23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
01.10.2024
Udbudstype
Andre

Udbyder

Rebild Kommune - Udbud og Indkøb (Tovholder)

Udbud af parykker, toupeer og påsat hår


Rebild Kommune - Udbud og Indkøb (Tovholder)

588754-2024 - Konkurrencevilkår
Danmark – Parykker – Udbud af parykker, toupeer og påsat hår
OJ S 191/2024 01/10/2024
Udbuds- eller koncessionsbekendtgørelse – standardordningen
Varer
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn Rebild Kommune - Udbud og Indkøb (Tovholder)
E-mail mgri@rebild.dk
Køberens retlige status : Regional myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet : Generelle offentlige tjenesteydelser
1.1.
Køber
Officielt navn Norddjurs kommune
Køberens retlige status : Regional myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet : Generelle offentlige tjenesteydelser
1.1.
Køber
Officielt navn Skanderborg kommune
Køberens retlige status : Regional myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet : Generelle offentlige tjenesteydelser
1.1.
Køber
Officielt navn Favrskov Kommune
E-mail indkoeb@favrskov.dk
Køberens retlige status : Regional myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet : Generelle offentlige tjenesteydelser
1.1.
Køber
Officielt navn Viborg kommune
E-mail indkoeb@viborg.dk
Køberens retlige status : Regional myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet : Generelle offentlige tjenesteydelser
1.1.
Køber
Officielt navn Syddjurs Kommune
E-mail indkob@syddjurs.dk
Køberens retlige status : Regional myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet : Generelle offentlige tjenesteydelser
1.1.
Køber
Officielt navn Skive kommune
Køberens retlige status : Regional myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet : Generelle offentlige tjenesteydelser
1.1.
Køber
Officielt navn Mariagerfjord kommune
Køberens retlige status : Regional myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet : Generelle offentlige tjenesteydelser
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel Udbud af parykker, toupeer og påsat hår
Beskrivelse Udbuddet vedrører indkøb og levering af parykker, toupéer og påsat hår til borgere med bevilling efter servicelovens § 112, samt enhver anden lovgivning eller serviceniveau som ordregiver måtte lægge til grund for bevillingen. For nærmere beskrivelse af de udbudte produkter og varegrupper, herunder de krav varerne skal opfylde, henvises til kravspecifikationen og tilbudslisten. Omfanget af de omfattede produkter vil være afhængig af de til enhver tid udstedte bevillinger til borgere i henhold til Servicelovens § 112, ligesom borgerens frie valg kan have indvirkning på forbruget.  Rammeaftalen medfører som udgangspunkt ikke pligt for ordregiver til at aftage en bestemt mængde af de produkter, der er omfattet af aftalen. Den forventede omsætning er således ikke bindende for ordregiver. Tilsvarende gælder for mængder angivet i tilbudslisten (bilag 3). Udbuddet er opdelt i 2 geografiske delaftaler. Der kan afgives tilbud på én eller begge delaftaler. Der skal tilbydes én prissætning uagtet hvilke(n) delaftale(r) der bydes på.
Identifikator for proceduren 1f05f26b-349b-4f57-be91-1010d7f01d63
Intern ID 331543
Udbudsprocedure Offentligt udbud
Proceduren er en hasteprocedure nej
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Primær klassifikation   ( cpv ): 33711630   Parykker
Supplerende klassifikation   ( cpv ): 33711630   Parykker
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 8 280 000,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 12 420 000,00   DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Yderligere oplysninger Udbuddet gennemføres som offentligt udbud, jf. udbudsloven, LBK nr. 10 af 06/01/2023, hvilket betyder, at enhver kan afgive tilbud. Efter tilbudsfristens udløb undersøges det, om indkomne tilbud indeholder de krævede oplysninger. Herefter evalueres konditionsmæssige tilbud. Evalueringen foretages pr. delaftale og jf. udbudsmaterialets pkt. 9.
Retsgrundlag
Direktiv 2014/24/EU
2.1.5.
Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse
Det højeste antal delkontrakter, for hvilket en tilbudsgiver kan indgive tilbud 2
Betingelser for kontraktens udførelse
Det højeste antal delkontrakter, for hvilket der kan tildeles kontrakter til én tilbudsgiver 2
2.1.6.
Udelukkelsesgrunde
Skyldig i alvorlige forsømmelser i forbindelse med udøvelsen af erhvervet En ordregiver skal udelukke en ansøger eller en tilbudsgiver fra deltagelse i en udbudsprocedure, når ordregiveren kan påvise, at ansøgeren eller tilbudsgiveren i forbindelse med udøvelsen af sit erhverv har begået alvorlige forsømmelser, der sår tvivl om ansøgerens eller tilbudsgiverens integritet. Dokumentation: Ordregiver er berettiget til at indhente relevant dokumentation for hvorvidt ansøger eller tilbudsgiver befinder sig i en situation som kan medføre udelukkelse i medfør af nærværende udelukkelsesgrund.
Interessekonflikt som følge af deltagelse i udbudsproceduren En ordregiver skal udelukke en ansøger eller en tilbudsgiver fra deltagelse i en udbudsprocedure, når ordregiveren kan påvise, at en interessekonflikt, jf. udbudslovens § 24, nr. 18, i forhold til det pågældende udbud ikke kan afhjælpes effektivt med mindre indgribende foranstaltninger. Dokumentation: Ordregiver er berettiget til at indhente relevant dokumentation for hvorvidt ansøger eller tilbudsgiver befinder sig i en situation som kan medføre udelukkelse i medfør af nærværende udelukkelsesgrund.
Direkte eller indirekte involvering i forberedelsen af denne udbudsprocedure En ordregiver skal udelukke en ansøger eller en tilbudsgiver fra deltagelse i en udbudsprocedure, når ordregiveren kan påvise, at en konkurrencefordrejning som omhandlet i udbudslovens § 39 som følge af den forudgående inddragelse af de økonomiske aktører i forberedelsen af udbudsproceduren i forhold til det pågældende udbud ikke kan afhjælpes med mindre indgribende foranstaltninger. Dokumentation: Ordregiver er berettiget til at indhente relevant dokumentation for hvorvidt ansøger eller tilbudsgiver befinder sig i en situation som kan medføre udelukkelse i medfør af nærværende udelukkelsesgrund.
Har afgivet urigtige oplysninger eller tilbageholdt oplysninger, som ikke var i stand til at fremlægge de krævede dokumenter og indhentet fortrolige oplysninger i forbindelse med denne procedure En ordregiver skal udelukke en ansøger eller en tilbudsgiver fra deltagelse i en udbudsprocedure, når ordregiveren kan påvise, at ansøgeren eller tilbudsgiveren i det pågældende udbud har givet groft urigtige oplysninger, har tilbageholdt oplysninger eller ikke er i stand til at fremsende supplerende dokumenter vedrørende udelukkelsesgrundene i udbudslovens § 135, stk. 1 eller 3, og, hvis det er relevant, i udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 2 eller 6, de fastsatte minimumskrav til egnethed i udbudslovens §§ 140-144 eller udvælgelsen i § 145. Dokumentation: Ordregiver er berettiget til at indhente relevant dokumentation for hvorvidt ansøger eller tilbudsgiver befinder sig i en situation som kan medføre udelukkelse i medfør af nærværende udelukkelsesgrund.
Rent nationale udelukkelsesgrunde Udbudslovens § 134 a finder anvendelse, hvorfor en ordregiver skal udelukke en ansøger eller tilbudsgiver fra deltagelse i en udbudsprocedure, hvis ansøgeren eller tilbudsgiveren er etableret i et land, der er optaget på EU-listen over ikkesamarbejdsvillige skattejurisdiktioner og ikke har tiltrådt WTO’s Government Procurement Agreement eller øvrige handelsaftaler, der forpligter Danmark til at åbne markedet for offentlige kontrakter for tilbudsgivere etableret i det pågældende land. Udbudslovens § 134 a, Stk. 2: § 135, stk. 6, finder tilsvarende anvendelse på situationer omfattet af stk. 1. Dokumentation: Ordregiver er berettiget til at indhente relevant dokumentation for hvorvidt ansøger eller tilbudsgiver befinder sig i en situation som kan medføre udelukkelse i medfør af nærværende udelukkelsesgrund.
Terrorhandlinger eller strafbare handlinger med forbindelse til terroraktivitet En ordregiver skal udelukke en ansøger eller tilbudsgiver fra deltagelse i en udbudsprocedure, hvis ansøgeren eller tilbudsgiveren ved endelig dom er dømt eller har vedtaget bødeforlæg for terrorhandlinger eller strafbare handlinger med forbindelse til terroraktivitet som defineret i henholdsvis artikel 1, 3 og 4 i Rådets rammeafgørelse 2002/475/RIA af 13. juni 2002 om bekæmpelse af terrorisme (EU-Tidende 2002, nr. L 164, side 3) som ændret ved Rådets rammeafgørelse 2008/919/RIA af 28. november 2008 om ændring af rammeafgørelse 2002/475/RIA om bekæmpelse af terrorisme (EU-Tidende 2008, nr. L 330, side 21). Dokumentation: i overensstemmelse med udbudslovens §§ 152-153
Betaling af socialsikringsbidrag Ordregiveren skal udelukke en ansøger eller en tilbudsgiver, der har ubetalt forfalden gæld på 100.000 kr. eller derover til offentlige myndigheder vedrørende skatter, afgifter eller bidrag til sociale sikringsordninger i henhold til dansk lovgivning eller lovgivningen i det land, hvor ansøgeren eller tilbudsgiveren er etableret. Dokumentation: i overensstemmelse med udbudslovens §§ 152-153.
Betaling af skatter og afgifter Ordregiveren skal udelukke en ansøger eller en tilbudsgiver, der har ubetalt forfalden gæld på 100.000 kr. eller derover til offentlige myndigheder vedrørende skatter, afgifter eller bidrag til sociale sikringsordninger i henhold til dansk lovgivning eller lovgivningen i det land, hvor ansøgeren eller tilbudsgiveren er etableret. Dokumentation: i overensstemmelse med udbudslovens §§ 152-153.
Deltagelse i en kriminel organisation En ordregiver skal udelukke en ansøger eller tilbudsgiver fra deltagelse i en udbudsprocedure, hvis ansøgeren eller tilbudsgiveren ved endelig dom er dømt eller har vedtaget bødeforlæg for handlinger begået som led i en kriminel organisation som defineret i artikel 2 i Rådets rammeafgørelse 2008/841/RIA af 24. oktober 2008 (EU-Tidende 2008, nr. L 300, side 42). Dokumentation: i overensstemmelse med udbudslovens §§ 152-153.
Hvidvaskning af penge eller finansiering af terrorisme En ordregiver skal udelukke en ansøger eller tilbudsgiver fra deltagelse i en udbudsprocedure, hvis ansøgeren eller tilbudsgiveren ved endelig dom er dømt eller har vedtaget bødeforlæg for hvidvaskning af penge eller finansiering af terrorisme som defineret i artikel 1 i Europa-Parlamentets og Rådets direktiv 2005/60/EF af 26. oktober 2005 om forebyggende foranstaltninger mod anvendelse af det finansielle system til hvidvaskning af penge og finansiering af terrorisme (EU-Tidende 2005, nr. L 309, side 15). Dokumentation: i overensstemmelse med udbudslovens §§ 152-153.
Svig En ordregiver skal udelukke en ansøger eller tilbudsgiver fra deltagelse i en udbudsprocedure, hvis ansøgeren eller tilbudsgiveren ved endelig dom er dømt eller har vedtaget bødeforlæg for svig som omhandlet i artikel 1 i konventionen om beskyttelse af De Europæiske Fællesskabers finansielle interesser. Dokumentation: i overensstemmelse med udbudslovens §§ 152-153.
Børnearbejde og andre former for menneskehandel En ordregiver skal udelukke en ansøger eller tilbudsgiver fra deltagelse i en udbudsprocedure, hvis ansøgeren eller tilbudsgiveren ved endelig dom er dømt eller har vedtaget bødeforlæg for overtrædelse af straffelovens § 262 a eller, for så vidt angår en dom fra et andet land angående børnearbejde og andre former for menneskehandel som defineret i artikel 2 i Europa-Parlamentets og Rådets direktiv 2011/36/EU af 5. april 2011 om forebyggelse og bekæmpelse af menneskehandel og beskyttelse af ofrene herfor, og om erstatning af Rådets rammeafgørelse 2002/629/RIA (EU-Tidende 2011, nr. L 101, side 1). Dokumentation: i overensstemmelse med udbudslovens §§ 152-153.
Korruption En ordregiver skal udelukke en ansøger eller tilbudsgiver fra deltagelse i en udbudsprocedure, hvis ansøgeren eller tilbudsgiveren ved endelig dom er dømt eller har vedtaget bødeforlæg for bestikkelse som defineret i artikel 3 i konventionen om bekæmpelse af bestikkelse, som involverer tjenestemænd ved De Europæiske Fællesskaber eller i Den Europæiske Unions medlemsstater, og artikel 2, stk. 1, i Rådets rammeafgørelse 2003/568/RIA af 22. juli 2003 om bekæmpelse af bestikkelse i den private sektor (EU-Tidende 2003, nr. L 192, side 54) og bestikkelse som defineret i den nationale ret i ansøgerens eller tilbudsgiverens medlemsstat eller hjemland eller i det land, hvor ansøgeren eller tilbudsgiveren er etableret. Dokumentation: i overensstemmelse med udbudslovens §§ 152-153.
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0001
Titel : Delaftale Midt
Beskrivelse : Delaftale Midt består af kommunerne Favrskov, Norddjurs, Skanderborg og Syddjurs. Omtrentlige antal bevillinger pr. kommune i 2024. •Favrskov Parykker, toupéer 18 - påsat hår 0. •Norddjurs Parykker, toupéer 20 - påsat hår 5. •Skanderborg Parykker, toupéer 19 - påsat hår 5. •Syddjurs Parykker, toupéer 9 - påsat hår 3. Forventede antal leverandører på delaftalen: 1 Der kan afgives tilbud på én eller begge delaftaler. Der kan tilbydes én prissætning uagtet hvilke(n) delaftale(r) der bydes på. Tilbudsgiver skal angive hvilke(n) delaftale(r) der afgives tilbud på i tilbudslisten (bilag 3).
Intern ID : 331547
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål : Varer
Primær klassifikation   ( cpv ): 33711630   Parykker
Supplerende klassifikation   ( cpv ): 33711630   Parykker
Valgmuligheder :
Beskrivelse af optioner : Aftalen kan af ordregiver forlænges på uændrede vilkår 2 gange til en samlet varighed på 24 måneder, og en maksimal aftalelængde på 48 måneder.
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato 01/02/2025
Varighed 2   År
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser : 2
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 820 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse : Deltagelse uden forbehold.
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
Dette udbud er også egnet for små og mellemstore virksomheder (SMV'er)
5.1.9.
Udvælgelseskriterier
Kriterium
Type Økonomisk og finansiel formåen
Navn Finansielle nøgletal
Beskrivelse Mindstekrav: Tilbudsgiver må ikke have haft negativ egenkapital i nogen af tilbudsgivers seneste 3 afsluttede regnskabsår. Hvis tilbudsgiver har eksisteret som virksomhed i mindre end 3 år er det et minimumskrav, at tilbudsgiver ikke har haft en negativ egenkapital i de regnskabsår, der er afsluttet siden tilbudsgivers stiftelse.
Anvendelse af dette kriterium Anvendt

Kriterium
Type Teknisk og faglig formåen
Navn For så vidt angår vareindkøbskontrakter: levering af leverancer af den anførte type
Beskrivelse Mindstekrav: Tilbudsgiver skal vedlægge 2 sammenlignelige referencer indenfor de seneste 3 regnskabsår. Ved sammenlignelig forstås referencer der omfatter levering af parykker, toupéer og påsat hår med en minimumomsætning på 100.000 kr. ekskl. moms pr. år. Oplysninger: Referencelisten skal indeholde referencen, kontaktperson med navn og telefonnummer samt angivelse af perioden for udførelse af opgaven og opgavens omsætning i den angivne periode. Tilbudsgiver skal beskrive referencen, angive perioden for udførelse af opgaven og opgavens omsætning i den angivne periode samt oplyse navn og telefonnummer på kontaktperson hos den ordregivende myndighed, således ordregiver har mulighed for at kontakte referencerne. Referencerne skal formuleres klart og utvetydigt, så det kan konstateres objektivt, om kravene til referencerne er opfyldt.
Anvendelse af dette kriterium Anvendt

Kriterium
Type Egnethed til at udøve det pågældende erhverv
Beskrivelse Ikke anvendt
Anvendelse af dette kriterium Ikke anvendt
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Navn : Pris
Beskrivelse : Pris
Vægtning (procentdel, præcis) : 45

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Kvalitet
Beskrivelse : Kvalitet
Vægtning (procentdel, præcis) : 40

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Service
Beskrivelse : Service
Vægtning (procentdel, præcis) : 15
5.1.11.
Udbudsdokumenter
Sprog, som udbudsdokumenterne er officielt tilgængelige på dansk
5.1.12.
Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse :
Elektronisk indgivelse : Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på dansk
Elektronisk katalog : Ikke tilladt
Alternative tilbud : Ikke tilladt
Frist for modtagelse af tilbud : 31/10/2024   10:00:00 (UTC+1)
Vedståelsesfrist for tilbuddet 6   Måneder
Betingelser for kontraktens udførelse :
Udførelsen af kontrakten skal ske inden for rammerne af programmer for beskyttet beskæftigelse Nej
Elektronisk fakturering Påkrævet
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling : nej
Der vil blive anvendt elektronisk betaling : ja
Oplysninger om finansiering og betaling _DEFAULT_VALUE_CHANGE_ME_
Oplysninger om klagefrister : I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf.lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens §2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2. I andre situationer skal klage over udbud, jf.lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf.udbudslovens § 185, stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill - perioden, jf.lovens § 6, stk. 4.I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill - perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf.lovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1). Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på: www.erhvervsstyrelsen.dk.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Rebild Kommune - Udbud og Indkøb (Tovholder)
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der modtager ansøgninger om deltagelse Rebild Kommune - Udbud og Indkøb (Tovholder)
Organisation, der behandler tilbud Rebild Kommune - Udbud og Indkøb (Tovholder)
TED eSender Comdia ApS
5.1.
Delkontrakt LOT-0002
Titel : Delaftale Nord
Beskrivelse : Delaftale Nord består af kommunerne Mariagerfjord, Rebild, Skive og Viborg. Omtrentlige antal bevillinger pr. kommune i 2024. •Mariagerfjord: Parykker, toupéer 41 - påsat hår 12. •Rebild: Parykker, toupéer 10 - påsat hår 6. •Skive: Parykker, toupéer 31 - påsat hår 4. •Viborg: Parykker, toupéer 54 - påsat hår 17. Forventede antal leverandører på delaftalen: 1 Der kan afgives tilbud på én eller begge delaftaler. Der kan tilbydes én prissætning uagtet hvilke(n) delaftale(r) der bydes på. Tilbudsgiver skal angive hvilke(n) delaftale(r) der afgives tilbud på i tilbudslisten (bilag 3).
Intern ID : 331549
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål : Varer
Primær klassifikation   ( cpv ): 33711630   Parykker
Supplerende klassifikation   ( cpv ): 33711630   Parykker
Valgmuligheder :
Beskrivelse af optioner : Aftalen kan af ordregiver forlænges på uændrede vilkår 2 gange til en samlet varighed på 24 måneder, og en maksimal aftalelængde på 48 måneder.
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato 01/02/2025
Varighed 2   År
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser : 2
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 1 250 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse : Deltagelse uden forbehold.
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
Dette udbud er også egnet for små og mellemstore virksomheder (SMV'er)
5.1.9.
Udvælgelseskriterier
Kriterium
Type Økonomisk og finansiel formåen
Navn Finansielle nøgletal
Beskrivelse Mindstekrav: Tilbudsgiver må ikke have haft negativ egenkapital i nogen af tilbudsgivers seneste 3 afsluttede regnskabsår. Hvis tilbudsgiver har eksisteret som virksomhed i mindre end 3 år er det et minimumskrav, at tilbudsgiver ikke har haft en negativ egenkapital i de regnskabsår, der er afsluttet siden tilbudsgivers stiftelse.
Anvendelse af dette kriterium Anvendt

Kriterium
Type Teknisk og faglig formåen
Navn For så vidt angår vareindkøbskontrakter: levering af leverancer af den anførte type
Beskrivelse Mindstekrav: Tilbudsgiver skal vedlægge 2 sammenlignelige referencer indenfor de seneste 3 regnskabsår. Ved sammenlignelig forstås referencer der omfatter levering af parykker, toupéer og påsat hår med en minimumomsætning på 100.000 kr. ekskl. moms pr. år. Oplysninger: Referencelisten skal indeholde referencen, kontaktperson med navn og telefonnummer samt angivelse af perioden for udførelse af opgaven og opgavens omsætning i den angivne periode. Tilbudsgiver skal beskrive referencen, angive perioden for udførelse af opgaven og opgavens omsætning i den angivne periode samt oplyse navn og telefonnummer på kontaktperson hos den ordregivende myndighed, således ordregiver har mulighed for at kontakte referencerne. Referencerne skal formuleres klart og utvetydigt, så det kan konstateres objektivt, om kravene til referencerne er opfyldt.
Anvendelse af dette kriterium Anvendt

Kriterium
Type Egnethed til at udøve det pågældende erhverv
Beskrivelse Ikke anvendt
Anvendelse af dette kriterium Ikke anvendt
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Navn : Pris
Beskrivelse : Pris
Vægtning (procentdel, præcis) : 45

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Kvalitet
Beskrivelse : Kvalitet
Vægtning (procentdel, præcis) : 40

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Service
Beskrivelse : Service
Vægtning (procentdel, præcis) : 15
5.1.11.
Udbudsdokumenter
Sprog, som udbudsdokumenterne er officielt tilgængelige på dansk
5.1.12.
Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse :
Elektronisk indgivelse : Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på dansk
Elektronisk katalog : Ikke tilladt
Alternative tilbud : Ikke tilladt
Frist for modtagelse af tilbud : 31/10/2024   10:00:00 (UTC+1)
Vedståelsesfrist for tilbuddet 6   Måneder
Betingelser for kontraktens udførelse :
Udførelsen af kontrakten skal ske inden for rammerne af programmer for beskyttet beskæftigelse Nej
Elektronisk fakturering Påkrævet
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling : nej
Der vil blive anvendt elektronisk betaling : ja
Oplysninger om finansiering og betaling _DEFAULT_VALUE_CHANGE_ME_
Oplysninger om klagefrister : I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf.lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens §2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2. I andre situationer skal klage over udbud, jf.lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf.udbudslovens § 185, stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill - perioden, jf.lovens § 6, stk. 4.I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill - perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf.lovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1). Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på: www.erhvervsstyrelsen.dk.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Rebild Kommune - Udbud og Indkøb (Tovholder)
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der modtager ansøgninger om deltagelse Rebild Kommune - Udbud og Indkøb (Tovholder)
Organisation, der behandler tilbud Rebild Kommune - Udbud og Indkøb (Tovholder)
TED eSender Comdia ApS
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn : Rebild Kommune - Udbud og Indkøb (Tovholder)
Registreringsnummer : 29189463
Afdeling : Indkøb og Udbud
Postadresse : Hobrovej 110    
By : Støvring
Postnummer : 9530
Landsdel (NUTS) : Nordjylland   ( DK050 )
Land : Danmark
Enhed : Malle Grimnitz
E-mail : mgri@rebild.dk
Telefon : 99889988
Internetadresse : https://www.rebild.dk
Denne organisations roller
Køber
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
Organisation, der modtager ansøgninger om deltagelse
Organisation, der behandler tilbud
8.1.
ORG-0002
Officielt navn : Norddjurs kommune
Registreringsnummer : 29189986
Postadresse : Torvet 3    
By : Grenaa
Postnummer : 8500
Landsdel (NUTS) : Østjylland   ( DK042 )
Land : Danmark
Telefon : 8959100
Internetadresse : https://www.norddjurs.dk
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-0003
Officielt navn : Skanderborg kommune
Registreringsnummer : 29189633
Postadresse : Skanderborg Fælled 1    
By : Skanderborg
Postnummer : 8660
Landsdel (NUTS) : Østjylland   ( DK042 )
Land : Danmark
Telefon : 87947000
Internetadresse : https://www.skanderborg.dk
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-0004
Officielt navn : Favrskov Kommune
Registreringsnummer : 29189714
Postadresse : Skovvej 20    
By : Hinnerup
Postnummer : 8382
Landsdel (NUTS) : Østjylland   ( DK042 )
Land : Danmark
Telefon : 89641010
Internetadresse : https://favrskov.dk
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-0005
Officielt navn : Viborg kommune
Registreringsnummer : 29189846
Postadresse : Prinsens Alle 5    
By : Viborg
Postnummer : 8800
Landsdel (NUTS) : Vestjylland   ( DK041 )
Land : Danmark
Telefon : 87878787
Internetadresse : https://www.viborg.dk
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-0006
Officielt navn : Syddjurs Kommune
Registreringsnummer : 29189978
Postadresse : Lundbergsvej 2    
By : Ebeltoft
Postnummer : 8400
Landsdel (NUTS) : Østjylland   ( DK042 )
Land : Danmark
Telefon : 87535000
Internetadresse : https://www.syddjurs.dk
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-0007
Officielt navn : Skive kommune
Registreringsnummer : 29189579
Postadresse : Torvegade 10    
By : Skive
Postnummer : 7800
Landsdel (NUTS) : Vestjylland   ( DK041 )
Land : Danmark
Telefon : 99155500
Internetadresse : https://www.skive.dk
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-0008
Officielt navn : Mariagerfjord kommune
Registreringsnummer : 29189455
Postadresse : Nordre Kajgade 1    
By : Hobro
Postnummer : 9500
Landsdel (NUTS) : Nordjylland   ( DK050 )
Land : Danmark
Telefon : 97113000
Internetadresse : https://www.mariagerfjord.dk
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-1000
Officielt navn : Comdia ApS
Registreringsnummer : 33501404
Postadresse : Lindvedvej 73    
By : Odense S
Postnummer : 5260
Landsdel (NUTS) : Fyn   ( DK031 )
Land : Danmark
Telefon : +45 7199 3672
Internetadresse : https://www.comdia.com/
Denne organisations roller
TED eSender
8.1.
ORG-1001
Officielt navn : Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer : 37795526
Postadresse : Nævnenes Hus, Toldboden 2    
By : Viborg
Postnummer : 8800
Landsdel (NUTS) : Vestjylland   ( DK041 )
Land : Danmark
Telefon : +45 7240 5600
Internetadresse : http://www.klfu.dk
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-1002
Officielt navn : Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer : 10294819
Postadresse : Carl Jacobsens Vej 35    
By : Valby
Postnummer : 2500
Landsdel (NUTS) : Københavns omegn   ( DK012 )
Land : Danmark
E-mail : kfst@kfst.dk
Telefon : +45 4171 5000
Internetadresse : https://www.kfst.dk/
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
11. Oplysninger om bekendtgørelsen
11.1.
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID : de720f7a-5e29-4ab7-86d4-03b909f60706   - 01
Formulartype : Konkurrencevilkår
Bekendtgørelsestype : Udbuds- eller koncessionsbekendtgørelse – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype 16
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen : 30/09/2024   13:28:33 (UTC+2)
Bekendtgørelsens officielle sprog : dansk
11.2.
Oplysninger om offentliggørelsen
Bekendtgørelsesnummer : 588754-2024
EUT-S-nummer : 191/2024
Offentliggørelsesdato : 01/10/2024

Send til en kollega

0.101