23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2016/S 228-414890
Offentliggjort
25.11.2016
Udbudstype
Konkurrencepræget dialog

Udbyder

Region Hovedstaden

Vindere

Thorax

(13.10.2017)
B. Braun Medical A/S
Dirch Passers Allé 27, 3. sal
2000 Frederiksberg

Urologi

(13.10.2017)
B. Braun Medical A/S
Dirch Passers Alle 27, 3. sal
2000 Frederiksberg

Øre, næse, hals

(13.10.2017)
B. Braun Medical A/S
Dirch Passers Allé 27, 3. sal
2000 Frederiksberg

Neurokirurgi

(13.10.2017)
Opitek ApS
Naverland 1C
2600 Glostrup

Abdominal kirurgi

(13.10.2017)
B. Braun Medical A/S
Dirch Passers Allé 27, 3. sal
2000 Frederiksberg

Ortopædi

(13.10.2017)
B. Braun Medical A/S
Dirch Passers Allé 27, 3. sal
2000 Frederiksberg

Rygkirurgi

(13.10.2017)
B. Braun Medical A/S
Dirch Passers Allé 27, 3. sal
2000 Frederiksberg

Basisinstrumenter

(13.10.2017)
B. Braun Medical A/S
Dirch Passers Allé 27, 3. sal
2000 Frederiksberg

Opdateringer

Rettelse
(15.12.2016)

IV.2.2)
Placering af det tekst, der skal ændres:Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
I stedet for:
Dato: 23-12-2016
Time: 14:00
Læses:
Dato: 13-01-2017
Time: 14:00


Yderligere oplysninger
Der er tilføjet oplysninger om begrænsning af ansøgerne.

Annullering
(13.10.2017)

Annullering
(13.10.2017)

Annullering
(13.10.2017)

Kirurgiske flergangsinstrumenter samt service og vedligehold


Region Hovedstaden

Udbudsbekendtgørelse

Varer

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Region Hovedstaden
29190623
Kongens Vænge 2
Hillerød
3400
Danmark
Kontaktperson: Anders Holck
Telefon: +45 0038665805
E-mail: anders.kristian.holck@regionh.dk
NUTS-kode: DK01

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://www.regionh.dk/

Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/66963

I.2) Fælles udbud
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=174862&B=HOVEDSTADEN
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=174862&B=HOVEDSTADEN
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til den ovennævnte adresse
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Sundhed

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Kirurgiske flergangsinstrumenter samt service og vedligehold.

Sagsnr.: 1314
II.1.2) Hoved-CPV-kode
33169000
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.1.4) Kort beskrivelse:

Udbud af rammeaftale på kirurgiske flergangsinstrumenter; basisinstrumenter og specialeinstrumenter.

II.1.5) Anslået samlet værdi
Værdi eksklusive moms: 15 000 000.00 DKK
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: ja
Der kan afgives bud på alle delaftaler
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Basisinstrumenter

Delkontraktnr.: 1
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33169000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK01
Hovedudførelsessted:

Region Hovedstandens hospitaler.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbud af kirurgiske flergangsinstrumenter samt service og vedligehold; delaftale for basisinstrumenter.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 7 500 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 36
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Mulighed for forlængelse i 12 måneder.

II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet mindste antal: 3
Største antal: 6
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:

Betingelser for deltagelse (udelukkelse og udvælgelse):

Ordregiver har til hensigt at prækvalificere 3 Ansøgere:

— Ansøger skal erklære ikke at være omfattet af grund til Udelukkelse ifølge ESPD del III.

— Ansøger skal erklære at opfylde krav til Udvælgelse ifølge ESPD del IV. Kravene til udvælgelse i ESPD del IV er for hvert felt uddybet i CTM, sektion Udvælgelse.

Ved flere end 3 ansøgere: De Ansøgere, der efter Ordregivers vurdering er de 3 bedst egnede som defineret i CTM, Udvælgelse: Begrænsning af antallet af kvalificerede ansøgere samt Ansøgers erklæring ifølge ESPD del V.

Ved færre end 3 ansøgere: Ansøgere, der opfylder krav til Udvælgelse ifølge ESPD del IV.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Service og vedligehold er option.

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Øre, næse, hals

Delkontraktnr.: 2
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33169000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK01
Hovedudførelsessted:

Region Hovedstandens hospitaler.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbud af kirurgiske flergangsinstrumenter samt service og vedligehold; delaftale for kirurgiske instrumenter til øre, næse og hals.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 1 000 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 36
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Mulighed for forlængelse i 12 måneder.

II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet mindste antal: 3
Største antal: 6
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:

Betingelser for deltagelse (udelukkelse og udvælgelse):

Ordregiver har til hensigt at prækvalificere 3 Ansøgere:

— Ansøger skal erklære ikke at være omfattet af grund til Udelukkelse ifølge ESPD del III.

— Ansøger skal erklære at opfylde krav til Udvælgelse ifølge ESPD del IV. Kravene til udvælgelse i ESPD del IV er for hvert felt uddybet i CTM, sektion Udvælgelse.

Ved flere end 3 ansøgere: De Ansøgere, der efter Ordregivers vurdering er de 3 bedst egnede som defineret i CTM, Udvælgelse: Begrænsning af antallet af kvalificerede ansøgere samt Ansøgers erklæring ifølge ESPD del V.

Ved færre end 3 ansøgere: Ansøgere, der opfylder krav til Udvælgelse ifølge ESPD del IV.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Service og vedligehold er option.

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Thorax

Delkontraktnr.: 3
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33169000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK01
Hovedudførelsessted:

Region Hovedstadens hospitaler.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbud af kirurgiske flergangsinstrumenter samt service og vedligehold; delaftale for kirurgiske instrumenter til thorax.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 1 000 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 34
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Mulighed for forlængelse i 12 måneder.

II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet mindste antal: 3
Største antal: 6
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:

Betingelser for deltagelse (udelukkelse og udvælgelse):

Ordregiver har til hensigt at prækvalificere 3 Ansøgere:

— Ansøger skal erklære ikke at være omfattet af grund til Udelukkelse ifølge ESPD del III.

— Ansøger skal erklære at opfylde krav til Udvælgelse ifølge ESPD del IV. Kravene til udvælgelse i ESPD del IV er for hvert felt uddybet i CTM, sektion Udvælgelse.

Ved flere end 3 ansøgere: De Ansøgere, der efter Ordregivers vurdering er de 3 bedst egnede som defineret i CTM, Udvælgelse: Begrænsning af antallet af kvalificerede ansøgere samt Ansøgers erklæring ifølge ESPD del V.

Ved færre end 3 ansøgere: Ansøgere, der opfylder krav til Udvælgelse ifølge ESPD del IV.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Service og vedligehold er option.

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Rygkirurgi

Delkontraktnr.: 4
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33169000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK01
Hovedudførelsessted:

Region Hovedstadens hospitaler.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbud af kirurgiske flergangsinstrumenter samt service og vedligehold; delaftale for kirurgiske instrumenter til rygkirurgi.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 1 000 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 36
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Mulighed for forlængelse i 12 måneder.

II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet mindste antal: 3
Største antal: 6
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:

Betingelser for deltagelse (udelukkelse og udvælgelse):

Ordregiver har til hensigt at prækvalificere 3 Ansøgere:

— Ansøger skal erklære ikke at være omfattet af grund til Udelukkelse ifølge ESPD del III.

— Ansøger skal erklære at opfylde krav til Udvælgelse ifølge ESPD del IV. Kravene til udvælgelse i ESPD del IV er for hvert felt uddybet i CTM, sektion Udvælgelse.

Ved flere end 3 ansøgere: De Ansøgere, der efter Ordregivers vurdering er de 3 bedst egnede som defineret i CTM, Udvælgelse: Begrænsning af antallet af kvalificerede ansøgere samt Ansøgers erklæring ifølge ESPD del V.

Ved færre end 3 ansøgere: Ansøgere, der opfylder krav til Udvælgelse ifølge ESPD del IV.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Service og vedligehold er option.

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Abdominal kirurgi

Delkontraktnr.: 5
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33169000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK01
Hovedudførelsessted:

Region Hovedstadens hospitaler.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbud af kirurgiske flergangsinstrumenter samt service og vedligehold; delaftale for abdominalkirurgiske instrumenter.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 1 000 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 36
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Mulighed for forlængelse i 12 måneder.

II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet mindste antal: 3
Største antal: 6
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:

Betingelser for deltagelse (udelukkelse og udvælgelse):

Ordregiver har til hensigt at prækvalificere 3 Ansøgere:

— Ansøger skal erklære ikke at være omfattet af grund til Udelukkelse ifølge ESPD del III.

— Ansøger skal erklære at opfylde krav til Udvælgelse ifølge ESPD del IV. Kravene til udvælgelse i ESPD del IV er for hvert felt uddybet i CTM, sektion Udvælgelse.

Ved flere end 3 ansøgere: De Ansøgere, der efter Ordregivers vurdering er de 3 bedst egnede som defineret i CTM, Udvælgelse: Begrænsning af antallet af kvalificerede ansøgere samt Ansøgers erklæring ifølge ESPD del V.

Ved færre end 3 ansøgere: Ansøgere, der opfylder krav til Udvælgelse ifølge ESPD del IV.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Service og vedligehold er option.

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Urologi

Delkontraktnr.: 6
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33169000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK01
Hovedudførelsessted:

Region Hovedstadens hospitaler.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbud af kirurgiske flergangsinstrumenter samt service og vedligehold; delaftale for urologiske instrumenter.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 1 000 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 36
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Mulighed for forlængelse i 12 måneder.

II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet mindste antal: 3
Største antal: 6
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:

Betingelser for deltagelse (udelukkelse og udvælgelse):

Ordregiver har til hensigt at prækvalificere 3 Ansøgere:

— Ansøger skal erklære ikke at være omfattet af grund til Udelukkelse ifølge ESPD del III.

— Ansøger skal erklære at opfylde krav til Udvælgelse ifølge ESPD del IV. Kravene til udvælgelse i ESPD del IV er for hvert felt uddybet i CTM, sektion Udvælgelse.

Ved flere end 3 ansøgere: De Ansøgere, der efter Ordregivers vurdering er de 3 bedst egnede som defineret i CTM, Udvælgelse: Begrænsning af antallet af kvalificerede ansøgere samt Ansøgers erklæring ifølge ESPD del V.

Ved færre end 3 ansøgere: Ansøgere, der opfylder krav til Udvælgelse ifølge ESPD del IV.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Service og vedligehold er option.

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Tand, mund, kæbe

Delkontraktnr.: 7
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33169000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK01
Hovedudførelsessted:

Region Hovedstadens hospitaler.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbud af kirurgiske flergangsinstrumenter samt service og vedligehold; delaftale for tand, mund og kæbekirurgi.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 1 000 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 36
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Mulighed for forlængelse i 12 måneder.

II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet mindste antal: 3
Største antal: 6
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:

Betingelser for deltagelse (udelukkelse og udvælgelse):

Ordregiver har til hensigt at prækvalificere 3 Ansøgere:

— Ansøger skal erklære ikke at være omfattet af grund til Udelukkelse ifølge ESPD del III.

— Ansøger skal erklære at opfylde krav til Udvælgelse ifølge ESPD del IV. Kravene til udvælgelse i ESPD del IV er for hvert felt uddybet i CTM, sektion Udvælgelse.

Ved flere end 3 ansøgere: De Ansøgere, der efter Ordregivers vurdering er de 3 bedst egnede som defineret i CTM, Udvælgelse: Begrænsning af antallet af kvalificerede ansøgere samt Ansøgers erklæring ifølge ESPD del V.

Ved færre end 3 ansøgere: Ansøgere, der opfylder krav til Udvælgelse ifølge ESPD del IV.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Service og vedligehold er option.

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Ortopædi

Delkontraktnr.: 8
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33169000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK01
Hovedudførelsessted:

Region Hovedstadens hospitaler.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbud af kirurgiske flergangsinstrumenter samt service og vedligehold; delaftale om instrumenter til ortopædisk kirurgi.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 1 000 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 36
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Mulighed for forlængelse i 12 måneder.

II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet mindste antal: 3
Største antal: 6
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:

Betingelser for deltagelse (udelukkelse og udvælgelse):

Ordregiver har til hensigt at prækvalificere 3 Ansøgere:

— Ansøger skal erklære ikke at være omfattet af grund til Udelukkelse ifølge ESPD del III.

— Ansøger skal erklære at opfylde krav til Udvælgelse ifølge ESPD del IV. Kravene til udvælgelse i ESPD del IV er for hvert felt uddybet i CTM, sektion Udvælgelse.

Ved flere end 3 ansøgere: De Ansøgere, der efter Ordregivers vurdering er de 3 bedst egnede som defineret i CTM, Udvælgelse: Begrænsning af antallet af kvalificerede ansøgere samt Ansøgers erklæring ifølge ESPD del V.

Ved færre end 3 ansøgere: Ansøgere, der opfylder krav til Udvælgelse ifølge ESPD del IV.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Service og vedligehold er option.

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Neurokirurgi

Delkontraktnr.: 9
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33169000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK01
Hovedudførelsessted:

Region Hovedstadens hospitaler.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbud af kirurgiske flergangsinstrumenter samt service og vedligehold; delaftale for instrumenter til neurokirurgi.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 500 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 36
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Mulighed for forlængelse i 12 måneder.

II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet mindste antal: 3
Største antal: 6
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:

Betingelser for deltagelse (udelukkelse og udvælgelse):

Ordregiver har til hensigt at prækvalificere 3 Ansøgere:

— Ansøger skal erklære ikke at være omfattet af grund til Udelukkelse ifølge ESPD del III.

— Ansøger skal erklære at opfylde krav til Udvælgelse ifølge ESPD del IV. Kravene til udvælgelse i ESPD del IV er for hvert felt uddybet i CTM, sektion Udvælgelse.

Ved flere end 3 ansøgere: De Ansøgere, der efter Ordregivers vurdering er de 3 bedst egnede som defineret i CTM, Udvælgelse: Begrænsning af antallet af kvalificerede ansøgere samt Ansøgers erklæring ifølge ESPD del V.

Ved færre end 3 ansøgere: Ansøgere, der opfylder krav til Udvælgelse ifølge ESPD del IV.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Service og vedligehold er option.

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Udvælgelse

Delkontraktnr.: 10
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33169000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK01
Hovedudførelsessted:

Region Hovedstadens Hospitaler.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Teknisk delaftale til intern administrativ brug.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 1.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 36
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Mulighed for forlængelse i 12 måneder.

II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet mindste antal: 3
Største antal: 6
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:

Betingelser for deltagelse (udelukkelse og udvælgelse):

Ordregiver har til hensigt at prækvalificere 3 Ansøgere:

— Ansøger skal erklære ikke at være omfattet af grund til Udelukkelse ifølge ESPD del III.

— Ansøger skal erklære at opfylde krav til Udvælgelse ifølge ESPD del IV. Kravene til udvælgelse i ESPD del IV er for hvert felt uddybet i CTM, sektion Udvælgelse.

Ved flere end 3 ansøgere: De Ansøgere, der efter Ordregivers vurdering er de 3 bedst egnede som defineret i CTM, Udvælgelse: Begrænsning af antallet af kvalificerede ansøgere samt Ansøgers erklæring ifølge ESPD del V.

Ved færre end 3 ansøgere: Ansøgere, der opfylder krav til Udvælgelse ifølge ESPD del IV.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Teknisk delaftale til intern brug. Der kan ikke bydes på denne delaftale.

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Forpakning, emballage og mærkning

Delkontraktnr.: 11
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33169000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK01
Hovedudførelsessted:

Region Hovedstadens hospitaler.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Teknisk delaftale til intern brug. Der kan ikke bydes på denne delaftale.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 1.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 36
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Ikke relevant.

II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Forventet mindste antal: 3
Største antal: 6
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:

Ikke relevant.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Ikke relevant.

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.1) Egnethed til at udøve en erhvervsaktivitet, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregistre
Liste over og kort beskrivelse af betingelser:

Se Prækvalifikationsbetingelser og ESPD i CTM.

III.1.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
Udvælgelseskriterier som angivet i udbudsmaterialet
III.1.3) Teknisk og faglig kapacitet
Udvælgelseskriterier som angivet i udbudsmaterialet
III.1.5) Oplysning om reserverede kontrakter
III.2) Kontraktbetingelser
III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:

Afklares under konkurrencepræget dialog.

Det er muligt at afgive tilbud på 1 eller flere af de 9 delaftaler. Det er dog et minimumskrav at der afgives tilbud på delaftale 1) Basisinstrumenter.

Det er et minimumskrav, at der afgives tilbudspris på 80 % af positionerne inden for en delaftale, for at komme i betragtning til denne delaftale.

III.2.3) Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Konkurrencepræget dialog
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Udbuddet indebærer udarbejdelse af en rammeaftale
Rammeaftale med en enkelt aktør
IV.1.4) Oplysninger om reduktion af antallet af løsninger eller tilbud under forhandlingerne eller dialogen
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 23/12/2016
Tidspunkt: 14:00
IV.2.3) Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
Dato: 09/01/2017
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk
IV.2.6) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
IV.2.7) Betingelser for åbning af bud

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: ja
Skønnet tidsplan for offentliggørelse af yderligere bekendtgørelser:

2020.

VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291095
E-mail: klfu@erst.dk

Internetadresse:http://www.klfu.dk

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
Der er ikke noget mæglingsorgan i Danmark
Ikke relevant
Danmark
VI.4.3) Klageprocedure
VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
22/11/2016

Send til en kollega

0.065