Fakta om udbudet
Udbyder
Amgros I/S
Høreapparatudbud 2017
Amgros I/S
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
14479880
Dampfærgevej 27-29, 1.
København Ø
2100
Danmark
Kontaktperson: Katarina Flodquist
E-mail: haudbud@amgros.dk
NUTS-kode: DK01
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.amgros.dk
Del II: Genstand
Høreapparatudbud 2017.
Amgros er et interessentskab med de fem regioner som interessenter.
Amgros ønsker at indgå rammeaftaler om indkøb af høreapparater, fjernbetjeninger, ørepropper samt supplerende ydelser, således at regionerne kan indkøbe disse til offentlige klinikker og til andre, der ordinerer og tilpasser høreapparater for det offentlige. Rammeaftalerne er ikke-eksklusive.
Høreapparaterne, fjernbetjeningerne og ørepropperne videresælges til regionerne til indkøbspris med et procenttillæg og/eller et gebyr pr. høreapparat.
Amgros agter at indgå aftaler for i alt 23 behandlingskategorier (delkontrakter). Leverandøren kan give tilbud på 1, flere eller alle behandlingskategorier (delkontrakter), og tildeling sker separat for hver behandlingskategori (delkontrakt). For hver behandlingskategori (delkontrakt) vil Amgros indgå rammeaftaler med flere leverandører.
Behandlingskategori 1E
Der henvises til udbudsmaterialet for en nærmere beskrivelse af behandlingskategorien, herunder de relevante tekniske mindstekrav for høreapparaterne i behandlingskategorien.
Behandlingskategori 1F
Der henvises til udbudsmaterialet for en nærmere beskrivelse af behandlingskategorien, herunder de relevante tekniske mindstekrav for høreapparaterne i behandlingskategorien.
Behandlingskategori 1S
Der henvises til udbudsmaterialet for en nærmere beskrivelse af behandlingskategorien, herunder de relevante tekniske mindstekrav for høreapparaterne i behandlingskategorien.
Behandlingskategori 1V
Der henvises til udbudsmaterialet for en nærmere beskrivelse af behandlingskategorien, herunder de relevante tekniske mindstekrav for høreapparaterne i behandlingskategorien.
Behandlingskategori 3E
Der henvises til udbudsmaterialet for en nærmere beskrivelse af behandlingskategorien, herunder de relevante tekniske mindstekrav for høreapparaterne i behandlingskategorien.
Behandlingskategori 3F
Der henvises til udbudsmaterialet for en nærmere beskrivelse af behandlingskategorien, herunder de relevante tekniske mindstekrav for høreapparaterne i behandlingskategorien.
Behandlingskategori 3S
Der henvises til udbudsmaterialet for en nærmere beskrivelse af behandlingskategorien, herunder de relevante tekniske mindstekrav for høreapparaterne i behandlingskategorien.
Behandlingskategori 3V
Der henvises til udbudsmaterialet for en nærmere beskrivelse af behandlingskategorien, herunder de relevante tekniske mindstekrav for høreapparaterne i behandlingskategorien.
Behandlingskategori 4A
Der henvises til udbudsmaterialet for en nærmere beskrivelse af behandlingskategorien, herunder de relevante tekniske mindstekrav for høreapparaterne i behandlingskategorien.
Behandlingskategori 4B
Der henvises til udbudsmaterialet for en nærmere beskrivelse af behandlingskategorien, herunder de relevante tekniske mindstekrav for høreapparaterne i behandlingskategorien.
Behandlingskategori 4D
Der henvises til udbudsmaterialet for en nærmere beskrivelse af behandlingskategorien, herunder de relevante tekniske mindstekrav for høreapparaterne i behandlingskategorien.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Behandlingskategori 1E
Del V: Kontrakttildeling
Behandlingskategori 1F
Del V: Kontrakttildeling
Behandlingskategori 1S
Del V: Kontrakttildeling
Behandlingskategori 1V
Del V: Kontrakttildeling
Behandlingskategori 3E
Del V: Kontrakttildeling
Behandlingskategori 3F
Del V: Kontrakttildeling
Behandlingskategori 3S
Del V: Kontrakttildeling
Behandlingskategori 3V
Del V: Kontrakttildeling
Behandlingskategori 4A
Del V: Kontrakttildeling
Behandlingskategori 4B
Del V: Kontrakttildeling
Behandlingskategori 4D
Del VI: Supplerende oplysninger
Amgros har valgt at annullere behandlingskategorierne 1E, 1F, 1S, 1V, 3E, 3F, 3S, 3V, 4A, 4B og 4D (delkontrakterne 5, 6, 7, 8, 17, 18, 19, 20, 21, 22 og 23).
Annullationen beror på, at udbuddet ikke kan føre til hensigtsmæssig kontraktindgåelse på behandlingskategorierne, bl.a. henset til at der er modtaget et begrænset antal konditionsmæssige tilbud.
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291095
E-mail: klfu@erst.dk
Internetadresse:www.klfu.dk
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder der følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over udbuddet skal være indgået til Klagenævnet for Udbud inden 6 måneder efter en ordregiver har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4.
Senest samtidigt med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet under punkt VI.4.1).
Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på www.erhvervsstyrelsen.dk
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse:www.kfst.dk