23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
20.09.2024
Udbudstype
Andre

Udbyder

Region Midtjylland

Udbud af indkøbsanalysesystem


Region Midtjylland

565605-2024 - Resultater
Danmark – Tjenesteydelser inden for sundhedsvæsenet – Udbud af indkøbsanalysesystem
OJ S 184/2024 20/09/2024
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Tjenesteydelser
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn Region Midtjylland
Køberens retlige status : Regional myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet : Sundhed
1.1.
Køber
Officielt navn Region Nordjylland
Køberens retlige status : Regional myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet : Sundhed
1.1.
Køber
Officielt navn Region Syddanmark
Køberens retlige status : Regional myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet : Sundhed
1.1.
Køber
Officielt navn Region Sjælland
Køberens retlige status : Regional myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet : Sundhed
1.1.
Køber
Officielt navn Region Hovedstaden
Køberens retlige status : Regional myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet : Sundhed
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel Udbud af indkøbsanalysesystem
Beskrivelse Dette udbud vedrører indkøb af et indkøbsanalysesystem til kategorisering af fakturalinjer. Region Midtjylland er tovholderregion af fællesudbuddet af indkøbsanalysesystemet til de fem regioner samt RFI/Danske Regioner. I forbindelse med kontraktindgåelsen vil der blive udfærdiget separat kontrakt og kontraktbilag for hver af de øvrige deltagende regioner.
Identifikator for proceduren df3651df-b21b-4475-b0b8-b211a54041ae
Tidligere bekendtgørelse : bb8f0ed6-d30d-4e10-a6cc-3e3f02dfdaa6-01
Intern ID 1-23-4-72-45-23
Udbudsprocedure Offentligt udbud
Proceduren er en hasteprocedure nej
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ): 85100000   Tjenesteydelser inden for sundhedsvæsenet
Supplerende klassifikation   ( cpv ): 48490000   Programpakke til indkøbsstyring
2.1.2.
Udførelsessted
Hvor som helst
2.1.2.
Udførelsessted
Hvor som helst
2.1.2.
Udførelsessted
Hvor som helst
2.1.2.
Udførelsessted
Hvor som helst
2.1.2.
Udførelsessted
Hvor som helst
2.1.4.
Generelle oplysninger
Yderligere oplysninger Udbudsmaterialet, herunder udbudsbetingelserne, offentliggøres via det internetbaserede udbudssystem "CTM" fra Mercell. Således kan udbudsmaterialet, herunder evt. rettelsesblade, downloades via https://eu.eu-supply.com/ctm/supplier/publictenders?B=REGIONMIDT. Al kommunikation vedrørende dette udbud skal foregå via CTM i overensstemmelse med udbudsbetingelserne - og ikke via ordregivers ovenfor oplyste e-mail. Adgang til udbudsmaterialet og deltagelse i udbuddet kræver online registrering i CTM. Det er gratis at oprette sig som bruger i systemet. Efter registreringen logger [Tilbudsgiver/Ansøger] sig ind i øverste venstre hjørne. Herefter kommer der en oversigt over alle regionens udbud, og der klikkes på det relevante udbud, hvorefter udbudsmaterialet kommer frem, herunder de bilag, som skal afleveres som en del af det samlede tilbud. Bemærk venligst, at både ordregivers og [Tilbudsgivers/Ansøgers] handlinger logges i systemet. Ved tekniske spørgsmål til brugen af systemet, kontakt venligst Mercells support på telefon 70 20 80 14 I forhold til udelukkelsesgrunde, finder den obligatoriske udelukkelsesgrund i udbudslovens § 134a også anvendelse. Oplysninger om udelukkelsesgrunde angives i ESPD.
Retsgrundlag
Direktiv 2014/24/EU
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0000
Titel : Udbud af indkøbsanalysesystem
Beskrivelse : Dette udbud vedrører indkøb af et indkøbsanalysesystem til kategorisering af fakturalinjer. Region Midtjylland er tovholderregion af fællesudbuddet af indkøbsanalysesystemet til de fem regioner samt RFI/Danske Regioner. I forbindelse med kontraktindgåelsen vil der blive udfærdiget separat kontrakt og kontraktbilag for hver af de øvrige deltagende regioner.
Intern ID : 1-23-4-72-45-23
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål : Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ): 85100000   Tjenesteydelser inden for sundhedsvæsenet
Supplerende klassifikation   ( cpv ): 48490000   Programpakke til indkøbsstyring
5.1.2.
Udførelsessted
Hvor som helst
5.1.2.
Udførelsessted
Hvor som helst
5.1.2.
Udførelsessted
Hvor som helst
5.1.2.
Udførelsessted
Hvor som helst
5.1.2.
Udførelsessted
Hvor som helst
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 8   År
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser : 2
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her : Kontrakten med den enkelte region kan forlænges 2 gange, hver gang med op til 12 måneder.
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
Oplysninger om tidligere bekendtgørelser :
ID for den foregående bekendtgørelse : 103050-2024
Yderligere oplysninger : Udbudsmaterialet, herunder udbudsbetingelserne, offentliggøres via det internetbaserede udbudssystem "CTM" fra Mercell. Således kan udbudsmaterialet, herunder evt. rettelsesblade, downloades via https://eu.eu-supply.com/ctm/supplier/publictenders?B=REGIONMIDT. Al kommunikation vedrørende dette udbud skal foregå via CTM i overensstemmelse med udbudsbetingelserne - og ikke via ordregivers ovenfor oplyste e-mail. Adgang til udbudsmaterialet og deltagelse i udbuddet kræver online registrering i CTM. Det er gratis at oprette sig som bruger i systemet. Efter registreringen logger [Tilbudsgiver/Ansøger] sig ind i øverste venstre hjørne. Herefter kommer der en oversigt over alle regionens udbud, og der klikkes på det relevante udbud, hvorefter udbudsmaterialet kommer frem, herunder de bilag, som skal afleveres som en del af det samlede tilbud. Bemærk venligst, at både ordregivers og [Tilbudsgivers/Ansøgers] handlinger logges i systemet. Ved tekniske spørgsmål til brugen af systemet, kontakt venligst Mercells support på telefon 70 20 80 14 I forhold til udelukkelsesgrunde, finder den obligatoriske udelukkelsesgrund i udbudslovens § 134a også anvendelse. Oplysninger om udelukkelsesgrunde angives i ESPD.
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Navn : Økonomi
Beskrivelse : Se Kontraktbilag 3 - Tilbudsliste
Vægtning (procentdel, præcis) : 50

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Kvalitet i opgaveudførelsen
Beskrivelse : Se Kontraktbilag 2 - Kravspecifikation
Vægtning (procentdel, præcis) : 50
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om klagefrister : Klage skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, og 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere. Samtidig med klagens fremsendelse til Klagenævnet for Udbud skal klageren sende en kopi af klagen med bilag til Ordregiveren, gerne pr. e-mail.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Region Midtjylland
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline Region Midtjylland
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
TED eSender Mercell Holding ASA
6. Resultater
Værdien af alle kontrakter tildelt i denne bekendtgørelse 36 000 000,00   DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0000
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn KMD A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator KMD
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0000
Koncessionsværdi
Underentreprise Nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Kontrakt - KMD
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud 19/08/2024
Dato for indgåelse af kontrakten 03/09/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale nej
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse :
Type modtagne indgivelser : Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 2
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn : Region Midtjylland
Registreringsnummer : 29190925
Afdeling : Indkøb & Medicoteknik
Postadresse : Olof Palmes Allé 15    
By : Aarhus N
Postnummer : 8200
Landsdel (NUTS) : Østjylland   ( DK042 )
Land : Danmark
Enhed : Thomas Jensen
Telefon : +45 21385766
Denne organisations roller
Køber
Gruppeleder
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
8.1.
ORG-0002
Officielt navn : Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer : 37795526
Postadresse : Nævnenes Hus, Tolboden 2    
By : Viborg
Postnummer : 8800
Landsdel (NUTS) : Østjylland   ( DK042 )
Land : Danmark
Telefon : +45 72405708
Internetadresse : http://www.klfu.dk
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0003
Officielt navn : Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer : 10294819
Postadresse : Carl Jacobsens Vej 35    
By : Valby
Postnummer : 2500
Landsdel (NUTS) : Københavns omegn   ( DK012 )
Land : Danmark
E-mail : kfst@kfst.dk
Telefon : +45 41715000
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0004
Officielt navn : Region Nordjylland
Registreringsnummer : 29190941
Postadresse : Niels Bohrs vej 30    
By : Aalborg Ø
Postnummer : 9220
Landsdel (NUTS) : Nordjylland   ( DK050 )
Land : Danmark
Enhed : Thomas Jensen
Telefon : +45 21385766
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-0005
Officielt navn : Region Syddanmark
Registreringsnummer : 29190909
Postadresse : Damhaven 12    
By : Vejle
Postnummer : 7100
Landsdel (NUTS) : Sydjylland   ( DK032 )
Land : Danmark
Enhed : Thomas Jensen
Telefon : +45 21385766
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-0006
Officielt navn : Region Sjælland
Registreringsnummer : 29190658
Postadresse : Alleen 15    
By : Sorø
Postnummer : 4180
Landsdel (NUTS) : Vest- og Sydsjælland   ( DK022 )
Land : Danmark
Enhed : Thomas Jensen
Telefon : +45 21385766
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-0007
Officielt navn : Region Hovedstaden
Registreringsnummer : 29190623
Postadresse : Kongens Vænge 2    
By : Hillerød
Postnummer : 3400
Landsdel (NUTS) : Københavns omegn   ( DK012 )
Land : Danmark
Enhed : Thomas Jensen
Telefon : +45 21385766
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-0008
Officielt navn : KMD A/S
Organisationen er en fysisk person
Registreringsnummer : 26911745
By : Ballerup
Postnummer : 2750
Landsdel (NUTS) : Københavns omegn   ( DK012 )
Land : Danmark
Enhed : Ulrik Westring
E-mail : uw@kmd.dk
Telefon : 22887693
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0000
8.1.
ORG-0009
Officielt navn : Mercell Holding ASA
Registreringsnummer : 980921565
Postadresse : Askekroken 11    
By : Oslo
Postnummer : 0277
Landsdel (NUTS) : Oslo   ( NO081 )
Land : Norge
Enhed : eSender
Telefon : +47 21018800
Fax : +47 21018801
Internetadresse : http://mercell.com/
Denne organisations roller
TED eSender
11. Oplysninger om bekendtgørelsen
11.1.
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID : f9ef73ae-a5dd-4c3f-9f54-e89235e3d236   - 01
Formulartype : Resultater
Bekendtgørelsestype : Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype 29
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen : 19/09/2024   06:59:42 (UTC)
Dato for afsendelse af bekendtgørelsen (eSender) : 19/09/2024   07:30:37 (UTC)
Bekendtgørelsens officielle sprog : dansk
11.2.
Oplysninger om offentliggørelsen
Bekendtgørelsesnummer : 565605-2024
EUT-S-nummer : 184/2024
Offentliggørelsesdato : 20/09/2024

Send til en kollega

0.048