23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2016/S 228-414889
Offentliggjort
25.11.2016
Udbudstype
Offentligt udbud

Udbyder

Region Midtjylland

Vindere

Udbudsmateriale: Overordnet mappe til alle 3 delkontrakter

(27.04.2017)
Maquet Danmark A/S
Industriparken 44 B
2750 Ballerup

Delkontrakt II

(27.04.2017)
Simonsen & Weel
Vejlegårdsvej 59
2665 Vallensbæk Strand

Delkontrakt I

(27.04.2017)
Simonsen & Weel A/S
Vejlegårdsvej 59
2665 Vallensbæk Strand

Udbud af mobile operationslejer og udstyr


Region Midtjylland

Udbudsbekendtgørelse

Varer

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Region Midtjylland
29190925
Olof Palmes Allé 15
Aarhus N
8200
Danmark
Kontaktperson: Thomas Krægpøth
Telefon: +45 78414728
E-mail: Thomas.Kraegpoth@stab.rm.dk
NUTS-kode: DK04

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.udbud.rm.dk

Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/253854

I.2) Fælles udbud
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=175836&B=REGIONMIDT
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=175836&B=REGIONMIDT
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til den ovennævnte adresse
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Sundhed

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Udbud af mobile operationslejer og udstyr.

Sagsnr.: 1-23-4-101-32-16
II.1.2) Hoved-CPV-kode
33162100
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.1.4) Kort beskrivelse:

Region Midtjylland udbyder på vegne af Region Hovedstaden, Region Nordjylland, Region Sjælland og Region Syddanmark mobile operationslejer og udstyr.

Det bemærkes at Region Hovedstaden, Region Nordjylland, Region Sjælland og Region Syddanmark er med på option.

Udbuddet er inddelt i tre delkontrakter, der hver indgås med 1 leverandør.

Alle tre delkontrakter indgås som 4-årige rammeaftaler.

Tildelingskriterium for Delkontrakt I og II: Bedste forhold mellem pris og kvalitet.

Tildelingskriterium for Delkontrakt III: Pris.

II.1.5) Anslået samlet værdi
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: ja
Der kan afgives bud på alle delaftaler
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Delkontrakt I

Delkontraktnr.: 1
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33192230
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK0
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Delkontrakt I:

Udbud af et mobilt operationsleje, lejemoduler (rygstøtte, lejeflader, hovedstøtter og benplader) og tilbehør (benholdere, breddeforøgere, armborde og nakkebøjler) til mobilt operationsleje samt vogn til opbevaring.

4-årig rammeaftale med én leverandør.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Det bemærkes at Region Hovedstaden, Region Nordjylland, Region Sjælland og Region Syddanmark er med på option.

Tildelingskriterium: Bedste forhold mellem pris og kvalitet.

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Delkontrakt II

Delkontraktnr.: 2
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33192230
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK0
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Delkontrakt II:

Udbud af et mobilt operationsleje, lejemoduler (rygstøtte, lejeflader, hovedstøtter og benplader) og tilbehør (benholdere, breddeforøgere, armborde og nakkebøjler) til mobilt operationsleje samt vogn til opbevaring.

4-årig rammeaftale med én leverandør.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Det bemærkes at Region Hovedstaden, Region Nordjylland, Region Sjælland og Region Syddanmark er med på option.

Tildelingskriterium: Bedste forhold mellem pris og kvalitet.

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Delkontrakt III

Delkontraktnr.: 3
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33192230
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK0
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Delkontrakt III:

Udbud af et mobilt operationsleje, lejemoduler (rygstøtte, lejeflader, hovedstøtter og benplader) og tilbehør (benholdere, breddeforøgere, armborde og nakkebøjler) til mobilt operationsleje samt vogn til opbevaring.

4-årig rammeaftale med én leverandør.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Omkostningskriterium - Navn: Pris / Vægtning: 100
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Det bemærkes at Region Hovedstaden, Region Nordjylland, Region Sjælland og Region Syddanmark er med på option.

Tildelingskriterium: Pris.

Vigtigt: Det er en forudsætning for at afgive tilbud på Delkontrakt III, at tilbudsgiver har afgivet tilbud på enten Delkontrakt I og/eller Delkontrakt II.

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.1) Egnethed til at udøve en erhvervsaktivitet, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregistre
III.1.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
III.1.3) Teknisk og faglig kapacitet
III.1.5) Oplysning om reserverede kontrakter
III.2) Kontraktbetingelser
III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:
III.2.3) Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.4) Oplysninger om reduktion af antallet af løsninger eller tilbud under forhandlingerne eller dialogen
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 25/01/2017
Tidspunkt: 12:00
IV.2.3) Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk
IV.2.6) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
IV.2.7) Betingelser for åbning af bud
Dato: 25/01/2017
Tidspunkt: 12:00

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej
VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
E-mail: klfu@erst.dk

Internetadresse:http://www.klfu.dk

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

Klage skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, og 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.

Klage over indgåelse af en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen (miniudbud) skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.

Samtidig med klagens fremsendelse til Klagenævnet for Udbud skal klageren sende en kopi af klagen med bilag til Ordregiveren, gerne pr. e-mail.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
22/11/2016

Send til en kollega

0.063