Fakta om udbudet
Udbyder
Københavns Kommune Hjælpemiddelcentret Serviceteam
Udbud på levering af tekniske hjælpemidler 2016
Københavns Kommune Hjælpemiddelcentret Serviceteam
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
64942212
Hans Knudsens Plads 3
København Ø
2100
Danmark
Kontaktperson: Søren Birkegaard
Telefon: +45 35306754
E-mail: ey9g@suf.kk.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/59559398.aspx
Del II: Genstand
Udbud på levering af tekniske hjælpemidler 2016.
Københavns Kommune, Hjælpemiddelcentret, udbyder indkøb af genbrugshjælpemidler til centrallager, som for nuværende er beliggende Hans Knudsens Plads 3, København Ø.
Udbuddet gennemføres i overensstemmelse med afsnit II i lov nr. 1564 af 15.12.2015 (Udbudsloven). Udbuddet gennemføres som offentligt udbud, hvilket indebærer, at enhver økonomisk aktør kan afgive tilbud. Ordregiver har opdelt Rammeaftalen i 9 særskilte delaftaler. Ordregiver vil foretage en selvstændig tildelingsevaluering af hver enkelt delaftale med henblik på tildeling af rammeaftalen. Tildelingskriterierne, evalueringsmetoden, samt vilkår i rammeaftalen vil være identiske for alle delaftalerne.
Ordregiver har valgt at anvende udbudssystemet Mercell Sourcing Service til gennemførelsen af udbudsprocessen. Tilbudsgiver skal være licenshaver hos Mercell Danmark A/S for at kunne deltage i udbuddet. Spørgsmål vedrørende Mercell kan sendes til support.dk@mercell.com.
Delaftale A: Arbejdsstole
Arbejdsstole med tilbehør og reservedele.
Der er mulighed for 2 optioner af 12 mdr. Samlet 24 mdr.
Delaftale B: Ståstøttestole
Ståstøttestole, samt tilbehør og reservedele.
Der er mulighed for to optioner af 12 mdr. Samlet 24 mdr.
Delaftale C: Taburetter
Taburetter, samt reservedele.
Der er mulighed for to optioner af 12 mdr. Samlet 24 mdr.
Delaftale D: Badebænke
Badebænke, samt rygge til badebænke.
Der er mulighed for 2 optioner af 12 mdr. Samlet 24 mdr.
Delaftale E: Standardmadrasser
Standardmadrasser.
Der er mulighed for 2 optioner af 12 mdr. Samlet 24 mdr.
Delaftale F: Standardrollatorer
Rollatorer, samt tilbehør og reservedele.
Der er mulighed for 2 optioner af 12 mdr. Samlet 24 mdr.
Delaftale G: Rollatorer, der kan stå selv i sammenklappet tilstand
Rollatorer, der kan stå selv i sammenklappet tilstand, samt tilbehør og reservedele.
Der er mulighed for 2 optioner af 12 mdr. Samlet 24 mdr.
Delaftale H: Rollatorer med store hjul
Rollatorer med store hjul, samt tilbehør og reservedele.
Der er mulighed for 2 optioner af 12 mdr. Samlet 24 mdr.
Delaftale I: Indstillelige senge, motoriserede
Indstillelige senge, motoriserede, samt tilbehør og reservedele.
Der er mulighed for 2 optioner af 12 mdr. Samlet 24 mdr.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Delaftale A: Arbejdsstole
Gøteborgvej 12
Aalborg SV
9200
Danmark
Telefon: +45 96347600
E-mail: mail@vela.dk
Fax: +45 98187166
NUTS-kode: DK
Del V: Kontrakttildeling
Delaftale B: Ståstøttestole
Gøteborgvej 12
Aalborg SV
9200
Danmark
Telefon: +45 96347600
E-mail: mail@vela.dk
Fax: +45 98187166
NUTS-kode: DK
Del V: Kontrakttildeling
Delaftale C: Taburetter
Gøteborgvej 12
Aalborg SV
9200
Danmark
Telefon: +45 96347600
E-mail: mail@vela.dk
Fax: +45 98187166
NUTS-kode: DK
Del V: Kontrakttildeling
Delaftale D: Badebænke
Midtager 22
Brøndby
2605
Danmark
Telefon: +45 43962400
E-mail: info@hmn.dk
Fax: +45 43962692
NUTS-kode: DK
Del V: Kontrakttildeling
Delaftale E: Standardmadrasser
Egelund 33
Aabenraa
6200
Danmark
Telefon: +45 96310050
E-mail: vendlet@vendlet.dk
Fax: +45 96310060
NUTS-kode: DK
Del V: Kontrakttildeling
Delaftale F: Standardrollatorer
Søndre Ringvej 37
Brøndby
2605
Danmark
Telefon: +45 36900000
E-mail: denmark@invacare.com
Fax: +45 36900001
NUTS-kode: DK
Del V: Kontrakttildeling
Delaftale G: Rollatorer, der kan stå selv i sammenklappet tilstand
P.O. Pedersens Vej 16
Århus N
8200
Danmark
Telefon: +45 86109109
Fax: +45 86109209
NUTS-kode: DK
Del V: Kontrakttildeling
Delaftale H: Rollatorer med store hjul
P.O. Pedersens Vej 16
Århus N
8200
Danmark
Telefon: +45 86109109
Fax: +45 86109209
NUTS-kode: DK
Del V: Kontrakttildeling
Delaftale I: Indstillelige senge, motoriserede
Del VI: Supplerende oplysninger
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
København Ø
2100
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@erst.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse:http://www.klfu.dk
I henhold til lov om håndhævelse af udbudsreglerne m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder
følgende frister for indgivelse af klager:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage
regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til berørte ansøgere om, hvem
der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for
beslutningen.
I andre situationer skal klage over udbud være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende
om, at ordregiver har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er
blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere
om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem
er indgået, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor
ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2 stk. 2. Senest samtidig med,
at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage
indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 3 stk.
1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres
opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds e-mail er angivet i punkt VI.4.1).
Klagenævnet for Udbuds egen klagevejledning kan findes på www.klfu.dk
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse:http://www.kfst.dk