Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=176030&B=DSR
Udbyder
Sundhedsstyrelsen
Vindere
Personlige forhold
(31.03.2017)
Rambøll Management Consulting
Hannemanns Allé 53
2300 København S
Rammeaftale om tværgående evaluering af projekter i puljen Styrket indsats mod ensomhed blandt ældre mennesker, der modtager meget hjemmehjælp
Sundhedsstyrelsen
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
Islands Brygge 67
København S
2300
Danmark
Kontaktperson: Martin Groth
E-mail: martin.groth@d-s-r.dk
NUTS-kode: DK011
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://sundhedsstyrelsen.dk/
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/81223
Del II: Genstand
Rammeaftale om tværgående evaluering af projekter i puljen Styrket indsats mod ensomhed blandt ældre mennesker, der modtager meget hjemmehjælp.
Jf. Aftalen om Fremtidens hjemmehjælp har Sundhedsstyrelsen inviteret kommuner til at ansøge om puljemidler mhp. at styrke indsatsen mod ensomhed blandt ældre mennesker, der modtager meget hjemmehjælp. I udgangspunktet vil maks. 15 kommuner få tildelt penge fra puljen.
Nærværende udbud er møntet på en tværgående evaluering, der skal skabe viden om projekternes resultater, med fokus på virkning, proces og økonomiske aspekter, samt en tværgående dimension.
Der er afsat 30 000 000 DKK til puljen, der kan søges af en eller flere kommuner sammen, i samarbejde med frivillige organisationer og evt. private aktører.
For yderligere beskrivelse se rammeaftalebilag 4: Kravspecifikation.
Danmark.
Tilbudsgiver (økonomisk aktør) skal vedhæfte det fælleseuropæiske udbudsdokument (eESPD) som et foreløbigt bevis for de i udbudslovens § 148 nævnte forhold. En økonomisk aktør, der deltager alene og ikke baserer sig på andre enheders kapacitet for at opfylde udvælgelseskriterierne, skal kun udfylde 1 ESPD. En økonomisk aktør, der deltager alene, men baserer sig på en eller flere andre enheders kapacitet, skal sikre, at ordregiver modtager vedkommendes eget ESPD sammen med et separat ESPD med de relevante oplysninger for hver af de enheder, som denne baserer sig på. Når grupper af økonomiske aktører, herunder midlertidige sammenslutninger, deltager i udbudsproceduren sammen, skal der for hver af de deltagende økonomiske aktører udfyldes et særskilt ESDP med de oplysninger, der kræves i del II-VI. ESPD dokument vedhæftet tilbuddet skal være udfyldt med oplysninger i: — Del IIA: Oplysninger om den økonomiske aktør — Del IIB: Oplysninger om den økonomiske aktørs repræsentanter — Del IIC: Oplysninger om udnyttelse af andre enheders kapacitet — Del IIIA: Grunde vedrørende straffedomme — Del IIIB: Grunde vedrørende betaling af skatter og afgifter eller bidrag til sociale sikringsordninger — Del IIIC: Grunde, der vedrører insolvens, interessekonflikter eller forsømmelse i forbindelse med udøvelsen af erhvervet — Del IVB: Økonomisk og finansiel formåen Under punktet »Finansielle nøgletal« indskrives den økonomiske aktørs samlede egenkapital i seneste afsluttede regnskabsår. Bemærk at den konkrete besvarelse kan fordre, at flere felter skal udfyldes. Følg anvisningerne i eESPD'et.
eESPD vil være at finde som en særskilt xml-fil under sammen med udbudsmaterialet. Bemærk, at filen ikke skal åbnes. Den skal i stedet gemmes på et lokalt drev på din computer. Filen indlæses derefter i Europa Kommissionens elektroniske ESPD-system på internetadressen https://ec.europa.eu/growth/toolsdatabases/espd/welcome Når det ønskede sprog er valgt i systemet, vælger du »Jeg er en økonomisk aktør« og »Importere ESPD«. I en korrekt indlæst fil vil felterne under »Indkøberens identitet« og »Oplysninger om udbudsproceduren« være udfyldt af ordregiver. Du kan læse mere om udfyldelsen af eESPD som tilbudsgiver i kapitel 2 i Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens vejledning om det elektroniske ESPD på http://www.bedreudbud.dk/
Parterne (Sundhedsstyrelsen og leverandøren) kan efter forudgående skriftlig aftale forlænge rammeaftalen en gang af 12 måneders varighed.
Sundhedsstyrelsen har option på køb af tilsvarende evalueringer, som omfattet af denne rammeaftale, så længe rammeaftalen består.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgiver skal i ESPD bekræfte, at tilbudsgiver ikke er omfattet af de obligatoriske udelukkelsesgrunde i udbudslovens § 135, stk. 1 til 3 og § 136 (se ESPDs del III »Udelukkelsesgrunde«). Tilbudsgiver skal derudover bekræfte, at tilbudsgiver ikke er omfattet af følgende frivillige udelukkelsesgrunde, jf. udbudslovens § 137 (se ESPDs del III »Udelukkelsesgrunde«): — Tilbudsgiveren er erklæret konkurs eller er under insolvens- eller likvidationsbehandling eller lignende, jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 2 Hvis tilbudsgiver skal fremsende dokumentation vedrørende ovenstående udelukkelsesgrunde, må denne dokumentation (f.eks. serviceattest fra Erhvervsstyrelsen) maksimalt være 6 måneder gammel regnet fra tilbudsfristen.
Udvælgelseskriterier som angivet i udbudsmaterialet.
Positiv egenkapital.
Del IV: Procedure
Der er ikke adgang til at overvære åbning af tilbud.
Del VI: Supplerende oplysninger
Sundhedsstyrelsen afgiver ikke tilbud. Hver tilbudsgiver kan alene indgive 1 tilbud. Tilbudsgiveres omkostninger i forbindelse med afgivelse af tilbud er ordregiver uvedkommende.
Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
E-mail: klfu@erst.dk
Internetadresse:https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
I henhold til lov om håndhævelse af udbudsreglerne m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen. I andre situationer skal klage over udbud være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 6 måneder efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 3) 12 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 3, stk. 1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1).
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse:http://www.kfst.dk