Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Tårnby Kommune
Vindere
Indkøbsordning
(14.04.2017)
Intervare A/S
Banemarksvej 58
2605 Brøndby
Indkøbsordning
Tårnby Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
20310413
Amager Landevej 76
Kastrup
2770
Danmark
Kontaktperson: Anny Johansen
Telefon: +45 32471114
E-mail: aje.of@taarnby.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.mercell.com/permalink/62642547.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.taarnby.dk/
Østre Stationsvej 33, Vestfløjen
Odense C
5000
Danmark
E-mail: support.dk@mercell.com
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.mercell.com/permalink/62642547.aspx
Del II: Genstand
Indkøbsordning.
Tårnby Kommune inviterer Dem herved til, at deltage i et offentligt udbud på en 2-årig rammekontrakt på indkøbsordning til borgere i Tårnby Kommune, som er visiteret til personlig og praktisk hjælp.
Kontrakten forventes at træde i kraft den 1.3.2017 og er gældende frem til 28.2.2019, med en option på forlængelse i 2 x 12 måneder.
Tårnby Kommune.
Kontrakten omfatter indkøbsordning for borgere, der er visiteret til denne ydelse, i henhold til Lov om Social Service § 83 Personlig og praktisk hjælp samt i henhold til Socialministeriets bekendtgørelse nr. 1575 af 27.12.2014 om kvalitetsstandarder for hjemmehjælp, rehabiliteringsforløb og træning efter Servicelovens §§ 83, 83a og 86.
Option på forlængelse af kontrakten i 2 x 12 måneder.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@erst.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse:http://www.klfu.dk
I henhold til lov om håndhævelse af udbudsreglerne m.v.(loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klager:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.
I andre situationer skal klage over udbud være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiver har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2 stk. 2. Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 3 stk. 1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds e-mail er angivet i punkt VI.4.1).
Klagenævnet for Udbuds egen klagevejledning kan findes på www.klfu.dk
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse:http://www.kfst.dk