23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2016/S 207-374936
Offentliggjort
26.10.2016
Udbudstype
Offentligt udbud

Udbyder

København Kommune, Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen

Beskæftigelsesindsats til primært jobparate ledige med en lang videregående uddannelse (akademikere)


København Kommune, Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen

Sociale og andre specifikke tjenesteydelser – offentlige kontrakter

Udbudsbekendtgørelse

Tjenesteydelser

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
København Kommune, Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen
64942212
Bernstorffsgade 17
København V
1592
Danmark
Kontaktperson: Bo Johansen
E-mail: udbud@bif.kk.dk
NUTS-kode: DK01

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.kk.dk

Internetadresse for køberprofilen: http://www.kk.dk/bif

I.2) Fælles udbud
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: http://www.kk.dk/da/erhverv/indkoeb-og-udbud
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til den ovennævnte adresse
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Beskæftigelsesindsats til primært jobparate ledige med en lang videregående uddannelse (akademikere).

Sagsnr.: 2016-0295448
II.1.2) Hoved-CPV-kode
85310000
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Ved nærværende udbud ønsker Københavns Kommune, Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen at indhente tilbud på beskæftigelsesindsats til primært jobparate ledige med en lang videregående uddannelse (akademikere).

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK01
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet består af en rammeaftale om beskæftigelsesindsats til primært jobparate ledige med en lang videregående uddannelse (akademikere).

Beskæftigelsesindsatsen består af 2 indsatsspor: (1) virksomhedsrettet jobsøgningsindsats og (2) virksomhedsrettet langtidsledighedsindsats.

Indsatsspor 1 består desuden af 2 indsatsforløb: virksomhedsrettet jobsøgningsindsats og et opfølgende forløb.

Indsatsspor 2 består af 3 indsatsforløb: virksomhedsrettet jobsøgningsindsats for langtidsledige, virksomhedsrettet jobsøgningsindsats for langtidsledige kombineret med personlig jobformidler og personlig jobformidlingsindsats for langtidsledige.

Tilbudsgiveren skal afgive tilbud på begge indsatsspor.

Rammeaftalen forventes at blive tildelt 3 leverandører.

II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 90 000 000.00 DKK
II.2.7) Kontraktens eller rammeaftalens varighed
Varighed i måneder: 48
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.4) Objektive regler og kriterier for deltagelse
Liste over og kort beskrivelse af regler og kriterier:

Tilbudsgiveren må ikke være omfattet af udelukkelsesgrundene i udbudslovens § 135, stk. 1 og 3, § 136, nr. 1-3 og § 137, nr. 1-6.

Tilbudsgiveren skal opfylde følgende krav til udøvelse af det pågældende erhverv:

— Tilbudsgiver skal være registeret i Det Centrale Virksomhedsregister (CVR), hvis Tilbudsgiver er en dansk virksomhed. Er Tilbudsgiver en udenlandsk virksomhed, skal Tilbudsgiver lade sig registrere i Registret for Udenlandske Tjenesteydere (RUT).

Tilbudsgiveren skal opfylde følgende krav til økonomisk og finansiel formåen:

— Tilbudsgivers erhvervsansvarsforsikring skal have en dækningssum pr. forsikringsår på minimum 500 000 DKK pr. skadebegivenhed for tingsskade og 10 000 000 DKK for personskade.

— Tilbudsgivers gennemsnitlige omsætning i de 3 seneste disponible regnskabsår skal udgøre minimum 10 000 000 DKK (ekskl. moms).

III.1.5) Oplysning om reserverede kontrakter
III.2) Kontraktbetingelser
III.2.1) Oplysninger om en bestemt profession
III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:
III.2.3) Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Procedureform
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale
Udbuddet indebærer udarbejdelse af en rammeaftale
IV.1.10) Angivelse af de nationale regler, der er gældende for udbuddet:
Oplysninger om nationale udbud er tilgængelig på: https://www.retsinformation.dk/Forms/R0710.aspx?id=175507
IV.1.11) Tildelingsprocedurens hovedtræk:

Københavns Kommune, Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen vil tildele rammeaftalen til de tilbudsgivere, der har afgivet det økonomisk mest fordelagtige tilbud, hvilket identificeres på grundlag af det bedste forhold mellem pris og kvalitet. Ordregiver vil anvende følgende underkriterier med den for hvert kriterium anførte vægt:

— Pris: 25 %

— Kvalitet: 75 %.

IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse / Frist for modtagelse af interessetilkendegivelser
Dato: 28/11/2016
Tidspunkt: 12:00
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@erst.dk

Internetadresse:https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

Lov nr. 593 af 2.6.2016 om Klagenævnet for Udbud (»Håndhævelsesloven«) indeholder frister for indgivelse af klager over udbud.

Det følger heraf, at en klage over et udbud efter udbudslovens afsnit III skal indgives 6 måneder efter, at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Erhvervsstyrelsen
Langelinie Allé 17
København Ø
2100
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: erst@erst.dk

Internetadresse:https://erhvervsstyrelsen.dk/

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
21/10/2016

Send til en kollega

0.047