23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2016/S 214-390134
Offentliggjort
05.11.2016
Udbudstype
Udbud med forhandling uden forudgående offentliggørelse

Udbyder

Region Nordjylland

Udbud af aftale om behandling af grå stær


Region Nordjylland

Sociale og andre specifikke tjenesteydelser – offentlige kontrakter

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Tjenesteydelser

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Region Nordjylland
Niels Bohrs Vej 30
Aalborg Ø
9220
Danmark
Kontaktperson: Maj-Britt Madsen
Telefon: +45 97648000
E-mail: majbritt.madsen@rn.dk
NUTS-kode: DK050

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: www.rn.dk

I.2) Fælles udbud
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Sundhed

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Udbud af aftale om behandling af grå stær.

II.1.2) Hoved-CPV-kode
85111100
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Der er tale om et udbud af grå stær operationer — såkaldte »øjenkirurgiske forløb«. Ved et »øjenkirurgisk forløb« forstås nødvendige ydelser i tilknytning til indgrebet, dvs. modtagelse af henvisning, booking, forundersøgelse, operation, anæstesi, instrumenter, linse, øvrige materialer, medicin og lignende i forbindelse med indgrebet, efterfølgende kontroller, patientvejledning samt udarbejdelse af udskrivningsbrev og eventuelt genoptræningsplaner. Der udbydes i alt 5 delaftaler (rammeaftaler) svarende til samlet set 3 000 operationer årligt.

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.1.7) Udbuddets samlede værdi (eksklusive moms)
Værdi eksklusive moms: 18 240 000.00 DKK
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK050
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Der er tale om et udbud af grå stær operationer — såkaldte »øjenkirurgiske forløb«. Ved et »øjenkirurgisk forløb« forstås nødvendige ydelser i tilknytning til indgrebet, dvs. modtagelse af henvisning, booking, forundersøgelse, operation, anæstesi, instrumenter, linse, øvrige materialer, medicin og lignende i forbindelse med indgrebet, efterfølgende kontroller, patientvejledning samt udarbejdelse af udskrivningsbrev og eventuelt genoptræningsplaner. Der udbydes i alt 5 delaftaler (rammeaftaler) svarende til 3 000 operationer årligt.

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Procedureform
Tildeling af kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende i tilfældene anført nedenfor
  • Ingen tilbud eller egnede tilbud/anmodninger om deltagelse i forbindelse med offentligt udbud
Forklaring:

Kontraktindgåelse af delaftale 5. Ordregiver udbød 5 delaftaler (rammeaftaler) svarende til samlet 3 000 operationer årligt. Delaftale 5 svarede til forventet 500 operationer årligt. Der indkom ikke tilbud på delaftale 5 hvorfor denne rammeaftale kunne tildeles en leverandør i henhold til udbudslovens § 80, stk. 1, nr. 1.

IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale
Udbuddet indebærer udarbejdelse af en rammeaftale
IV.1.10) Angivelse af de nationale regler, der er gældende for udbuddet:
IV.1.11) Tildelingsprocedurens hovedtræk:
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2016/S 154-278909
IV.2.9) Oplysninger om ophør af indkaldelse af tilbud i form af en forhåndsmeddelelse

Del V: Kontrakttildeling

Delkontraktnr.: 5
En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
01/11/2016
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 1
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
CFR hospitaler Skørping
Skørping
Danmark
NUTS-kode: DK050
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 18 240 000.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291095
E-mail: klfu@erst.dk

Internetadresse:www.erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Erhvervsstyrelsen
Langelinie Allé 17
København Ø
2100
Danmark
Telefon: +45 35291000

Internetadresse:www.erhvervsstyrelsen.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
03/11/2016

Send til en kollega

0.047