Fakta om udbudet
Udbyder
Region Sjælland
Udbud af almen praksis 2016
Region Sjælland
Sociale og andre specifikke tjenesteydelser – offentlige kontrakter
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
29190658
Alléen 15
Sorø
4180
Danmark
Kontaktperson: Jesper Schwartzbach
Telefon: +45 93566051
E-mail: jeds@regionsjaelland.dk
NUTS-kode: DK02
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.regionsjaelland.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/137394
Del II: Genstand
Udbud af almen praksis 2016.
Region Sjællands udbud af en offentlig kontrakt vedrørende løbende udførelse af Drift af almen praksis i Nakskov, Nykøbing F og Vordingborg.
Udbud af almen praksis i Nakskov og Nykøbing F
4180 Sorø.
Region Sjælland udbyder en offentlig kontrakt
vedrørende løbende udførelse af Drift af almen praksis
i Nakskov og Nykøbing F.
Udbud af almen praksis i Vordingborg
4180 Sorø.
Region Sjælland udbyder en offentlig kontrakt
vedrørende løbende udførelse af Drift af almen praksis
i Vordingborg.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Der er ikke opstillet objektive regler eller kriterier for deltagelse ud over de generelle krav jf. ESPD beskrevet i udbudsmaterialet.
Socialt ansvar — der stilles i kontrakten krav om, at leverandørens ydelser skal leveres med respekt for nationale og internationale love og regler vedrørende menneskerettigheder, arbejdstagerrettigheder, miljø og antikorruption. Se yderligere udkast til kontrakt.
Del IV: Procedure
Kontrakten tildeles Økonomisk mest fordelagtige tilbud jf. udbudsbetingelserne.
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnerens Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291095
E-mail: klfu@erst.dk
Internetadresse:http://www.erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på hyperlink »http://www.retsinformation.dk/« \t »_blank« www.retsinformation.dk), gælder der følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over udbuddet skal være indgået til Klagenævnet for Udbud inden 6 måneder efter en ordregiver har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4.
Senest samtidigt med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet under punkt VI.4.1).
Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på hyperlink »http://www.erhvervsstyrelsen.dk/« \t »_blank« www.erhvervsstyrelsen.dk
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse:http://www.kfst.dk