Fakta om udbudet
Udbyder
Region Nordjylland
Standard PDM-system til anæstesi- og intensivområdet
Region Nordjylland
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
Del II: Genstand
Standard PDM-system til anæstesi- og intensivområdet.
Region Nordjylland udbyder en kontrakt om levering af et dansksproget standard PDM-system med tilhørende vedligeholdelse og support. Kontrakten omfatter optioner og tillægsydelser.
Yderligere beskrivelse af de udbudte ydelser fremgår af udbudsbekendtgørelse 2016/S 133-239453.
Denne bekendtgørelse vedrører annullation af en udbudsforretning.
Region Nordjylland har ved udbudsbekendtgørelse nr. 2016/S 133-239453 udbudt en kontrakt om levering af et dansksproget standard PDM-system med tilhørende vedligeholdelse og support. Kontrakten omfatter tillige optioner og tillægsydelser. Kontrakten indeholder mulighed for, at ordregiver i kontraktens varighed kan købe konsulentydelser på rammeaftalevilkår til brug for eksempelvis udvikling af kundespecifikt programmel, f.eks. nye integrationer eller ny funktionalitet. Efter endt overtagelsesprøve overgår kontrakten til at være en løbende vedligeholdelses- og supportaftale. Kontrakten omfatter tillige option på drift. Se nærmere udbudsbetingelsernes punkt 4.
Se udbudsbekendtgørelse nr. nr. 2016/S 133-239453 punkt II.2.11).
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Standard PDM-system til anæstesi- og intensivområdet
Del VI: Supplerende oplysninger
Ovennævnte udbud annulleres.
Region Nordjylland havde ved tilbudsfristens udløb den 26.9.2016 kl. 12:00 modtaget 2 rettidige tilbud.
Annullationen skyldes at begge tilbud er fundet ikke-forskriftsmæssige, jf. Udbudslovens § 61, stk. 2, idet ingen af tilbuddene lever op til kravene i udbudsmaterialet.
Region Nordjylland har efter annullationen til hensigt at indlede udbud med forhandling med de to tilbudsgivere uden offentliggørelse af udbudsbekendtgørelse, jf. Udbudslovens § 61, stk. 1, nr. 2 og stk. 4.
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291095
E-mail: klfu@erst.dk
Internetadresse:http://www.klfu.dk
Klage over udbud skal indgives inden 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. Senest samtidigt med, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiver om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Internetadresse:http://www.kfst.dk