Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=177651&B=RS
Udbyder
Region Sjælland
Opdateringer
Denne udbudsforretning gennemføres digitalt.
Al henvendelse skal således ske igennem systemet. Tilbud kan ikke afgives på papir, udover hvad der evt. måtte fremgå af udbudsmaterialet.
Det er et krav, at tilbudsgiver ikke er omfattet af en frivillig eller obligatorisk udelukkelsesgrund jf. ESPD.
Tilbudsgivere der befinder sig i en obligatorisk eller frivillig udelukkelsesgrund, i henhold til Udbudslovens § 135-138, vil blive udelukket fra deltagelse, og kan ikke komme i betragtning til den udbudte rammeaftale.
De tilbudsgivere, som står til at vinde, skal fremlægge en Serviceattest udstedt af Erhvervsstyrelsen, som bevis for at denne ikke er omfattet af udelukkelsesgrundene i Udbudslovens § 135 stk. 1 og 3 samt § 137 stk. 1, nr. 2 og 7. Serviceattesten skal være udstedt tidligst 6 måneder inden tilbudsfristen. Vi opfordrer tilbudsgivere, der ikke har en gyldig serviceattest liggende, til at denne rekvireres senest på tidspunktet for afgivelse af tilbuddet.
EU-udbud af virtuel procedurepakke til Gastric sleeve operationer
Region Sjælland
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
29190658
Alléen 15
Sorø
4180
Danmark
Kontaktperson: Tine Rindholm
Telefon: +45 51800182
E-mail: tinri@regionsjaelland.dk
NUTS-kode: DK02
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.regionsjaelland.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/137394
Del II: Genstand
EU-udbud af virtuel procedurepakke til Gastric sleeve operationer.
EU-udbud af virtuel procedurepakke til Gastric sleeve operationer.
Pakker skal leveres som virtuelle pakker — dvs. ikke som en samlet pakke, men hver enkelt del pakket for sig.
Sjællands Universitetshospital, Køge.
EU-udbud af virtuel procedurepakke til Gastric sleeve operationer.
Pakker skal leveres som virtuelle pakker — dvs. ikke som en samlet pakke, men hver enkelt del pakket for sig.
Mulighed for forlængelse 2 gange — hver gang med op til 12 måneder.
Mulighed for forlængelse 2 gange — hver gang med op til 12 måneder.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Der er ikke krav til egnethed.
Der er ikke krav til økonomisk og finansiel kapacitet.
Der er ikke krav til teknisk og faglig kapacitet.
Menneskerettigheder mv. — der stilles i kontrakten krav om, at leverandørens ydelser skal leveres med respekt for nationale og internationale love og regler vedr. menneskerettigheder, arbejdstagerrettigheder, miljø og antikorruption.
Se yderligere udkast til kontrakt pkt. 18.
Mærkning, miljø og indholdsstoffer — der stilles i kontrakten forskellige krav til mærkning af produkter samt til miljø og indholdsstoffer. Se yderligere udkast til kontrakt pkt. 6.2 og pkt. 6.4.
Del IV: Procedure
Der vil ikke være adgang til at overvære åbning af bud.
Del VI: Supplerende oplysninger
3. kvt. 2020.
Denne udbudsforretning gennemføres digitalt. For at modtage yderligere information om dette udbud, samt afgive tilbud, skal du registrere din interesse på følgende side:
https://eu.eu-supply.com/login.asp?B=RS
Al henvendelse skal således ske igennem systemet. Tilbud kan ikke afgives på papir, udover hvad der evt. måtte fremgå af udbudsmaterialet.
Det anbefales, at anskaffe en digital signatur, da dette vil lette tilbudsgivning og endelig kontraktindgåelse. Det er et krav, at tilbudsgiver ikke er omfattet af en frivillig eller obligatorisk udelukkelsesgrund jf. ESPD.
Tilbudsgivere der befinder sig i en obligatorisk eller frivillig udelukkelsesgrund, i henhold til Udbudslovens § 135-138, vil blive udelukket fra deltagelse, og kan ikke komme i betragtning til den udbudte rammeaftale.
De tilbudsgivere, som står til at vinde, skal fremlægge en Serviceattest udstedt af Erhvervsstyrelsen, som bevis for at denne ikke er omfattet af udelukkelsesgrundene i Udbudslovens § 135 stk. 1 og 3 samt §137 stk. 1, nr. 2 og 7. Serviceattesten skal være udstedt tidligst 6 måneder inden tilbudsfristen. Vi opfordrer tilbudsgivere, der ikke har en gyldig serviceattest liggende, til at denne rekvireres senest på tidspunktet for afgivelse af tilbuddet.
Nævnerens Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291095
E-mail: klfu@erst.dk
Internetadresse:http://www.erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på hyperlink »http://www.retsinformation.dk/« \t »_blank« www.retsinformation.dk), gælder der følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over udbuddet skal være indgået til Klagenævnet for Udbud inden 6 måneder efter en ordregiver har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4.
Senest samtidigt med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet under punkt VI.4.1).
Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på hyperlink »http://www.erhvervsstyrelsen.dk/« \t »_blank« www.erhvervsstyrelsen.dk