
Land Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
Yderligere oplysninger Indkøb til Region Sjællands hospitaler/sygehuse og øvrige institutioner herunder selvejende institutioner samt til hjemmepatienter bosiddende i Region Sjælland
2.1.4.
Generelle oplysninger
Yderligere oplysninger For at modtage yderligere information om dette udbud samt afgive tilbud skal du registrere din interesse på følgende side: https://www.eu-supply.com/rs.asp samt afgive evt. tilbud, stille spørgsmål m.m. Al henvendelse skal således ske gennem systemet. Tilbud kan ikke afgives på papir, udover hvad der evt. måtte fremgå eksplicit af udbudsmaterialet. I forbindelse med dette udbud gælder EU-forordning 576/2022, art. 1, nr. 23), der bl.a. ændrer EU-forordning 833/2014 med indsættelse af artikel 5 k om forbuddet mod at tildele offentlige kontrakter, der er omfattet af udbudsdirektiverne, til bl.a. russiske statsborgere eller fysiske eller juridiske personer, enheder eller organer, der er etableret i Rusland m.v. Der henvises til EU-forordning 576/2022 for bestemmelsens nærmere ordlyd og omfang. Ordregiver er berettiget til at kræve dokumentation for tilbudsgivers og evt. underleverandørers etableringssted, ejerforhold og andre oplysninger af relevans for overholdelsen af forbuddet på ethvert tidspunkt i udbudsprocessen. Det vil medføre udelukkelse fra udbudsproceduren, hvis en tilbudsgiver eller dennes underleverandør er omfattet af forbuddet. Tilbudsgiver skal jf. udbudsbetingelsernes pkt. 6 indgive et ESPD sammen med sit tilbud. Tilbudsgiver vil blive udelukket fra deltagelse i udbudsproceduren, såfremt Tilbudsgiver er omfattet af en eller flere af de obligatoriske udelukkelsesgrunde i udbudslovens § § 134 a, 135 og 136 og/eller de frivillige udelukkelsesgrunde i udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 1-6 medmindre udelukkelse kan undlades på grundlag af udbudslovens § 138. Før ordregivers beslutning om tildeling af kontrakten skal den Tilbudsgiver, som ordregiver har til hensigt at tildele kontrakten, fremlægge dokumentation i henhold til udbudslovens §§ 151-152 jf. § 153 for de oplysninger, der er afgivet i ESPD vedrørende udelukkelsesgrundene i udbudslovens § § 135 og 137. For danske virksomheder skal ovenstående dokumentation forelægges i form af en serviceattest udstedt af Erhvervsstyrelsen. For udenlandske virksomheder skal dokumentationen i forhold til de obligatoriske udelukkelsesgrunde i 135, stk. 1 forelægges i form af et uddrag fra det relevante register eller tilsvarende dokument udstedt af en kompetent retslig eller administrativ myndighed, der viser at Tilbudsgiveren ikke er omfattet af udelukkelsesgrundene. I forhold til § § 135, stk. 3 og 137, stk. 1, nr. 2 og 7 skal dokumentationen forelægges i form af et certifikat udstedt af den kompetente myndighed i det pågældende land som bevis for at Tilbudsgiveren ikke er omfattet af de pågældende udelukkelsesgrunde. Er det ikke muligt at få udstedt ovennævnte dokumenter eller certifikater, eller dækker disse ikke udelukkelsesgrundene i § 135, stk. 1 eller 3,og § 137, stk. 1 nr. 2 eller 7, kan de erstattes af en erklæring under ed. Anvendes edsaflæggelse ikke i det pågældende land kan der anvendes en erklæring på tro og love, der er afgivet for en kompetent retslig eller administrativ myndighed, for en notar eller for en kompetent faglig organisation i det land hvor Tilbudsgiveren er etableret. Serviceattesten skal være udstedt tidligst 6 måneder inden anmodningsdatoen. Vi opfordrer tilbudsgivere, der ikke har en gyldig serviceattest liggende, til at denne rekvireres senest på tidspunktet for afgivelse af tilbuddet. Dokumentation, som kun den vindende Tilbudsgiver skal fremsende i henhold til udbudsbetingelsernes pkt. 6.6, kan fremsendes på dansk, engelsk, tysk, svensk eller norsk, idet Tilbudsgiver dog efterfølgende – for Tilbudsgivers regning – skal oversætte dokumentationen til dansk, såfremt Ordregiver finder, at dette er nødvendigt. Eventuelle bilag omfattende produktdatablade, tekniske specifikationer, brochure materiale eller lignende må gerne være på engelsk, såfremt dokumentationen ikke foreligger på dansk. Tilbud, der på underkriteriet, "Kvalitet", samlet opnår under karakteren 5 ved evalueringen vil blive udelukket fra den videre konkurrence på den pågældende delkontrakt, jf. udbudsbetingelserne.
Retsgrundlag
Direktiv 2014/24/EU
2.1.5.
Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse
Det højeste antal delkontrakter, for hvilket en tilbudsgiver kan indgive tilbud 14
Betingelser for kontrakten
Det højeste antal delkontrakter, for hvilket der kan tildeles kontrakter til én tilbudsgiver 14
2.1.6.
Grunde til udelukkelse
En situation, der svarer til konkurs i henhold til national ret Er den økonomiske aktør i en situation, som svarer til konkurs i henhold til en tilsvarende procedure, der er fastsat i national ret?
Konkurs Er den økonomiske aktør gået konkurs?
Korruption Er den økonomiske aktør selv eller en person, der tilhører den økonomiske aktørs administrations-, ledelses- eller tilsynsorgan eller har beføjelse til at repræsentere eller kontrollere eller til at træffe beslutninger heri, ved en endelig dom blevet dømt for bestikkelse ved en dom afsagt for højst fem år siden, eller hvori en udelukkelsesperiode fastsat direkte i dommen fortsat finder anvendelse? Som defineret i artikel 3 i konventionen om bekæmpelse af bestikkelse, som involverer tjenestemænd ved De Europæiske Fællesskaber eller i Den Europæiske Unions medlemsstater (EFT C 195 af 25.6.1997, s. 1), og i artikel 2, stk. 1, i Rådets rammeafgørelse 2003/568/RIA af 22. juli 2003 om bekæmpelse af bestikkelse i den private sektor (EUT L 192 af 31.7.2003, s. 54). Denne udelukkelsesgrund omfatter også bestikkelse som defineret i den nationale ret gældende for den ordregivende myndighed (den ordregivende enhed) eller den økonomiske aktør.
Tvangsakkord uden for konkurs Er den økonomiske aktør under tvangsakkord uden for konkurs?
Deltagelse i en kriminel organisation Er den økonomiske aktør selv eller en person, der tilhører den økonomiske aktørs administrations-, ledelses- eller tilsynsorgan eller har beføjelse til at repræsentere eller kontrollere eller til at træffe beslutninger heri, ved en endelig dom blevet dømt for deltagelse i en kriminel organisation ved en dom afsagt for højst fem år siden, eller hvori en udelukkelsesperiode fastsat direkte i dommen fortsat finder anvendelse? Som defineret i artikel 2 i Rådets rammeafgørelse 2008/841/RIA af 24. oktober 2008 om bekæmpelse af organiseret kriminalitet (EUT L 300 af 11.11.2008, s. 42).
Aftaler med andre økonomiske aktører med henblik på konkurrencefordrejning Har den økonomiske aktør indgået aftaler med andre økonomiske aktører med henblik på konkurrencefordrejning?
Tilsidesættelse af forpligtelser på miljølovgivningsområdet Er den økonomiske aktør bekendt med at have tilsidesat sine forpligtelser på miljølovgivningsområdet? Således som de i forbindelse med dette udbud fremgår af national ret, den relevante meddelelse eller udbudsdokumenterne eller artikel 18, stk. 2, i direktiv 2014/24/EU.
Hvidvaskning af penge eller finansiering af terrorisme Er den økonomiske aktør selv eller en person, der tilhører den økonomiske aktørs administrations-, ledelses- eller tilsynsorgan eller har beføjelse til at repræsentere eller kontrollere eller til at træffe beslutninger heri, ved en endelig dom blevet dømt for hvidvaskning af penge eller finansiering af terrorisme ved en dom afsagt for højst fem år siden, eller hvori en udelukkelsesperiode fastsat direkte i dommen fortsat finder anvendelse? Som defineret i artikel 1 i Europa-Parlamentets og Rådets direktiv 2005/60/EF af 26. oktober 2005 om forebyggende foranstaltninger mod anvendelse af det finansielle system til hvidvaskning af penge og finansiering af terrorisme (EUT L 309 af 25.11.2005, s. 15).
Svig Er den økonomiske aktør selv eller en person, der tilhører den økonomiske aktørs administrations-, ledelses- eller tilsynsorgan eller har beføjelse til at repræsentere eller kontrollere eller til at træffe beslutninger heri, ved en endelig dom blevet dømt for svig ved en dom afsagt for højst fem år siden, eller hvori en udelukkelsesperiode fastsat direkte i dommen fortsat finder anvendelse? Som omhandlet i artikel 1 i konventionen om beskyttelse af De Europæiske Fællesskabers finansielle interesser (EFT C 316 af 27.11.1995, s. 48).
Børnearbejde og andre former for menneskehandel Er den økonomiske aktør selv eller en person, der tilhører den økonomiske aktørs administrations-, ledelses- eller tilsynsorgan eller har beføjelse til at repræsentere eller kontrollere eller til at træffe beslutninger heri, ved en endelig dom blevet dømt for børnearbejde og andre former for menneskehandel ved en dom afsagt for højst fem år siden, eller hvori en udelukkelsesperiode fastsat direkte i dommen fortsat finder anvendelse? Som defineret i artikel 2 i Europa-Parlamentets og Rådets direktiv 2011/36/EU af 5. april 2011 om forebyggelse og bekæmpelse af menneskehandel og beskyttelse af ofrene herfor, og om erstatning af Rådets rammeafgørelse 2002/629/RIA (EUT L 101 af 15.4.2011, s. 1).
Insolvens Er den økonomiske aktør under insolvens- eller likvidationsbehandling?
Tilsidesættelse af forpligtelser på det arbejdsretlige område Er den økonomiske aktør bekendt med at have tilsidesat sine forpligtelser på det arbejdsretlige område? Således som de i forbindelse med dette udbud fremgår af national ret, den relevante meddelelse eller udbudsdokumenterne eller artikel 18, stk. 2, i direktiv 2014/24/EU.
Aktiver, der administreres af en kurator Administreres den økonomiske aktørs aktiver af en kurator eller af retten?
Har afgivet urigtige oplysninger eller tilbageholdt oplysninger, som ikke var i stand til at fremlægge de krævede dokumenter og indhentet fortrolige oplysninger i forbindelse med denne procedure Har den økonomiske aktør befundet sig i en af følgende situationer:<p/>a) Denne har afgivet groft urigtige oplysninger ved meddelelsen af de oplysninger, der kræves til verifikation af, at der ikke er grundlag for udelukkelse, eller af at udvælgelseskriterierne er opfyldt,<p/>b) Denne har tilbageholdt sådanne oplysninger,<p/>c) Denne har været ude af stand til straks at fremsende den supplerende dokumentation, som en ordregivende myndighed eller en ordregivende enhed anmoder om, og<p/>d) Denne har uretmæssigt påvirket den ordregivende myndigheds eller den ordregivende enheds beslutningsproces, indhentet fortrolige oplysninger, der kan give denne uretmæssige fordele i forbindelse med udbudsproceduren, eller uagtsomt givet vildledende oplysninger, der kan have væsentlig indflydelse på beslutninger vedrørende udelukkelse, udvælgelse eller tildeling?
Interessekonflikt som følge af deltagelse i udbudsproceduren Er den økonomiske aktør opmærksom på en interessekonflikt, jf. national ret, den relevante meddelelse eller udbudsdokumenterne, som følge af sin deltagelse i udbudsproceduren?
Direkte eller indirekte involvering i forberedelsen af denne udbudsprocedure Har den økonomiske aktør eller en virksomhed, der er knyttet til den økonomiske aktør, rådgivet den ordregivende myndighed eller den ordregivende enhed eller på anden måde været involveret i forberedelsen af udbudsproceduren?
Skyldig i alvorlige forsømmelser i forbindelse med udøvelsen af erhvervet Har den økonomiske aktør i forbindelse med udøvelsen af erhvervet gjort sig skyldig i alvorlige forsømmelser? Hvis det er relevant, se definitioner i national ret, den relevante meddelelse eller udbudsdokumenterne.
Ophævelse eller en lignende sanktion Har den økonomiske aktør væsentligt misligholdt en tidligere offentlig kontrakt, en tidligere kontrakt med en ordregivende enhed eller en tidligere koncessionskontrakt, hvor misligholdelsen har medført den pågældende kontrakts ophævelse eller en lignende sanktion?
Tilsidesættelse af forpligtelser på sociallovgivningsområdet Er den økonomiske aktør bekendt med at have tilsidesat sine forpligtelser på sociallovgivningsområdet? Således som de i forbindelse med dette udbud fremgår af national ret, den relevante meddelelse eller udbudsdokumenterne eller artikel 18, stk. 2, i direktiv 2014/24/EU.
Betaling af socialsikringsbidrag Har den økonomiske aktør tilsidesat sine forpligtelser vedrørende betaling af bidrag til sociale sikringsordninger både i det land, hvor den økonomiske aktør er etableret, og i den ordregivende myndigheds eller den ordregivende enheds medlemsstat, hvis denne er en anden end etableringslandet?
Erhvervsvirksomheden er indstillet Er den økonomiske aktørs erhvervsvirksomhed blevet indstillet?
Betaling af skatter og afgifter Har den økonomiske aktør tilsidesat sine forpligtelser vedrørende betaling af skatter og afgifter både i det land, hvor den økonomiske aktør er etableret, og i den ordregivende myndigheds eller den ordregivende enheds medlemsstat, hvis denne er en anden end etableringslandet?
Terrorhandlinger eller strafbare handlinger med forbindelse til terroraktivitet Er den økonomiske aktør selv eller en person, der tilhører den økonomiske aktørs administrations-, ledelses- eller tilsynsorgan eller har beføjelse til at repræsentere eller kontrollere eller til at træffe beslutninger heri, ved en endelig dom blevet dømt for terrorhandlinger eller strafbare handlinger med forbindelse til terroraktivitet ved en dom afsagt for højst fem år siden, eller hvori en udelukkelsesperiode fastsat direkte i dommen fortsat finder anvendelse? Som defineret i henholdsvis artikel 1 og 3 i Rådets rammeafgørelse 2002/475/RIA af 13. juni 2002 om bekæmpelse af terrorisme (EFT L 164 af 22.6.2002, s. 3). Denne udelukkelsesgrund omfatter også anstiftelse, medvirken og forsøg på at begå sådanne handlinger som omhandlet i nævnte rammeafgørelses artikel 4.
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0001
Titel : Delkontrakt 1 - APAP/CPAP Apparat inkl. Tilbehør
Beskrivelse : APAP/CPAP Apparat inkl. Tilbehør
Intern identifikator : 1
5.1.1.
Formål
Kontraktens art : Varer
Primær klassificering   ( cpv ): 33195110   Respirationsmonitorer
Yderligere klassificering   ( cpv ): 33157110   Iltmaske, 33171110   Anæstesimaske, 33171210   Genoplivningsmaske, 33195000   Patientovervågningssystem
Mængde 217
5.1.2.
Udførelsessted
Land : Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
Yderligere oplysninger : Indkøb til Region Sjællands sygehuse/hospitaler og øvrige institutioner herunder selvejende institutioner samt til hjemmepatienter bosiddende i Region Sjælland
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 48   Måneder
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser : 0
5.1.6.
Generelle oplysninger
Dette er et tilbagevendende udbud
Reserveret deltagelse : Deltagelse uden forbehold.
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
Dette udbud er også egnet for små og mellemstore virksomheder (SMV'er)
Yderligere oplysninger : Det anslåede antal styk 217.215 og det maksimale antal styk 325.822 fremgår af Udbudsbetingelsernes pkt. 1.3.1."
5.1.9.
Udvælgelseskriterier
Kriterium :
Type : Økonomisk og finansiel formåen
Anvendelse af dette kriterium : Ikke anvendt

Kriterium :
Type : Egnethed til at udøve det pågældende erhverv
Anvendelse af dette kriterium : Ikke anvendt

Kriterium :
Type : Teknisk og faglig formåen
Anvendelse af dette kriterium : Ikke anvendt
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Navn : økonomi
Beskrivelse : økonomi
Vægtning (procentdel, præcis) : 35

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : kvalitet
Beskrivelse : Kvalitet
Vægtning (procentdel, præcis) : 50

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Levering og service
Beskrivelse : Levering og service
Vægtning (procentdel, præcis) : 10

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Bæredygtighed
Beskrivelse : Bæredygtighed
Vægtning (procentdel, præcis) : 5
5.1.11.
Udbudsdokumenter
Frist for anmodning om yderligere oplysninger 05/09/2024   22:00:00 (UTC)
5.1.12.
Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse :
Elektronisk indgivelse : Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på dansk
Elektronisk katalog : Ikke tilladt
Alternative tilbud : Ikke tilladt
Tilbudsgivere kan indgive mere end ét tilbud Ikke tilladt
Frist for modtagelse af tilbud : 20/09/2024   10:00:00 (UTC)
Frist, inden for hvilken tilbuddet skal være gyldigt 6   Måneder
Betingelser for kontrakten :
Udførelsen af kontrakten skal ske inden for rammerne af programmer for beskyttet beskæftigelse Nej
Vilkår relateret til kontraktens udførelse Der stilles i kontrakten krav om, at leverandørens ydelser skal leveres med respekt for nationale og internationale love og regler vedrørende "menneskerettigheder, arbejdstagerrettigheder og antikorruption. Se yderligere udkast til kontrakt pkt. 7 samt kontraktbilag 6. Der stilles i kontrakten forskellige krav til mærkning af produkter samt til miljøindsats, emballage og indholdsstoffer. Se yderligere udkast til kontrakt pkt. 7 samt kontraktbilag 5. "
Der kræves en fortrolighedsaftale nej
Elektronisk fakturering Påkrævet
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling : ja
Der vil blive anvendt elektronisk betaling : ja
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Det maksimale antal deltagere : 2
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Region Sjælland
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline Region Sjælland
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der modtager ansøgninger om deltagelse Region Sjælland
Organisation, der behandler tilbud Region Sjælland
TED eSender Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt LOT-0002
Titel : Delkontrakt 2 - ASV Apparat inkl. tilbehør.
Beskrivelse : ASV Apparat inkl. tilbehør.
Intern identifikator : 2
5.1.1.
Formål
Kontraktens art : Varer
Primær klassificering   ( cpv ): 33195110   Respirationsmonitorer
Yderligere klassificering   ( cpv ): 33157110   Iltmaske, 33171110   Anæstesimaske, 33171210   Genoplivningsmaske, 33195000   Patientovervågningssystem
Mængde 5
5.1.2.
Udførelsessted
Land : Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
Yderligere oplysninger : Indkøb til Region Sjællands sygehuse/hospitaler og øvrige institutioner herunder selvejende institutioner samt til hjemmepatienter bosiddende i Region Sjælland
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 48   Måneder
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser : 0
5.1.6.
Generelle oplysninger
Dette er et tilbagevendende udbud
Reserveret deltagelse : Deltagelse uden forbehold.
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
Dette udbud er også egnet for små og mellemstore virksomheder (SMV'er)
Yderligere oplysninger : Yderligere oplysninger - Det anslåede antal styk 5.449 og det maksimale antal styk 8.174 fremgår af Udbudsbetingelsernes pkt. 1.3.1
5.1.9.
Udvælgelseskriterier
Kriterium :
Type : Økonomisk og finansiel formåen
Anvendelse af dette kriterium : Ikke anvendt

Kriterium :
Type : Egnethed til at udøve det pågældende erhverv
Anvendelse af dette kriterium : Ikke anvendt

Kriterium :
Type : Teknisk og faglig formåen
Anvendelse af dette kriterium : Ikke anvendt
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Navn : økonomi
Beskrivelse : Økonomi
Vægtning (procentdel, præcis) : 35

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : kvalitet
Beskrivelse : kvalitet
Vægtning (procentdel, præcis) : 50

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Levering og service
Beskrivelse : Levering og service
Vægtning (procentdel, præcis) : 10

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Bæredygtighed
Beskrivelse : Bæredygtighed
Vægtning (procentdel, præcis) : 5
5.1.11.
Udbudsdokumenter
Frist for anmodning om yderligere oplysninger 05/09/2024   22:00:00 (UTC)
5.1.12.
Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse :
Elektronisk indgivelse : Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på dansk
Elektronisk katalog : Ikke tilladt
Alternative tilbud : Ikke tilladt
Tilbudsgivere kan indgive mere end ét tilbud Ikke tilladt
Frist for modtagelse af tilbud : 20/09/2024   10:00:00 (UTC)
Frist, inden for hvilken tilbuddet skal være gyldigt 6   Måneder
Betingelser for kontrakten :
Udførelsen af kontrakten skal ske inden for rammerne af programmer for beskyttet beskæftigelse Nej
Vilkår relateret til kontraktens udførelse Der stilles i kontrakten krav om, at leverandørens ydelser skal leveres med respekt for nationale og internationale love og regler vedrørende "menneskerettigheder, arbejdstagerrettigheder og antikorruption. Se yderligere udkast til kontrakt pkt. 7 samt kontraktbilag 6. Der stilles i kontrakten forskellige krav til mærkning af produkter samt til miljøindsats, emballage og indholdsstoffer. Se yderligere udkast til kontrakt pkt. 7 samt kontraktbilag 5. "
Der kræves en fortrolighedsaftale nej
Elektronisk fakturering Påkrævet
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling : ja
Der vil blive anvendt elektronisk betaling : ja
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Det maksimale antal deltagere : 2
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Region Sjælland
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline Region Sjælland
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der modtager ansøgninger om deltagelse Region Sjælland
Organisation, der behandler tilbud Region Sjælland
TED eSender Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt LOT-0003
Titel : Delkontrakt 3 - NIV apparat inkl. tilbehør.
Beskrivelse : NIV apparat inkl. tilbehør.
Intern identifikator : 3
5.1.1.
Formål
Kontraktens art : Varer
Primær klassificering   ( cpv ): 33195110   Respirationsmonitorer
Yderligere klassificering   ( cpv ): 33157110   Iltmaske, 33171110   Anæstesimaske, 33171210   Genoplivningsmaske, 33195000   Patientovervågningssystem
Mængde 3
5.1.2.
Udførelsessted
Land : Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
Yderligere oplysninger : Indkøb til Region Sjællands sygehuse/hospitaler og øvrige institutioner herunder selvejende institutioner samt til hjemmepatienter bosiddende i Region Sjælland
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 48   Måneder
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser : 0
5.1.6.
Generelle oplysninger
Dette er et tilbagevendende udbud
Reserveret deltagelse : Deltagelse uden forbehold.
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
Dette udbud er også egnet for små og mellemstore virksomheder (SMV'er)
Yderligere oplysninger : Det anslåede antal styk 3.686 og det maksimale antal styk 5.529 fremgår af Udbudsbetingelsernes pkt. 1.3.1.
5.1.9.
Udvælgelseskriterier
Kriterium :
Type : Økonomisk og finansiel formåen
Anvendelse af dette kriterium : Ikke anvendt

Kriterium :
Type : Egnethed til at udøve det pågældende erhverv
Anvendelse af dette kriterium : Ikke anvendt

Kriterium :
Type : Teknisk og faglig formåen
Anvendelse af dette kriterium : Ikke anvendt
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Navn : økonomi
Beskrivelse : økonomi
Vægtning (procentdel, præcis) : 35

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : kvalitet
Beskrivelse : Kvalitet
Vægtning (procentdel, præcis) : 50

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Levering og service
Beskrivelse : Levering og service
Vægtning (procentdel, præcis) : 10

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Bæredygtighed
Beskrivelse : Bæredygtighed
Vægtning (procentdel, præcis) : 5
5.1.11.
Udbudsdokumenter
Frist for anmodning om yderligere oplysninger 06/09/2024   10:00:00 (UTC)
5.1.12.
Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse :
Elektronisk indgivelse : Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på dansk
Elektronisk katalog : Ikke tilladt
Alternative tilbud : Ikke tilladt
Tilbudsgivere kan indgive mere end ét tilbud Ikke tilladt
Frist for modtagelse af tilbud : 20/09/2024   10:00:00 (UTC)
Frist, inden for hvilken tilbuddet skal være gyldigt 6   Måneder
Betingelser for kontrakten :
Udførelsen af kontrakten skal ske inden for rammerne af programmer for beskyttet beskæftigelse Nej
Vilkår relateret til kontraktens udførelse Der stilles i kontrakten krav om, at leverandørens ydelser skal leveres med respekt for nationale og internationale love og regler vedrørende "menneskerettigheder, arbejdstagerrettigheder og antikorruption. Se yderligere udkast til kontrakt pkt. 7 samt kontraktbilag 6. Der stilles i kontrakten forskellige krav til mærkning af produkter samt til miljøindsats, emballage og indholdsstoffer. Se yderligere udkast til kontrakt pkt. 7 samt kontraktbilag 5. "
Der kræves en fortrolighedsaftale nej
Elektronisk fakturering Påkrævet
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling : ja
Der vil blive anvendt elektronisk betaling : ja
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Det maksimale antal deltagere : 1
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Region Sjælland
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline Region Sjælland
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der modtager ansøgninger om deltagelse Region Sjælland
Organisation, der behandler tilbud Region Sjælland
TED eSender Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt LOT-0004
Titel : Delkontrakt 4 - Fullfacemasker med magnet uden pandefiksering
Beskrivelse : Fullfacemasker med magnet uden pandefiksering
Intern identifikator : 4
5.1.1.
Formål
Kontraktens art : Varer
Primær klassificering   ( cpv ): 33195110   Respirationsmonitorer
Yderligere klassificering   ( cpv ): 33157110   Iltmaske, 33171110   Anæstesimaske, 33171210   Genoplivningsmaske, 33195000   Patientovervågningssystem
Mængde 24
5.1.2.
Udførelsessted
Land : Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
Yderligere oplysninger : Indkøb til Region Sjællands sygehuse/hospitaler og øvrige institutioner herunder selvejende institutioner samt til hjemmepatienter bosiddende i Region Sjælland
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 48   Måneder
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser : 0
5.1.6.
Generelle oplysninger
Dette er et tilbagevendende udbud
Reserveret deltagelse : Deltagelse uden forbehold.
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
Dette udbud er også egnet for små og mellemstore virksomheder (SMV'er)
Yderligere oplysninger : Det anslåede antal styk 24.673 og det maksimale antal styk 37.010 fremgår af Udbudsbetingelsernes pkt. 1.3.1.
5.1.9.
Udvælgelseskriterier
Kriterium :
Type : Økonomisk og finansiel formåen
Anvendelse af dette kriterium : Ikke anvendt

Kriterium :
Type : Egnethed til at udøve det pågældende erhverv
Anvendelse af dette kriterium : Ikke anvendt

Kriterium :
Type : Teknisk og faglig formåen
Anvendelse af dette kriterium : Ikke anvendt
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Navn : økonomi
Beskrivelse : Økonomi
Vægtning (procentdel, præcis) : 35

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : kvalitet
Beskrivelse : Kvalitet
Vægtning (procentdel, præcis) : 50

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Levering og service
Beskrivelse : Levering og service
Vægtning (procentdel, præcis) : 10

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Bæredygtighed
Beskrivelse : Bæredygtighed
Vægtning (procentdel, præcis) : 5
5.1.11.
Udbudsdokumenter
Frist for anmodning om yderligere oplysninger 06/09/2024   10:00:00 (UTC)
5.1.12.
Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse :
Elektronisk indgivelse : Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på dansk
Elektronisk katalog : Ikke tilladt
Alternative tilbud : Ikke tilladt
Tilbudsgivere kan indgive mere end ét tilbud Ikke tilladt
Frist for modtagelse af tilbud : 20/09/2024   10:00:00 (UTC)
Frist, inden for hvilken tilbuddet skal være gyldigt 6   Måneder
Betingelser for kontrakten :
Udførelsen af kontrakten skal ske inden for rammerne af programmer for beskyttet beskæftigelse Nej
Vilkår relateret til kontraktens udførelse Der stilles i kontrakten krav om, at leverandørens ydelser skal leveres med respekt for nationale og internationale love og regler vedrørende "menneskerettigheder, arbejdstagerrettigheder og antikorruption. Se yderligere udkast til kontrakt pkt. 7 samt kontraktbilag 6. Der stilles i kontrakten forskellige krav til mærkning af produkter samt til miljøindsats, emballage og indholdsstoffer. Se yderligere udkast til kontrakt pkt. 7 samt kontraktbilag 5. "
Der kræves en fortrolighedsaftale nej
Elektronisk fakturering Påkrævet
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling : ja
Der vil blive anvendt elektronisk betaling : ja
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Det maksimale antal deltagere : 2
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Region Sjælland
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline Region Sjælland
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der modtager ansøgninger om deltagelse Region Sjælland
Organisation, der behandler tilbud Region Sjælland
TED eSender Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt LOT-0005
Titel : Delkontrakt 5 - Fullfacemasker uden magnet med pandefiksering
Beskrivelse : Fullfacemasker uden magnet med pandefiksering
Intern identifikator : 5
5.1.1.
Formål
Kontraktens art : Varer
Primær klassificering   ( cpv ): 33195110   Respirationsmonitorer
Yderligere klassificering   ( cpv ): 33157110   Iltmaske, 33171110   Anæstesimaske, 33171210   Genoplivningsmaske, 33195000   Patientovervågningssystem
Mængde 6
5.1.2.
Udførelsessted
Land : Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
Yderligere oplysninger : Indkøb til Region Sjællands sygehuse/hospitaler og øvrige institutioner herunder selvejende institutioner samt til hjemmepatienter bosiddende i Region Sjælland
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 48   Måneder
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser : 0
5.1.6.
Generelle oplysninger
Dette er et tilbagevendende udbud
Reserveret deltagelse : Deltagelse uden forbehold.
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
Dette udbud er også egnet for små og mellemstore virksomheder (SMV'er)
Yderligere oplysninger : Yderligere oplysninger - Det anslåede antal styk 6.958 og det maksimale antal styk 10.437 fremgår af Udbudsbetingelsernes pkt. 1.3.1.
5.1.9.
Udvælgelseskriterier
Kriterium :
Type : Økonomisk og finansiel formåen
Anvendelse af dette kriterium : Ikke anvendt

Kriterium :
Type : Egnethed til at udøve det pågældende erhverv
Anvendelse af dette kriterium : Ikke anvendt

Kriterium :
Type : Teknisk og faglig formåen
Anvendelse af dette kriterium : Ikke anvendt
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Navn : økonomi
Beskrivelse : Økonomi
Vægtning (procentdel, præcis) : 35

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : kvalitet
Beskrivelse : Kvalitet
Vægtning (procentdel, præcis) : 50

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Levering og service
Beskrivelse : Levering og service
Vægtning (procentdel, præcis) : 10

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Bæredygtighed
Beskrivelse : Bæredygtighed
Vægtning (procentdel, præcis) : 5
5.1.11.
Udbudsdokumenter
Frist for anmodning om yderligere oplysninger 06/09/2024   10:00:00 (UTC)
5.1.12.
Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse :
Elektronisk indgivelse : Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på dansk
Elektronisk katalog : Ikke tilladt
Alternative tilbud : Ikke tilladt
Tilbudsgivere kan indgive mere end ét tilbud Ikke tilladt
Frist for modtagelse af tilbud : 20/09/2024   10:00:00 (UTC)
Frist, inden for hvilken tilbuddet skal være gyldigt 6   Måneder
Betingelser for kontrakten :
Udførelsen af kontrakten skal ske inden for rammerne af programmer for beskyttet beskæftigelse Nej
Vilkår relateret til kontraktens udførelse Der stilles i kontrakten krav om, at leverandørens ydelser skal leveres med respekt for nationale og internationale love og regler vedrørende "menneskerettigheder, arbejdstagerrettigheder og antikorruption. Se yderligere udkast til kontrakt pkt. 7 samt kontraktbilag 6. Der stilles i kontrakten forskellige krav til mærkning af produkter samt til miljøindsats, emballage og indholdsstoffer. Se yderligere udkast til kontrakt pkt. 7 samt kontraktbilag 5. "
Der kræves en fortrolighedsaftale nej
Elektronisk fakturering Påkrævet
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling : ja
Der vil blive anvendt elektronisk betaling : ja
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Det maksimale antal deltagere : 2
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Region Sjælland
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline Region Sjælland
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der modtager ansøgninger om deltagelse Region Sjælland
Organisation, der behandler tilbud Region Sjælland
TED eSender Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt LOT-0006
Titel : Delkontrakt 6 - Fullfacemasker uden magnet med pandefiksering
Beskrivelse : Fullfacemasker uden magnet uden pandefiksering
Intern identifikator : 6
5.1.1.
Formål
Kontraktens art : Varer
Primær klassificering   ( cpv ): 33195110   Respirationsmonitorer
Yderligere klassificering   ( cpv ): 33157110   Iltmaske, 33171110   Anæstesimaske, 33171210   Genoplivningsmaske, 33195000   Patientovervågningssystem
Mængde 1
5.1.2.
Udførelsessted
Land : Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
Yderligere oplysninger : Indkøb til Region Sjællands sygehuse/hospitaler og øvrige institutioner herunder selvejende institutioner samt til hjemmepatienter bosiddende i Region Sjælland
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 48   Måneder
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser : 0
5.1.6.
Generelle oplysninger
Dette er et tilbagevendende udbud
Reserveret deltagelse : Deltagelse uden forbehold.
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
Dette udbud er også egnet for små og mellemstore virksomheder (SMV'er)
Yderligere oplysninger : Det anslåede antal styk 1.416 og det maksimale antal styk 2.125 fremgår af Udbudsbetingelsernes pkt. 1.3.1.
5.1.9.
Udvælgelseskriterier
Kriterium :
Type : Økonomisk og finansiel formåen
Anvendelse af dette kriterium : Ikke anvendt

Kriterium :
Type : Egnethed til at udøve det pågældende erhverv
Anvendelse af dette kriterium : Ikke anvendt

Kriterium :
Type : Teknisk og faglig formåen
Anvendelse af dette kriterium : Ikke anvendt
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Navn : økonomi
Beskrivelse : Økonomi

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : kvalitet
Beskrivelse : Kvalitet

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Levering og service
Beskrivelse : Levering og service

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Bæredygtighed
Beskrivelse : Bæredygtighed
5.1.11.
Udbudsdokumenter
Frist for anmodning om yderligere oplysninger 06/09/2024   10:00:00 (UTC)
5.1.12.
Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse :
Elektronisk indgivelse : Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på dansk
Elektronisk katalog : Ikke tilladt
Alternative tilbud : Ikke tilladt
Tilbudsgivere kan indgive mere end ét tilbud Ikke tilladt
Frist for modtagelse af tilbud : 20/09/2024   10:00:00 (UTC)
Frist, inden for hvilken tilbuddet skal være gyldigt 6   Måneder
Betingelser for kontrakten :
Udførelsen af kontrakten skal ske inden for rammerne af programmer for beskyttet beskæftigelse Nej
Vilkår relateret til kontraktens udførelse Der stilles i kontrakten krav om, at leverandørens ydelser skal leveres med respekt for nationale og internationale love og regler vedrørende "menneskerettigheder, arbejdstagerrettigheder og antikorruption. Se yderligere udkast til kontrakt pkt. 7 samt kontraktbilag 6. Der stilles i kontrakten forskellige krav til mærkning af produkter samt til miljøindsats, emballage og indholdsstoffer. Se yderligere udkast til kontrakt pkt. 7 samt kontraktbilag 5. "
Der kræves en fortrolighedsaftale nej
Elektronisk fakturering Påkrævet
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling : ja
Der vil blive anvendt elektronisk betaling : ja
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Det maksimale antal deltagere : 2
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Region Sjælland
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline Region Sjælland
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der modtager ansøgninger om deltagelse Region Sjælland
Organisation, der behandler tilbud Region Sjælland
TED eSender Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt LOT-0007
Titel : Delkontrakt 7 - Fullfacemasker "under the nose"
Beskrivelse : Fullfacemasker "under the nose"
Intern identifikator : 7
5.1.1.
Formål
Kontraktens art : Varer
Primær klassificering   ( cpv ): 33195110   Respirationsmonitorer
Yderligere klassificering   ( cpv ): 33157110   Iltmaske, 33171110   Anæstesimaske, 33171210   Genoplivningsmaske, 33195000   Patientovervågningssystem
Mængde 3
5.1.2.
Udførelsessted
Land : Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
Yderligere oplysninger : Indkøb til Region Sjællands sygehuse/hospitaler og øvrige institutioner herunder selvejende institutioner samt til hjemmepatienter bosiddende i Region Sjælland
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 48   Måneder
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser : 0
5.1.6.
Generelle oplysninger
Dette er et tilbagevendende udbud
Reserveret deltagelse : Deltagelse uden forbehold.
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
Dette udbud er også egnet for små og mellemstore virksomheder (SMV'er)
Yderligere oplysninger : Det anslåede antal styk 3.305 og det maksimale antal styk 4.958 fremgår af Udbudsbetingelsernes pkt. 1.3.1.
5.1.9.
Udvælgelseskriterier
Kriterium :
Type : Økonomisk og finansiel formåen
Anvendelse af dette kriterium : Ikke anvendt

Kriterium :
Type : Egnethed til at udøve det pågældende erhverv
Anvendelse af dette kriterium : Ikke anvendt

Kriterium :
Type : Teknisk og faglig formåen
Anvendelse af dette kriterium : Ikke anvendt
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Navn : økonomi
Beskrivelse : Økonomi
Vægtning (procentdel, præcis) : 35

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : kvalitet
Beskrivelse : Kvalitet
Vægtning (procentdel, præcis) : 50

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Levering og service
Beskrivelse : levering og service
Vægtning (procentdel, præcis) : 10

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Bæredygtighed
Beskrivelse : Bæredygtighed
Vægtning (procentdel, præcis) : 5
5.1.11.
Udbudsdokumenter
Frist for anmodning om yderligere oplysninger 06/09/2024   10:00:00 (UTC)
5.1.12.
Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse :
Elektronisk indgivelse : Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på dansk
Elektronisk katalog : Ikke tilladt
Alternative tilbud : Ikke tilladt
Tilbudsgivere kan indgive mere end ét tilbud Ikke tilladt
Frist for modtagelse af tilbud : 20/09/2024   10:00:00 (UTC)
Frist, inden for hvilken tilbuddet skal være gyldigt 6   Måneder
Betingelser for kontrakten :
Udførelsen af kontrakten skal ske inden for rammerne af programmer for beskyttet beskæftigelse Nej
Vilkår relateret til kontraktens udførelse Der stilles i kontrakten krav om, at leverandørens ydelser skal leveres med respekt for nationale og internationale love og regler vedrørende "menneskerettigheder, arbejdstagerrettigheder og antikorruption. Se yderligere udkast til kontrakt pkt. 7 samt kontraktbilag 6. Der stilles i kontrakten forskellige krav til mærkning af produkter samt til miljøindsats, emballage og indholdsstoffer. Se yderligere udkast til kontrakt pkt. 7 samt kontraktbilag 5. "
Der kræves en fortrolighedsaftale nej
Elektronisk fakturering Påkrævet
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling : ja
Der vil blive anvendt elektronisk betaling : ja
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Det maksimale antal deltagere : 2
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Region Sjælland
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline Region Sjælland
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der modtager ansøgninger om deltagelse Region Sjælland
Organisation, der behandler tilbud Region Sjælland
TED eSender Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt LOT-0008
Titel : Delkontrakt 8 - Nasalmasker med magnet uden pandefiksering
Beskrivelse : Nasalmasker med magnet uden pandefiksering
Intern identifikator : 8
5.1.1.
Formål
Kontraktens art : Varer
Primær klassificering   ( cpv ): 33195110   Respirationsmonitorer
Yderligere klassificering   ( cpv ): 33157110   Iltmaske, 33171110   Anæstesimaske, 33171210   Genoplivningsmaske, 33195000   Patientovervågningssystem
Mængde 18
5.1.2.
Udførelsessted
Land : Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
Yderligere oplysninger : Indkøb til Region Sjællands sygehuse/hospitaler og øvrige institutioner herunder selvejende institutioner samt til hjemmepatienter bosiddende i Region Sjælland
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 48   Måneder
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser : 0
5.1.6.
Generelle oplysninger
Dette er et tilbagevendende udbud
Reserveret deltagelse : Deltagelse uden forbehold.
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
Dette udbud er også egnet for små og mellemstore virksomheder (SMV'er)
Yderligere oplysninger : Det anslåede antal styk 18.220 og det maksimale antal styk 27.329 fremgår af Udbudsbetingelsernes pkt. 1.3.1.
5.1.9.
Udvælgelseskriterier
Kriterium :
Type : Økonomisk og finansiel formåen
Anvendelse af dette kriterium : Ikke anvendt

Kriterium :
Type : Egnethed til at udøve det pågældende erhverv
Anvendelse af dette kriterium : Ikke anvendt

Kriterium :
Type : Teknisk og faglig formåen
Anvendelse af dette kriterium : Ikke anvendt
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Navn : økonomi
Beskrivelse : økonomi
Vægtning (procentdel, præcis) : 35

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : kvalitet
Beskrivelse : Kvalitet
Vægtning (procentdel, præcis) : 50

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Levering og service
Beskrivelse : Levering og service
Vægtning (procentdel, præcis) : 10

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Bæredygtighed
Beskrivelse : Bæredygtighed
Vægtning (procentdel, præcis) : 5
5.1.11.
Udbudsdokumenter
Frist for anmodning om yderligere oplysninger 06/09/2024   10:00:00 (UTC)
5.1.12.
Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse :
Elektronisk indgivelse : Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på dansk
Elektronisk katalog : Ikke tilladt
Alternative tilbud : Ikke tilladt
Tilbudsgivere kan indgive mere end ét tilbud Ikke tilladt
Frist for modtagelse af tilbud : 20/09/2024   10:00:00 (UTC)
Frist, inden for hvilken tilbuddet skal være gyldigt 6   Måneder
Betingelser for kontrakten :
Udførelsen af kontrakten skal ske inden for rammerne af programmer for beskyttet beskæftigelse Nej
Vilkår relateret til kontraktens udførelse Der stilles i kontrakten krav om, at leverandørens ydelser skal leveres med respekt for nationale og internationale love og regler vedrørende "menneskerettigheder, arbejdstagerrettigheder og antikorruption. Se yderligere udkast til kontrakt pkt. 7 samt kontraktbilag 6. Der stilles i kontrakten forskellige krav til mærkning af produkter samt til miljøindsats, emballage og indholdsstoffer. Se yderligere udkast til kontrakt pkt. 7 samt kontraktbilag 5. "
Der kræves en fortrolighedsaftale nej
Elektronisk fakturering Påkrævet
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling : ja
Der vil blive anvendt elektronisk betaling : ja
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Det maksimale antal deltagere : 2
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Region Sjælland
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline Region Sjælland
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der modtager ansøgninger om deltagelse Region Sjælland
Organisation, der behandler tilbud Region Sjælland
TED eSender Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt LOT-0009
Titel : Delkontrakt 9 - Nasalmasker uden magnet uden pandefiksering
Beskrivelse : Nasalmasker uden magnet uden pandefiksering
Intern identifikator : 9
5.1.1.
Formål
Kontraktens art : Varer
Primær klassificering   ( cpv ): 33195110   Respirationsmonitorer
Yderligere klassificering   ( cpv ): 33157110   Iltmaske, 33171110   Anæstesimaske, 33171210   Genoplivningsmaske, 33195000   Patientovervågningssystem
Mængde 1
5.1.2.
Udførelsessted
Land : Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
Yderligere oplysninger : Indkøb til Region Sjællands sygehuse/hospitaler og øvrige institutioner herunder selvejende institutioner samt til hjemmepatienter bosiddende i Region Sjælland
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 48   Måneder
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser : 0
5.1.6.
Generelle oplysninger
Dette er et tilbagevendende udbud
Reserveret deltagelse : Deltagelse uden forbehold.
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
Dette udbud er også egnet for små og mellemstore virksomheder (SMV'er)
Yderligere oplysninger : Det anslåede antal styk 1.125 og det maksimale antal styk 1.687 fremgår af Udbudsbetingelsernes pkt. 1.3.1.
5.1.9.
Udvælgelseskriterier
Kriterium :
Type : Økonomisk og finansiel formåen
Anvendelse af dette kriterium : Ikke anvendt

Kriterium :
Type : Egnethed til at udøve det pågældende erhverv
Anvendelse af dette kriterium : Ikke anvendt

Kriterium :
Type : Teknisk og faglig formåen
Anvendelse af dette kriterium : Ikke anvendt
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Navn : økonomi
Beskrivelse : Økonomi
Vægtning (procentdel, præcis) : 35

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : kvalitet
Beskrivelse : Kvalitet
Vægtning (procentdel, præcis) : 50

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Levering og service
Beskrivelse : Levering og service
Vægtning (procentdel, præcis) : 10

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Bæredygtighed
Beskrivelse : Bæredygtighed
Vægtning (procentdel, præcis) : 5
5.1.11.
Udbudsdokumenter
Frist for anmodning om yderligere oplysninger 06/09/2024   10:00:00 (UTC)
5.1.12.
Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse :
Elektronisk indgivelse : Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på dansk
Elektronisk katalog : Ikke tilladt
Alternative tilbud : Ikke tilladt
Tilbudsgivere kan indgive mere end ét tilbud Ikke tilladt
Frist for modtagelse af tilbud : 20/09/2024   10:00:00 (UTC)
Frist, inden for hvilken tilbuddet skal være gyldigt 6   Måneder
Betingelser for kontrakten :
Udførelsen af kontrakten skal ske inden for rammerne af programmer for beskyttet beskæftigelse Nej
Vilkår relateret til kontraktens udførelse Der stilles i kontrakten krav om, at leverandørens ydelser skal leveres med respekt for nationale og internationale love og regler vedrørende "menneskerettigheder, arbejdstagerrettigheder og antikorruption. Se yderligere udkast til kontrakt pkt. 7 samt kontraktbilag 6. Der stilles i kontrakten forskellige krav til mærkning af produkter samt til miljøindsats, emballage og indholdsstoffer. Se yderligere udkast til kontrakt pkt. 7 samt kontraktbilag 5. "
Der kræves en fortrolighedsaftale nej
Elektronisk fakturering Påkrævet
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling : ja
Der vil blive anvendt elektronisk betaling : ja
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Det maksimale antal deltagere : 2
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Region Sjælland
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline Region Sjælland
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der modtager ansøgninger om deltagelse Region Sjælland
Organisation, der behandler tilbud Region Sjælland
TED eSender Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt LOT-0010
Titel : Delkontrakt 10 - Nasalmasker uden magnet med pandefiksering
Beskrivelse : Nasalmasker uden magnet med pandefiksering
Intern identifikator : 10
5.1.1.
Formål
Kontraktens art : Varer
Primær klassificering   ( cpv ): 33195110   Respirationsmonitorer
Yderligere klassificering   ( cpv ): 33157110   Iltmaske, 33171110   Anæstesimaske, 33171210   Genoplivningsmaske, 33195000   Patientovervågningssystem
Mængde 13
5.1.2.
Udførelsessted
Land : Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
Yderligere oplysninger : Indkøb til Region Sjællands sygehuse/hospitaler og øvrige institutioner herunder selvejende institutioner samt til hjemmepatienter bosiddende i Region Sjælland
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 48   Måneder
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser : 0
5.1.6.
Generelle oplysninger
Dette er et tilbagevendende udbud
Reserveret deltagelse : Deltagelse uden forbehold.
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
Dette udbud er også egnet for små og mellemstore virksomheder (SMV'er)
Yderligere oplysninger : Det anslåede antal styk 13.259 og det maksimale antal styk 19.889 fremgår af Udbudsbetingelsernes pkt. 1.3.1.
5.1.9.
Udvælgelseskriterier
Kriterium :
Type : Økonomisk og finansiel formåen
Anvendelse af dette kriterium : Ikke anvendt

Kriterium :
Type : Egnethed til at udøve det pågældende erhverv
Anvendelse af dette kriterium : Ikke anvendt

Kriterium :
Type : Teknisk og faglig formåen
Anvendelse af dette kriterium : Ikke anvendt
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Navn : økonomi
Beskrivelse : Økonomi

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : kvalitet
Beskrivelse : Kvalitet

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Levering og service
Beskrivelse : Levering og service

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Bæredygtighed
Beskrivelse : Bæredygtighed
5.1.11.
Udbudsdokumenter
Frist for anmodning om yderligere oplysninger 06/09/2024   10:00:00 (UTC)
5.1.12.
Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse :
Elektronisk indgivelse : Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på dansk
Elektronisk katalog : Ikke tilladt
Alternative tilbud : Ikke tilladt
Tilbudsgivere kan indgive mere end ét tilbud Ikke tilladt
Frist for modtagelse af tilbud : 20/09/2024   10:00:00 (UTC)
Frist, inden for hvilken tilbuddet skal være gyldigt 6   Måneder
Betingelser for kontrakten :
Udførelsen af kontrakten skal ske inden for rammerne af programmer for beskyttet beskæftigelse Nej
Vilkår relateret til kontraktens udførelse Der stilles i kontrakten krav om, at leverandørens ydelser skal leveres med respekt for nationale og internationale love og regler vedrørende ""menneskerettigheder, arbejdstagerrettigheder og antikorruption. Se yderligere udkast til kontrakt pkt. 7 samt kontraktbilag 6. Der stilles i kontrakten forskellige krav til mærkning af produkter samt til miljøindsats, emballage og indholdsstoffer. Se yderligere udkast til kontrakt pkt. 7 samt kontraktbilag 5. " "
Der kræves en fortrolighedsaftale nej
Elektronisk fakturering Påkrævet
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling : ja
Der vil blive anvendt elektronisk betaling : ja
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Det maksimale antal deltagere : 2
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Region Sjælland
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline Region Sjælland
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der modtager ansøgninger om deltagelse Region Sjælland
Organisation, der behandler tilbud Region Sjælland
TED eSender Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt LOT-0011
Titel : Delkontrakt 11 - Nasalmaske med minimal kontakt (under the nose)
Beskrivelse : Nasalmaske med minimal kontakt (under the nose)
Intern identifikator : 11
5.1.1.
Formål
Kontraktens art : Varer
Primær klassificering   ( cpv ): 33195110   Respirationsmonitorer
Yderligere klassificering   ( cpv ): 33157110   Iltmaske, 33171110   Anæstesimaske, 33171210   Genoplivningsmaske, 33195000   Patientovervågningssystem
Mængde 6
5.1.2.
Udførelsessted
Land : Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
Yderligere oplysninger : Indkøb til Region Sjællands sygehuse/hospitaler og øvrige institutioner herunder selvejende institutioner samt til hjemmepatienter bosiddende i Region Sjælland
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 48   Måneder
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser : 0
5.1.6.
Generelle oplysninger
Dette er et tilbagevendende udbud
Reserveret deltagelse : Deltagelse uden forbehold.
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
Dette udbud er også egnet for små og mellemstore virksomheder (SMV'er)
Yderligere oplysninger : Det anslåede antal styk 6.984 og det maksimale antal styk 10.477 fremgår af Udbudsbetingelsernes pkt. 1.3.1.
5.1.9.
Udvælgelseskriterier
Kriterium :
Type : Økonomisk og finansiel formåen
Anvendelse af dette kriterium : Ikke anvendt

Kriterium :
Type : Egnethed til at udøve det pågældende erhverv
Anvendelse af dette kriterium : Ikke anvendt

Kriterium :
Type : Teknisk og faglig formåen
Anvendelse af dette kriterium : Ikke anvendt
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Navn : økonomi
Beskrivelse : økonomi
Vægtning (procentdel, præcis) : 35

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : kvalitet
Beskrivelse : kvalitet
Vægtning (procentdel, præcis) : 50

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Levering og service
Beskrivelse : Levering og service
Vægtning (procentdel, præcis) : 10

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Bæredygtighed
Beskrivelse : Bæredygtighed
Vægtning (procentdel, præcis) : 5
5.1.11.
Udbudsdokumenter
Frist for anmodning om yderligere oplysninger 06/09/2024   10:00:00 (UTC)
5.1.12.
Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse :
Elektronisk indgivelse : Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på dansk
Elektronisk katalog : Ikke tilladt
Alternative tilbud : Ikke tilladt
Tilbudsgivere kan indgive mere end ét tilbud Ikke tilladt
Frist for modtagelse af tilbud : 20/09/2024   10:00:00 (UTC)
Frist, inden for hvilken tilbuddet skal være gyldigt 6   Måneder
Betingelser for kontrakten :
Udførelsen af kontrakten skal ske inden for rammerne af programmer for beskyttet beskæftigelse Nej
Vilkår relateret til kontraktens udførelse Der stilles i kontrakten krav om, at leverandørens ydelser skal leveres med respekt for nationale og internationale love og regler vedrørende "menneskerettigheder, arbejdstagerrettigheder og antikorruption. Se yderligere udkast til kontrakt pkt. 7 samt kontraktbilag 6. Der stilles i kontrakten forskellige krav til mærkning af produkter samt til miljøindsats, emballage og indholdsstoffer. Se yderligere udkast til kontrakt pkt. 7 samt kontraktbilag 5. "
Der kræves en fortrolighedsaftale nej
Elektronisk fakturering Påkrævet
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling : ja
Der vil blive anvendt elektronisk betaling : ja
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Det maksimale antal deltagere : 2
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Region Sjælland
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline Region Sjælland
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der modtager ansøgninger om deltagelse Region Sjælland
Organisation, der behandler tilbud Region Sjælland
TED eSender Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt LOT-0012
Titel : Delkontrakt 12 -Nasalmaske med minimal kontakt (Pillow - "går op i næsen")
Beskrivelse : Nasalmaske med minimal kontakt (Pillow - "går op i næsen")
Intern identifikator : 12
5.1.1.
Formål
Kontraktens art : Varer
Primær klassificering   ( cpv ): 33195110   Respirationsmonitorer
Yderligere klassificering   ( cpv ): 33157110   Iltmaske, 33171110   Anæstesimaske, 33171210   Genoplivningsmaske, 33195000   Patientovervågningssystem
Mængde 16
5.1.2.
Udførelsessted
Land : Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
Yderligere oplysninger : Indkøb til Region Sjællands sygehuse/hospitaler og øvrige institutioner herunder selvejende institutioner samt til hjemmepatienter bosiddende i Region Sjælland
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 48   Måneder
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser : 0
5.1.6.
Generelle oplysninger
Dette er et tilbagevendende udbud
Reserveret deltagelse : Deltagelse uden forbehold.
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
Dette udbud er også egnet for små og mellemstore virksomheder (SMV'er)
Yderligere oplysninger : Det anslåede antal styk 16.688 og det maksimale antal styk 25.033 fremgår af Udbudsbetingelsernes pkt. 1.3.1.
5.1.9.
Udvælgelseskriterier
Kriterium :
Type : Økonomisk og finansiel formåen
Anvendelse af dette kriterium : Ikke anvendt

Kriterium :
Type : Egnethed til at udøve det pågældende erhverv
Anvendelse af dette kriterium : Ikke anvendt

Kriterium :
Type : Teknisk og faglig formåen
Anvendelse af dette kriterium : Ikke anvendt
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Navn : økonomi
Beskrivelse : økonomi
Vægtning (procentdel, præcis) : 35

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : kvalitet
Beskrivelse : kvalitet
Vægtning (procentdel, præcis) : 50

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Levering og service
Beskrivelse : Levering og service
Vægtning (procentdel, præcis) : 10

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Bæredygtighed
Beskrivelse : Bæredygtighed
Vægtning (procentdel, præcis) : 5
5.1.11.
Udbudsdokumenter
Frist for anmodning om yderligere oplysninger 06/09/2024   10:00:00 (UTC)
5.1.12.
Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse :
Elektronisk indgivelse : Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på dansk
Elektronisk katalog : Ikke tilladt
Alternative tilbud : Ikke tilladt
Tilbudsgivere kan indgive mere end ét tilbud Ikke tilladt
Frist for modtagelse af tilbud : 20/09/2024   10:00:00 (UTC)
Frist, inden for hvilken tilbuddet skal være gyldigt 6   Måneder
Betingelser for kontrakten :
Udførelsen af kontrakten skal ske inden for rammerne af programmer for beskyttet beskæftigelse Nej
Vilkår relateret til kontraktens udførelse Der stilles i kontrakten krav om, at leverandørens ydelser skal leveres med respekt for nationale og internationale love og regler vedrørende "menneskerettigheder, arbejdstagerrettigheder og antikorruption. Se yderligere udkast til kontrakt pkt. 7 samt kontraktbilag 6. Der stilles i kontrakten forskellige krav til mærkning af produkter samt til miljøindsats, emballage og indholdsstoffer. Se yderligere udkast til kontrakt pkt. 7 samt kontraktbilag 5. "
Der kræves en fortrolighedsaftale nej
Elektronisk fakturering Påkrævet
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling : ja
Der vil blive anvendt elektronisk betaling : ja
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Det maksimale antal deltagere : 2
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Region Sjælland
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline Region Sjælland
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der modtager ansøgninger om deltagelse Region Sjælland
Organisation, der behandler tilbud Region Sjælland
TED eSender Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt LOT-0013
Titel : Delkontrakt 13 - Fullfacemasker med allergivenlig cushion, silikonefri
Beskrivelse : Fullfacemasker med allergivenlig cushion, silikonefri
Intern identifikator : 13
5.1.1.
Formål
Kontraktens art : Varer
Primær klassificering   ( cpv ): 33195110   Respirationsmonitorer
Yderligere klassificering   ( cpv ): 33157110   Iltmaske, 33171110   Anæstesimaske, 33171210   Genoplivningsmaske, 33195000   Patientovervågningssystem
Mængde 18
5.1.2.
Udførelsessted
Land : Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
Yderligere oplysninger : Indkøb til Region Sjællands sygehuse/hospitaler og øvrige institutioner herunder selvejende institutioner samt til hjemmepatienter bosiddende i Region Sjælland
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 48   Måneder
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser : 0
5.1.6.
Generelle oplysninger
Dette er et tilbagevendende udbud
Reserveret deltagelse : Deltagelse uden forbehold.
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
Dette udbud er også egnet for små og mellemstore virksomheder (SMV'er)
Yderligere oplysninger : Det anslåede antal styk 18.030 og det maksimale antal styk 27.046 fremgår af Udbudsbetingelsernes pkt. 1.3.1.
5.1.9.
Udvælgelseskriterier
Kriterium :
Type : Økonomisk og finansiel formåen
Anvendelse af dette kriterium : Ikke anvendt

Kriterium :
Type : Egnethed til at udøve det pågældende erhverv
Anvendelse af dette kriterium : Ikke anvendt

Kriterium :
Type : Teknisk og faglig formåen
Anvendelse af dette kriterium : Ikke anvendt
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Navn : økonomi
Beskrivelse : økonomi
Vægtning (procentdel, præcis) : 35

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : kvalitet
Beskrivelse : kvalitet
Vægtning (procentdel, præcis) : 50

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Levering og service
Beskrivelse : Levering og service
Vægtning (procentdel, præcis) : 10

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Bæredygtighed
Beskrivelse : Bæredygtighed
Vægtning (procentdel, præcis) : 5
5.1.11.
Udbudsdokumenter
Frist for anmodning om yderligere oplysninger 06/09/2024   10:00:00 (UTC)
5.1.12.
Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse :
Elektronisk indgivelse : Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på dansk
Elektronisk katalog : Ikke tilladt
Alternative tilbud : Ikke tilladt
Tilbudsgivere kan indgive mere end ét tilbud Ikke tilladt
Frist for modtagelse af tilbud : 20/09/2024   10:00:00 (UTC)
Frist, inden for hvilken tilbuddet skal være gyldigt 6   Måneder
Betingelser for kontrakten :
Udførelsen af kontrakten skal ske inden for rammerne af programmer for beskyttet beskæftigelse Nej
Vilkår relateret til kontraktens udførelse Der stilles i kontrakten krav om, at leverandørens ydelser skal leveres med respekt for nationale og internationale love og regler vedrørende "menneskerettigheder, arbejdstagerrettigheder og antikorruption. Se yderligere udkast til kontrakt pkt. 7 samt kontraktbilag 6. Der stilles i kontrakten forskellige krav til mærkning af produkter samt til miljøindsats, emballage og indholdsstoffer. Se yderligere udkast til kontrakt pkt. 7 samt kontraktbilag 5. "
Der kræves en fortrolighedsaftale nej
Elektronisk fakturering Påkrævet
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling : ja
Der vil blive anvendt elektronisk betaling : ja
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Det maksimale antal deltagere : 2
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Region Sjælland
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline Region Sjælland
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der modtager ansøgninger om deltagelse Region Sjælland
Organisation, der behandler tilbud Region Sjælland
TED eSender Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt LOT-0014
Titel : Delkontrakt 14 - Nasalmasker med allergivenlig cushion, silikonefri
Beskrivelse : Nasalmasker med allergivenlig cushion, silikonefri
Intern identifikator : 14
5.1.1.
Formål
Kontraktens art : Varer
Primær klassificering   ( cpv ): 33195110   Respirationsmonitorer
Yderligere klassificering   ( cpv ): 33157110   Iltmaske, 33171110   Anæstesimaske, 33171210   Genoplivningsmaske, 33195000   Patientovervågningssystem
Mængde 5
5.1.2.
Udførelsessted
Land : Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
Yderligere oplysninger : Indkøb til Region Sjællands sygehuse/hospitaler og øvrige institutioner herunder selvejende institutioner samt til hjemmepatienter bosiddende i Region Sjælland
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 6   Måneder
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser : 0
5.1.6.
Generelle oplysninger
Dette er et tilbagevendende udbud
Reserveret deltagelse : Deltagelse uden forbehold.
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
Dette udbud er også egnet for små og mellemstore virksomheder (SMV'er)
Yderligere oplysninger : Det anslåede antal styk 5.366 og det maksimale antal styk 8.048 fremgår af Udbudsbetingelsernes pkt. 1.3.1.
5.1.9.
Udvælgelseskriterier
Kriterium :
Type : Økonomisk og finansiel formåen
Anvendelse af dette kriterium : Ikke anvendt

Kriterium :
Type : Egnethed til at udøve det pågældende erhverv
Anvendelse af dette kriterium : Ikke anvendt

Kriterium :
Type : Teknisk og faglig formåen
Anvendelse af dette kriterium : Ikke anvendt
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Navn : økonomi
Beskrivelse : økonomi
Vægtning (procentdel, præcis) : 35

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : kvalitet
Beskrivelse : kvalitet
Vægtning (procentdel, præcis) : 50

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Levering og service
Beskrivelse : Levering og service
Vægtning (procentdel, præcis) : 10

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Bæredygtighed
Beskrivelse : Bæredygtighed
Vægtning (procentdel, præcis) : 5
5.1.11.
Udbudsdokumenter
Frist for anmodning om yderligere oplysninger 06/09/2024   10:00:00 (UTC)
5.1.12.
Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse :
Elektronisk indgivelse : Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på dansk
Elektronisk katalog : Ikke tilladt
Alternative tilbud : Ikke tilladt
Tilbudsgivere kan indgive mere end ét tilbud Ikke tilladt
Frist for modtagelse af tilbud : 20/09/2024   10:00:00 (UTC)
Frist, inden for hvilken tilbuddet skal være gyldigt 6   Måneder
Betingelser for kontrakten :
Udførelsen af kontrakten skal ske inden for rammerne af programmer for beskyttet beskæftigelse Nej
Vilkår relateret til kontraktens udførelse Der stilles i kontrakten krav om, at leverandørens ydelser skal leveres med respekt for nationale og internationale love og regler vedrørende "menneskerettigheder, arbejdstagerrettigheder og antikorruption. Se yderligere udkast til kontrakt pkt. 7 samt kontraktbilag 6. Der stilles i kontrakten forskellige krav til mærkning af produkter samt til miljøindsats, emballage og indholdsstoffer. Se yderligere udkast til kontrakt pkt. 7 samt kontraktbilag 5. "
Der kræves en fortrolighedsaftale nej
Elektronisk fakturering Påkrævet
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling : ja
Der vil blive anvendt elektronisk betaling : ja
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Det maksimale antal deltagere : 2
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Region Sjælland
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline Region Sjælland
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der modtager ansøgninger om deltagelse Region Sjælland
Organisation, der behandler tilbud Region Sjælland
TED eSender Mercell Holding ASA
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn : Region Sjælland
Registreringsnummer : 29190658
Afdeling : Koncern Indkøb
Postadresse : Alleen 15    
By : Sorø
Postnummer : 4180
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Vest- og Sydsjælland   ( DK022 )
Land : Danmark
Kontaktpunkt : Tanja Ellegaard Munkøe
Telefon : +45 93567897
Denne organisations roller
Køber
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
Organisation, der modtager ansøgninger om deltagelse
Organisation, der behandler tilbud
8.1.
ORG-0002
Officielt navn : Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer : 37795526
Postadresse : Nævnerens Hus, Toldboden 2    
By : Viborg
Postnummer : 8800
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Østjylland   ( DK042 )
Land : Danmark
Telefon : +45 72405600
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0003
Officielt navn : Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer : 10294819
Postadresse : Carl Jacobsens Vej 35    
By : Valby
Postnummer : 2500
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Københavns omegn   ( DK012 )
Land : Danmark
E-mail : kfst@kfst.dk
Telefon : +45 41715000
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0004
Officielt navn : Mercell Holding ASA
Registreringsnummer : 980921565
Postadresse : Askekroken 11    
By : Oslo
Postnummer : 0277
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Oslo   ( NO081 )
Land : Norge
Kontaktpunkt : eSender
Telefon : +47 21018800
Fax : +47 21018801
Internetadresse : http://mercell.com/
Denne organisations roller
TED eSender
11. Oplysninger om bekendtgørelsen
11.1.
Oplysninger om bekendtgørelsen
Identifikator for bekendtgørelsen : 1ac6149b-c4b3-49d3-a632-4d475de1e587   - 01
Formulartype : Konkurrencevilkår
Bekendtgørelsestype : Udbuds- eller koncessionsbekendtgørelse – standardordningen
Bekendtgørelsessubtype 16
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen : 08/08/2024   10:48:43 (UTC)
Dato for afsendelse af bekendtgørelse (eSender) : 08/08/2024   11:00:39 (UTC)
Sprog, som denne bekendtgørelse er officielt tilgængelig på : dansk
11.2.
Oplysninger om offentliggørelsen
Bekendtgørelsesnummer : 480452-2024
EUT-S-nummer : 155/2024
Offentliggørelsesdato : 09/08/2024

Send til en kollega

0.046