Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Esbjerg Kommune
Udbud af Elkørestole til KomUdbud
Esbjerg Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
39877511
Torvegade 74
Esbjerg
6700
Danmark
Kontaktperson: René Larsen
Telefon: +45 76161445
E-mail: relar@esbjergkommune.dk
NUTS-kode: DK03
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://my.mercell.com/permalink/62567077.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.esbjergkommune.dk/
Esbjerg
Danmark
Kontaktperson: René Larsen
E-mail: relar@esbjergkommune.dk
NUTS-kode: DK03
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.esbjergkommune.dk
Sønderborg
Danmark
Kontaktperson: Suheyla Kilic
E-mail: suki@sonderborg.dk
NUTS-kode: DK03
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.sonderborgkommune.dk
Nordby
Danmark
Kontaktperson: René Larsen
E-mail: relar@esbjergkommune.dk
NUTS-kode: DK03
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.Fanoe.dk
Struer
Danmark
Kontaktperson: Martin Eliassen
E-mail: me@holstebro.dk
NUTS-kode: DK03
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.struer.dk
Holstebro
Danmark
Kontaktperson: Martin Eliassen
E-mail: me@holstebro.dk
NUTS-kode: DK04
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.holstebro.dk
Silkeborg
Danmark
Kontaktperson: Christina Humle
E-mail: chu@silkeborg.dk
NUTS-kode: DK04
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.silkeborgkommune.dk
Ikast
Danmark
Kontaktperson: Britt Bryknes
E-mail: briby@ikast-brande.dk
NUTS-kode: DK04
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.ikast-brande.dk
Fredericia
Danmark
Kontaktperson: Mette Tietze Bech Poulsen
E-mail: mette.b.poulsen@fredericia.dk
NUTS-kode: DK03
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.fredericia.dk
Lemvig
Danmark
Kontaktperson: Jens Wester Bale
E-mail: jens.wester.bale@lemvig.dk
NUTS-kode: DK03
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.lemvig.dk
Svendborg
Danmark
Kontaktperson: Jakob Egens Bangshøi
E-mail: jakob.bangshoi@svendborg.dk
NUTS-kode: DK03
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.svendborg.dk
Randers
Danmark
Kontaktperson: Rebekka Møller
E-mail: Rebekka.Mary.Moller@randers.dk
NUTS-kode: DK03
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.randers.dk
Herning
Danmark
Kontaktperson: Niels Hermansen
E-mail: niels.hermansen@herning.dk
NUTS-kode: DK04
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.Herning.dk
Østre Stationsvej 33, Vestfløjen
Odense C
5000
Danmark
E-mail: support.dk@mercell.com
NUTS-kode: DK03
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://my.mercell.com/permalink/62567077.aspx
Del II: Genstand
Udbud af Elkørestole til KomUdbud.
Udbuddet vedrører indkøb af EL-kørestole, herunder baghjulsstyret, centerhjulsstyret samt forhjulsstyret EL-kørestole.
Udbuddet vedrører indkøb af EL-kørestole, herunder baghjulsstyret, centerhjulsstyret samt forhjulsstyret EL-kørestole.
Den forventede omsætning på 9 200 000 DKK er udregnet på baggrund af tidligere aktivitet og forventede aktivitetsændringer med de forudsætninger, der kendes på udbudstidspunktet. Den forventede omsætning er således ikke bindende for ordregiver. Tilsvarende gælder for mængder angivet i tilbudslisten. Der gøres opmærksom på, at området er omfattet af det frie valg jf. servicelovens § 112.
Følgende kommuner deltager i udbuddet.
Esbjerg (Fanø)
Fredericia
Herning
Holstebro (Struer)
Ikast-Brande
Lemvig
Randers
Silkeborg
Svendborg
Sønderborg.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@erst.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse:http://www.klfu.dk
I henhold til lov om håndhævelse af udbudsreglerne m.v.(loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klager:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.
I andre situationer skal klage over udbud være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiver har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2 stk. 2. Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 3 stk. 1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds e-mail er angivet i punkt VI.4.1).
Klagenævnet for Udbuds egen klagevejledning kan findes på www.klfu.dk
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse:http://www.kfst.dk