23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
11.11.2024
Udbudstype
Andre

Udbyder

Hillerød Kommune - Indkøb

Udbud af stofmisbrugsbehandling


Hillerød Kommune - Indkøb

685036-2024 - Resultater
Danmark – Tjenesteydelser inden for sundhedsvæsenet – Udbud af stofmisbrugsbehandling
OJ S 219/2024 11/11/2024
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Tjenesteydelser
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn Hillerød Kommune - Indkøb
E-mail indkob@hillerod.dk
Køberens retlige status : Offentligretligt organ, der styres af en lokal myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet : Generelle offentlige tjenesteydelser
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel Udbud af stofmisbrugsbehandling
Beskrivelse Dette udbud vedrører stofstofmisbrugsbehandling i henhold til Serviceloven og Sundhedsloven. Ifølge Servicelovens § 101 skal Hillerød Kommune vederlagsfrit tilbyde socialfaglig stofmisbrugsbehandling til personer med et stofmisbrug. I henhold til Sundhedslovens § 142 skal borgerne tilbydes Substitutionsbehandling.Leverandøren skal tilbyde behandling af stofmisbrug til borgere over 18 år. Behandlingen har til formål at skabe rammer og muligheder for, at borgeren kan ændre sit forbrug af rusmidler og derved opnå bedre livskvalitet og bedre livsmuligheder, herunder genetablere ressourcer til at deltage i det almindelige samfundsliv. Borgeren kan enten have et mål om ophør af sit forbrug af rusmidler eller om at få nedsat og stabiliseret sit rusmiddelforbrug.Dagbehandling og døgnbehandling er ikke omfattet af dette udbud.Formålet med udbuddet er at indgå rammeaftale med én leverandør til levering af stofmisbrugsbehandling.
Identifikator for proceduren 7c9214a4-9925-42b3-be9c-37ba5a6b1ef2
Tidligere bekendtgørelse : 4862b410-0ad2-455e-9485-09abde991257-01
Intern ID 231646554
Udbudsprocedure Offentligt udbud
Proceduren er en hasteprocedure nej
Hovedpunkterne i proceduren Udbuddet gennemføres som et offentligt udbud, jf. udbudslovens afsnit II, hvilket indebærer, at enhver har ret til at afgive tilbud.
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ): 85100000   Tjenesteydelser inden for sundhedsvæsenet
Supplerende klassifikation   ( cpv ): 85112200   Tjenester i forbindelse med ambulant behandling
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Nordsjælland   ( DK013 )
Land Danmark
2.1.3.
Værdi
Rammeaftalens maksimumværdi 28 000 000,00   DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Retsgrundlag
Direktiv 2014/24/EU
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0000
Titel : Udbud af stofmisbrugsbehandling
Beskrivelse : Dette udbud vedrører stofstofmisbrugsbehandling i henhold til Serviceloven og Sundhedsloven. Ifølge Servicelovens § 101 skal Hillerød Kommune vederlagsfrit tilbyde socialfaglig stofmisbrugsbehandling til personer med et stofmisbrug. I henhold til Sundhedslovens § 142 skal borgerne tilbydes Substitutionsbehandling.Leverandøren skal tilbyde behandling af stofmisbrug til borgere over 18 år. Behandlingen har til formål at skabe rammer og muligheder for, at borgeren kan ændre sit forbrug af rusmidler og derved opnå bedre livskvalitet og bedre livsmuligheder, herunder genetablere ressourcer til at deltage i det almindelige samfundsliv. Borgeren kan enten have et mål om ophør af sit forbrug af rusmidler eller om at få nedsat og stabiliseret sit rusmiddelforbrug.Dagbehandling og døgnbehandling er ikke omfattet af dette udbud.Formålet med udbuddet er at indgå rammeaftale med én leverandør til levering af stofmisbrugsbehandling.
Intern ID : 231646554
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål : Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ): 85100000   Tjenesteydelser inden for sundhedsvæsenet
Supplerende klassifikation   ( cpv ): 85112200   Tjenester i forbindelse med ambulant behandling
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) : Nordsjælland   ( DK013 )
Land : Danmark
5.1.5.
Værdi
Rammeaftalens maksimumværdi 28 000 000,00   DKK
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Beskrivelse : Alle priser skal afgives i danske kroner, eksklusiv moms, men inklusive alle øvrige udgifter og afgifter. For underkriteriet ”Pris” tildeles de konditionsmæssige tilbud point på en skala fra 0 – 10. Tilbud der er afvist som værende unormalt lave i henhold til Udbudslovens § 169, indgår ikke i tilbudsevalueringen. Det konditionsmæssige tilbud, der har den laveste beregnede tilbudspris tildeles 10 point. Der anvendes som udgangspunkt et bedømmelsesinterval på en halv gang den beregnede tilbudspris, der tildeles 10 point, svarende til en gearing på 50 %.
Vægtning (procentdel, præcis) : 50

Kriterium :
Type : Kvalitet
Beskrivelse : Underkriteriet ”Kvalitet” vurderes i henhold til punkt 6.6. Underkriteriet er opdelt i delkriterier og undergrupper. Det fremgår af punkt 6.5 hvilke delkriterier og undergrupper der er, og hvilken vægtning de har. Tilbudsgivers besvarelse af bilag 3- Løsningsbeskrivelse, vil blive evalueret på baggrund af de i bilag 3 angivne kriterier, men ligeledes på baggrund af et fagligt skøn, i relation til hvordan Tilbudsgivers besvarelse modsvarer det daglige arbejde hos Ordregiver, samt hvordan Tilbudsgivers besvarelse kan effektivisere det daglige arbejde hos Ordregiver.
Vægtning (procentdel, præcis) : 50
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om klagefrister : I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om Klagenævnet for Udbud med senere ændringer, gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II, som ikke er omfattet af lovens stk. 1, skal, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort; 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen; 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4; 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2, 2. pkt. Har en ordregiver fulgt proceduren i lovens § 4, for at sikre, at en kontrakt ikke erklæres for uden virkning, jf. lovens § 7, stk. 3, skal en klage over, at ordregiveren i strid med udbudsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren, jf. lovens § 6, stk. 4, skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. § 3, stk. 1 eller 2, eller i den periode på 10 kalenderdage, som er fastsat i § 4, stk. 1, nr. 2. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i de nævnte perioder, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning, jf. lovens § 12, stk. 1.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud - Nævnenes Hus
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
TED eSender Mercell Holding ASA
6. Resultater
Værdien af alle kontrakter tildelt i denne bekendtgørelse 18 800 000,00   DKK
Rammeaftalernes maksimumværdi i denne procedure 28 000 000,00   DKK
Rammeaftalernes anslåede værdi 18 800 000,00   DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0000
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale :
Den maksimale værdi for rammeaftalen 28 000 000,00   DKK
Revurderet værdi af rammeaftalen 18 800 000,00   DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn Center for Forsorg og Behandling, DSV, Region Hovedstaden
Tilbud
Tilbud – Identifikator 351933-2024
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0000
Værdien af tilbuddet 18 800 000,00   DKK
Tilbuddet blev rangordnet nej
Koncessionsværdi
Tilbuddet er et alternativt tilbud nej
Underentreprise Nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten 351933-2024
Titel Køb af stofmisbrugsbehandling
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud 09/09/2024
Dato for indgåelse af kontrakten 29/10/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale ja
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse :
Type modtagne indgivelser : Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 2
Type modtagne indgivelser : Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 2
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn : Hillerød Kommune - Indkøb
Registreringsnummer : 29189366
Afdeling : Indkøb
Postadresse : Trollesmindealle 27    
By : Hillerød
Postnummer : 3400
Landsdel (NUTS) : Nordsjælland   ( DK013 )
Land : Danmark
Enhed : Indkøbsafdelingen
Telefon : +45 72320000
Fax : +45 72323213
Internetadresse : http://www.hillerod.dk
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-0002
Officielt navn : Klagenævnet for Udbud - Nævnenes Hus
Registreringsnummer : 37795526
Postadresse : Toldboden 2    
By : Viborg
Postnummer : 8800
Landsdel (NUTS) : Vestjylland   ( DK041 )
Land : Danmark
Telefon : +45 72405600
Fax : +45 33307799
Internetadresse : http://www.naevneneshus.dk
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0003
Officielt navn : Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer : 10294819
Postadresse : Carl Jacobsens Vej 35    
By : Valby
Postnummer : 2500
Landsdel (NUTS) : Byen København   ( DK011 )
Land : Danmark
E-mail : kfst@kfst.dk
Telefon : +45 41715000
Fax : +45 41715100
Internetadresse : http://www.kfst.dk
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0004
Officielt navn : Center for Forsorg og Behandling, DSV, Region Hovedstaden
Registreringsnummer : 29190623
Postadresse : Kongens Vænge 2    
By : Hillerød
Postnummer : 3400
Landsdel (NUTS) : Nordsjælland   ( DK013 )
Land : Danmark
Enhed : Center for Forsorg og Behandling, DSV, Region Hovedstaden
Telefon : 21 84 59 82
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0000
8.1.
ORG-0005
Officielt navn : Mercell Holding ASA
Registreringsnummer : 980921565
Postadresse : Askekroken 11    
By : Oslo
Postnummer : 0277
Landsdel (NUTS) : Oslo   ( NO081 )
Land : Norge
Enhed : eSender
Telefon : +47 21018800
Fax : +47 21018801
Internetadresse : http://mercell.com/
Denne organisations roller
TED eSender
11. Oplysninger om bekendtgørelsen
11.1.
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID : 5cd543e2-a1ef-45fb-bf20-b291e14cc32f   - 01
Formulartype : Resultater
Bekendtgørelsestype : Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype 29
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen : 08/11/2024   11:39:20 (UTC)
Dato for afsendelse af bekendtgørelsen (eSender) : 08/11/2024   11:39:30 (UTC)
Bekendtgørelsens officielle sprog : dansk
11.2.
Oplysninger om offentliggørelsen
Bekendtgørelsesnummer : 685036-2024
EUT-S-nummer : 219/2024
Offentliggørelsesdato : 11/11/2024

Send til en kollega

0.062