23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
14.08.2024
Udbudstype
Andre

Udbyder

VIF - VESTEGNENS INDKØBSFORUM

Udbud af Genbrugshjælpemidler - Vestegnens Indkøbsforum version 5


VIF - VESTEGNENS INDKØBSFORUM

489136-2024 - Resultater
Danmark – Hjælpemidler til ældre – Udbud af Genbrugshjælpemidler - Vestegnens Indkøbsforum version 5
OJ S 158/2024 14/08/2024
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Varer
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn VIF - VESTEGNENS INDKØBSFORUM
E-mail RONHO@brondby.dk
Køberens retlige status : Offentlig virksomhed
Den ordregivende myndigheds aktiviteter : Generelle offentlige tjenesteydelser
1.1.
Køber
Officielt navn Albertslund kommune
E-mail gbk@albertslund.dk
Køberens retlige status : Offentlig virksomhed
Den ordregivende myndigheds aktiviteter : Generelle offentlige tjenesteydelser
1.1.
Køber
Officielt navn Brøndby kommune
E-mail RONHO@brondby.dk
Køberens retlige status : Offentlig virksomhed
Den ordregivende myndigheds aktiviteter : Generelle offentlige tjenesteydelser
1.1.
Køber
Officielt navn Dragør kommune
E-mail BOJ@dragoer.dk
Køberens retlige status : Offentlig virksomhed
Den ordregivende myndigheds aktiviteter : Generelle offentlige tjenesteydelser
1.1.
Køber
Officielt navn Glostrup kommune
Køberens retlige status : Offentlig virksomhed
Den ordregivende myndigheds aktiviteter : Generelle offentlige tjenesteydelser
1.1.
Køber
Officielt navn Hvidovre kommune
E-mail JVD@hvidovre.dk
Køberens retlige status : Offentlig virksomhed
Den ordregivende myndigheds aktiviteter : Generelle offentlige tjenesteydelser
1.1.
Køber
Officielt navn Ishøj kommune
E-mail alund@ishoj.dk
Køberens retlige status : Offentlig virksomhed
Den ordregivende myndigheds aktiviteter : Generelle offentlige tjenesteydelser
1.1.
Køber
Officielt navn Rødovre kommune
E-mail cn32136@rk.dk
Køberens retlige status : Offentlig virksomhed
Den ordregivende myndigheds aktiviteter : Generelle offentlige tjenesteydelser
1.1.
Køber
Officielt navn Tårnby Kommune
E-mail smo.of@taarnby.dk
Køberens retlige status : Offentlig virksomhed
Den ordregivende myndigheds aktiviteter : Generelle offentlige tjenesteydelser
1.1.
Køber
Officielt navn Vallensbæk kommune
E-mail shj@vallensbaek.dk
Køberens retlige status : Offentlig virksomhed
Den ordregivende myndigheds aktiviteter : Generelle offentlige tjenesteydelser
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel Udbud af Genbrugshjælpemidler - Vestegnens Indkøbsforum version 5
Beskrivelse Udbuddet vedrører indkøb og levering af genbrugshjælpemidler, som ikke er omfattet af SKI 50.98 eller 50.99, til Kommunerne i Vestegnens Indkøbsforum. Udbuddet er opdelt i følgende delaftaler: 1. Delaftale – Ergonomiske stole herunder; Arbejdsstole og ståstøttestole 2. Delaftale – Mobil personløfter 3. Delaftale – Mobil ståløfter og tilhørende sejl 4. Delaftale – Stationær personløfter 5. Delaftale – Sejl 6. Delaftale – Forflytningsplatform
Identifikator for proceduren b89b0ea5-f710-4fbc-9cad-acca89f544ca
Tidligere bekendtgørelse : ee171850-9c00-42e1-9d51-a0746073e5fc-01
Intern identifikator S2023-21197
Udbudsprocedure Offentligt udbud
Proceduren er en hasteprocedure nej
2.1.1.
Formål
Kontraktens art Varer
Primær klassificering   ( cpv ): 33196100   Hjælpemidler til ældre
Yderligere klassificering   ( cpv ): 33196200   Hjælpemidler til handicappede
2.1.2.
Udførelsessted
Postadresse Park Allé 160    
By Brøndby
Postnummer 2605
Landespecifik underafdeling (NUTS) Københavns omegn   ( DK012 )
Land Danmark
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 22 120 000,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 25 200 000,00   DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Indkaldelse af tilbud er afsluttet
Retsgrundlag
Direktiv 2014/24/EU
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0001
Titel : Delaftale 1: Ergonomiske stole - Udbud af Genbrugshjælpemidler - Vestegnens Indkøbsforum
Beskrivelse : Delaftale 1. - Ergonomiske stole herunder; Arbejdsstole, ståstøttestole samt tilbehør.
Intern identifikator : 1
5.1.1.
Formål
Kontraktens art : Varer
Primær klassificering   ( cpv ): 33196100   Hjælpemidler til ældre
Yderligere klassificering   ( cpv ): 33196200   Hjælpemidler til handicappede
Valgmuligheder :
Beskrivelse af optioner : Optioner på 2 x 1 år
5.1.2.
Udførelsessted
Postadresse : Park Allé 160    
By : Brøndby
Postnummer : 2605
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Københavns omegn   ( DK012 )
Land : Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 4   År
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser : 2
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her : Kontrakten kan forlænges med 2x 12 måneder.
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 11 000 000,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 12 500 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Navn : Pris
Beskrivelse : Til brug for bedømmelsen i forhold til underkriteriet ”pris” beregnes en samlet sum for totalomsætningen for alle varelinjer for hver delaftale i det i bilag 3 oplyste sortiment. Den samlede sum i kontraktårene inkl. option på forlængelse indgår direkte i identifikationen af ” det økonomisk mest fordelagtige tilbud”.
Vægtning (procentdel, præcis) : 40

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Kvalitet
Beskrivelse : Bedømmelsen af underkriteriet Kvalitet: Delkriteriet kvalitet vægter: 40% Delkriteriet funktionalitet: 40% Delkriteriet miljø: 20% ”kvalitet”, med delkriteriet ”Kvalitet og Funktionalitet” vil blive baseret på en fysisk, kvalitativ vurdering af efterspurgte tilbudte produkter. Tilbudsgiver skal derfor beregne at kunne levere ét eksemplar af hvert efterspurgte produkt med evt. tilbehør. Kvalitet og funktionalitet varierer i indhold i de forskellige delaftaler, jf. ovenstående. Underkriteriet vil blive vurderet på baggrund af elementerne, som angivet i kravspecifikationen. Ved bedømmelsen i forhold til underkriteriet ”miljø” lægger ordregiver vægt på det tilbudte produkts levetid, en høj grad af rengøringsvenlighed, og dermed hjælpemidlets genbrugelighed. Tilbudsgiver bedes udfylde bilag 5. Ved evalueringen i forhold til de kvalitative underkriterier anvendes en pointskala fra 1-10. Ved bedømmelsen af det økonomisk mest fordelagtige tilbud, tildeles på grundlag af ordregivers objektive vurdering af tilbuddet.
Vægtning (procentdel, præcis) : 60
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om undersøgelsesfrister : Hvis man ønsker at klage, skal henvendelsen rettes til Klagenævnet for Udbud
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme på det sted, hvor kontrakten skal udføres, hvad angår sikkerhed på arbejdspladsen og arbejdsvilkår Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Brøndby kommune
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline Brøndby kommune
TED eSender Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt LOT-0002
Titel : Delaftale 2: Mobil personløfter - Udbud af Genbrugshjælpemidler - Vestegnens Indkøbsforum
Beskrivelse : Delaftale 2: Mobil personløfter samt tilbehør
Intern identifikator : 2
5.1.1.
Formål
Kontraktens art : Varer
Primær klassificering   ( cpv ): 33196100   Hjælpemidler til ældre
Yderligere klassificering   ( cpv ): 33196200   Hjælpemidler til handicappede
Valgmuligheder :
Beskrivelse af optioner : Optioner på 2 x 1 år
5.1.2.
Udførelsessted
Postadresse : Park Allé 160    
By : Brøndby
Postnummer : 2605
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Københavns omegn   ( DK012 )
Land : Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 4   År
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser : 2
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her : Kontrakten kan forlænges med 2x 12 måneder.
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 1 000 000,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 1 200 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Navn : Pris
Beskrivelse : Til brug for bedømmelsen i forhold til underkriteriet ”pris” beregnes en samlet sum for totalomsætningen for alle varelinjer for hver delaftale i det i bilag 3 oplyste sortiment. Den samlede sum i kontraktårene inkl. option på forlængelse indgår direkte i identifikationen af ”det økonomisk mest fordelagtige tilbud”.
Vægtning (procentdel, præcis) : 40

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Kvalitet
Beskrivelse : Bedømmelsen af underkriteriet Kvalitet: Delkriteriet kvalitet vægter: 40% Delkriteriet funktionalitet: 40% Delkriteriet miljø: 20% ”kvalitet”, med delkriteriet ”Kvalitet og Funktionalitet” vil blive baseret på en fysisk, kvalitativ vurdering af efterspurgte tilbudte produkter. Tilbudsgiver skal derfor beregne at kunne levere ét eksemplar af hvert efterspurgte produkt med evt. tilbehør. Kvalitet og funktionalitet varierer i indhold i de forskellige delaftaler, jf. ovenstående. Underkriteriet vil blive vurderet på baggrund af elementerne, som angivet i kravspecifikationen. Ved bedømmelsen i forhold til underkriteriet ”miljø” lægger ordregiver vægt på det tilbudte produkts levetid, en høj grad af rengøringsvenlighed, og dermed hjælpemidlets genbrugelighed. Tilbudsgiver bedes udfylde bilag 5. Ved evalueringen i forhold til de kvalitative underkriterier anvendes en pointskala fra 1-10. Ved bedømmelsen af det økonomisk mest fordelagtige tilbud, tildeles på grundlag af ordregivers objektive vurdering af tilbuddet.
Vægtning (procentdel, præcis) : 60
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om undersøgelsesfrister : Hvis man ønsker at klage, skal henvendelsen rettes til Klagenævnet for Udbud
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme på det sted, hvor kontrakten skal udføres, hvad angår miljøbeskyttelse Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme på det sted, hvor kontrakten skal udføres, hvad angår sikkerhed på arbejdspladsen og arbejdsvilkår Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Brøndby kommune
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline Brøndby kommune
Organisation, der undertegner kontrakten Albertslund kommune, Brøndby kommune , Dragør kommune , Glostrup kommune, Hvidovre kommune , Ishøj kommune, Rødovre kommune, Tårnby Kommune, Vallensbæk kommune
TED eSender Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt LOT-0003
Titel : Delaftale 3: Mobil ståløfter og tilhørende sejl - Udbud af Genbrugshjælpemidler - Vestegnens Indkøbsforum
Beskrivelse : Delaftale 3: Mobil ståløfter og tilhørende sejl.
Intern identifikator : 3
5.1.1.
Formål
Kontraktens art : Varer
Primær klassificering   ( cpv ): 33196100   Hjælpemidler til ældre
Yderligere klassificering   ( cpv ): 33196200   Hjælpemidler til handicappede
Valgmuligheder :
Beskrivelse af optioner : Optioner på 2 x 1 år
5.1.2.
Udførelsessted
Postadresse : Park Allé 160    
By : Brøndby
Postnummer : 2605
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Københavns omegn   ( DK012 )
Land : Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 4   År
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser : 2
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her : Kontrakten kan forlænges med 2x 12 måneder.
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 720 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Navn : Pris
Beskrivelse : Til brug for bedømmelsen i forhold til underkriteriet ”pris” beregnes en samlet sum for totalomsætningen for alle varelinjer for hver delaftale i det i bilag 3 oplyste sortiment. Den samlede sum i kontraktårene inkl. option på forlængelse indgår direkte i identifikationen af ”det økonomisk mest fordelagtige tilbud”.
Vægtning (procentdel, præcis) : 40

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Kvalitet
Beskrivelse : Bedømmelsen af underkriteriet Kvalitet: Delkriteriet kvalitet vægter: 40% Delkriteriet funktionalitet: 40% Delkriteriet miljø: 20% ”kvalitet”, med delkriteriet ”Kvalitet og Funktionalitet” vil blive baseret på en fysisk, kvalitativ vurdering af efterspurgte tilbudte produkter. Tilbudsgiver skal derfor beregne at kunne levere ét eksemplar af hvert efterspurgte produkt med evt. tilbehør. Kvalitet og funktionalitet varierer i indhold i de forskellige delaftaler, jf. ovenstående. Underkriteriet vil blive vurderet på baggrund af elementerne, som angivet i kravspecifikationen. Ved bedømmelsen i forhold til underkriteriet ”miljø” lægger ordregiver vægt på det tilbudte produkts levetid, en høj grad af rengøringsvenlighed, og dermed hjælpemidlets genbrugelighed. Tilbudsgiver bedes udfylde bilag 5. Ved evalueringen i forhold til de kvalitative underkriterier anvendes en pointskala fra 1-10. Ved bedømmelsen af det økonomisk mest fordelagtige tilbud, tildeles på grundlag af ordregivers objektive vurdering af tilbuddet.
Vægtning (procentdel, præcis) : 60
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om undersøgelsesfrister : Hvis man ønsker at klage, skal henvendelsen rettes til Klagenævnet for Udbud
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme på det sted, hvor kontrakten skal udføres, hvad angår skatter Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme på det sted, hvor kontrakten skal udføres, hvad angår sikkerhed på arbejdspladsen og arbejdsvilkår Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Brøndby kommune
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline Brøndby kommune
TED eSender Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt LOT-0004
Titel : Delaftale 4: Stationær personløfter - Udbud af Genbrugshjælpemidler - Vestegnens Indkøbsforum
Beskrivelse : Delaftale 4: Stationær personløfter samt tilbehør
Intern identifikator : 4
5.1.1.
Formål
Kontraktens art : Varer
Primær klassificering   ( cpv ): 33196100   Hjælpemidler til ældre
Yderligere klassificering   ( cpv ): 33196200   Hjælpemidler til handicappede
Valgmuligheder :
Beskrivelse af optioner : Optioner på 2 x 1 år
5.1.2.
Udførelsessted
Postadresse : Park Allé 160    
By : Brøndby
Postnummer : 2605
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Københavns omegn   ( DK012 )
Land : Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 4   År
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser : 2
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her : Kontrakten kan forlænges med 2x 12 måneder.
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 4 500 000,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 4 800 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Navn : Pris
Beskrivelse : Til brug for bedømmelsen i forhold til underkriteriet ”pris” beregnes en samlet sum for totalomsætningen for alle varelinjer for hver delaftale i det i bilag 3 oplyste sortiment. Den samlede sum i kontraktårene inkl. option på forlængelse indgår direkte i identifikationen af ”det økonomisk mest fordelagtige tilbud”.
Vægtning (procentdel, præcis) : 40

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Kvalitet
Beskrivelse : Bedømmelsen af underkriteriet Kvalitet: Delkriteriet kvalitet vægter: 40% Delkriteriet funktionalitet: 40% Delkriteriet miljø: 20% ”kvalitet”, med delkriteriet ”Kvalitet og Funktionalitet” vil blive baseret på en fysisk, kvalitativ vurdering af efterspurgte tilbudte produkter. Tilbudsgiver skal derfor beregne at kunne levere ét eksemplar af hvert efterspurgte produkt med evt. tilbehør. Kvalitet og funktionalitet varierer i indhold i de forskellige delaftaler, jf. ovenstående. Underkriteriet vil blive vurderet på baggrund af elementerne, som angivet i kravspecifikationen. Ved bedømmelsen i forhold til underkriteriet ”miljø” lægger ordregiver vægt på det tilbudte produkts levetid, en høj grad af rengøringsvenlighed, og dermed hjælpemidlets genbrugelighed. Tilbudsgiver bedes udfylde bilag 5. Ved evalueringen i forhold til de kvalitative underkriterier anvendes en pointskala fra 1-10. Ved bedømmelsen af det økonomisk mest fordelagtige tilbud, tildeles på grundlag af ordregivers objektive vurdering af tilbuddet.
Vægtning (procentdel, præcis) : 60
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om undersøgelsesfrister : Hvis man ønsker at klage, skal henvendelsen rettes til Klagenævnet for Udbud
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme på det sted, hvor kontrakten skal udføres, hvad angår skatter Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme på det sted, hvor kontrakten skal udføres, hvad angår sikkerhed på arbejdspladsen og arbejdsvilkår Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Brøndby kommune
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline Brøndby kommune
TED eSender Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt LOT-0005
Titel : Delaftale 5: Sejl - Udbud af Genbrugshjælpemidler - Vestegnens Indkøbsforum
Beskrivelse : Delaftale 5: Sejl.
Intern identifikator : 5
5.1.1.
Formål
Kontraktens art : Varer
Primær klassificering   ( cpv ): 33196100   Hjælpemidler til ældre
Yderligere klassificering   ( cpv ): 33196200   Hjælpemidler til handicappede
Valgmuligheder :
Beskrivelse af optioner : Optioner på 2 x 1 år
5.1.2.
Udførelsessted
Postadresse : Park Allé 160    
By : Brøndby
Postnummer : 2605
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Københavns omegn   ( DK012 )
Land : Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 4   År
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser : 2
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her : Kontrakten kan forlænges med 2x 12 måneder
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 1 900 000,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 2 200 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Navn : Pris
Beskrivelse : Til brug for bedømmelsen i forhold til underkriteriet ”pris” beregnes en samlet sum for totalomsætningen for alle varelinjer for hver delaftale i det i bilag 3 oplyste sortiment. Den samlede sum i kontraktårene inkl. option på forlængelse indgår direkte i identifikationen af ”det økonomisk mest fordelagtige tilbud"
Vægtning (procentdel, præcis) : 40

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Kvalitet
Beskrivelse : Bedømmelsen af underkriteriet Kvalitet: Delkriteriet kvalitet vægter: 40% Delkriteriet funktionalitet: 40% Delkriteriet miljø: 20% ”kvalitet”, med delkriteriet ”Kvalitet og Funktionalitet” vil blive baseret på en fysisk, kvalitativ vurdering af efterspurgte tilbudte produkter. Tilbudsgiver skal derfor beregne at kunne levere ét eksemplar af hvert efterspurgte produkt med evt. tilbehør. Kvalitet og funktionalitet varierer i indhold i de forskellige delaftaler, jf. ovenstående. Underkriteriet vil blive vurderet på baggrund af elementerne, som angivet i kravspecifikationen. Ved bedømmelsen i forhold til underkriteriet ”miljø” lægger ordregiver vægt på det tilbudte produkts levetid, en høj grad af rengøringsvenlighed, og dermed hjælpemidlets genbrugelighed. Tilbudsgiver bedes udfylde bilag 5. Ved evalueringen i forhold til de kvalitative underkriterier anvendes en pointskala fra 1-10. Ved bedømmelsen af det økonomisk mest fordelagtige tilbud, tildeles på grundlag af ordregivers objektive vurdering af tilbuddet.
Vægtning (procentdel, præcis) : 60
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om undersøgelsesfrister : Hvis man ønsker at klage, skal henvendelsen rettes til Klagenævnet for Udbud
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme på det sted, hvor kontrakten skal udføres, hvad angår sikkerhed på arbejdspladsen og arbejdsvilkår Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Brøndby kommune
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline Brøndby kommune
TED eSender Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt LOT-0006
Titel : Delaftale 6: Forflytningsplatform - Udbud af Genbrugshjælpemidler - Vestegnens Indkøbsforum
Beskrivelse : Delaftale 6: Forflytningsplatform
Intern identifikator : 6
5.1.1.
Formål
Kontraktens art : Varer
Primær klassificering   ( cpv ): 33196100   Hjælpemidler til ældre
Yderligere klassificering   ( cpv ): 33196200   Hjælpemidler til handicappede
Valgmuligheder :
Beskrivelse af optioner : Optioner på 2 x 1 år
5.1.2.
Udførelsessted
Postadresse : Park Allé 160    
By : Brøndby
Postnummer : 2605
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Københavns omegn   ( DK012 )
Land : Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 4   År
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser : 2
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her : Kontrakten kan forlænges med 2x 12 måneder
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 3 000 000,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 3 500 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Navn : Pris
Beskrivelse : Til brug for bedømmelsen i forhold til underkriteriet ”pris” beregnes en samlet sum for totalomsætningen for alle varelinjer for hver delaftale i det i bilag 3 oplyste sortiment. Den samlede sum i kontraktårene inkl. option på forlængelse indgår direkte i identifikationen af ”det økonomisk mest fordelagtige tilbud”
Vægtning (procentdel, præcis) : 40

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Kvalitet
Beskrivelse : Bedømmelsen af underkriteriet Kvalitet: Delkriteriet kvalitet vægter: 40% Delkriteriet funktionalitet: 40% Delkriteriet miljø: 20% ”kvalitet”, med delkriteriet ”Kvalitet og Funktionalitet” vil blive baseret på en fysisk, kvalitativ vurdering af efterspurgte tilbudte produkter. Tilbudsgiver skal derfor beregne at kunne levere ét eksemplar af hvert efterspurgte produkt med evt. tilbehør. Kvalitet og funktionalitet varierer i indhold i de forskellige delaftaler, jf. ovenstående. Underkriteriet vil blive vurderet på baggrund af elementerne, som angivet i kravspecifikationen. Ved bedømmelsen i forhold til underkriteriet ”miljø” lægger ordregiver vægt på det tilbudte produkts levetid, en høj grad af rengøringsvenlighed, og dermed hjælpemidlets genbrugelighed. Tilbudsgiver bedes udfylde bilag 5. Ved evalueringen i forhold til de kvalitative underkriterier anvendes en pointskala fra 1-10. Ved bedømmelsen af det økonomisk mest fordelagtige tilbud, tildeles på grundlag af ordregivers objektive vurdering af tilbuddet.
Vægtning (procentdel, præcis) : 60
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om undersøgelsesfrister : Hvis man ønsker at klage, skal henvendelsen rettes til Klagenævnet for Udbud
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme på det sted, hvor kontrakten skal udføres, hvad angår sikkerhed på arbejdspladsen og arbejdsvilkår Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Brøndby kommune
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline Brøndby kommune
TED eSender Mercell Holding ASA
6. Resultater
Værdien af alle kontrakter tildelt i denne meddelelse 22 120 000,00   DKK
Rammeaftalernes maksimumværdi i denne procedure 22 242 000,00   DKK
Rammeaftalens omtrentlige værdi 20 220 000,00   DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0001
Vinder udvælgelse status Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale :
Den maksimale værdi for rammeaftalen 12 100 000,00   DKK
Revurderet værdi af rammeaftalen 11 000 000,00   DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn VELA
Tilbud
Tilbud – Identifikator Delaftale 1: Ergonomiske stole - Udbud af Genbrugshjælpemidler - Vestegnens Indkøbsforum - VELA
Identifikator for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0001
Koncessionsværdi
Underentreprise Nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Delaftale 1: Ergonomiske stole - Udbud af Genbrugshjælpemidler - Vestegnens Indkøbsforum - VELA
Dato for indgåelse af kontrakten 13/05/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale ja
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse :
Type modtagne indgivelser : Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 1
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0002
Vinder udvælgelse status Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale :
Den maksimale værdi for rammeaftalen 1 100 000,00   DKK
Revurderet værdi af rammeaftalen 1 000 000,00   DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn Invacare
Tilbud
Tilbud – Identifikator Delaftale 2: Mobil personløfter - Udbud af Genbrugshjælpemidler - Vestegnens Indkøbsforum - Invacare
Identifikator for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0002
Koncessionsværdi
Underentreprise Nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Delaftale 2: Mobil personløfter - Udbud af Genbrugshjælpemidler - Vestegnens Indkøbsforum - Invacare
Dato for indgåelse af kontrakten 13/05/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale ja
Organisation, der undertegner kontrakten Albertslund kommune, Brøndby kommune , Dragør kommune , Glostrup kommune, Hvidovre kommune , Ishøj kommune, Rødovre kommune, Tårnby Kommune, Vallensbæk kommune
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse :
Type modtagne indgivelser : Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 3
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0003
Vinder udvælgelse status Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale :
Den maksimale værdi for rammeaftalen 792 000,00   DKK
Revurderet værdi af rammeaftalen 720 000,00   DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn Invacare
Tilbud
Tilbud – Identifikator Delaftale 3: Mobil ståløfter og tilhørende sejl - Udbud af Genbrugshjælpemidler - Vestegnens Indkøbsforum - Invacare
Identifikator for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0003
Koncessionsværdi
Underentreprise Nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Delaftale 3: Mobil ståløfter og tilhørende sejl - Udbud af Genbrugshjælpemidler - Vestegnens Indkøbsforum - Invacare
Dato for indgåelse af kontrakten 24/05/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale ja
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse :
Type modtagne indgivelser : Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 3
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0004
Vinder udvælgelse status Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale :
Den maksimale værdi for rammeaftalen 4 950 000,00   DKK
Revurderet værdi af rammeaftalen 4 500 000,00   DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn V. Guldmann A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator Delaftale 4: Stationær personløfter - Udbud af Genbrugshjælpemidler - Vestegnens Indkøbsforum - V. Guldmann A/S
Identifikator for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0004
Koncessionsværdi
Underentreprise Nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Delaftale 4: Stationær personløfter - Udbud af Genbrugshjælpemidler - Vestegnens Indkøbsforum - V. Guldmann A/S
Dato for indgåelse af kontrakten 13/05/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale ja
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse :
Type modtagne indgivelser : Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 3
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0005
Vinder udvælgelse status Der er ikke udvalgt en vinder, og konkurrencen er afsluttet.
Begrundelsen for ikke at udvælge en vinder : Afgørelse truffet af køber på grund af ændrede behov
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse :
Type modtagne indgivelser : Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 5
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0006
Vinder udvælgelse status Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale :
Den maksimale værdi for rammeaftalen 3 300 000,00   DKK
Revurderet værdi af rammeaftalen 3 000 000,00   DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn Etac A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator Delaftale 6: Forflytningsplatform - Udbud af Genbrugshjælpemidler - Vestegnens Indkøbsforum - Etac A/S
Identifikator for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0006
Koncessionsværdi
Underentreprise Nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Delaftale 6: Forflytningsplatform - Udbud af Genbrugshjælpemidler - Vestegnens Indkøbsforum - Etac A/S
Dato for indgåelse af kontrakten 13/05/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale ja
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse :
Type modtagne indgivelser : Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 1
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn : VIF - VESTEGNENS INDKØBSFORUM
Registreringsnummer : 909090901
Postadresse : Park Allé 160    
By : Brøndby
Postnummer : 2605
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Københavns omegn   ( DK012 )
Land : Danmark
Kontaktpunkt : Ronni Holst Klarskov
E-mail : RONHO@brondby.dk
Telefon : +45 30532981
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-0002
Officielt navn : Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer : 10294819
Postadresse : Carl Jacobsens Vej 35    
By : Valby
Postnummer : 2500
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Byen København   ( DK011 )
Land : Danmark
E-mail : kfst@kfst.dk
Telefon : +45 41715000
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme på det sted, hvor kontrakten skal udføres, hvad angår skatter
8.1.
ORG-0003
Officielt navn : Albertslund kommune
Registreringsnummer : 66137112
Postadresse : Nordmarks Allé 1    
By : Albertslund
Postnummer : 2620
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Københavns omegn   ( DK012 )
Land : Danmark
Kontaktpunkt : Gül Corap
Telefon : 00000000
Denne organisations roller
Køber
Organisation, der undertegner kontrakten
8.1.
ORG-0004
Officielt navn : Brøndby kommune
Registreringsnummer : 65113015
Postadresse : Park Allé 160    
By : Brøndby
Postnummer : 2605
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Københavns omegn   ( DK012 )
Land : Danmark
E-mail : RONHO@brondby.dk
Telefon : 00000000
Denne organisations roller
Køber
Gruppeleder
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
Organisation, der undertegner kontrakten
8.1.
ORG-0005
Officielt navn : Dragør kommune
Registreringsnummer : 12881517
Postadresse : Kirkevej 7    
By : Dragør
Postnummer : 2791
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Københavns omegn   ( DK012 )
Land : Danmark
Kontaktpunkt : Bo Grubbe Jensen
E-mail : BOJ@dragoer.dk
Telefon : 00000000
Denne organisations roller
Køber
Organisation, der undertegner kontrakten
8.1.
ORG-0006
Officielt navn : Glostrup kommune
Registreringsnummer : 65120119
Postadresse : Rådhusparken 2    
By : Glostrup
Postnummer : 2600
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Københavns omegn   ( DK012 )
Land : Danmark
Kontaktpunkt : Malena Ibsen
Telefon : 00000000
Denne organisations roller
Køber
Organisation, der undertegner kontrakten
8.1.
ORG-0007
Officielt navn : Hvidovre kommune
Registreringsnummer : 55606617
Postadresse : Hvidovrevej 278    
By : Hvridovre
Postnummer : 2650
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Københavns omegn   ( DK012 )
Land : Danmark
Kontaktpunkt : Jens Vejgaard
E-mail : JVD@hvidovre.dk
Telefon : 00000000
Denne organisations roller
Køber
Organisation, der undertegner kontrakten
8.1.
ORG-0008
Officielt navn : Ishøj kommune
Registreringsnummer : 11931316
Postadresse : Ishøj Store Torv 20    
By : Ishøj
Postnummer : 2635
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Københavns omegn   ( DK012 )
Land : Danmark
Kontaktpunkt : Anders Lundsager
E-mail : alund@ishoj.dk
Telefon : 00000000
Denne organisations roller
Køber
Organisation, der undertegner kontrakten
8.1.
ORG-0009
Officielt navn : Rødovre kommune
Registreringsnummer : 65307316
Postadresse : Rødovre Parkvej 150    
By : Rødovre
Postnummer : 2610
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Københavns omegn   ( DK012 )
Land : Danmark
Kontaktpunkt : Jeppe Andreas Pedersen
E-mail : cn32136@rk.dk
Telefon : 00000000
Denne organisations roller
Køber
Organisation, der undertegner kontrakten
8.1.
ORG-0010
Officielt navn : Tårnby Kommune
Registreringsnummer : 20310413
Postadresse : Amager Landevej 76    
By : Kastrup
Postnummer : 2770
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Københavns omegn   ( DK012 )
Land : Danmark
Kontaktpunkt : Stinna Mohr
Telefon : 00000000
Denne organisations roller
Køber
Organisation, der undertegner kontrakten
8.1.
ORG-0011
Officielt navn : Vallensbæk kommune
Registreringsnummer : 19583910
Postadresse : Vallensbæk Stationstorv 100    
By : Vallensbæk
Postnummer : 2665
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Københavns omegn   ( DK012 )
Land : Danmark
Kontaktpunkt : Sussi Herløv Jensen
Telefon : 00000000
Denne organisations roller
Køber
Organisation, der undertegner kontrakten
8.1.
ORG-0012
Officielt navn : VELA
Registreringsnummer : 52796628
Postadresse : Gøteborgvej 12    
By : Aalborg SV
Postnummer : 9200
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Nordjylland   ( DK050 )
Land : Danmark
E-mail : rsj@vela.dk
Telefon : +45 96347600
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0001
8.1.
ORG-0013
Officielt navn : Invacare
Registreringsnummer : 18058936
Postadresse : Sdr. Ringvej 37    
By : Brøndby
Postnummer : 2605
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Byen København   ( DK011 )
Land : Danmark
Telefon : +45 36900084
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0002, LOT-0003
8.1.
ORG-0014
Officielt navn : V. Guldmann A/S
Registreringsnummer : 27706746
Postadresse : Graham Bells Vej 21-23A    
By : Århus N.
Postnummer : 8200
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Nordjylland   ( DK050 )
Land : Danmark
E-mail : sam@guldmann.com
Telefon : +45 87413100
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0004
8.1.
ORG-0015
Officielt navn : Etac A/S
Registreringsnummer : 10 31 30 82
Postadresse : Parallelvej 3    
By : Gedved
Postnummer : 8751
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Østjylland   ( DK042 )
Land : Danmark
Telefon : +45 40443712
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0006
8.1.
ORG-0016
Officielt navn : Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer : 37795526
Postadresse : Nævnenes Hus, Toldboden 2    
By : Viborg
Postnummer : 8800
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Vestjylland   ( DK041 )
Land : Danmark
Telefon : +45 35291000
Denne organisations roller
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme på det sted, hvor kontrakten skal udføres, hvad angår miljøbeskyttelse
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme på det sted, hvor kontrakten skal udføres, hvad angår sikkerhed på arbejdspladsen og arbejdsvilkår
8.1.
ORG-0017
Officielt navn : Mercell Holding ASA
Registreringsnummer : 980921565
Postadresse : Askekroken 11    
By : Oslo
Postnummer : 0277
Landespecifik underafdeling (NUTS) : Oslo   ( NO081 )
Land : Norge
Kontaktpunkt : eSender
Telefon : +47 21018800
Fax : +47 21018801
Internetadresse : http://mercell.com/
Denne organisations roller
TED eSender
11. Oplysninger om bekendtgørelsen
11.1.
Oplysninger om bekendtgørelsen
Identifikator for bekendtgørelsen : ea99fa27-57b0-43eb-9744-abacc4de1e64   - 01
Formulartype : Resultater
Bekendtgørelsestype : Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Bekendtgørelsessubtype 29
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen : 13/08/2024   09:17:44 (UTC)
Dato for afsendelse af bekendtgørelse (eSender) : 13/08/2024   09:18:12 (UTC)
Sprog, som denne bekendtgørelse er officielt tilgængelig på : dansk
11.2.
Oplysninger om offentliggørelsen
Bekendtgørelsesnummer : 489136-2024
EUT-S-nummer : 158/2024
Offentliggørelsesdato : 14/08/2024

Send til en kollega

0.063