23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
12.12.2024
Udbudstype
Andre

Udbyder

Amgros I/S

Amgros 2025 1.542.b


Amgros I/S

758926-2024 - Resultater
Danmark – Lægemidler – Amgros 2025 1.542.b
OJ S 242/2024 12/12/2024
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Varer
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn Amgros I/S
E-mail udbud@amgros.dk
Køberens retlige status : Offentligretligt organ
Den ordregivende myndigheds aktivitet : Sundhed
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel Amgros 2025 1.542.b
Beskrivelse Amgros I/S (Amgros) er et interessentskab med de 5 regioner som interessenter. Amgros ønsker at indgå rammeaftaler for de lægemidler, der fremgår af de enkelte delkontrakter nedenfor, med henblik på at forsyne interessenternes sygehusapoteker med lægemidler samt eventuelt videresalg til Færøerne og Grønland. Amgros videresælger lægemidlerne til sygehusapotekerne til Amgros’ indkøbspris med et tillæg. Rammeaftalerne er ikke-eksklusive. Rammeaftalerne indgås uden købspligt, og sygehusapotekerne i regionerne er ikke forpligtet til at anvende Amgros’ rammeaftaler.
Identifikator for proceduren 55aed9ae-a733-4e69-8577-a3bebcbd9140
Tidligere bekendtgørelse : 493984-2024
Udbudsprocedure Offentligt udbud
Proceduren er en hasteprocedure nej
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Primær klassifikation   ( cpv ): 33600000   Lægemidler
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Byen København   ( DK011 )
Land Danmark
Yderligere oplysninger Udbud udføres af indkøbscentralen Amgros I/S. Leveringssteder er Amgros' lager, sygehuse og sygehusapoteker i Danmark. Adresser ses på: https://levportal.amgros.dk
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 58 800 000,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 58 800 000,00   DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Yderligere oplysninger Den oplyste værdi af resultatet i pkt. 6.1.2 er udregnet som den anslåede værdi af rammeaftalen under den pågældende delkontrakt i hele aftaleperioden inkl. optioner og er udregnet på baggrund af tilbudsprisen og sygehusenes estimat for forbruget af lægemidlet.
Retsgrundlag
Direktiv 2014/24/EU
Udbuddet er omfattet af udbudsloven (lov nr. 1564 af 15. december 2015 med senere ændringer), som implementerer udbudsdirektivet (2014/24/EU).
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0001
Titel : Udbudsnummer 1
Beskrivelse : Udbudsnummeret (delkontrakten) omfatter følgende lægemidler: ATC Kode: L01EA03 · Generisk navn: Nilotinib · Dispenseringsform: Kapsler · Styrke: 50 mg · Enhedsværdi: 0,6 g · Mængde i enheder: 190. Hvert udbudsnummer anses for en selvstændig delkontrakt og udbydes uafhængigt af de øvrige udbudsnumre. En leverandør kan således vælge at give tilbud på ét, flere eller alle udbudsnumre, og tildeling sker separat for hvert enkelt udbudsnummer. En leverandør kan således tildeles en, flere eller alle delkontrakter. Der henvises til udbudsbetingelserne, herunder om afgivelse af tilbud under de enkelte udbudsnumre. Under betegnelsen "mængde i enheder" ovenfor er angivet et skønnet forbrug af lægemidlerne under udbudsnummeret, men det reelle forbrug kan afvige væsentligt derfra. Dette må leverandørerne påregne. Baggrunden herfor er, at der er tale om lægemidler til patientbehandling på de offentlige sygehuse, hvor patientens behov skal imødekommes. For nærmere beskrivelse henvises der til udbudsbetingelserne og rammeaftalen.I relation til pkt. 9.1 i rammeaftalen bemærkes, at hvis Amgros indkøber lægemidler i en restordreperiode fra en anden leverandør, er Leverandøren ikke erstatningspligtig for den del af erstatningen pr. enhed, der overstiger det dobbelte af prisen pr. enhed angivet i rammeaftalens bilag 1 for lægemidlet.
Intern ID : Udbudsnummer 1
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål : Varer
Primær klassifikation   ( cpv ): 33600000   Lægemidler
Valgmuligheder :
Beskrivelse af optioner : Rammeaftalen indeholder option på levering i en præ-aftaleperiode (dvs. før indkøbsperioden) og option på levering i en post-aftaleperiode (dvs. efter indkøbsperioden). De to optioner kan anvendes på de i rammeaftalen og udbudsbetingelserne beskrevne vilkår. Den anførte varighed i pkt. 5.1.3 er inklusive option på forlængelse. Rammeaftalens ordinære indkøbsperiode er 1.6.2025 - 31.5.2026.
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato 01/06/2025
Varigheds slutdato 31/05/2027
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser : 2
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her : Amgros I/S kan forlænge rammeaftalen op til 2 gange for hver enkelt delaftale på uændrede vilkår med op til 6 måneder, såfremt Amgros meddeler dette til leverandøren senest 1.1.2026, 1.7.2026
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 239 735,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 239 735,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Beskrivelse : Pris, Der henvises til udbudsbetingelserne pkt. 10.
Vægtning (procentdel, præcis) : 100
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om klagefrister : I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud (LBK nr. 593 af 2. juni 2016 med eventuelle senere ændringer) gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over udbuddet skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 7, stk. 2, nr. 3. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 6, stk. 4.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
5.1.
Delkontrakt LOT-0002
Titel : Udbudsnummer 2
Beskrivelse : Udbudsnummeret (delkontrakten) omfatter følgende lægemidler: ATC Kode: L01EA03 · Generisk navn: Nilotinib · Dispenseringsform: Kapsler · Styrke: 150 mg · Enhedsværdi: 0,6 g · Mængde i enheder: 14028. Hvert udbudsnummer anses for en selvstændig delkontrakt og udbydes uafhængigt af de øvrige udbudsnumre. En leverandør kan således vælge at give tilbud på ét, flere eller alle udbudsnumre, og tildeling sker separat for hvert enkelt udbudsnummer. En leverandør kan således tildeles en, flere eller alle delkontrakter. Der henvises til udbudsbetingelserne, herunder om afgivelse af tilbud under de enkelte udbudsnumre. Under betegnelsen "mængde i enheder" ovenfor er angivet et skønnet forbrug af lægemidlerne under udbudsnummeret, men det reelle forbrug kan afvige væsentligt derfra. Dette må leverandørerne påregne. Baggrunden herfor er, at der er tale om lægemidler til patientbehandling på de offentlige sygehuse, hvor patientens behov skal imødekommes. For nærmere beskrivelse henvises der til udbudsbetingelserne og rammeaftalen.I relation til pkt. 9.1 i rammeaftalen bemærkes, at hvis Amgros indkøber lægemidler i en restordreperiode fra en anden leverandør, er Leverandøren ikke erstatningspligtig for den del af erstatningen pr. enhed, der overstiger det dobbelte af prisen pr. enhed angivet i rammeaftalens bilag 1 for lægemidlet.
Intern ID : Udbudsnummer 2
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål : Varer
Primær klassifikation   ( cpv ): 33600000   Lægemidler
Valgmuligheder :
Beskrivelse af optioner : Rammeaftalen indeholder option på levering i en præ-aftaleperiode (dvs. før indkøbsperioden) og option på levering i en post-aftaleperiode (dvs. efter indkøbsperioden). De to optioner kan anvendes på de i rammeaftalen og udbudsbetingelserne beskrevne vilkår. Den anførte varighed i pkt. 5.1.3 er inklusive option på forlængelse. Rammeaftalens ordinære indkøbsperiode er 1.6.2025 - 31.5.2026.
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato 01/06/2025
Varigheds slutdato 31/05/2027
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser : 2
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her : Amgros I/S kan forlænge rammeaftalen op til 2 gange for hver enkelt delaftale på uændrede vilkår med op til 6 måneder, såfremt Amgros meddeler dette til leverandøren senest 1.1.2026, 1.7.2026
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 17 727 179,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 17 727 179,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Beskrivelse : Pris, Der henvises til udbudsbetingelserne pkt. 10.
Vægtning (procentdel, præcis) : 100
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om klagefrister : I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud (LBK nr. 593 af 2. juni 2016 med eventuelle senere ændringer) gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over udbuddet skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 7, stk. 2, nr. 3. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 6, stk. 4.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
5.1.
Delkontrakt LOT-0003
Titel : Udbudsnummer 3
Beskrivelse : Udbudsnummeret (delkontrakten) omfatter følgende lægemidler: ATC Kode: L01EA03 · Generisk navn: Nilotinib · Dispenseringsform: Kapsler · Styrke: 200 mg · Enhedsværdi: 0,6 g · Mængde i enheder: 8512. Hvert udbudsnummer anses for en selvstændig delkontrakt og udbydes uafhængigt af de øvrige udbudsnumre. En leverandør kan således vælge at give tilbud på ét, flere eller alle udbudsnumre, og tildeling sker separat for hvert enkelt udbudsnummer. En leverandør kan således tildeles en, flere eller alle delkontrakter. Der henvises til udbudsbetingelserne, herunder om afgivelse af tilbud under de enkelte udbudsnumre. Under betegnelsen "mængde i enheder" ovenfor er angivet et skønnet forbrug af lægemidlerne under udbudsnummeret, men det reelle forbrug kan afvige væsentligt derfra. Dette må leverandørerne påregne. Baggrunden herfor er, at der er tale om lægemidler til patientbehandling på de offentlige sygehuse, hvor patientens behov skal imødekommes. For nærmere beskrivelse henvises der til udbudsbetingelserne og rammeaftalen.I relation til pkt. 9.1 i rammeaftalen bemærkes, at hvis Amgros indkøber lægemidler i en restordreperiode fra en anden leverandør, er Leverandøren ikke erstatningspligtig for den del af erstatningen pr. enhed, der overstiger det dobbelte af prisen pr. enhed angivet i rammeaftalens bilag 1 for lægemidlet.
Intern ID : Udbudsnummer 3
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål : Varer
Primær klassifikation   ( cpv ): 33600000   Lægemidler
Valgmuligheder :
Beskrivelse af optioner : Rammeaftalen indeholder option på levering i en præ-aftaleperiode (dvs. før indkøbsperioden) og option på levering i en post-aftaleperiode (dvs. efter indkøbsperioden). De to optioner kan anvendes på de i rammeaftalen og udbudsbetingelserne beskrevne vilkår. Den anførte varighed i pkt. 5.1.3 er inklusive option på forlængelse. Rammeaftalens ordinære indkøbsperiode er 1.6.2025 - 31.5.2026.
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato 01/06/2025
Varigheds slutdato 31/05/2027
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser : 2
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her : Amgros I/S kan forlænge rammeaftalen op til 2 gange for hver enkelt delaftale på uændrede vilkår med op til 6 måneder, såfremt Amgros meddeler dette til leverandøren senest 1.1.2026, 1.7.2026
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 9 860 879,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 9 860 879,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Beskrivelse : Pris, Der henvises til udbudsbetingelserne pkt. 10.
Vægtning (procentdel, præcis) : 100
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om klagefrister : I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud (LBK nr. 593 af 2. juni 2016 med eventuelle senere ændringer) gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over udbuddet skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 7, stk. 2, nr. 3. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 6, stk. 4.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
5.1.
Delkontrakt LOT-0004
Titel : Udbudsnummer 4
Beskrivelse : Udbudsnummeret (delkontrakten) omfatter følgende lægemidler: ATC Kode: L01EA04 · Generisk navn: Bosutinib · Dispenseringsform: Tabletter · Styrke: 100 mg · Enhedsværdi: 0,4 g · Mængde i enheder: 9317. Hvert udbudsnummer anses for en selvstændig delkontrakt og udbydes uafhængigt af de øvrige udbudsnumre. En leverandør kan således vælge at give tilbud på ét, flere eller alle udbudsnumre, og tildeling sker separat for hvert enkelt udbudsnummer. En leverandør kan således tildeles en, flere eller alle delkontrakter. Der henvises til udbudsbetingelserne, herunder om afgivelse af tilbud under de enkelte udbudsnumre. Under betegnelsen "mængde i enheder" ovenfor er angivet et skønnet forbrug af lægemidlerne under udbudsnummeret, men det reelle forbrug kan afvige væsentligt derfra. Dette må leverandørerne påregne. Baggrunden herfor er, at der er tale om lægemidler til patientbehandling på de offentlige sygehuse, hvor patientens behov skal imødekommes. For nærmere beskrivelse henvises der til udbudsbetingelserne og rammeaftalen.I relation til pkt. 9.1 i rammeaftalen bemærkes, at hvis Amgros indkøber lægemidler i en restordreperiode fra en anden leverandør, er Leverandøren ikke erstatningspligtig for den del af erstatningen pr. enhed, der overstiger det dobbelte af prisen pr. enhed angivet i rammeaftalens bilag 1 for lægemidlet.
Intern ID : Udbudsnummer 4
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål : Varer
Primær klassifikation   ( cpv ): 33600000   Lægemidler
Valgmuligheder :
Beskrivelse af optioner : Rammeaftalen indeholder option på levering i en præ-aftaleperiode (dvs. før indkøbsperioden) og option på levering i en post-aftaleperiode (dvs. efter indkøbsperioden). De to optioner kan anvendes på de i rammeaftalen og udbudsbetingelserne beskrevne vilkår. Den anførte varighed i pkt. 5.1.3 er inklusive option på forlængelse. Rammeaftalens ordinære indkøbsperiode er 1.6.2025 - 31.5.2026.
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato 01/06/2025
Varigheds slutdato 31/05/2027
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser : 2
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her : Amgros I/S kan forlænge rammeaftalen op til 2 gange for hver enkelt delaftale på uændrede vilkår med op til 6 måneder, såfremt Amgros meddeler dette til leverandøren senest 1.1.2026, 1.7.2026
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 16 778 772,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 16 778 772,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Beskrivelse : Pris, Der henvises til udbudsbetingelserne pkt. 10.
Vægtning (procentdel, præcis) : 100
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om klagefrister : I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud (LBK nr. 593 af 2. juni 2016 med eventuelle senere ændringer) gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over udbuddet skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 7, stk. 2, nr. 3. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 6, stk. 4.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
5.1.
Delkontrakt LOT-0005
Titel : Udbudsnummer 5
Beskrivelse : Udbudsnummeret (delkontrakten) omfatter følgende lægemidler: ATC Kode: L01EA04 · Generisk navn: Bosutinib · Dispenseringsform: Tabletter · Styrke: 400 mg · Enhedsværdi: 0,4 g · Mængde i enheder: 5824. Hvert udbudsnummer anses for en selvstændig delkontrakt og udbydes uafhængigt af de øvrige udbudsnumre. En leverandør kan således vælge at give tilbud på ét, flere eller alle udbudsnumre, og tildeling sker separat for hvert enkelt udbudsnummer. En leverandør kan således tildeles en, flere eller alle delkontrakter. Der henvises til udbudsbetingelserne, herunder om afgivelse af tilbud under de enkelte udbudsnumre. Under betegnelsen "mængde i enheder" ovenfor er angivet et skønnet forbrug af lægemidlerne under udbudsnummeret, men det reelle forbrug kan afvige væsentligt derfra. Dette må leverandørerne påregne. Baggrunden herfor er, at der er tale om lægemidler til patientbehandling på de offentlige sygehuse, hvor patientens behov skal imødekommes. For nærmere beskrivelse henvises der til udbudsbetingelserne og rammeaftalen.I relation til pkt. 9.1 i rammeaftalen bemærkes, at hvis Amgros indkøber lægemidler i en restordreperiode fra en anden leverandør, er Leverandøren ikke erstatningspligtig for den del af erstatningen pr. enhed, der overstiger det dobbelte af prisen pr. enhed angivet i rammeaftalens bilag 1 for lægemidlet.
Intern ID : Udbudsnummer 5
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål : Varer
Primær klassifikation   ( cpv ): 33600000   Lægemidler
Valgmuligheder :
Beskrivelse af optioner : Rammeaftalen indeholder option på levering i en præ-aftaleperiode (dvs. før indkøbsperioden) og option på levering i en post-aftaleperiode (dvs. efter indkøbsperioden). De to optioner kan anvendes på de i rammeaftalen og udbudsbetingelserne beskrevne vilkår. Den anførte varighed i pkt. 5.1.3 er inklusive option på forlængelse. Rammeaftalens ordinære indkøbsperiode er 1.6.2025 - 31.5.2026.
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato 01/06/2025
Varigheds slutdato 31/05/2027
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser : 2
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her : Amgros I/S kan forlænge rammeaftalen op til 2 gange for hver enkelt delaftale på uændrede vilkår med op til 6 måneder, såfremt Amgros meddeler dette til leverandøren senest 1.1.2026, 1.7.2026
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 8 601 831,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 8 601 831,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Beskrivelse : Pris, Der henvises til udbudsbetingelserne pkt. 10.
Vægtning (procentdel, præcis) : 100
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om klagefrister : I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud (LBK nr. 593 af 2. juni 2016 med eventuelle senere ændringer) gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over udbuddet skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 7, stk. 2, nr. 3. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 6, stk. 4.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
5.1.
Delkontrakt LOT-0006
Titel : Udbudsnummer 6
Beskrivelse : Udbudsnummeret (delkontrakten) omfatter følgende lægemidler: ATC Kode: L01EA04 · Generisk navn: Bosutinib · Dispenseringsform: Tabletter · Styrke: 500 mg · Enhedsværdi: 0,4 g · Mængde i enheder: 4200. Hvert udbudsnummer anses for en selvstændig delkontrakt og udbydes uafhængigt af de øvrige udbudsnumre. En leverandør kan således vælge at give tilbud på ét, flere eller alle udbudsnumre, og tildeling sker separat for hvert enkelt udbudsnummer. En leverandør kan således tildeles en, flere eller alle delkontrakter. Der henvises til udbudsbetingelserne, herunder om afgivelse af tilbud under de enkelte udbudsnumre. Under betegnelsen "mængde i enheder" ovenfor er angivet et skønnet forbrug af lægemidlerne under udbudsnummeret, men det reelle forbrug kan afvige væsentligt derfra. Dette må leverandørerne påregne. Baggrunden herfor er, at der er tale om lægemidler til patientbehandling på de offentlige sygehuse, hvor patientens behov skal imødekommes. For nærmere beskrivelse henvises der til udbudsbetingelserne og rammeaftalen.I relation til pkt. 9.1 i rammeaftalen bemærkes, at hvis Amgros indkøber lægemidler i en restordreperiode fra en anden leverandør, er Leverandøren ikke erstatningspligtig for den del af erstatningen pr. enhed, der overstiger det dobbelte af prisen pr. enhed angivet i rammeaftalens bilag 1 for lægemidlet.
Intern ID : Udbudsnummer 6
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål : Varer
Primær klassifikation   ( cpv ): 33600000   Lægemidler
Valgmuligheder :
Beskrivelse af optioner : Rammeaftalen indeholder option på levering i en præ-aftaleperiode (dvs. før indkøbsperioden) og option på levering i en post-aftaleperiode (dvs. efter indkøbsperioden). De to optioner kan anvendes på de i rammeaftalen og udbudsbetingelserne beskrevne vilkår. Den anførte varighed i pkt. 5.1.3 er inklusive option på forlængelse. Rammeaftalens ordinære indkøbsperiode er 1.6.2025 - 31.5.2026.
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato 01/06/2025
Varigheds slutdato 31/05/2027
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser : 2
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her : Amgros I/S kan forlænge rammeaftalen op til 2 gange for hver enkelt delaftale på uændrede vilkår med op til 6 måneder, såfremt Amgros meddeler dette til leverandøren senest 1.1.2026, 1.7.2026
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 5 591 604,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 5 591 604,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Beskrivelse : Pris, Der henvises til udbudsbetingelserne pkt. 10.
Vægtning (procentdel, præcis) : 100
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om klagefrister : I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud (LBK nr. 593 af 2. juni 2016 med eventuelle senere ændringer) gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over udbuddet skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 7, stk. 2, nr. 3. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 6, stk. 4.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
6. Resultater
Rammeaftalernes maksimumværdi i denne procedure 58 800 000,00   DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0001
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale :
Den maksimale værdi for rammeaftalen 239 735,00   DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn Accord Healthcare AB
Tilbud
Tilbud – Identifikator Tilbudsnummer 42266
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0001
Værdien af tilbuddet 201 000,00   DKK
Tilbuddet blev rangordnet ja
Rangfølge på listen over vindere 1
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Udbudsnummer 1 - Accord Healthcare AB - Tilbudsnummer 42266
Dato for indgåelse af kontrakten 11/12/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale nej
Vinder
Officielt navn Novartis Healthcare A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator Tilbudsnummer 42257
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0001
Tilbuddet blev rangordnet ja
Rangfølge på listen over vindere 2
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Udbudsnummer 1 - Novartis Healthcare A/S - Tilbudsnummer 42257
Dato for indgåelse af kontrakten 11/12/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale nej
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse :
Type modtagne indgivelser : Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 2
Type modtagne indgivelser : Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 2
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra mikrovirksomheder samt små eller mellemstore virksomheder
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 1
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i andre EØS-lande end købers land
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 1
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i lande uden for EØS
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0002
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale :
Den maksimale værdi for rammeaftalen 17 727 179,00   DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn Accord Healthcare AB
Tilbud
Tilbud – Identifikator Tilbudsnummer 42267
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0002
Værdien af tilbuddet 1 280 000,00   DKK
Tilbuddet blev rangordnet ja
Rangfølge på listen over vindere 1
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Udbudsnummer 2 - Accord Healthcare AB - Tilbudsnummer 42267
Dato for indgåelse af kontrakten 11/12/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale nej
Vinder
Officielt navn Novartis Healthcare A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator Tilbudsnummer 42258
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0002
Tilbuddet blev rangordnet ja
Rangfølge på listen over vindere 2
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Udbudsnummer 2 - Novartis Healthcare A/S - Tilbudsnummer 42258
Dato for indgåelse af kontrakten 11/12/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale nej
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse :
Type modtagne indgivelser : Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 2
Type modtagne indgivelser : Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 2
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra mikrovirksomheder samt små eller mellemstore virksomheder
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 1
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i andre EØS-lande end købers land
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 1
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i lande uden for EØS
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0003
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale :
Den maksimale værdi for rammeaftalen 9 860 879,00   DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn Accord Healthcare AB
Tilbud
Tilbud – Identifikator Tilbudsnummer 42268
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0003
Værdien af tilbuddet 562 000,00   DKK
Tilbuddet blev rangordnet ja
Rangfølge på listen over vindere 1
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Udbudsnummer 3 - Accord Healthcare AB - Tilbudsnummer 42268
Dato for indgåelse af kontrakten 11/12/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale nej
Vinder
Officielt navn Novartis Healthcare A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator Tilbudsnummer 42259
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0003
Tilbuddet blev rangordnet ja
Rangfølge på listen over vindere 2
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Udbudsnummer 3 - Novartis Healthcare A/S - Tilbudsnummer 42259
Dato for indgåelse af kontrakten 11/12/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale nej
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse :
Type modtagne indgivelser : Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 2
Type modtagne indgivelser : Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 2
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra mikrovirksomheder samt små eller mellemstore virksomheder
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 1
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i andre EØS-lande end købers land
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 1
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i lande uden for EØS
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0004
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale :
Den maksimale værdi for rammeaftalen 16 778 772,00   DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn Zentiva Denmark ApS
Tilbud
Tilbud – Identifikator Tilbudsnummer 42272
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0004
Værdien af tilbuddet 2 410 000,00   DKK
Tilbuddet blev rangordnet ja
Rangfølge på listen over vindere 1
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Udbudsnummer 4 - Zentiva Denmark ApS - Tilbudsnummer 42272
Dato for indgåelse af kontrakten 11/12/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale nej
Vinder
Officielt navn Sandoz A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator Tilbudsnummer 42271
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0004
Tilbuddet blev rangordnet ja
Rangfølge på listen over vindere 2
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Udbudsnummer 4 - Sandoz A/S - Tilbudsnummer 42271
Dato for indgåelse af kontrakten 11/12/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale nej
Vinder
Officielt navn Pfizer ApS
Tilbud
Tilbud – Identifikator Tilbudsnummer 42275
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0004
Tilbuddet blev rangordnet ja
Rangfølge på listen over vindere 3
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Udbudsnummer 4 - Pfizer ApS - Tilbudsnummer 42275
Dato for indgåelse af kontrakten 11/12/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale nej
Vinder
Officielt navn 2care4 ApS
Tilbud
Tilbud – Identifikator Tilbudsnummer 42260
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0004
Tilbuddet blev rangordnet ja
Rangfølge på listen over vindere 4
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Udbudsnummer 4 - 2care4 ApS - Tilbudsnummer 42260
Dato for indgåelse af kontrakten 11/12/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale nej
Vinder
Officielt navn Orifarm A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator Tilbudsnummer 42263
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0004
Tilbuddet blev rangordnet ja
Rangfølge på listen over vindere 5
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Udbudsnummer 4 - Orifarm A/S - Tilbudsnummer 42263
Dato for indgåelse af kontrakten 11/12/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale nej
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse :
Type modtagne indgivelser : Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 5
Type modtagne indgivelser : Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 5
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra mikrovirksomheder samt små eller mellemstore virksomheder
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 4
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i andre EØS-lande end købers land
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i lande uden for EØS
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0005
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale :
Den maksimale værdi for rammeaftalen 8 601 831,00   DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn Zentiva Denmark ApS
Tilbud
Tilbud – Identifikator Tilbudsnummer 42273
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0005
Værdien af tilbuddet 1 250 000,00   DKK
Tilbuddet blev rangordnet ja
Rangfølge på listen over vindere 1
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Udbudsnummer 5 - Zentiva Denmark ApS - Tilbudsnummer 42273
Dato for indgåelse af kontrakten 11/12/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale nej
Vinder
Officielt navn Sandoz A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator Tilbudsnummer 42270
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0005
Tilbuddet blev rangordnet ja
Rangfølge på listen over vindere 2
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Udbudsnummer 5 - Sandoz A/S - Tilbudsnummer 42270
Dato for indgåelse af kontrakten 11/12/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale nej
Vinder
Officielt navn Pfizer ApS
Tilbud
Tilbud – Identifikator Tilbudsnummer 42276
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0005
Tilbuddet blev rangordnet ja
Rangfølge på listen over vindere 3
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Udbudsnummer 5 - Pfizer ApS - Tilbudsnummer 42276
Dato for indgåelse af kontrakten 11/12/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale nej
Vinder
Officielt navn 2care4 ApS
Tilbud
Tilbud – Identifikator Tilbudsnummer 42261
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0005
Tilbuddet blev rangordnet ja
Rangfølge på listen over vindere 4
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Udbudsnummer 5 - 2care4 ApS - Tilbudsnummer 42261
Dato for indgåelse af kontrakten 11/12/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale nej
Vinder
Officielt navn Orifarm A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator Tilbudsnummer 42264
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0005
Tilbuddet blev rangordnet ja
Rangfølge på listen over vindere 5
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Udbudsnummer 5 - Orifarm A/S - Tilbudsnummer 42264
Dato for indgåelse af kontrakten 11/12/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale nej
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse :
Type modtagne indgivelser : Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 5
Type modtagne indgivelser : Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 5
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra mikrovirksomheder samt små eller mellemstore virksomheder
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 4
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i andre EØS-lande end købers land
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i lande uden for EØS
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0006
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale :
Den maksimale værdi for rammeaftalen 5 591 604,00   DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn Zentiva Denmark ApS
Tilbud
Tilbud – Identifikator Tilbudsnummer 42274
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0006
Værdien af tilbuddet 796 000,00   DKK
Tilbuddet blev rangordnet ja
Rangfølge på listen over vindere 1
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Udbudsnummer 6 - Zentiva Denmark ApS - Tilbudsnummer 42274
Dato for indgåelse af kontrakten 11/12/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale nej
Vinder
Officielt navn Pfizer ApS
Tilbud
Tilbud – Identifikator Tilbudsnummer 42277
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0006
Tilbuddet blev rangordnet ja
Rangfølge på listen over vindere 2
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Udbudsnummer 6 - Pfizer ApS - Tilbudsnummer 42277
Dato for indgåelse af kontrakten 11/12/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale nej
Vinder
Officielt navn Sandoz A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator Tilbudsnummer 42269
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0006
Tilbuddet blev rangordnet ja
Rangfølge på listen over vindere 3
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Udbudsnummer 6 - Sandoz A/S - Tilbudsnummer 42269
Dato for indgåelse af kontrakten 11/12/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale nej
Vinder
Officielt navn Orifarm A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator Tilbudsnummer 42265
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0006
Tilbuddet blev rangordnet ja
Rangfølge på listen over vindere 4
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Udbudsnummer 6 - Orifarm A/S - Tilbudsnummer 42265
Dato for indgåelse af kontrakten 11/12/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale nej
Vinder
Officielt navn 2care4 ApS
Tilbud
Tilbud – Identifikator Tilbudsnummer 42262
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0006
Tilbuddet blev rangordnet ja
Rangfølge på listen over vindere 5
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Udbudsnummer 6 - 2care4 ApS - Tilbudsnummer 42262
Dato for indgåelse af kontrakten 11/12/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale nej
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse :
Type modtagne indgivelser : Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 5
Type modtagne indgivelser : Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 5
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra mikrovirksomheder samt små eller mellemstore virksomheder
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 4
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i andre EØS-lande end købers land
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i lande uden for EØS
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn : Amgros I/S
Registreringsnummer : 14479880
Postadresse : Dampfærgevej 22    
By : København Ø
Postnummer : 2100
Landsdel (NUTS) : Byen København   ( DK011 )
Land : Danmark
E-mail : udbud@amgros.dk
Telefon : 88713000
Internetadresse : http://www.amgros.dk
Adresse til udveksling af oplysninger (URL) (eDelivery-Gateway) : https://levportal.amgros.dk/Sider/Default.aspx
Denne organisations roller
Køber
Indkøbscentral, der rekvirerer vareleverancer og/eller tjenesteydelser tiltænkt andre købere
Indkøbscentral, der tildeler offentlige kontrakter eller indgår rammeaftaler om bygge- og anlægsarbejder, vareindkøb eller tjenesteydelser tiltænkt andre købere
8.1.
ORG-0002
Officielt navn : Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer : 37795526
Postadresse : Nævnenes Hus, Toldboden 2    
By : Viborg
Postnummer : 8800
Landsdel (NUTS) : Østjylland   ( DK042 )
Land : Danmark
Telefon : 72405600
Internetadresse : https://klfu.naevneneshus.dk
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0003
Officielt navn : Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer : 10294819
Postadresse : Carl Jacobsens vej 35    
By : Valby
Postnummer : 2500
Landsdel (NUTS) : Københavns omegn   ( DK012 )
Land : Danmark
E-mail : kfst@kfst.dk
Telefon : 41715000
Internetadresse : http://www.kfst.dk
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0004
Officielt navn : Accord Healthcare AB
Den økonomiske operatørs størrelse Mikrovirksomhed, lille eller mellemstor virksomhed
Registreringsnummer : 556810-0258
Postadresse : Frösundaviks Allé 1    
By : Solna
Postnummer : 169 70
Landsdel (NUTS) : Stockholms län   ( SE110 )
Land : Sverige
Telefon : 0046702570809
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0001, LOT-0002, LOT-0003
8.1.
ORG-0005
Officielt navn : Novartis Healthcare A/S
Den økonomiske operatørs størrelse Stor virksomhed
Registreringsnummer : 20575786
Postadresse : Edvard Thomsensvej 14, 3. sal    
By : København S
Postnummer : 2300
Landsdel (NUTS) : Byen København   ( DK011 )
Land : Danmark
Telefon : 51560870
Internetadresse : https://www.novartis.com
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0001, LOT-0002, LOT-0003
8.1.
ORG-0006
Officielt navn : Zentiva Denmark ApS
Den økonomiske operatørs størrelse Mikrovirksomhed, lille eller mellemstor virksomhed
Registreringsnummer : 41172029
Postadresse : c/o Officehotel, Høffdingsvej 34    
By : Valby
Postnummer : 2500
Landsdel (NUTS) : Byen København   ( DK011 )
Land : Danmark
Telefon : 21680026
Internetadresse : https://www.zentiva.dk/
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0004, LOT-0005, LOT-0006
8.1.
ORG-0007
Officielt navn : Sandoz A/S
Den økonomiske operatørs størrelse Stor virksomhed
Registreringsnummer : 27744532
Postadresse : Edvard Thomsens Vej 14    
By : København S
Postnummer : 2300
Landsdel (NUTS) : Byen København   ( DK011 )
Land : Danmark
Telefon : 28111533
Internetadresse : https://www.sandoz.dk
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0004, LOT-0005, LOT-0006
8.1.
ORG-0008
Officielt navn : Pfizer ApS
Den økonomiske operatørs størrelse Mikrovirksomhed, lille eller mellemstor virksomhed
Registreringsnummer : 66351912
Postadresse : Lautrupvang 8    
By : Ballerup
Postnummer : 2750
Landsdel (NUTS) : Københavns omegn   ( DK012 )
Land : Danmark
Telefon : 31486248
Internetadresse : https://pfizer.dk
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0004, LOT-0005, LOT-0006
8.1.
ORG-0009
Officielt navn : 2care4 ApS
Den økonomiske operatørs størrelse Mikrovirksomhed, lille eller mellemstor virksomhed
Registreringsnummer : 28964080
Postadresse : Stenhuggervej 12-14    
By : Esbjerg V
Postnummer : 6710
Landsdel (NUTS) : Sydjylland   ( DK032 )
Land : Danmark
E-mail : kdt@2care4.dk
Telefon : 25428378
Internetadresse : https://www.2care4.dk
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0004, LOT-0005, LOT-0006
8.1.
ORG-0010
Officielt navn : Orifarm A/S
Den økonomiske operatørs størrelse Mikrovirksomhed, lille eller mellemstor virksomhed
Registreringsnummer : 26058708
Postadresse : Energivej 15    
By : Odense S
Postnummer : 5260
Landsdel (NUTS) : Fyn   ( DK031 )
Land : Danmark
Telefon : 44458678
Internetadresse : https://www.orifarm.com
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0004, LOT-0005, LOT-0006
11. Oplysninger om bekendtgørelsen
11.1.
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID : 45e4b2c1-8d7b-4d51-9f1c-8a35feb193ad   - 01
Formulartype : Resultater
Bekendtgørelsestype : Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype 29
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen : 11/12/2024   00:00:00 (UTC+1)
Bekendtgørelsens officielle sprog : dansk
11.2.
Oplysninger om offentliggørelsen
Bekendtgørelsesnummer : 758926-2024
EUT-S-nummer : 242/2024
Offentliggørelsesdato : 12/12/2024

Send til en kollega

0.078