23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
10.09.2024
Udbudstype
Andre

Udbyder

Østjyllands Politi

Lightudbud af rammeaftale om lægefaglig bistand til Østjyllands Politi


Østjyllands Politi

543769-2024 - Resultater
Danmark – Tjenesteydelser inden for sundhedsvæsenet – Lightudbud af rammeaftale om lægefaglig bistand til Østjyllands Politi
OJ S 176/2024 10/09/2024
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – den lempelige ordning
Tjenesteydelser
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn Østjyllands Politi
E-mail hla040@politi.dk
Køberens retlige status : Central regeringsmyndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet : Offentlig orden og sikkerhed
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel Lightudbud af rammeaftale om lægefaglig bistand til Østjyllands Politi
Beskrivelse Ved udførelsen af sine opgaver gør Østjyllands Politi regelmæssigt brug af lægefaglig bistand. Politikredsens behov for lægefaglig bistand omfatter følgende ydelser: - Detentionsundersøgelser Ydelserne skal leveres på Aarhus Hovedpolitistation, Ridderstræde 1, 8000 Aarhus C. Der skal derfor indgås en rammeaftale med en leverandør, som kan sikre, at der hele døgnet og alle ugens dage, inklusiv søndag og helligdage, er en læge, der kan levere disse ydelser med den i aftalen krævede responstid. Nærmere beskrivelse af den udbudte opgave og Ordregivers krav findes i rammeaftalen, herunder særligt rammeaftalens Bilag 1 Opgavebeskrivelse.
Identifikator for proceduren e99cead9-ec18-4d9b-817c-17adf464190d
Tidligere bekendtgørelse : a5824a42-35f3-4c89-aba7-5a9a62ef923f-01
Intern ID 2024-155344
Udbudsprocedure Udbud med forhandling/indkaldelse af tilbud med forudgående offentliggørelse
Hovedpunkterne i proceduren Proceduren er beskrevet i udbudsbetingelserne
2.1.2.
Udførelsessted
Postadresse Ridderstræde 1    
By Aarhus C
Postnummer 8000
Landsdel (NUTS) Østjylland   ( DK042 )
Land Danmark
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 15 200 000,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 15 200 000,00   DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Indkaldelse af tilbud er afsluttet
Yderligere oplysninger Ordregiver gør opmærksom på, at den forventede kontraktsum er udtryk for et skøn, som kan variere. Der gøres endvidere opmærksom på, at leverandøren ikke er garanteret noget mindstetræk på aftalen. Det kan oplyses, at der i 2022 var 2080 tilkald, og i 2023 var der 1290 tilkald under den nuværende aftale. - Tilbudsgiver skal være opmærksom på, at tilbudsgiver ved afgivelse af tilbud skal indestå for ikke at være omfattet af udbudslovens udelukkelsesgrunde i §§ 134a, 135-136. Tilbudsgiver kan til brug for denne indeståelse underskrive Bilag C til udbudsbetingelserne. - Ordregiver skal i medfør af udbudslovens § 134 a udelukke tilbudsgivere, som er etableret i et land, der er optaget på EU-listen over ikkesamarbejdsvillige skattejurisdiktioner og ikke har tiltrådt GPA-aftalen eller øvrige handelsaftaler, som er forpligtende for Danmark. Ordregiver skal endvidere udelukke tilbudsgivere, som er omfattet af EU's sanktioner mod Rusland i EU forordning nr. 833/2014 med senere ændringer, artikel 5k. Tilbudsgiver skal inden tildeling af kontrakt dokumentere, at vedkommende ikke er omfattet af de nævnte sanktioner ved at afgive en tro- og loveerklæring herom. Skabelon til tro- og loveerklæringen er vedlagt som Bilag B til udbudsbetingelserne. - Det bemærkes, at det er et krav, at personer, der udfører ydelserne under rammeaftalen, er uddannet læge med læge-autorisation.
Retsgrundlag
Direktiv 2014/24/EU
Udbudslovens afsnit III   - Udbudsloven implementerer udbudsdirektivet 2014/24/EU
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0000
Titel : Lightudbud af rammeaftale om lægefaglig bistand til Østjyllands Politi
Beskrivelse : Ved udførelsen af sine opgaver gør Østjyllands Politi regelmæssigt brug af lægefaglig bistand. Politikredsens behov for lægefaglig bistand omfatter følgende ydelser: - Detentionsundersøgelser Ydelserne skal leveres på Aarhus Hovedpolitistation, Ridderstræde 1, 8000 Aarhus C. Der skal derfor indgås en rammeaftale med en leverandør, som kan sikre, at der hele døgnet og alle ugens dage, inklusiv søndag og helligdage, er en læge, der kan levere disse ydelser med den i aftalen krævede responstid. Nærmere beskrivelse af den udbudte opgave og Ordregivers krav findes i rammeaftalen, herunder særligt rammeaftalens Bilag 1 Opgavebeskrivelse.
Intern ID : 2024-155344
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål : Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ): 85100000   Tjenesteydelser inden for sundhedsvæsenet
Supplerende klassifikation   ( cpv ): 85121000   Tjenester ydet af praktiserende læger
5.1.2.
Udførelsessted
Postadresse : Ridderstræde 1    
By : Aarhus C
Postnummer : 8000
Landsdel (NUTS) : Østjylland   ( DK042 )
Land : Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 4   År
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 15 200 000,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 15 200 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Yderligere oplysninger : Ordregiver gør opmærksom på, at den forventede kontraktsum er udtryk for et skøn, som kan variere. Der gøres endvidere opmærksom på, at leverandøren ikke er garanteret noget mindstetræk på aftalen. Det kan oplyses, at der i 2022 var 2080 tilkald, og i 2023 var der 1290 tilkald under den nuværende aftale. - Tilbudsgiver skal være opmærksom på, at tilbudsgiver ved afgivelse af tilbud skal indestå for ikke at være omfattet af udbudslovens udelukkelsesgrunde i §§ 134a, 135-136. Tilbudsgiver kan til brug for denne indeståelse underskrive Bilag C til udbudsbetingelserne. - Ordregiver skal i medfør af udbudslovens § 134 a udelukke tilbudsgivere, som er etableret i et land, der er optaget på EU-listen over ikkesamarbejdsvillige skattejurisdiktioner og ikke har tiltrådt GPA-aftalen eller øvrige handelsaftaler, som er forpligtende for Danmark. Ordregiver skal endvidere udelukke tilbudsgivere, som er omfattet af EU's sanktioner mod Rusland i EU forordning nr. 833/2014 med senere ændringer, artikel 5k. Tilbudsgiver skal inden tildeling af kontrakt dokumentere, at vedkommende ikke er omfattet af de nævnte sanktioner ved at afgive en tro- og loveerklæring herom. Skabelon til tro- og loveerklæringen er vedlagt som Bilag B til udbudsbetingelserne. - Det bemærkes, at det er et krav, at personer, der udfører ydelserne under rammeaftalen, er uddannet læge med læge-autorisation.
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Navn : Laveste pris
Beskrivelse : Ordregiver vurderer tilbuddene på grundlag af tildelingskriteriet Pris. Ordregiver vil således tildele rammeaftalen til den tilbudsgiver, som har afgivet tilbuddet med laveste pris, jf. den samlede evalueringstekniske pris i rammeaftalens Bilag 2: Vederlag. I tilfælde af at flere tilbudsgivere har afgivet samme priser, og der dermed er to tilbudsgivere, der har afgivet tilbud med laveste pris, vil der blive trukket lod mellem tilbudsgiverne. Tilbudsgiverne vil i så fald få en invitation med angivelse af tid/sted for lodtrækningen, og der vil være mulighed for, at tilbudsgiverne kan overvære lodtrækningen.
Vægtning (procentdel, præcis) : 100
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om klagefrister : I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2. I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvorordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen. 3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en kontrakt regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4. 4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1). Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på https://naevneneshus.dk/
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Østjyllands Politi
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline Østjyllands Politi
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten Østjyllands Politi
Organisation, der udfører betalingen Østjyllands Politi
Organisation, der underskriver kontrakten Østjyllands Politi
TED eSender Mercell Holding ASA
6. Resultater
Værdien af alle kontrakter tildelt i denne bekendtgørelse 15 200 000,00   DKK
Rammeaftalernes maksimumværdi i denne procedure 15 200 000,00   DKK
Rammeaftalernes anslåede værdi 15 200 000,00   DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0000
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale :
Den maksimale værdi for rammeaftalen 15 200 000,00   DKK
Revurderet værdi af rammeaftalen 15 200 000,00   DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn Lægehold Aarhus
Tilbud
Tilbud – Identifikator Lightudbud af rammeaftale om lægefaglig bistand til Østjyllands Politi - Læge Christian Bjerre Høyer
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0000
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Lightudbud af rammeaftale om lægefaglig bistand til Østjyllands Politi - Læge Christian Bjerre Høyer
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud 31/05/2024
Dato for indgåelse af kontrakten 11/06/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale ja
Organisation, der underskriver kontrakten Østjyllands Politi
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse :
Type modtagne indgivelser : Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 4
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn : Østjyllands Politi
Registreringsnummer : 57642912
Postadresse : Ridderstræde 1    
By : Aarhus C
Postnummer : 8000
Landsdel (NUTS) : Østjylland   ( DK042 )
Land : Danmark
Enhed : Henriette Andersen
E-mail : hla040@politi.dk
Telefon : +45 61168872
Denne organisations roller
Køber
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
Organisation, der underskriver kontrakten
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten
Organisation, der udfører betalingen
8.1.
ORG-0002
Officielt navn : Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer : 37795526
Postadresse : Nævnenes Hus, Toldboden 2    
By : Viborg
Postnummer : 8800
Landsdel (NUTS) : Nordjylland   ( DK050 )
Land : Danmark
Telefon : +45 72405600
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0003
Officielt navn : Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer : 10294819
Postadresse : Carl Jacobsens Vej 35    
By : Valby
Postnummer : 2500
Landsdel (NUTS) : Byen København   ( DK011 )
Land : Danmark
E-mail : kfst@kfst.dk
Telefon : +45 41715000
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0004
Officielt navn : Lægehold Aarhus
Registreringsnummer : 25056507
Postadresse : Mejlgade 9    
By : Aarhus C
Postnummer : 8000
Landsdel (NUTS) : Østjylland   ( DK042 )
Land : Danmark
E-mail : cbh@dadlnet.dk
Telefon : +45 22482450
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0000
8.1.
ORG-0005
Officielt navn : Mercell Holding ASA
Registreringsnummer : 980921565
Postadresse : Askekroken 11    
By : Oslo
Postnummer : 0277
Landsdel (NUTS) : Oslo   ( NO081 )
Land : Norge
Enhed : eSender
Telefon : +47 21018800
Fax : +47 21018801
Internetadresse : http://mercell.com/
Denne organisations roller
TED eSender
11. Oplysninger om bekendtgørelsen
11.1.
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID : 10f7ca6a-23a7-425b-af65-dd6027ccc99e   - 01
Formulartype : Resultater
Bekendtgørelsestype : Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – den lempelige ordning
Bekendtgørelsesundertype 33
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen : 09/09/2024   10:22:23 (UTC)
Dato for afsendelse af bekendtgørelsen (eSender) : 09/09/2024   11:00:40 (UTC)
Bekendtgørelsens officielle sprog : dansk
11.2.
Oplysninger om offentliggørelsen
Bekendtgørelsesnummer : 543769-2024
EUT-S-nummer : 176/2024
Offentliggørelsesdato : 10/09/2024

Send til en kollega

0.078