23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
11.09.2024
Udbudstype
Andre

Udbyder

Region Syddanmark

CT-skannere, rammeaftale med miniudbud


Region Syddanmark

544647-2024 - Resultater
Danmark – CT-scannere – CT-skannere, rammeaftale med miniudbud
OJ S 177/2024 11/09/2024
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Varer - Tjenesteydelser
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn Region Syddanmark
Køberens retlige status : Regional myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet : Sundhed
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel CT-skannere, rammeaftale med miniudbud
Beskrivelse CT-skannere, rammeaftale med miniudbud. 21-26 stk. CT-skannere til Region Syddanmark. Miniudbud forventes gennemført i perioden 2024-2028.
Identifikator for proceduren a196efe7-9593-4748-a54c-706f627a784b
Tidligere bekendtgørelse : 94929543-ffc7-4c45-a8a3-257a0e0d195c-01
Intern ID 16698-RA
Udbudsprocedure Offentligt udbud
Proceduren er en hasteprocedure nej
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Supplerende kontrakttype Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ): 33115100   CT-scannere
Supplerende klassifikation   ( cpv ): 50421000   Reparation og vedligeholdelse af medicinsk udstyr
2.1.2.
Udførelsessted
Hvor som helst
Yderligere oplysninger Alle hospitaler og institutioner i Region Syddanmark
2.1.4.
Generelle oplysninger
Yderligere oplysninger Samlet økonomi (40-50%) og kvalitet (50-60%) indgår i evalueringsgrundlaget i miniudbuddene. Under rammeaftalen kan der maksimalt købes 26 CT-skannere.
Retsgrundlag
Direktiv 2014/24/EU
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0000
Titel : CT-skannere, rammeaftale med miniudbud
Beskrivelse : CT-skannere, rammeaftale med miniudbud. 21-26 stk. CT-skannere til Region Syddanmark. Miniudbud forventes gennemført i perioden 2024-2028.
Intern ID : 16698-RA
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål : Varer
Supplerende kontrakttype Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ): 33115100   CT-scannere
Supplerende klassifikation   ( cpv ): 50421000   Reparation og vedligeholdelse af medicinsk udstyr
Mængde 21
5.1.2.
Udførelsessted
Hvor som helst
Yderligere oplysninger : Alle hospitaler og institutioner i Region Syddanmark
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 48   Måneder
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser : 0
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
Yderligere oplysninger : Samlet økonomi (40-50%) og kvalitet (50-60%) indgår i evalueringsgrundlaget i miniudbuddene. Under rammeaftalen kan der maksimalt købes 26 CT-skannere.
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Levering og installation
Beskrivelse : Levering og installation
Vægtning (procentdel, præcis) : 30

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Applikation og uddannelse
Beskrivelse : Applikation og uddannelse
Vægtning (procentdel, præcis) : 35

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Service
Beskrivelse : Service
Vægtning (procentdel, præcis) : 35
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om klagefrister : Klageprocedure (dansk) ”I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, jf. udbudslovens § 171, stk. 2, eller klagenævnslovens § 2, stk. 1, nr. 1, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen. I andre situationer skal klage over udbud være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1. 45 kalenderdage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2. 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen. 3. seks måneder efter, at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. klagenævnslovens § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4. Side 23 af 32 4. 20 kalenderdage regnet fra dagen efter, ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2. Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden, jf. klagenævnslovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. klagenævnslovens § 12, stk. 1.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Rammeaftale med fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme angånde skatter på det sted, hvor kontrakten skal udføres Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme angående miljøbeskyttelse på det sted, hvor kontrakten skal udføres Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Region Syddanmark
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline Region Syddanmark
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der underskriver kontrakten Region Syddanmark
TED eSender Mercell Holding ASA
6. Resultater
Værdien af alle kontrakter tildelt i denne bekendtgørelse 250 000 000,00   DKK
Rammeaftalernes maksimumværdi i denne procedure 300 000 000,00   DKK
Rammeaftalernes anslåede værdi 250 000 000,00   DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0000
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale :
Den maksimale værdi for rammeaftalen 300 000 000,00   DKK
Revurderet værdi af rammeaftalen 250 000 000,00   DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn Philips Danmark A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator CT-skannere, rammeaftale med miniudbud - Philips Danmark A/S
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0000
Koncessionsværdi
Underentreprise Nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten CT-skannere, rammeaftale med miniudbud - Philips Danmark A/S
Dato for indgåelse af kontrakten 10/09/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale ja
Organisation, der underskriver kontrakten Region Syddanmark
Vinder
Officielt navn Siemens Healthcare A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator CT-skannere, rammeaftale med miniudbud - Siemens Healthcare A/S
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0000
Koncessionsværdi
Underentreprise Nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten CT-skannere, rammeaftale med miniudbud - Siemens Healthcare A/S
Dato for indgåelse af kontrakten 10/09/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale ja
Organisation, der underskriver kontrakten Region Syddanmark
Vinder
Officielt navn Tromp Medical
Tilbud
Tilbud – Identifikator CT-skannere, rammeaftale med miniudbud - Tromp Medical
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0000
Koncessionsværdi
Underentreprise Nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten CT-skannere, rammeaftale med miniudbud - Tromp Medical
Dato for indgåelse af kontrakten 10/09/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale ja
Vinder
Officielt navn GE Healthcare Danmark A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator CT-skannere, rammeaftale med miniudbud - GE Healthcare Danmark A/S
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0000
Koncessionsværdi
Underentreprise Nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten CT-skannere, rammeaftale med miniudbud - GE Healthcare Danmark A/S
Dato for indgåelse af kontrakten 10/09/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale ja
Organisation, der underskriver kontrakten Region Syddanmark
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse :
Type modtagne indgivelser : Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 5
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn : Region Syddanmark
Registreringsnummer : 29190909
Afdeling : Medicoteknik
Postadresse : Sygehusvej 4    
By : Kolding
Postnummer : 6000
Landsdel (NUTS) : Sydjylland   ( DK032 )
Land : Danmark
Enhed : Søren Iversen
Telefon : +45 99440374
Denne organisations roller
Køber
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
Organisation, der underskriver kontrakten
8.1.
ORG-0002
Officielt navn : Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer : 37795526
Postadresse : Nævnenes Hus, Toldboden 2    
By : Viborg
Postnummer : 8800
Landsdel (NUTS) : Østjylland   ( DK042 )
Land : Danmark
Telefon : +45 72405708
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme angånde skatter på det sted, hvor kontrakten skal udføres
8.1.
ORG-0003
Officielt navn : Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer : 10294819
Postadresse : Carl Jacobsens Vej 35    
By : Valby
Postnummer : 2500
Landsdel (NUTS) : Københavns omegn   ( DK012 )
Land : Danmark
E-mail : kfst@kfst.dk
Telefon : +45 41715000
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
Organisation, der leverer oplysninger om den generelle lovgivningsramme angående miljøbeskyttelse på det sted, hvor kontrakten skal udføres
8.1.
ORG-0004
Officielt navn : Philips Danmark A/S
Registreringsnummer : 43253018
Postadresse : Gammel Kongevej 60    
By : Frederiksberg C
Postnummer : 1850
Landsdel (NUTS) : Københavns omegn   ( DK012 )
Land : Danmark
Telefon : +45 33293300
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0000
8.1.
ORG-0005
Officielt navn : Siemens Healthcare A/S
Registreringsnummer : 88578228
Postadresse : Borupvang 9    
By : Ballerup
Postnummer : 2750
Landsdel (NUTS) : Københavns omegn   ( DK012 )
Land : Danmark
Telefon : +45 44774514
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0000
8.1.
ORG-0006
Officielt navn : Tromp Medical
Registreringsnummer : 25444531
Postadresse : Søren Frichs Vej 38D    
By : Åbyhøj
Postnummer : 8230
Landsdel (NUTS) : Østjylland   ( DK042 )
Land : Danmark
Telefon : +45 70212870
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0000
8.1.
ORG-0007
Officielt navn : GE Healthcare Danmark A/S
Registreringsnummer : DK26527791
Postadresse : Park Allé 295, 1    
By : Brøndby
Postnummer : 2605
Landsdel (NUTS) : Københavns omegn   ( DK012 )
Land : Danmark
Telefon : +45 43295400
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0000
8.1.
ORG-0008
Officielt navn : Mercell Holding ASA
Registreringsnummer : 980921565
Postadresse : Askekroken 11    
By : Oslo
Postnummer : 0277
Landsdel (NUTS) : Oslo   ( NO081 )
Land : Norge
Enhed : eSender
Telefon : +47 21018800
Fax : +47 21018801
Internetadresse : http://mercell.com/
Denne organisations roller
TED eSender
11. Oplysninger om bekendtgørelsen
11.1.
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID : 958a8e2a-c5c5-47a4-b618-a7c950edc957   - 01
Formulartype : Resultater
Bekendtgørelsestype : Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype 29
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen : 10/09/2024   09:43:32 (UTC)
Dato for afsendelse af bekendtgørelsen (eSender) : 10/09/2024   10:00:33 (UTC)
Bekendtgørelsens officielle sprog : dansk
11.2.
Oplysninger om offentliggørelsen
Bekendtgørelsesnummer : 544647-2024
EUT-S-nummer : 177/2024
Offentliggørelsesdato : 11/09/2024

Send til en kollega

0.048