23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
14.11.2024
Udbudstype
Andre

Udbyder

Lejre Kommune

Udbud af ledsagerordning


Lejre Kommune

693859-2024 - Resultater
Danmark – Sundhedsvæsen og sociale foranstaltninger – Udbud af ledsagerordning
OJ S 222/2024 14/11/2024
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Tjenesteydelser
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn Lejre Kommune
E-mail alebe@lejre.dk
Køberens retlige status : Offentligretligt organ
Den ordregivende myndigheds aktivitet : Generelle offentlige tjenesteydelser
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel Udbud af ledsagerordning
Beskrivelse Kommunes udbud på levering af ledsagerordning til brugere der visiteres til ydelsen i henhold til Lov om Social Service § 97 (voksne). Udbuddet vedrører indkøb af Ledsagerordning til samtlige ordregivers enheder og institutioner medmindre andet fremgår af kontraktens pkt. 4.1. Ledsagerordningen efter Servicelovens § 97 er en ordning, der giver fysisk og psykisk handicappede mellem 18 og 67 år mulighed for at få bevilliget op til 15 timers ledsagelse om måneden til aktiviteter uden for hjemmet. Ledsagelse bevilges både til brugere i private hjem og på institutioner. Med en ledsagerordning behøver brugeren ikke at være afhængig af familie og venner til f.eks. indkøb, lægebesøg, behandlinger, kulturelle aktiviteter, ferie m.m. For brugeren, der ofte er vant til at skulle bede om hjælp fra de nære omgivelser, giver ledsagerordningen på den måde en øget frihed, med bedre mulighed for at bestemme over egen tid. Ledsagerordningen omfatter ikke praktisk hjælp i hjemmet, ligesom ledsageren ej heller kan fungere som besøgsven.
Identifikator for proceduren 479fa5af-dd22-4bcf-8c5b-7cc856ec54ea
Intern ID 24-005376
Udbudsprocedure Offentligt udbud
Proceduren er en hasteprocedure nej
Hovedpunkterne i proceduren Der udbydes ledsagerordning til Lejre Kommune på én samlet kontrakt - se mere i udbudsbetingelserne.
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ): 85000000   Sundhedsvæsen og sociale foranstaltninger
Supplerende klassifikation   ( cpv ): 75310000   Sociale ydelser, 85310000   Sociale foranstaltninger
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Vest- og Sydsjælland   ( DK022 )
Land Danmark
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 19 143 932,00   DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Retsgrundlag
Direktiv 2014/24/EU
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0000
Titel : Udbud af ledsagerordning
Beskrivelse : Kommunes udbud på levering af ledsagerordning til brugere der visiteres til ydelsen i henhold til Lov om Social Service § 97 (voksne). Udbuddet vedrører indkøb af Ledsagerordning til samtlige ordregivers enheder og institutioner medmindre andet fremgår af kontraktens pkt. 4.1. Ledsagerordningen efter Servicelovens § 97 er en ordning, der giver fysisk og psykisk handicappede mellem 18 og 67 år mulighed for at få bevilliget op til 15 timers ledsagelse om måneden til aktiviteter uden for hjemmet. Ledsagelse bevilges både til brugere i private hjem og på institutioner. Med en ledsagerordning behøver brugeren ikke at være afhængig af familie og venner til f.eks. indkøb, lægebesøg, behandlinger, kulturelle aktiviteter, ferie m.m. For brugeren, der ofte er vant til at skulle bede om hjælp fra de nære omgivelser, giver ledsagerordningen på den måde en øget frihed, med bedre mulighed for at bestemme over egen tid. Ledsagerordningen omfatter ikke praktisk hjælp i hjemmet, ligesom ledsageren ej heller kan fungere som besøgsven.
Intern ID : 24-005376
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål : Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ): 85000000   Sundhedsvæsen og sociale foranstaltninger
Supplerende klassifikation   ( cpv ): 75310000   Sociale ydelser, 85310000   Sociale foranstaltninger
Valgmuligheder :
Beskrivelse af optioner : Ordregiver kan forlænge med 2 x 12 måneder
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) : Vest- og Sydsjælland   ( DK022 )
Land : Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 5   År
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser : 2
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her : 2 x 12 måneder
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 19 143 932,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Navn : Pris
Beskrivelse : tildelingskriterie: laveste pris
Vægtning (procentdel, præcis) : 100
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om klagefrister : I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v., gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2. I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen. 3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4. 4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
TED eSender Mercell Holding ASA
6. Resultater
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0000
Status for udvælgelse af vinder Der er ikke udvalgt en vinder, og konkurrencen er afsluttet.
Årsagen til at der ikke udvælges en vinder : Andet
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse :
Type modtagne indgivelser : Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn : Lejre Kommune
Registreringsnummer : 29 18 85 48
Postadresse : Møllebjergvej 4    
By : Hvalsø
Postnummer : 4330
Landsdel (NUTS) : Vest- og Sydsjælland   ( DK022 )
Land : Danmark
Enhed : Alexander Behrend
E-mail : alebe@lejre.dk
Telefon : +45 30892531
Internetadresse : https://www.lejre.dk/
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-0002
Officielt navn : Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer : 37795526
Postadresse : Nævnenes Hus, Toldboden 2    
By : Viborg
Postnummer : 8800
Landsdel (NUTS) : Vestjylland   ( DK041 )
Land : Danmark
Telefon : +45 35291000
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0003
Officielt navn : Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer : 10294819
Postadresse : Carl Jacobsens Vej 35    
By : Valby
Postnummer : 2500
Landsdel (NUTS) : Byen København   ( DK011 )
Land : Danmark
E-mail : kfst@kfst.dk
Telefon : +45 41715000
Internetadresse : http://www.kfst.dk
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0004
Officielt navn : Mercell Holding ASA
Registreringsnummer : 980921565
Postadresse : Askekroken 11    
By : Oslo
Postnummer : 0277
Landsdel (NUTS) : Oslo   ( NO081 )
Land : Norge
Enhed : eSender
Telefon : +47 21018800
Fax : +47 21018801
Internetadresse : http://mercell.com/
Denne organisations roller
TED eSender
11. Oplysninger om bekendtgørelsen
11.1.
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID : be3c8abc-c1b0-479f-b523-078418d5425e   - 01
Formulartype : Resultater
Bekendtgørelsestype : Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype 29
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen : 13/11/2024   09:17:30 (UTC)
Dato for afsendelse af bekendtgørelsen (eSender) : 13/11/2024   09:30:36 (UTC)
Bekendtgørelsens officielle sprog : dansk
11.2.
Oplysninger om offentliggørelsen
Bekendtgørelsesnummer : 693859-2024
EUT-S-nummer : 222/2024
Offentliggørelsesdato : 14/11/2024

Send til en kollega

0.031