23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
15.10.2024
Udbudstype
Andre

Udbyder

Gentofte Kommune

Udbud af Rammeaftaler på ledsageordning og støtteydelser


Gentofte Kommune

622196-2024 - Konkurrencevilkår
Danmark – Sundhedsvæsen og sociale foranstaltninger – Udbud af Rammeaftaler på ledsageordning og støtteydelser
OJ S 201/2024 15/10/2024
Udbudsbekendtgørelse – den lempelige ordning
Tjenesteydelser
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn Gentofte Kommune
E-mail win@gentofte.dk
Køberens retlige status : Lokal myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet : Generelle offentlige tjenesteydelser
1.1.
Køber
Officielt navn Frederiksberg Kommune
Køberens retlige status : Lokal myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet : Generelle offentlige tjenesteydelser
1.1.
Køber
Officielt navn Gladsaxe Kommune
E-mail sarips@gladsaxe.dk
Køberens retlige status : Lokal myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet : Generelle offentlige tjenesteydelser
1.1.
Køber
Officielt navn Lyngby-Taarbæk Kommune
E-mail mahax@ltk.dk
Køberens retlige status : Lokal myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet : Generelle offentlige tjenesteydelser
1.1.
Køber
Officielt navn Rudersdal Kommune
E-mail hhje@rudersdal.dk
Køberens retlige status : Lokal myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet : Generelle offentlige tjenesteydelser
1.1.
Køber
Officielt navn Høje-Taastrup Kommune
E-mail piabl@htk.dk
Køberens retlige status : Lokal myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet : Generelle offentlige tjenesteydelser
1.1.
Køber
Officielt navn Ballerup Kommune
E-mail emrb@balk.dk
Køberens retlige status : Lokal myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet : Generelle offentlige tjenesteydelser
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel Udbud af Rammeaftaler på ledsageordning og støtteydelser
Beskrivelse Dette udbud af Ledsageordning og Støtteydelser herunder afløsning/aflastning samt særforanstaltninger/projektydelser omfatter kommunerne Gentofte, Frederiksberg, Gladsaxe, Lyngby-Taarbæk, Rudersdal, Ballerup samt Høje-Taastrup som udgør Indkøbsfællesskabet, Indkøbscirkel Øst. Kommunerne udbyder i fællesskab Ledsageordning samt støtteydelser herunder afløsning/aflastning samt særforanstaltninger/projektydelser til børn og voksne med nedsat fysisk og/eller psykisk funktionsevne. Gentofte Kommune gennemfører udbuddet på vegne af alle syv kommuner, der samlet benævnes ”Ordregiver”. (Alle kommunerne indgår individuelle aftaler med de vindende tilbudsgivere på baggrund af udbudsmaterialets aftale). Ordregiver udbyder Rammeaftalerne i henhold til afsnit III om indkøb af sociale og andre specifikke tjenesteydelser (også benævnt light regimet) i lov nr. 1564 af 15. december 2015, ”Udbudsloven”, jf. nærmere beskrivelse i afsnit 1 af prækvalifikationsbetingelserne. Delaftale 1 omfatter Ledsageordning til børn og voksne og dækker alle Kommuner i indkøbsfælleskabet, Indkøbscirkel Øst. På delaftale 1 indgås Rammeaftaler med op til 2 Leverandører. Opgaven består i at tilbyde ledsagelse til børn og voksne efter Barnets lov og Serviceloven. Dvs. konkret personale til varetagelse af ledsagelse. Den leverede ydelse skal sikre, at Ordregiver kan efterleve: Barnets lov § 89 om ledsagelse til børn Servicelovens § 97 omhandlende ledsagelse til voksne. Ydelserne anvendes primært på det specialiserede socialområde til børn og voksne. Delaftale 2 og 3 omfatter støtteydelser herunder afløsning/aflastning samt særforanstaltninger/projektydelser til børn og voksne – herefter benævnt ”Støtteydelser”. Der indgås Rammeaftaler med op til 3 Leverandører på både delaftale 2 og på delaftale 3. Delaftalerne er opdelt geografisk: Delaftale 2: Gentofte kommune, Frederiksberg Kommune samt Gladsaxe Kommune. Delaftale 3: Lyngby-Taarbæk Kommune, Rudersdal Kommune, Ballerup Kommune samt Høje-Taastrup Kommune. Ballerup Kommune deltager alene i delaftale 3 med køb af ydelser omhandlende afløsning/aflastning til børn jf. Barnets lov § 90 og voksne jf. Serviceloven § 84 samt ydelser omfattet af Barnets lov § 86 omhandlende merudgifter til børn. Delaftalerne skal sikre at Ordregiver kan efterleve: Socialpædagogisk støtte til voksne over 18 år, jf. Servicelovens § 85 Støtte til børn og familier, jf. Barnets lov § 32 Afløsning/aflastning til børn jf. Barnets lov § 90 jf. Servicelovens § 83 og § 84 Ydelser omfattet af Barnets lov § 86 omhandlende merudgifter til børn Afløsning/aflastning til voksne i eget hjem, jf. Servicelovens § 84. Opgaven består i at tilbyde konkret personale til varetagelse af primært hjælp/støtte til børn og voksne med nedsat fysisk og psykisk funktionsnedsættelse mv., støtte i eget hjem eller andet egnet sted. Støtten skal kunne leveres døgnet rundt. Udbuddet omfatter ikke ydelser, der leveres af kommunernes interne støttekorps i Indkøbscirkel Øst-regi. Ordregiver er berettiget til at lade opgaver af samme art som Rammeaftalen omhandler, eksempelvis støtteydelser efter serviceloven § 85 og barnets lov § 32, levere af tredjemand eller indgå særskilte aftaler herom.
Identifikator for proceduren 7e01de24-c89e-4b70-9fd3-781dc2ee86a3
Intern ID 2024/6
Udbudsprocedure Anden procedure, der afvikles i flere faser
Hovedpunkterne i proceduren Udbudsprocessen gennemføres som udbud med mulighed for forhandling. Den er opdelt i to faser: prækvalifikationsfasen, hvor interesserede økonomiske aktører ansøger om at blive udvalgt til at deltage i konkurrencen om Rammeaftalerne, og tilbuds- og eventuel forhandlingsfasen, hvor udvalgte Ansøgere afgiver tilbud, der evalueres af Ordregiver - eventuelt som led i en forhandling Enhver økonomisk aktør kan ansøge om deltagelse, men alene egnede Ansøgere, der udvælges og opfordres hertil, har ret til at afgive tilbud på Rammeaftalerne. Prækvalifikationsbetingelserne vedrører prækvalifikationsfasen og beskriver kravene til Ansøgere og ansøgninger, samt hvordan Ordregiver foretager udvælgelsen af de bedst egnede Ansøgere til at afgive tilbud på Rammeaftalerne. I dette udbud vil Ordregiver prækvalificere op til 5 Ansøgere pr. delaftale. Disse Ansøgere opfordres til at afgive tilbud på Rammeaftalerne. Alene Ansøgere, der ikke er omfattet af udelukkelsesgrundene, og som opfylder de fastsatte krav til egnethed, indgår i udvælgelsen. De angivne minimumskrav til egnethed skal mødes for hver delaftale, som Ansøger søger om prækvalifikation til. Disse fremgår for hver delaftale. Ansøges der f.eks. om prækvalifikation til både delaftale 2 og 3, skal Ansøger opfylde minimumskravene for begge aftaler, jf. eksemplet herunder: Minimumskrav til gennemsnitlig, årlig nettoomsætning = Nettoomsætningskrav, delaftale 2 + Nettoomsætningskrav, delaftale 3 = Krav om en gennemsnitlig, årlig nettoomsætning på 25 mio. kr. Minimumskrav til antal aftaler med kommuner eller andre offentlige myndigheder = Krav om antal aftaler, delaftale 2 + Krav om antal aftaler, delaftale 3 = Krav om 6 aftaler med kommuner eller andre offentlige myndigheder inden for de seneste 3 år. Tilsvarende metode anvendes, hvis der ansøges om prækvalifikation til flere delaftaler i anden kombination end den ovenfor beskrevne. Er antallet af disse Ansøgere højst 5, vil de alle blive prækvalificeret. Ordregiver forbeholder sig dog ret til at annullere udbudsproceduren, hvis det skønnes, at antallet af prækvalificerede er for lavt til at sikre tilstrækkelig konkurrence. Er antallet større end 5, vil Ordregiver prækvalificere de 5 Ansøgere, der vurderes bedst egnede. Vurderingen af hvilke ansøgere, der er bedst egnede til at varetage den enkelte delaftale, vil ske på baggrund af en samlet helhedsvurdering af de af Ansøger oplyste referencer (tidligere kontrakter) samt Ansøgers gennemsnitlige årlige omsætning inden for de 3 afsluttede regnskabsår. Vær opmærksom på, at der kun medregnes referencer, der har været i drift inden for de seneste 3 år, og at Ordregiver ikke lægger vægt på mere end de i ansøgningen første 5 oplistede referencer. Ordregiver vil vægte følgende positivt: I jo højere grad en reference viser relevant erfaring og er sammenlignelig med Rammeaftalerne i karakter og volumen, og jo længere en sådan kontrakt har løbet i referenceperioden, desto mere positivt vil Ordregiver bedømme referencen. Der lægges vægt på den af Ansøger, oplyste omsætning; jo større omsætningen er, desto mere positiv bedømmelse. For tilbuds- og forhandlingsfasen gælder udbudsbetingelserne, der nærmere beskriver processen for afgivelse af tilbud og gennemførelse af forhandlinger, krav til tilbud og hvordan Ordregiver vil evaluere tilbuddene som beskrevet for hver delaftale, og i sidste ende udpege de økonomisk mest fordelagtige tilbud. Her er angivet de af Ordregiver forventede temaer for forhandlingerne. • Eventuelle uklarheder og/eller forbehold i tilbuddet • Den tilbudte økonomi • Den tilbudte kvalitet • Tilbudsgivers eventuelle forslag til ændring af udbudsmaterialet som grundlag for en optimering af tilbuddet og aftalegrundlaget. Forhandlingerne kan dog omfatte yderligere forhold på såvel Ordregivers som Tilbudsgivers initiativ, forudsat at principperne om ligebehandling og gennemsigtighed kan overholdes. Forhandlingerne kan under alle omstændigheder ikke omfatte tilbudsgivernes endelige tilbud og grundlæggende elementer i udbudsmaterialet., herunder mindstekrav og kriterier for tildeling.
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ): 85000000   Sundhedsvæsen og sociale foranstaltninger
Supplerende klassifikation   ( cpv ): 75310000   Sociale ydelser, 85310000   Sociale foranstaltninger
2.1.2.
Udførelsessted
Hvor som helst
Yderligere oplysninger Ydelserne skal primært leveres i Danmark men ved ferier eller lignende kan ledsageydelser også leveres udenfor Danmark.
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 898 600 000,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 1 347 900 000,00   DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Retsgrundlag
Direktiv 2014/24/EU
2.1.5.
Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse
Det højeste antal delkontrakter, for hvilket en tilbudsgiver kan indgive tilbud 3
Betingelser for kontraktens udførelse
Det højeste antal delkontrakter, for hvilket der kan tildeles kontrakter til én tilbudsgiver 3
2.1.6.
Udelukkelsesgrunde
En situation, der svarer til konkurs i henhold til national ret Indkøbscirkel Øst vil udelukke Tilbudsgiver fra deltagelse i udbudsproceduren, hvis Tilbudsgiver er omfattet af en eller flere af de udelukkelsesgrunde, der fremgår af erklæring på tro og love om udelukkelsesgrunde. I forhold til en situation, der svarer til konkurs i henhold til national ret, er det en udelukkelsesgrund, hvis virksomheden er erklæret konkurs eller under nogen form for insolvens- eller likvidationsbehandling eller tvangsakkord i henhold til dansk lovgivning eller lovgivningen i det land, hvor virksomheden er etableret, og hvis virksomhedens aktiver administreres af en kurator eller af retten. Dokumentationen skal fremlægges i form af en attest eller lignende i henhold til nationale regler i Tilbudsgivers hjemland. Det skal dokumenteres, at såvel Tilbudsgiver som medlemmer af Tilbudsgivers bestyrelse, direktion og/eller tilsynsråd og eventuelle andre personer, der måtte have beføjelse til at repræsentere, kontrollere eller træffe beslutning i tilbudsgivers bestyrelse, direktion eller tilsynsråd ikke er omfattet af udelukkelsesgrundene, jf. erklæring på tro og love om udelukkelsesgrunde. For danske Tilbudsgivere skal dokumentationen fremlægges i form af en serviceattest fra Erhvervsstyrelsen. Indkøbscirkel Øst gør opmærksom på, at der ved anmodningen om serviceattest skal bedes om, at der indhentes oplysninger fra Skifteretten, Politiet, ATP og Skat. Tilbudsgiver bør på forhånd være forberedt på, at der skal uploades samtykkeerklæringer fra medlemmerne af tilbudsgivers bestyrelse, direktion og tilsynsråd til Erhvervsstyrelsen i forbindelse med indhentning af serviceattesten.
Konkurs Indkøbscirkel Øst vil udelukke Tilbudsgiver fra deltagelse i udbudsproceduren, hvis Tilbudsgiver er omfattet af en eller flere af de udelukkelsesgrunde, der fremgår af erklæring på tro og love om udelukkelsesgrunde. I forhold til konkurs, er det en udelukkelsesgrund, hvis virksomheden er erklæret konkurs eller under nogen form for insolvens- eller likvidationsbehandling eller tvangsakkord i henhold til dansk lovgivning eller lovgivningen i det land, hvor virksomheden er etableret, og hvis virksomhedens aktiver administreres af en kurator eller af retten. Dokumentationen skal fremlægges i form af en attest eller lignende i henhold til nationale regler i Tilbudsgivers hjemland. Det skal dokumenteres, at såvel Tilbudsgiver som medlemmer af Tilbudsgivers bestyrelse, direktion og/eller tilsynsråd og eventuelle andre personer, der har måtte have beføjelse til at repræsentere, kontrollere eller træffe beslutning i Tilbudsgivers bestyrelse, direktion eller tilsynsråd ikke er omfattet af udelukkelsesgrundene, jf. erklæring på tro og love om udelukkelsesgrunde. For danske Tilbudsgivere skal dokumentationen fremlægges i form af en serviceattest fra Erhvervsstyrelsen. Indkøbscirkel Øst gør opmærksom på, at der ved anmodningen om serviceattest skal bedes om, at der indhentes oplysninger fra Skifteretten, Politiet, ATP og Skat. Tilbudsgiver bør på forhånd være forberedt på, at der skal uploades samtykkeerklæringer fra medlemmerne af tilbudsgivers bestyrelse, direktion og tilsynsråd til Erhvervsstyrelsen i forbindelse med indhentning af serviceattesten.
Korruption Indkøbscirkel Øst vil udelukke Tilbudsgiver fra deltagelse i udbudsproceduren, hvis Tilbudsgiver er omfattet af en eller flere af de udelukkelsesgrunde, der fremgår af erklæring på tro og love om udelukkelsesgrunde. Det er en udelukkelsesgrund, hvis: • virksomheden, • medlemmerne af virksomhedens bestyrelse, direktion og tilsynsråd eller • andre personer, der måtte have beføjelse til at repræsentere, kontrollere eller træffe beslutninger i virksomhedens bestyrelse, direktion eller tilsynsråd inden for de seneste 4 år ved endelig dom eller vedtaget bødeforlæg er straffet for bestikkelse. Dokumentationen skal fremlægges i form af en attest eller lignende i henhold til nationale regler i Tilbudsgivers hjemland. Det skal dokumenteres, at såvel Tilbudsgiver som medlemmer af Tilbudsgivers bestyrelse, direktion og/eller tilsynsråd og eventuelle andre personer, der måtte have beføjelse til at repræsentere, kontrollere eller træffe beslutning i Tilbudsgivers bestyrelse, direktion eller tilsynsråd ikke er omfattet af udelukkelsesgrundene, jf. erklæring på tro og love om udelukkelsesgrunde. For danske Tilbudsgivere skal dokumentationen fremlægges i form af en serviceattest fra Erhvervsstyrelsen. Indkøbscirkel Øst gør opmærksom på, at der ved anmodningen om serviceattest skal bedes om, at der indhentes oplysninger fra Skifteretten, Politiet, ATP og Skat. Tilbudsgiver bør på forhånd være forberedt på, at der skal uploades samtykkeerklæringer fra medlemmerne af Tilbudsgivers bestyrelse, direktion og tilsynsråd til Erhvervsstyrelsen i forbindelse med indhentning af serviceattesten.
Tvangsakkord uden for konkurs Indkøbscirkel Øst vil udelukke Tilbudsgiver fra deltagelse i udbudsproceduren, hvis Tilbudsgiver er omfattet af en eller flere af de udelukkelsesgrunde, der fremgår af erklæring på tro og love om udelukkelsesgrunde. I forhold til tvangsakkord uden for konkurs, er det en udelukkelsesgrund, hvis virksomheden er erklæret konkurs eller under nogen form for insolvens- eller likvidationsbehandling eller tvangsakkord i henhold til dansk lovgivning eller lovgivningen i det land, hvor virksomheden er etableret, og hvis virksomhedens aktiver administreres af en kurator eller af retten. Dokumentationen skal fremlægges i form af en attest eller lignende i henhold til nationale regler i Tilbudsgivers hjemland. Det skal dokumenteres, at såvel Tilbudsgiver som medlemmer af Tilbudsgivers bestyrelse, direktion og/eller tilsynsråd og eventuelle andre personer, der måtte have beføjelse til at repræsentere, kontrollere eller træffe beslutning i tilbudsgivers bestyrelse, direktion eller tilsynsråd ikke er omfattet af udelukkelsesgrundene, jf. erklæring på tro og love om udelukkelsesgrunde. For danske Tilbudsgivere skal dokumentationen fremlægges i form af en serviceattest fra Erhvervsstyrelsen. Indkøbscirkel Øst gør opmærksom på, at der ved anmodningen om serviceattest skal bedes om, at der indhentes oplysninger fra Skifteretten, Politiet, ATP og Skat. Tilbudsgiver bør på forhånd være forberedt på, at der skal uploades samtykkeerklæringer fra medlemmerne af tilbudsgivers bestyrelse, direktion og tilsynsråd til Erhvervsstyrelsen i forbindelse med indhentning af serviceattesten.
Deltagelse i en kriminel organisation Indkøbscirkel Øst vil udelukke Tilbudsgiver fra deltagelse i udbudsproceduren, hvis Tilbudsgiver er omfattet af en eller flere af de udelukkelsesgrunde, der fremgår af erklæring på tro og love om udelukkelsesgrunde. Det er en udelukkelsesgrund, hvis: • virksomheden, • medlemmerne af virksomhedens bestyrelse, direktion og tilsynsråd eller • andre personer, der måtte have beføjelse til at repræsentere, kontrollere eller træffe beslutninger i virksomhedens bestyrelse, direktion eller tilsynsråd inden for de seneste 4 år ved endelig dom eller vedtaget bødeforlæg er straffet for handlinger begået som led i en kriminel organisation, herunder kartelvirksomhed. Dokumentationen skal fremlægges i form af en attest eller lignende i henhold til nationale regler i Tilbudsgivers hjemland. Det skal dokumenteres, at såvel Tilbudsgiver som medlemmer af Tilbudsgivers bestyrelse, direktion og/eller tilsynsråd og eventuelle andre personer, der måtte have beføjelse til at repræsentere, kontrollere eller træffe beslutning i Tilbudsgivers bestyrelse, direktion eller tilsynsråd ikke er omfattet af udelukkelsesgrundene, jf. erklæring på tro og love om udelukkelsesgrunde. For danske Tilbudsgivere skal dokumentationen fremlægges i form af en serviceattest fra Erhvervsstyrelsen. Indkøbscirkel Øst gør opmærksom på, at der ved anmodningen om serviceattest skal bedes om, at der indhentes oplysninger fra Skifteretten, Politiet, ATP og Skat. Tilbudsgiver bør på forhånd være forberedt på, at der skal uploades samtykkeerklæringer fra medlemmerne af tilbudsgivers bestyrelse, direktion og tilsynsråd til Erhvervsstyrelsen i forbindelse med indhentning af serviceattest.
Aftaler med andre økonomiske aktører med henblik på konkurrencefordrejning Indkøbscirkel Øst vil udelukke Tilbudsgiver fra deltagelse i udbudsproceduren, hvis Tilbudsgiver er omfattet af en eller flere af de udelukkelsesgrunde, der fremgår af erklæring på tro og love om udelukkelsesgrunde. I forhold til konkurrencefordrejning, er det en udelukkelsesgrund, hvis virksomheden inden for de senest 2 år har indgået aftale med en eller flere andre økonomiske aktører med henblik på en konkurrencefordrejning. Dokumentationen skal fremlægges i form af en attest eller lignende i henhold til nationale regler i tilbudsgivers hjemland. Det skal dokumenteres, at såvel Tilbudsgiver som medlemmer af Tilbudsgivers bestyrelse, direktion og/eller tilsynsråd og eventuelle andre personer, der måtte have beføjelse til at repræsentere, kontrollere eller træffe beslutning i Tilbudsgivers bestyrelse, direktion eller tilsynsråd ikke er omfattet af udelukkelsesgrundene, jf. erklæring på tro og love om udelukkelsesgrunde. For danske Tilbudsgivere skal dokumentationen fremlægges i form af en serviceattest fra Erhvervsstyrelsen. Indkøbscirkel Øst gør opmærksom på, at der ved anmodningen om serviceattest skal bedes om, at der indhentes oplysninger fra Skifteretten, Politiet, ATP og Skat. Tilbudsgiver bør på forhånd være forberedt på, at der skal uploades samtykkeerklæringer fra medlemmerne af tilbudsgivers bestyrelse, direktion og tilsynsråd til Erhvervsstyrelsen i forbindelse med indhentning af serviceattesten.
Tilsidesættelse af forpligtelser på miljølovgivningsområdet Indkøbscirkel Øst vil udelukke Tilbudsgiver fra deltagelse i udbudsproceduren, hvis Tilbudsgiver er omfattet af en eller flere af de udelukkelsesgrunde, der fremgår af erklæring på tro og love om udelukkelsesgrunde. I forhold til tilsidesættelse af forpligtelser på miljølovgivningsområdet, er det en udelukkelsesgrund, hvis virksomheden inden for de senest 2 år har tilsidesat gældende forpligtelser inden for hverken det miljø-, social- eller arbejdsretlige område i henhold til EU-retten, national lovgivning eller kollektive aftaler. Dokumentationen skal fremlægges i form af en attest eller lignende i henhold til nationale regler i Tilbudsgivers hjemland. Det skal dokumenteres, at såvel Tilbudsgiver som medlemmer af Tilbudsgivers bestyrelse, direktion og/eller tilsynsråd og eventuelle andre personer, der har måtte have beføjelse til at repræsentere, kontrollere eller træffe beslutning i tilbudsgivers bestyrelse, direktion eller tilsynsråd ikke er omfattet af udelukkelsesgrundene, jf. erklæring på tro og love om udelukkelsesgrunde. For danske Tilbudsgivere skal dokumentationen fremlægges i form af en serviceattest fra Erhvervsstyrelsen. Kommunen gør opmærksom på, at der ved anmodningen om serviceattest skal bedes om, at der indhentes oplysninger fra Skifteretten, Politiet, ATP og Skat. Tilbudsgiver bør på forhånd være forberedt på, at der skal uploades samtykkeerklæringer fra medlemmerne af tilbudsgivers bestyrelse, direktion og tilsynsråd til Erhvervsstyrelsen i forbindelse med indhentning af serviceattesten.
Hvidvaskning af penge eller finansiering af terrorisme Indkøbscirkel Øst vil udelukke Tilbudsgiver fra deltagelse i udbudsproceduren, hvis Tilbudsgiver er omfattet af en eller flere af de udelukkelsesgrunde, der fremgår af erklæring på tro og love om udelukkelsesgrunde. Det er en udelukkelsesgrund, hvis: • virksomheden, • medlemmerne af virksomhedens bestyrelse, direktion og tilsynsråd eller • andre personer, der måtte have beføjelse til at repræsentere, kontrollere eller træffe beslutninger i virksomhedens bestyrelse, direktion eller tilsynsråd inden for de seneste 4 år ved endelig dom eller vedtaget bødeforlæg er straffet for hvidvaskning af penge eller finansiering af terrorisme. Dokumentationen skal fremlægges i form af en attest eller lignende i henhold til nationale regler i Tilbudsgivers hjemland. Det skal dokumenteres, at såvel Tilbudsgiver som medlemmer af Tilbudsgivers bestyrelse, direktion og/eller tilsynsråd og eventuelle andre personer, der måtte have beføjelse til at repræsentere, kontrollere eller træffe beslutning i Tilbudsgivers bestyrelse, direktion eller tilsynsråd ikke er omfattet af udelukkelsesgrundene, jf. erklæring på tro og love om udelukkelsesgrunde. For danske tilbudsgivere skal dokumentationen fremlægges i form af en serviceattest fra Erhvervsstyrelsen. Indkøbscirkel Øst gør opmærksom på, at der ved anmodningen om serviceattest skal bedes om, at der indhentes oplysninger fra Skifteretten, Politiet, ATP og Skat. Tilbudsgiver bør på forhånd være forberedt på, at der skal uploades samtykkeerklæringer fra medlemmerne af tilbudsgivers bestyrelse, direktion og tilsynsråd til Erhvervsstyrelsen i forbindelse med indhentning af serviceattesten.
Svig Indkøbscirkel Øst vil udelukke Tilbudsgiver fra deltagelse i udbudsproceduren, hvis Tilbudsgiver er omfattet af en eller flere af de udelukkelsesgrunde, der fremgår af erklæring på tro og love om udelukkelsesgrunde. Der er en udelukkelsesgrund, hvis: • virksomheden, • medlemmerne af virksomhedens bestyrelse, direktion og tilsynsråd eller • andre personer, der måtte have beføjelse til at repræsentere, kontrollere eller træffe beslutninger i virksomhedens bestyrelse, direktion eller tilsynsråd inden for de seneste 4 år ved endelig dom eller vedtaget bødeforlæg er straffet for EU-svig. Dokumentationen skal fremlægges i form af en attest eller lignende i henhold til nationale regler i Tilbudsgivers hjemland. Det skal dokumenteres, at såvel Tilbudsgiver som medlemmer af Tilbudsgivers bestyrelse, direktion og/eller tilsynsråd og eventuelle andre personer, der måtte have beføjelse til at repræsentere, kontrollere eller træffe beslutning i Tilbudsgivers bestyrelse, direktion eller tilsynsråd ikke er omfattet af udelukkelsesgrundene, jf. erklæring på tro og love om udelukkelsesgrunde. For danske Tilbudsgivere skal dokumentationen fremlægges i form af en serviceattest fra Erhvervsstyrelsen. Indkøbscirkel Øst gør opmærksom på, at der ved anmodningen om serviceattest skal bedes om, at der indhentes oplysninger fra Skifteretten, Politiet, ATP og Skat. Tilbudsgiver bør på forhånd være forberedt på, at der skal uploades samtykkeerklæringer fra medlemmerne af tilbudsgivers bestyrelse, direktion og tilsynsråd til Erhvervsstyrelsen i forbindelse med indhentning af serviceattesten.
Børnearbejde og andre former for menneskehandel Indkøbscirkel Øst vil udelukke Tilbudsgiver fra deltagelse i udbudsproceduren, hvis Tilbudsgiver er omfattet af en eller flere af de udelukkelsesgrunde, der fremgår af erklæring på tro og love om udelukkelsesgrunde. Det er en udelukkelsesgrund, hvis: • virksomheden, • medlemmerne af virksomhedens bestyrelse, direktion og tilsynsråd eller • andre personer, der måtte have beføjelse til at repræsentere, kontrollere eller træffe beslutninger i virksomhedens bestyrelse, direktion eller tilsynsråd inden for de seneste 4 år ved endelig dom eller vedtaget bødeforlæg er straffet for overtrædelse af straffelovens § 262 a eller, for så vidt angår en dom fra et andet land angående børnearbejde og andre former for menneskehandel. Dokumentationen skal fremlægges i form af en attest eller lignende i henhold til nationale regler i Tilbudsgivers hjemland. Det skal dokumenteres, at såvel Tilbudsgiver som medlemmer af Tilbudsgivers bestyrelse, direktion og/eller tilsynsråd og eventuelle andre personer, der måtte have beføjelse til at repræsentere, kontrollere eller træffe beslutning i tilbudsgivers bestyrelse, direktion eller tilsynsråd ikke er omfattet af udelukkelsesgrundene, jf. prækvalifikationsbetingelsernes afsnit 4. For danske Tilbudsgivere skal dokumentationen fremlægges i form af en serviceattest fra Erhvervsstyrelsen. Indkøbscirkel Øst gør opmærksom på, at der ved anmodningen om serviceattest skal bedes om, at der indhentes oplysninger fra Skifteretten, Politiet, ATP og Skat. Tilbudsgiver bør på forhånd være forberedt på, at der skal uploades samtykkeerklæringer fra medlemmerne af tilbudsgivers bestyrelse, direktion og tilsynsråd til Erhvervsstyrelsen i forbindelse med indhentning af serviceattesten.
Insolvens Indkøbscirkel Øst vil udelukke Tilbudsgiver fra deltagelse i udbudsproceduren, hvis Tilbudsgiver er omfattet af en eller flere af de udelukkelsesgrunde, der fremgår af erklæring på tro og love om udelukkelsesgrunde. I forhold til insolvens, er det en udelukkelsesgrund hvis virksomheden er erklæret konkurs eller under nogen form for insolvens- eller likvidationsbehandling eller tvangsakkord i henhold til dansk lovgivning eller lovgivningen i det land, hvor virksomheden er etableret, og hvis virksomhedens aktiver administreres af en kurator eller af retten. Dokumentationen skal fremlægges i form af en attest eller lignende i henhold til nationale regler i Tilbudsgivers hjemland. Det skal dokumenteres, at såvel Tilbudsgiver som medlemmer af Tilbudsgivers bestyrelse, direktion og/eller tilsynsråd og eventuelle andre personer, der måtte have beføjelse til at repræsentere, kontrollere eller træffe beslutning i tilbudsgivers bestyrelse, direktion eller tilsynsråd ikke er omfattet af udelukkelsesgrundene, jf. erklæring på tro og love om udelukkelsesgrunde. For danske Tilbudsgivere skal dokumentationen fremlægges i form af en serviceattest fra Erhvervsstyrelsen. Indkøbscirkel Øst gør opmærksom på, at der ved anmodningen om serviceattest skal bedes om, at der indhentes oplysninger fra Skifteretten, Politiet, ATP og Skat. Tilbudsgiver bør på forhånd være forberedt på, at der skal uploades samtykkeerklæringer fra medlemmerne af tilbudsgivers bestyrelse, direktion og tilsynsråd til Erhvervsstyrelsen i forbindelse med indhentning af serviceattesten.
Tilsidesættelse af forpligtelser på det arbejdsretlige område Indkøbscirkel Øst vil udelukke Tilbudsgiver fra deltagelse i udbudsproceduren, hvis Tilbudsgiver er omfattet af en eller flere af de udelukkelsesgrunde, der fremgår af erklæring på tro og love om udelukkelsesgrunde. I forhold til tilsidesættelse af forpligtelser på det arbejdsretslige område, er det en udelukkelsesgrund, hvis virksomheden inden for de senest 2 år har tilsidesat gældende forpligtelser inden for hverken det miljø-, social- eller arbejdsretlige område i henhold til EU-retten, national lovgivning eller kollektive aftaler. Dokumentationen skal fremlægges i form af en attest eller lignende i henhold til nationale regler i tilbudsgivers hjemland. Det skal dokumenteres, at såvel tilbudsgiver som medlemmer af Tilbudsgivers bestyrelse, direktion og/eller tilsynsråd og eventuelle andre personer, der måtte have beføjelse til at repræsentere, kontrollere eller træffe beslutning i Tilbudsgivers bestyrelse, direktion eller tilsynsråd ikke er omfattet af udelukkelsesgrundene, jf. For danske Tilbudsgivere skal dokumentationen fremlægges i form af en serviceattest fra Erhvervsstyrelsen. Kommunen gør opmærksom på, at der ved anmodningen om serviceattest skal bedes om, at der indhentes oplysninger fra Skifteretten, Politiet, ATP og Skat. Tilbudsgiver bør på forhånd være forberedt på, at der skal uploades samtykkeerklæringer fra medlemmerne af Tilbudsgivers bestyrelse, direktion og tilsynsråd til Erhvervsstyrelsen i forbindelse med indhentning af serviceattesten.
Aktiver, der administreres af en kurator Indkøbscirkel Øst vil udelukke Tilbudsgiver fra deltagelse i udbudsproceduren, hvis Tilbudsgiver er omfattet af en eller flere af de udelukkelsesgrunde, der fremgår af erklæring på tro og love om udelukkelsesgrunde. I forhold til aktiver, der administreres af kurator, er det en udelukkelsesgrund, hvis virksomheden er erklæret konkurs eller under nogen form for insolvens- eller likvidationsbehandling eller tvangsakkord i henhold til dansk lovgivning eller lovgivningen i det land, hvor virksomheden er etableret, og hvis virksomhedens aktiver administreres af en kurator eller af retten. Dokumentationen skal fremlægges i form af en attest eller lignende i henhold til nationale regler i Tilbudsgivers hjemland. Det skal dokumenteres, at såvel Tilbudsgiver som medlemmer af Tilbudsgivers bestyrelse, direktion og/eller tilsynsråd og eventuelle andre personer, der måtte have beføjelse til at repræsentere, kontrollere eller træffe beslutning i tilbudsgivers bestyrelse, direktion eller tilsynsråd ikke er omfattet af udelukkelsesgrundene, jf. erklæring på tro og love om udelukkelsesgrunde. For danske Tilbudsgivere skal dokumentationen fremlægges i form af en serviceattest fra Erhvervsstyrelsen. Indkøbscirkel Øst gør opmærksom på, at der ved anmodningen om serviceattest skal bedes om, at der indhentes oplysninger fra Skifteretten, Politiet, ATP og Skat. Tilbudsgiver bør på forhånd være forberedt på, at der skal uploades samtykkeerklæringer fra medlemmerne af tilbudsgivers bestyrelse, direktion og tilsynsråd til Erhvervsstyrelsen i forbindelse med indhentning af serviceattesten.
Har afgivet urigtige oplysninger eller tilbageholdt oplysninger, som ikke var i stand til at fremlægge de krævede dokumenter og indhentet fortrolige oplysninger i forbindelse med denne procedure Indkøbscirkel Øst vil udelukke Tilbudsgiver fra deltagelse i udbudsproceduren, hvis Tilbudsgiver er omfattet af en eller flere af de udelukkelsesgrunde, der fremgår af erklæring på tro og love om udelukkelsesgrunde. I forhold til urigtighed, er det en udelukkelsesgrund, hvis virksomheden uretmæssigt har forsøgt at påvirke Indkøbscirkel Øst´s kommunernes beslutningsproces i denne udbudsprocedure, og at virksomheden herunder har afgivet groft urigtige oplysninger eller tilbageholdt oplysninger af betydning for Indkøbscirkel Øst´s bedømmelse af 1) virksomhedens egnethed til at varetage den udbudte kontrakt, 2) hvorvidt virksomheden bør udelukkes fra udbudsproceduren, eller 3) indholdet af det afgivne tilbud:
Interessekonflikt som følge af deltagelse i udbudsproceduren Indkøbscirkel Øst vil udelukke Tilbudsgiver fra deltagelse i udbudsproceduren, hvis Tilbudsgiver er omfattet af en eller flere af de udelukkelsesgrunde, der fremgår af erklæring på tro og love om udelukkelsesgrunde. I forhold til interessekonflikt, er det en udelukkelsesgrund, hvis virksomheden er bekendt med en eller flere personer hos Indkøbscirkel Øst kommunerne, Gentofte, Frederiksberg, Gladsaxe, Lyngby-Taarbæk, Rudersdal, Ballerup, Høje-Taastrup eller blandt kommunens rådgivere, som er involveret i gennemførelsen af denne udbudsprocedure, eller som kan påvirke resultatet heraf, der har en direkte eller indirekte finansiel, økonomisk eller anden personlig interesse i, at tildeling af kontrakt sker til virksomheden.
Skyldig i alvorlige forsømmelser i forbindelse med udøvelsen af erhvervet Indkøbscirkel Øst vil udelukke Tilbudsgiver fra deltagelse i udbudsproceduren, hvis Tilbudsgiver er omfattet af en eller flere af de udelukkelsesgrunde, der fremgår af erklæring på tro og love om udelukkelsesgrunde. I forhold til alvorlige forsømmelser i forbindelse med udøvelsen af erhvervet, er det en udelukkelsesgrund, hvis virksomheden inden for de senest 2 år har begået alvorlige forsømmelser i forbindelse med udøvelsen af sit erhverv, der kan så tvivl om virksomhedens integritet. Dokumentationen skal fremlægges i form af en attest eller lignende i henhold til nationale regler i Tilbudsgivers hjemland. Det skal dokumenteres, at såvel Tilbudsgiver som medlemmer af Tilbudsgivers bestyrelse, direktion og/eller tilsynsråd og eventuelle andre personer, der måtte have beføjelse til at repræsentere, kontrollere eller træffe beslutning i Tilbudsgivers bestyrelse, direktion eller tilsynsråd ikke er omfattet af udelukkelsesgrundene, jf. prækvalifikationsbetingelsernes afsnit 4. For danske tilbudsgivere skal dokumentationen fremlægges i form af en serviceattest fra Erhvervsstyrelsen. Indkøbscirkel Øst gør opmærksom på, at der ved anmodningen om serviceattest skal bedes om, at der indhentes oplysninger fra Skifteretten, Politiet, ATP og Skat. Tilbudsgiver bør på forhånd være forberedt på, at der skal uploades samtykkeerklæringer fra medlemmerne af tilbudsgivers bestyrelse, direktion og tilsynsråd til Erhvervsstyrelsen i forbindelse med indhentning af serviceattesten.
Ophævelse eller en lignende sanktion Indkøbscirkel Øst vil udelukke Tilbudsgiver fra deltagelse i udbudsproceduren, hvis Tilbudsgiver er omfattet af en eller flere af de udelukkelsesgrunde, der fremgår af erklæring på tro og love om udelukkelsesgrunde. I forhold til ophævelse eller lignende sanktion, er det en udelukkelsesgrund, hvis virksomheden inden for de senest 2 år væsentligt har misligholdt en kontrakt med en offentlig myndighed eller et forsyningsselskab, hvilket har medført en ophævelse af kontrakten eller en lignende sanktion.
Tilsidesættelse af forpligtelser på sociallovgivningsområdet Indkøbscirkel Øst vil udelukke Tilbudsgiver fra deltagelse i udbudsproceduren, hvis Tilbudsgiver er omfattet af en eller flere af de udelukkelsesgrunde, der fremgår af erklæring på tro og love om udelukkelsesgrunde. I forhold til tilsidesættelse af forpligtelser på sociallovgivningsområdet, er det en udelukkelsesgrund, hvis virksomheden inden for de senest 2 år har tilsidesat gældende forpligtelser inden for hverken det miljø-, social- eller arbejdsretlige område i henhold til EU-retten, national lovgivning eller kollektive aftaler. Dokumentationen skal fremlægges i form af en attest eller lignende i henhold til nationale regler i Tilbudsgivers hjemland. Det skal dokumenteres, at såvel Tilbudsgiver som medlemmer af Tilbudsgivers bestyrelse, direktion og/eller tilsynsråd og eventuelle andre personer, der måtte have beføjelse til at repræsentere, kontrollere eller træffe beslutning i tilbudsgivers bestyrelse, direktion eller tilsynsråd ikke er omfattet af udelukkelsesgrundene, jf. erklæring på tro og love om udelukkelsesgrunde. For danske Tilbudsgivere skal dokumentationen fremlægges i form af en serviceattest fra Erhvervsstyrelsen. Indkøbscirkel Øst gør opmærksom på, at der ved anmodningen om serviceattest skal bedes om, at der indhentes oplysninger fra Skifteretten, Politiet, ATP og Skat. Tilbudsgiver bør på forhånd være forberedt på, at der skal uploades samtykkeerklæringer fra medlemmerne af tilbudsgivers bestyrelse, direktion og tilsynsråd til Erhvervsstyrelsen i forbindelse med indhentning af serviceattesten.
Betaling af socialsikringsbidrag Indkøbscirkel Øst vil udelukke Tilbudsgiver fra deltagelse i udbudsproceduren, hvis Tilbudsgiver er omfattet af en eller flere af de udelukkelsesgrunde, der fremgår af erklæring på tro og love om udelukkelsesgrunde. I forhold til betaling af bidrag til sociale sikringsordninger er det en udelukkelsesgrund, hvis virksomheden har ubetalt, forfalden gæld til offentlige myndigheder vedrørende skatter, afgifter eller bidrag til sociale sikringsordninger i henhold til dansk lovgivning eller lovgivningen i det land, hvor virksomheden er etableret. Dokumentationen skal fremlægges i form af en attest eller lignende i henhold til nationale regler i Tilbudsgivers hjemland. Det skal dokumenteres, at såvel Tilbudsgiver som medlemmer af Tilbudsgivers bestyrelse, direktion og/eller tilsynsråd og eventuelle andre personer, der måtte have beføjelse til at repræsentere, kontrollere eller træffe beslutning i tilbudsgivers bestyrelse, direktion eller tilsynsråd ikke er omfattet af udelukkelsesgrundene, jf. erklæring på tro og love om udelukkelsesgrunde. For danske Tilbudsgivere skal dokumentationen fremlægges i form af en serviceattest fra Erhvervsstyrelsen. Indkøbscirkel Øst gør opmærksom på, at der ved anmodningen om serviceattest skal bedes om, at der indhentes oplysninger fra Skifteretten, Politiet, ATP og Skat. Tilbudsgiver bør på forhånd være forberedt på, at der skal uploades samtykkeerklæringer fra medlemmerne af tilbudsgivers bestyrelse, direktion og tilsynsråd til Erhvervsstyrelsen i forbindelse med indhentning af serviceattesten.
Betaling af skatter og afgifter Indkøbscirkel Øst vil udelukke Tilbudsgiver fra deltagelse i udbudsproceduren, hvis Tilbudsgiver er omfattet af en eller flere af de udelukkelsesgrunde, der fremgår af erklæring på tro og love om udelukkelsesgrunde. I forhold til betaling af skatter og afgifter er det en udelukkelsesgrund, hvis virksomheden har ubetalt, forfalden gæld til offentlige myndigheder vedrørende skatter, afgifter eller bidrag til sociale sikringsordninger i henhold til dansk lovgivning eller lovgivningen i det land, hvor virksomheden er etableret. Dokumentationen skal fremlægges i form af en attest eller lignende i henhold til nationale regler i Tilbudsgivers hjemland. Det skal dokumenteres, at såvel Tilbudsgiver som medlemmer af Tilbudsgivers bestyrelse, direktion og/eller tilsynsråd og eventuelle andre personer, der måtte have beføjelse til at repræsentere, kontrollere eller træffe beslutning i tilbudsgivers bestyrelse, direktion eller tilsynsråd ikke er omfattet af udelukkelsesgrundene, jf. erklæring på tro og love om udelukkelsesgrunde. For danske Tilbudsgivere skal dokumentationen fremlægges i form af en serviceattest fra Erhvervsstyrelsen. Indkøbscirkel Øst gør opmærksom på, at der ved anmodningen om serviceattest skal bedes om, at der indhentes oplysninger fra Skifteretten, Politiet, ATP og Skat. Tilbudsgiver bør på forhånd være forberedt på, at der skal uploades samtykkeerklæringer fra medlemmerne af tilbudsgivers bestyrelse, direktion og tilsynsråd til Erhvervsstyrelsen i forbindelse med indhentning af serviceattesten.
Terrorhandlinger eller strafbare handlinger med forbindelse til terroraktivitet Indkøbscirkel Øst vil udelukke Tilbudsgiver fra deltagelse i udbudsproceduren, hvis Tilbudsgiver er omfattet af en eller flere af de udelukkelsesgrunde, der fremgår af erklæring på tro og love om udelukkelsesgrunde. Det er en udelukkelsesgrund, hvis: • virksomheden, • medlemmerne af virksomhedens bestyrelse, direktion og tilsynsråd eller • andre personer, der måtte have beføjelse til at repræsentere, kontrollere eller træffe beslutninger i virksomhedens bestyrelse, direktion eller tilsynsråd inden for de seneste 4 år ved endelig dom eller vedtaget bødeforlæg er straffet for terrorhandlinger eller strafbare handlinger med forbindelse til terroraktivitet. Dokumentationen skal fremlægges i form af en attest eller lignende i henhold til nationale regler i Tilbudsgivers hjemland. Det skal dokumenteres, at såvel Tilbudsgiver som medlemmer af Tilbudsgivers bestyrelse, direktion og/eller tilsynsråd og eventuelle andre personer, der måtte have beføjelse til at repræsentere, kontrollere eller træffe beslutning i Tilbudsgivers bestyrelse, direktion eller tilsynsråd ikke er omfattet af udelukkelsesgrundene, jf. erklæring på tro og love om udelukkelsesgrunde. For danske Tilbudsgivere skal dokumentationen fremlægges i form af en serviceattest fra Erhvervsstyrelsen. Indkøbscirkel Øst gør opmærksom på, at der ved anmodningen om serviceattest skal bedes om, at der indhentes oplysninger fra Skifteretten, Politiet, ATP og Skat. Tilbudsgiver bør på forhånd være forberedt på, at der skal uploades samtykkeerklæringer fra medlemmerne af tilbudsgivers bestyrelse, direktion og tilsynsråd til Erhvervsstyrelsen i forbindelse med indhentning af serviceattesten.
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0001
Titel : Ledsageordning til børn og voksne
Beskrivelse : Delaftale 1 omfatter Ledsageordning til børn og voksne og dækker alle Kommuner i indkøbsfælleskabet, Indkøbscirkel Øst. På delaftale 1 indgås Rammeaftaler med op til 2 Leverandører. Opgaven består i at tilbyde ledsagelse til børn og voksne efter Barnets lov og Serviceloven. Dvs. konkret personale til varetagelse af ledsagelse. Den leverede ydelse skal sikre, at Ordregiver kan efterleve: Barnets lov § 89 om ledsagelse til børn Servicelovens § 97 omhandlende ledsagelse til voksne. Ydelserne anvendes primært på det specialiserede socialområde til børn og voksne.
Intern ID : 2024/6 Delaftale 1
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål : Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ): 85000000   Sundhedsvæsen og sociale foranstaltninger
Supplerende klassifikation   ( cpv ): 75310000   Sociale ydelser, 85310000   Sociale foranstaltninger
5.1.2.
Udførelsessted
Hvor som helst
Yderligere oplysninger : Ydelserne skal primært leveres i Danmark men ved ferier eller lignende kan ledsageydelser også leveres udenfor Danmark.
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 8   År
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser : 5
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her : Hver Rammeaftale har en varighed på 3 år og forventes at træde i kraft 1. maj 2025. Ordregiver har option på forlængelse i op til 5x12 måneder på uændrede vilkår. Leverandøren skal senest 3 måneder før aftalens udløb have meddelelse herom, hvis der gøres brug af optionen på forlængelse.
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 236 000 000,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 354 000 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse : Deltagelse uden forbehold.
5.1.9.
Udvælgelseskriterier
Kriterium
Type Økonomisk og finansiel formåen
Navn Årlig nettoomsætning på minimum 15 mio. kr.
Beskrivelse Det er et minimumskrav, at Ansøger har haft en gennemsnitlig årlig nettoomsætning på minimum 15 mio. kr. ekskl. moms i de seneste 3 afsluttede regnskabsår tilsammen inden for ledsageordning, borgerstyret personlig assistance (BPA), respiratorisk hjælperordning, og/eller vikarydelser, hvor der er varetaget ovenstående ordninger til børn og voksne. For Ansøgere, der har eksisteret i mindre end 3 regnskabsår, gælder et minimumskrav om en gennemsnitlig årlig nettoomsætning inden for ovennævnte områder på min. 15 mio. kr. i den periode, hvor Ansøger har eksisteret.
Anvendelse af dette kriterium Anvendt

Kriterium
Type Økonomisk og finansiel formåen
Navn Positiv egenkapital
Beskrivelse Det er et minimumskrav, at Ansøger har haft en positiv egenkapital de seneste 3 afsluttede regnskabsår. Hvis Ansøger har eksisteret i kortere tid, gælder et minimumskrav om en positiv egenkapital i den periode (pr. regnskabsår), hvor Ansøger har eksisteret.
Anvendelse af dette kriterium Anvendt

Kriterium
Type Egnethed til at udøve det pågældende erhverv
Anvendelse af dette kriterium Ikke anvendt

Kriterium
Type Teknisk og faglig formåen
Navn Referencer
Beskrivelse Det er et minimumskrav, at Ansøger inden for de seneste 3 år har haft erfaring fra minimum 3 aftaler med kommuner eller andre offentlige myndigheder om levering af ledsageordning, borgerstyret personlig assistance (BPA), respiratorisk hjælperordning, eller vikarydelser hvor der er varetaget ovenstående ordninger til børn og voksne.
Anvendelse af dette kriterium Anvendt
Oplysninger om den anden fase i en procedure, der afvikles i to faser
Mindsteantallet af ansøgere, som skal opfordres til at deltage i anden fase af proceduren 1
Det højeste antal ansøgere, som skal opfordres til at deltage i anden fase af proceduren 5
Proceduren afvikles i successive faser. I hver fase kan nogle ansøgere blive
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Navn : Pris
Beskrivelse : For underkriteriet ”pris” udregner Ordregiver Tilbudsgivers evalueringspris som summen af priserne for hver tilbudt ydelse (pris på ydelsen gange det forventede vægtede forbrug af ydelsen). Ved evaluering af underkriteriet pris omregnes hver Tilbudsgivers evalueringspris til point (max. 2 decimaler) efter en lineær pointmodel, hvor laveste evalueringspris får 10 point, mens en evalueringspris, der ligger 50 % over denne, får 0 point. En evalueringspris, der ligger mere end 50% over den laveste evalueringspris tildeles ligeledes 0 point.
Vægtning (procentdel, præcis) : 60

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Rekrutteringsstrategi
Beskrivelse : Der fastsættes en pointscore for hvert kvalitativt delkriterium ud fra Ordregivers skøn over Tilbudsgivers opfyldelse af delkriteriet. Efter fastsættelsen af en pointscore for hvert delkriterium vægtes pointscorerne, og Tilbudsgivers samlede vægtede pointscore for underkriteriet ”kvalitet” bliver opgjort med to decimaler. Redegørelsen for Rekrutteringsstrategi forventes at indeholde: En beskrivelse af en konkret strategi omkring rekrutteringen, herunder en konkret plan. Det vil vægte positivt, at, Tilbudsgivers rekrutteringsstrategi indeholder tiltag, der sandsynliggør, at Tilbudsgiver til enhver tid kan levere medarbejdere, der imødekommer kravene i kravspecifikationen. Det vil vægte positivt at der er en konkret systematisk tilgang til rekruttering.
Vægtning (procentdel, præcis) : 10

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Bestilling, match og kvalitetssikring
Beskrivelse : Der fastsættes en pointscore for hvert kvalitativt delkriterium ud fra Ordregivers skøn over Tilbudsgivers opfyldelse af delkriteriet. Efter fastsættelsen af en pointscore for hvert delkriterium vægtes pointscorerne, og Tilbudsgivers samlede vægtede pointscore for underkriteriet ”kvalitet” bliver opgjort med to decimaler. Redegørelsen for Bestilling, match og kvalitetssikring, forventes at indeholde: En beskrivelse af, hvordan der bestilles samt et link til testmiljø for bestillingsside. En beskrivelse af, hvordan matchningen konkret mellem Ledsager og borgers behov foretages. En beskrivelse af hvordan der arbejdes kontinuerligt med kvalitetssikring, herunder konkret proces for proaktiv kvalitetssikring konkret proces for hvordan der arbejdes med klagehåndtering. Det vil vægte positivt, at bestillersystemet f.eks.: gør det muligt at danne sig et hurtig overblik kræver et minimalt antal klik ved anvendelse giver mulighed for at afgive præcise og detaljerede bestillinger giver mulighed for at kunne redigere i bestillingen Følgende forhold vil ligeledes vægte positivt: At Tilbudsgivers procedure sandsynliggør et godt match, der imødekommer bestillingen og kravene i kravsspecifikationen. At Tilbudsgivers anvendte metoder til kvalitetssikring, herunder egenkontrol og fejlhåndtering, understøtter forebyggelse og systematisk læring hos Ledsageren. At procedurer for kvalitetssikring er let og gennemsigtig for Ordregiver, samt at Ordregiver har mulighed for at blive inddraget i Leverandørens egenkontrol og kvalitetssikring, hvis Ordregiver måtte have ønske herom.
Vægtning (procentdel, præcis) : 15

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Kontinuitet
Beskrivelse : Der fastsættes en pointscore for hvert kvalitativt delkriterium ud fra Ordregivers skøn over Tilbudsgivers opfyldelse af delkriteriet. Efter fastsættelsen af en pointscore for hvert delkriterium vægtes pointscorerne, og Tilbudsgivers samlede vægtede pointscore for underkriteriet ”kvalitet” bliver opgjort med to decimaler. Redegørelsen for, Kontinuitet, forventes at indeholde: En beskrivelse af, hvordan Tilbudsgiver arbejder for at sikre, at borgeren oplever kontinuitet og stabilitet i ydelsen. Følgende forhold vil vægte positivt: At Tilbudsgiver kan sandsynliggøre, at borger gøres tryg ved den Ledsager der tilknyttes borger. At Tilbudsgiver kan sandsynliggøre, at borger møder færrest mulige Ledsagere.
Vægtning (procentdel, præcis) : 15
5.1.11.
Udbudsdokumenter
Sprog, som udbudsdokumenterne er officielt tilgængelige på dansk
5.1.12.
Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse :
Elektronisk indgivelse : Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på dansk
Frist for modtagelse af anmodninger om deltagelse : 15/11/2024   11:00:00 (UTC)
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Det maksimale antal deltagere : 2
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Gentofte Kommune
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline Gentofte Kommune
Organisation, der modtager ansøgninger om deltagelse Gentofte Kommune
Organisation, der behandler tilbud Gentofte Kommune
TED eSender Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt LOT-0002
Titel : Støtteydelser herunder afløsning/aflastning samt særforanstaltninger/projektydelser til børn og voksne.
Beskrivelse : Delaftale 2 omfatter støtteydelser herunder afløsning/aflastning samt særforanstaltninger/projektydelser til børn og voksne – herefter benævnt ”Støtteydelser”. Der indgås Rammeaftaler med op til 3 Leverandører på delaftale 2. Delaftale 2: Gentofte kommune, Frederiksberg Kommune samt Gladsaxe Kommune. Delaftalen skal sikre at Ordregiver kan efterleve: Socialpædagogisk støtte til voksne over 18 år, jf. Servicelovens § 85 Støtte til børn og familier, jf. Barnets lov § 32 Afløsning/aflastning til børn jf. Barnets lov § 90 jf. Servicelovens § 83 og § 84 Ydelser omfattet af Barnets lov § 86 omhandlende merudgifter til børn Afløsning/aflastning til voksne i eget hjem, jf. Servicelovens § 84. Opgaven består i at tilbyde konkret personale til varetagelse af primært hjælp/støtte til børn og voksne med nedsat fysisk og psykisk funktionsnedsættelse mv., støtte i eget hjem eller andet egnet sted. Støtten skal kunne leveres døgnet rundt. Udbuddet omfatter ikke ydelser, der leveres af kommunernes interne støttekorps i Indkøbscirkel Øst-regi. Ordregiver er berettiget til at lade opgaver af samme art som Rammeaftalen omhandler, eksempelvis støtteydelser efter serviceloven § 85 og barnets lov § 32, levere af tredjemand eller indgå særskilte aftaler herom.
Intern ID : 2024/6 Delaftale 2
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål : Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ): 85000000   Sundhedsvæsen og sociale foranstaltninger
Supplerende klassifikation   ( cpv ): 75310000   Sociale ydelser, 85310000   Sociale foranstaltninger
5.1.2.
Udførelsessted
Land : Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
Yderligere oplysninger : Støtteydelser, herunder afløsning/aflastning samt særforanstaltninger/projektydelser til børn/unge og voksne dækker tre kommuner i Indkøbscirkel Øst, Gentofte Kommune, Frederiksberg Kommune, Gladsaxe Kommune. Leveringen vil primært foregå i borgers eget hjem eller andet egnet sted i de tre kommuner.
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 8   År
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser : 5
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her : Hver Rammeaftale har en varighed på 3 år og forventes at træde i kraft 1. maj 2025. Der er option på forlængelse i op til 5x12 måneder på uændrede vilkår. Leverandøren skal senest 3 måneder før aftalens udløb have meddelelse herom, hvis der gøres brug af optionen på forlængelse.
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 407 900 000,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 611 850 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse : Deltagelse uden forbehold.
5.1.9.
Udvælgelseskriterier
Kriterium
Type Økonomisk og finansiel formåen
Navn Årlig nettoomsætning på minimum 15 mio. kr.
Beskrivelse Det er et minimumskrav, at Ansøger har haft en gennemsnitlig årlig nettoomsætning på minimum 15 mio. kr. ekskl. moms i de seneste 3 afsluttede regnskabsår inden for støtteydelser herunder afløsning/aflastning samt særforanstaltninger/projektydelser til børn og voksne. For Ansøgere, der har eksisteret i mindre end 3 regnskabsår, gælder et minimumskrav om en gennemsnitlig årlig nettoomsætning på 15 mio. kr. ekskl. moms i den periode, hvor Ansøger har eksisteret.
Anvendelse af dette kriterium Anvendt

Kriterium
Type Økonomisk og finansiel formåen
Navn Positiv egenkapital
Beskrivelse Det er et minimumskrav, at Ansøger har haft en positiv egenkapital de seneste 3 afsluttede regnskabsår. Hvis Ansøger har eksisteret i kortere tid, gælder et minimumskrav om en positiv egenkapital i den periode (pr. regnskabsår), hvor Ansøger har eksisteret.
Anvendelse af dette kriterium Anvendt

Kriterium
Type Egnethed til at udøve det pågældende erhverv
Anvendelse af dette kriterium Ikke anvendt

Kriterium
Type Teknisk og faglig formåen
Navn Referencer
Beskrivelse Det er et minimumskrav, at Ansøger inden for de seneste 3 år har erfaring fra minimum 3 aftaler med kommuner eller andre offentlige myndigheder om levering af støtteydelser herunder afløsning/aflastning samt særforanstaltninger/projektydelser til børn og voksne.
Anvendelse af dette kriterium Anvendt
Oplysninger om den anden fase i en procedure, der afvikles i to faser
Mindsteantallet af ansøgere, som skal opfordres til at deltage i anden fase af proceduren 1
Det højeste antal ansøgere, som skal opfordres til at deltage i anden fase af proceduren 5
Proceduren afvikles i successive faser. I hver fase kan nogle ansøgere blive
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Navn : Pris
Beskrivelse : For underkriteriet ”pris” udregner Ordregiver Tilbudsgivers evalueringspris som summen af priserne for hver tilbudt ydelse (pris på ydelsen gange det forventede vægtede forbrug af ydelsen). Priserne skal være omkostningsbaseret. Dette betyder, at der skal være ensartet sammenhæng mellem de bagvedliggende omkostninger og de tilbudte priser i tilbudslisten. Ved evaluering af underkriteriet pris omregnes hver Tilbudsgivers evalueringspris til point (max. to decimaler) efter en lineær pointmodel, hvor laveste evalueringspris får 10 point, mens en evalueringspris, der ligger 50 % over denne, får 0 point. En evalueringspris, der ligger mere end 50% over den laveste evalueringspris tildeles ligeledes 0 point.
Vægtning (procentdel, præcis) : 60

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Rekrutterings og opkvalificeringsstrategi
Beskrivelse : Der fastsættes en pointscore for hvert kvalitativt delkriterium ud fra Ordregivers skøn over Tilbudsgivers opfyldelse af delkriteriet. Efter fastsættelsen af en pointscore for hvert delkriterium vægtes pointscorerne, og Tilbudsgivers samlede vægtede pointscore for underkriteriet ”kvalitet” bliver opgjort med to decimaler. Redegørelsen for, Rekrutterings og opkvalificeringsstrategi, forventes at indeholde en beskrivelse af en konkret strategi omkring rekruttering og kompetenceudvikling, herunder en konkret plan for, konkrete aktiviteter, kurser, og vidensdeling. Følgende forhold vil vægte positivt: At Tilbudsgivers rekrutteringsstrategi indeholder tiltag, der sandsynliggør, at Tilbudsgiver til enhver tid kan levere medarbejdere, der imødekommer kravene i kravspecifikationen, herunder faglige kompetencer. At der er en konkret systematisk tilgang til rekruttering, introduktion, opfølgning samt kontinuerlig kompetenceopfølgning. At rekruttering foregår personligt og individuelt. At tilbudsgivers kompetenceudviklingsplan indeholder bred og formålstjenlig faglig opkvalificering. At det sikres, at alle medarbejdere deltager og fuldfører kurser. At tilbudsgiver har et sæt etiske retningslinjer for medarbejdernes adfærd.
Vægtning (procentdel, præcis) : 10

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Bestilling, match og kvalitetssikring
Beskrivelse : Der fastsættes en pointscore for hvert kvalitativt delkriterium ud fra Ordregivers skøn over Tilbudsgivers opfyldelse af delkriteriet. Efter fastsættelsen af en pointscore for hvert delkriterium vægtes pointscorerne, og Tilbudsgivers samlede vægtede pointscore for underkriteriet ”kvalitet” bliver opgjort med to decimaler. Redegørelsen for, Bestilling, match og kvalitetssikring, forventes at indeholde: En beskrivelse af, hvordan der bestilles samt et link til testmiljø for bestillingsside. En beskrivelse af, hvordan matchningen konkret mellem medarbejderen/e og borgers behov foretages. En beskrivelse af, hvordan der arbejdes kontinuerligt med kvalitetssikring, herunder konkret proces for proaktiv kvalitetssikring konkret proces for hvordan der arbejdes med klagehåndtering. Det vil vægte positivt, at bestillersystemet er brugervenligt, eksempelvis.: gør det muligt at danne sig et hurtig overblik kræver et minimalt antal klik ved anvendelse giver mulighed for at afgive præcise og detaljerede bestillinger giver mulighed for at kunne redigere i bestillingen Følgende forhold vil ligeledes vægte positivt: At Tilbudsgivers procedure sandsynliggør et godt match, der imødekommer bestillingen og kravene i kravsspecifikationen. At Tilbudsgivers anvendte metoder til kvalitetssikring, herunder egenkontrol og fejlhåndtering, understøtter forebyggelse og systematisk læring hos medarbejderen. At klagesystemet er let og gennemsigtigt for Ordregiver samt at Ordregiver, har mulighed for at blive inddraget i Leverandørens egenkontrol og klagehåndtering, hvis Ordregiver måtte have ønske herom.
Vægtning (procentdel, præcis) : 15

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Kontinuitet
Beskrivelse : Der fastsættes en pointscore for hvert kvalitativt delkriterium ud fra Ordregivers skøn over Tilbudsgivers opfyldelse af delkriteriet. Efter fastsættelsen af en pointscore for hvert delkriterium vægtes pointscorerne, og Tilbudsgivers samlede vægtede pointscore for underkriteriet ”kvalitet” bliver opgjort med to decimaler. Redegørelsen for, Kontinuitet, forventes at indeholde en beskrivelse af, hvordan Tilbudsgiver arbejder for at sikre at borgeren oplever at der er kontinuitet og stabilitet. Følgende forhold vil vægte positivt: At Tilbudsgiver kan sandsynliggøre, at borger vil være tryg ved den/de medarbejdere der kommer i borgers hjem. At Tilbudsgiver kan sandsynliggøre, at borger vil opleve forudsigelighed i hvem der kommer i borgers eget hjem. At Tilbudsgiver kan sandsynliggøre, at borger vil møde færrest mulige medarbejdere.
Vægtning (procentdel, præcis) : 15
5.1.11.
Udbudsdokumenter
Sprog, som udbudsdokumenterne er officielt tilgængelige på dansk
5.1.12.
Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse :
Elektronisk indgivelse : Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på dansk
Frist for modtagelse af anmodninger om deltagelse : 15/11/2024   11:00:00 (UTC)
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Det maksimale antal deltagere : 3
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Gentofte Kommune
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline Gentofte Kommune
Organisation, der modtager ansøgninger om deltagelse Gentofte Kommune
Organisation, der behandler tilbud Gentofte Kommune
TED eSender Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt LOT-0003
Titel : Støtteydelser herunder afløsning/aflastning samt særforanstaltninger/projektydelser til børn og voksne.
Beskrivelse : Delaftale 3 omfatter støtteydelser herunder afløsning/aflastning samt særforanstaltninger/projektydelser til børn og voksne – herefter benævnt ”Støtteydelser”. Der indgås Rammeaftaler med op til 3 Leverandører på delaftale 3. Delaftale 3: Lyngby-Taarbæk Kommune, Rudersdal Kommune, Ballerup Kommune samt Høje-Taastrup Kommune. Ballerup Kommune deltager alene i delaftale 3 med køb af ydelser omhandlende afløsning/aflastning til børn jf. Barnets lov § 90 og voksne jf. Serviceloven § 84 samt ydelser omfattet af Barnets lov § 86 omhandlende merudgifter til børn. Delaftalerne skal sikre at Ordregiver kan efterleve: Socialpædagogisk støtte til voksne over 18 år, jf. Servicelovens § 85 Støtte til børn og familier, jf. Barnets lov § 32 Afløsning/aflastning til børn jf. Barnets lov § 90 jf. Servicelovens § 83 og § 84 Ydelser omfattet af Barnets lov § 86 omhandlende merudgifter til børn Afløsning/aflastning til voksne i eget hjem, jf. Servicelovens § 84. Opgaven består i at tilbyde konkret personale til varetagelse af primært hjælp/støtte til børn og voksne med nedsat fysisk og psykisk funktionsnedsættelse mv., støtte i eget hjem eller andet egnet sted. Støtten skal kunne leveres døgnet rundt. Udbuddet omfatter ikke ydelser, der leveres af kommunernes interne støttekorps i Indkøbscirkel Øst-regi. Ordregiver er berettiget til at lade opgaver af samme art som Rammeaftalen omhandler, eksempelvis støtteydelser efter serviceloven § 85 og barnets lov § 32, levere af tredjemand eller indgå særskilte aftaler herom.
Intern ID : 2024/6 Delaftale 3
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål : Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ): 85000000   Sundhedsvæsen og sociale foranstaltninger
Supplerende klassifikation   ( cpv ): 75310000   Sociale ydelser, 85310000   Sociale foranstaltninger
5.1.2.
Udførelsessted
Land : Danmark
Hvor som helst i det pågældende land
Yderligere oplysninger : Støtteydelser, herunder afløsning/aflastning samt særforanstaltninger/projektydelser til børn/unge og voksne dækker fire kommuner i Indkøbscirkel Øst, Lyngby-Taarbæk Kommune, Rudersdal Kommune, Høje-Taastrup Kommune og Ballerup Kommune. Leveringen vil primært foregå i borgers eget hjem eller andet egnet sted i de fire kommuner.
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 8   År
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser : 5
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her : Hver Rammeaftale har en varighed på 3 år og forventes at træde i kraft 1. maj 2025. Der er option på forlængelse i op til 5x12 måneder på uændrede vilkår. Leverandøren skal senest 3 måneder før aftalens udløb have meddelelse herom, hvis der gøres brug af optionen på forlængelse.
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 255 000 000,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 382 500 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse : Deltagelse uden forbehold.
5.1.9.
Udvælgelseskriterier
Kriterium
Type Økonomisk og finansiel formåen
Navn Årlig nettoomsætning på minimum 10 mio. kr.
Beskrivelse Det er et minimumskrav, at Ansøger har haft en gennemsnitlig årlig nettoomsætning på minimum 10 mio. kr. ekskl. moms i de seneste 3 afsluttede regnskabsår inden for støtteydelser herunder afløsning/aflastning samt særforanstaltninger/projektydelser til børn og voksne. For Ansøgere, der har eksisteret i mindre end 3 regnskabsår, gælder et minimumskrav om en gennemsnitlig årlig nettoomsætning på 10 mio. kr. ekskl. moms i den periode, hvor Ansøger har eksisteret.
Anvendelse af dette kriterium Anvendt

Kriterium
Type Økonomisk og finansiel formåen
Navn Positiv egenkapital
Beskrivelse Det er et minimumskrav, at Ansøger har haft en positiv egenkapital de seneste 3 afsluttede regnskabsår. Hvis Ansøger har eksisteret i kortere tid, gælder et minimumskrav om en positiv egenkapital i den periode (pr. regnskabsår), hvor Ansøger har eksisteret.
Anvendelse af dette kriterium Anvendt

Kriterium
Type Egnethed til at udøve det pågældende erhverv
Anvendelse af dette kriterium Ikke anvendt

Kriterium
Type Teknisk og faglig formåen
Navn Referencer
Beskrivelse Det er et minimumskrav, at Ansøger inden for de seneste 3 år har erfaring fra minimum 3 aftaler med kommuner eller andre offentlige myndigheder om levering af støtteydelser herunder afløsning/aflastning samt særforanstaltninger/projektydelser til børn og voksne.
Anvendelse af dette kriterium Anvendt
Oplysninger om den anden fase i en procedure, der afvikles i to faser
Mindsteantallet af ansøgere, som skal opfordres til at deltage i anden fase af proceduren 1
Det højeste antal ansøgere, som skal opfordres til at deltage i anden fase af proceduren 5
Proceduren afvikles i successive faser. I hver fase kan nogle ansøgere blive
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Navn : Pris
Beskrivelse : For underkriteriet ”pris” udregner Ordregiver Tilbudsgivers evalueringspris som summen af priserne for hver tilbudt ydelse (pris på ydelsen gange det forventede vægtede forbrug af ydelsen). Priserne skal være omkostningsbaseret. Dette betyder, at der skal være ensartet sammenhæng mellem de bagvedliggende omkostninger og de tilbudte priser i tilbudslisten. Ved evaluering af underkriteriet pris omregnes hver Tilbudsgivers evalueringspris til point (max. to decimaler) efter en lineær pointmodel, hvor laveste evalueringspris får 10 point, mens en evalueringspris, der ligger 50 % over denne, får 0 point. En evalueringspris, der ligger mere end 50% over den laveste evalueringspris tildeles ligeledes 0 point.
Vægtning (procentdel, præcis) : 60

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Rekrutterings og opkvalificeringsstrategi
Beskrivelse : Der fastsættes en pointscore for hvert kvalitativt delkriterium ud fra Ordregivers skøn over Tilbudsgivers opfyldelse af delkriteriet. Efter fastsættelsen af en pointscore for hvert delkriterium vægtes pointscorerne, og Tilbudsgivers samlede vægtede pointscore for underkriteriet ”kvalitet” bliver opgjort med to decimaler. Redegørelsen for, Rekrutterings og opkvalificeringsstrategi, forventes at indeholde en beskrivelse af en konkret strategi omkring rekruttering og kompetenceudvikling, herunder en konkret plan for, konkrete aktiviteter, kurser, og vidensdeling. Følgende forhold vil vægte positivt: At Tilbudsgivers rekrutteringsstrategi indeholder tiltag, der sandsynliggør, at Tilbudsgiver til enhver tid kan levere medarbejdere, der imødekommer kravene i kravspecifikationen, herunder faglige kompetencer. At der er en konkret systematisk tilgang til rekruttering, introduktion, opfølgning samt kontinuerlig kompetenceopfølgning. At rekruttering foregår personligt og individuelt. At tilbudsgivers kompetenceudviklingsplan indeholder bred og formålstjenlig faglig opkvalificering. At det sikres, at alle medarbejdere deltager og fuldfører kurser. At tilbudsgiver har et sæt etiske retningslinjer for medarbejdernes adfærd.
Vægtning (procentdel, præcis) : 10

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Bestilling, match og kvalitetssikring
Beskrivelse : Der fastsættes en pointscore for hvert kvalitativt delkriterium ud fra Ordregivers skøn over Tilbudsgivers opfyldelse af delkriteriet. Efter fastsættelsen af en pointscore for hvert delkriterium vægtes pointscorerne, og Tilbudsgivers samlede vægtede pointscore for underkriteriet ”kvalitet” bliver opgjort med to decimaler. Redegørelsen for, Bestilling, match og kvalitetssikring, forventes at indeholde: En beskrivelse af, hvordan der bestilles samt et link til testmiljø for bestillingsside. En beskrivelse af, hvordan matchningen konkret mellem medarbejderen/e og borgers behov foretages. En beskrivelse af, hvordan der arbejdes kontinuerligt med kvalitetssikring, herunder konkret proces for proaktiv kvalitetssikring konkret proces for hvordan der arbejdes med klagehåndtering. Det vil vægte positivt, at bestillersystemet er brugervenligt, eksempelvis.: gør det muligt at danne sig et hurtig overblik kræver et minimalt antal klik ved anvendelse giver mulighed for at afgive præcise og detaljerede bestillinger giver mulighed for at kunne redigere i bestillingen Følgende forhold vil ligeledes vægte positivt: At Tilbudsgivers procedure sandsynliggør et godt match, der imødekommer bestillingen og kravene i kravsspecifikationen. At Tilbudsgivers anvendte metoder til kvalitetssikring, herunder egenkontrol og fejlhåndtering, understøtter forebyggelse og systematisk læring hos medarbejderen. At klagesystemet er let og gennemsigtigt for Ordregiver samt at Ordregiver, har mulighed for at blive inddraget i Leverandørens egenkontrol og klagehåndtering, hvis Ordregiver måtte have ønske herom.
Vægtning (procentdel, præcis) : 15

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Kontinuitet
Beskrivelse : Der fastsættes en pointscore for hvert kvalitativtdelkriterium ud fra Ordregivers skøn over Tilbudsgivers opfyldelse af delkriteriet. Efter fastsættelsen af en pointscore for hvert delkriterium vægtes pointscorerne, og Tilbudsgivers samlede vægtede pointscore for underkriteriet ”kvalitet” bliver opgjort med to decimaler. Redegørelsen for, Kontinuitet, forventes at indeholde en beskrivelse af, hvordan Tilbudsgiver arbejder for at sikre at borgeren oplever at der er kontinuitet og stabilitet. Følgende forhold vil vægte positivt: At Tilbudsgiver kan sandsynliggøre, at borger vil være tryg ved den/de medarbejdere der kommer i borgers hjem. At Tilbudsgiver kan sandsynliggøre, at borger vil opleve forudsigelighed i hvem der kommer i borgers eget hjem. At Tilbudsgiver kan sandsynliggøre, at borger vil møde færrest mulige medarbejdere.
Vægtning (procentdel, præcis) : 15
5.1.11.
Udbudsdokumenter
Sprog, som udbudsdokumenterne er officielt tilgængelige på dansk
5.1.12.
Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse :
Elektronisk indgivelse : Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på dansk
Frist for modtagelse af anmodninger om deltagelse : 15/11/2024   11:00:00 (UTC)
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Det maksimale antal deltagere : 3
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Gentofte Kommune
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline Gentofte Kommune
Organisation, der modtager ansøgninger om deltagelse Gentofte Kommune
Organisation, der behandler tilbud Gentofte Kommune
TED eSender Mercell Holding ASA
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn : Gentofte Kommune
Registreringsnummer : 19438414
Afdeling : Udbud og Kontrakt
Postadresse : Bernstorffsvej 161    
By : Charlottenlund
Postnummer : 2920
Landsdel (NUTS) : Københavns omegn   ( DK012 )
Land : Danmark
Enhed : Winnie Søndergaard
E-mail : win@gentofte.dk
Telefon : 92435228
Denne organisations roller
Køber
Gruppeleder
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
Organisation, der modtager ansøgninger om deltagelse
Organisation, der behandler tilbud
8.1.
ORG-0002
Officielt navn : Frederiksberg Kommune
Registreringsnummer : 11259979
Afdeling : Indkøb
Postadresse : Smallegade 1    
By : Frederiksberg
Postnummer : 2000
Landsdel (NUTS) : Københavns omegn   ( DK012 )
Land : Danmark
Enhed : Louise Sol Rasmussen
Telefon : 28982045
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-0003
Officielt navn : Gladsaxe Kommune
Registreringsnummer : 62761113
Afdeling : Indkøb
Postadresse : Rådhus Allé 7    
By : Søborg
Postnummer : 2860
Landsdel (NUTS) : Københavns omegn   ( DK012 )
Land : Danmark
Enhed : Sara Folkmann Ipsen
Telefon : 39575144
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-0004
Officielt navn : Lyngby-Taarbæk Kommune
Registreringsnummer : 11715311
Afdeling : Udbuds- og Indkøbskontoret
Postadresse : Lyngby Torv 17    
By : Kgs. Lyngby
Postnummer : 2800
Landsdel (NUTS) : Københavns omegn   ( DK012 )
Land : Danmark
Enhed : Maria Cecilie Hansen
E-mail : mahax@ltk.dk
Telefon : 61133481
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-0005
Officielt navn : Rudersdal Kommune
Registreringsnummer : 29188378
Afdeling : Indkøb
Postadresse : Øverødvej 2    
By : Holte
Postnummer : 2840
Landsdel (NUTS) : Københavns omegn   ( DK012 )
Land : Danmark
Enhed : Helle Hammond Jensen
Telefon : 72682008
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-0006
Officielt navn : Høje-Taastrup Kommune
Registreringsnummer : 19501817
Afdeling : Udbud
Postadresse : Rådhusstræde 1    
By : Taastrup
Postnummer : 3630
Landsdel (NUTS) : Københavns omegn   ( DK012 )
Land : Danmark
Enhed : Pia Blak
E-mail : piabl@htk.dk
Telefon : 29616018
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-0007
Officielt navn : Ballerup Kommune
Registreringsnummer : 58271713
Postadresse : Hold-An Vej 7    
By : Ballerup
Postnummer : 2750
Landsdel (NUTS) : Københavns omegn   ( DK012 )
Land : Danmark
Enhed : Emrije Bejtuli
E-mail : emrb@balk.dk
Telefon : 20240848
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-0008
Officielt navn : Mercell Holding ASA
Registreringsnummer : 980921565
Postadresse : Askekroken 11    
By : Oslo
Postnummer : 0277
Landsdel (NUTS) : Oslo   ( NO081 )
Land : Norge
Enhed : eSender
Telefon : +47 21018800
Fax : +47 21018801
Internetadresse : http://mercell.com/
Denne organisations roller
TED eSender
11. Oplysninger om bekendtgørelsen
11.1.
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID : be89e215-c6bd-44ee-b317-38a98c4e91a7   - 02
Formulartype : Konkurrencevilkår
Bekendtgørelsestype : Udbudsbekendtgørelse – den lempelige ordning
Bekendtgørelsesundertype 20
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen : 11/10/2024   13:40:09 (UTC)
Dato for afsendelse af bekendtgørelsen (eSender) : 11/10/2024   14:24:32 (UTC)
Bekendtgørelsens officielle sprog : dansk
11.2.
Oplysninger om offentliggørelsen
Bekendtgørelsesnummer : 622196-2024
EUT-S-nummer : 201/2024
Offentliggørelsesdato : 15/10/2024

Send til en kollega

0.062