Fakta om udbudet
Udbyder
Aarhus Kommune
Vindere
(07.06.2017)
Institut for Relationspsykologi
Nordbanevej 15
Skive
Opdateringer
IV.2.2)
I stedet for:
Dato: 24-01-2017
Læses:
Dato: 24-01-2017
Time: 12:00
Udbud af psykologydelser
Aarhus Kommune
Sociale og andre specifikke tjenesteydelser – offentlige kontrakter
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
55133018
Rådhuspladsen 2
Aarhus C
8000
Danmark
Kontaktperson: Camilla Thers Froberg
E-mail: ctf@aarhus.dk
NUTS-kode: DK042
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/62363093.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.aarhus.dk/kommune
Odense
Danmark
E-mail: support.dk@mercell.com
NUTS-kode: DK031
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/62363093.aspx
Del II: Genstand
Udbud af psykologydelser.
Udbuddet omfatter psykologbistand og akut krisehjælp til ansatte og afdelinger/arbejdspladser i Aarhus Kommune.
Østjylland.
Udgangspunktet for psykologydelsen er, at den ydes som hjælp til medarbejdere, der har behov for psykologbistand til håndtering af belastninger/problemer, som har indvirkning på medarbejderens arbejdsevne på arbejdspladsen. Tilgangen er at støtte medarbejderen i at vende tilbage til arbejdet eller forblive i arbejde. Det er således i arbejdspladsens interesse, at psykologbistanden anvendes. Der er dermed ikke tale om en personalegode.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Se udbudsmaterialet.
Se udbudsmaterialet.
Se rammeaftalen.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
I rammeaftalen gøres der brug af arbejdsklausuler (se afsnit 11 i rammeaftalen).
Aarhus Kommune gør brug af frivillige udelukkelsesgrund vedrørende gæld til det offentlige.
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@erst.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse:http://www.klfu.dk
I henhold til lov om håndhævelse af udbudsreglerne m.v.(loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klager:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.
I andre situationer skal klage over udbud være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiver har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2 stk. 2. Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 3 stk. 1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds e-mail er angivet i punkt VI.4.1).
Klagenævnet for Udbuds egen klagevejledning kan findes på www.klfu.dk
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse:http://www.kfst.dk