23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
20.09.2024
Udbudstype
Andre

Udbyder

Center for Hjælpemidler og Velfærdsteknologi I/S

Genudbud af EU-udbud af rammeaftale vedrørende levering af Manuel kørestol, aktiv, sideværts sammenklappelig


Center for Hjælpemidler og Velfærdsteknologi I/S

568198-2024 - Resultater
Danmark – Kørestole – Genudbud af EU-udbud af rammeaftale vedrørende levering af Manuel kørestol, aktiv, sideværts sammenklappelig
OJ S 184/2024 20/09/2024
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Varer
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn Center for Hjælpemidler og Velfærdsteknologi I/S
Køberens retlige status : Regional myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet : Generelle offentlige tjenesteydelser
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel Genudbud af EU-udbud af rammeaftale vedrørende levering af Manuel kørestol, aktiv, sideværts sammenklappelig
Beskrivelse Genudbud vedrører levering af Kørestole til Center for Hjælpemidler & Velfærdsteknologi bestående af Aalborg, Brønderslev og Jammerbugt kommuner. 
Identifikator for proceduren aff2863e-b4cc-4e91-baba-b3b85f709117
Tidligere bekendtgørelse : 00235771-2024
Intern ID 244380
Udbudsprocedure Offentligt udbud
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Primær klassifikation   ( cpv ): 33193120   Kørestole
2.1.4.
Generelle oplysninger
Retsgrundlag
Direktiv 2014/24/EU
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0000
Titel : Genudbud af EU-udbud af rammeaftale vedrørende levering af Manuel kørestol, aktiv, sideværts sammenklappelig
Beskrivelse : Genudbud vedrører levering af Kørestole til Center for Hjælpemidler & Velfærdsteknologi bestående af Aalborg, Brønderslev og Jammerbugt kommuner. 
Intern ID : 244380
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål : Varer
Primær klassifikation   ( cpv ): 33193120   Kørestole
Supplerende klassifikation   ( cpv ): 33193220   Dele og tilbehør til kørestole, 33196200   Hjælpemidler til handicappede
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) : Nordjylland   ( DK050 )
Land : Danmark
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
Yderligere oplysninger : Aftaleperioden er på 43 måneder
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Kvalitet
Beskrivelse : Funktionalitet og Ergonomi
Vægtning (procentdel, præcis) : 55

Kriterium :
Type : Kvalitet
Beskrivelse : Miljø og Bæredygtighed
Vægtning (procentdel, præcis) : 5

Kriterium :
Type : Pris
Beskrivelse : Pris
Vægtning (procentdel, præcis) : 40
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om klagefrister : I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf.lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens §2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2. I andre situationer skal klage over udbud, jf.lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf.udbudslovens § 185, stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill - perioden, jf.lovens § 6, stk. 4.I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill - perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf.lovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1). Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på: www.erhvervsstyrelsen.dk.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og forbrugerstyrelsen
6. Resultater
Værdien af alle kontrakter tildelt i denne bekendtgørelse 3 275 883,00   DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0000
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn ETAC A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator 1
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0000
Værdien af tilbuddet 3 275 883,00   DKK
Koncessionsværdi
Underentreprise Nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten 1
Titel Genudbud af EU-udbud af rammeaftale vedrørende levering af Manuel kørestol, aktiv, sideværts sammenklappelig
Dato for indgåelse af kontrakten 18/09/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale ja
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse :
Type modtagne indgivelser : Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 3
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra mikrovirksomheder samt små eller mellemstore virksomheder
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 3
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i andre EØS-lande end købers land
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i lande uden for EØS
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser : Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 3
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn : Center for Hjælpemidler og Velfærdsteknologi I/S
Registreringsnummer : 35433589
Postadresse : Fåborgvej 15 A    
By : Aalborg Øst
Postnummer : 9220
Landsdel (NUTS) : Nordjylland   ( DK050 )
Land : Danmark
Enhed : Hanne Krogsgaard Hansen
Telefon : +45 99821900
Internetadresse : https://cfv-nord.dk/
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-0002
Officielt navn : ETAC A/S
Registreringsnummer : 10313082
Postadresse : Parallelvej 3    
By : Gedved
Postnummer : 8751
Land : Danmark
Telefon : +45 79685833
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0000
8.1.
ORG-0003
Officielt navn : Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer : 37795526
Postadresse : Nævnenes Hus, Toldboden 2    
By : Viborg
Postnummer : 8800
Land : Danmark
Telefon : +45 72405600
Internetadresse : http://www.klfu.dk
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0004
Officielt navn : Konkurrence- og forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer : 10294819
Postadresse : Carl Jacobsens Vej 35    
By : Valby
Postnummer : 2500
Land : Danmark
E-mail : kfst@kfst.dk
Telefon : +45 41715000
Internetadresse : http://www.kfst.dk
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
11. Oplysninger om bekendtgørelsen
11.1.
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID : 62ccc3ea-d476-46e0-b8dc-29105fec8e76   - 01
Formulartype : Resultater
Bekendtgørelsestype : Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype 29
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen : 19/09/2024   08:19:38 (UTC+2)
Bekendtgørelsens officielle sprog : dansk
11.2.
Oplysninger om offentliggørelsen
Bekendtgørelsesnummer : 568198-2024
EUT-S-nummer : 184/2024
Offentliggørelsesdato : 20/09/2024

Send til en kollega

0.078