1.
Køber
1.1.
Køber
Officielt navn
:
Region Midtjylland
Køberens retlige status
:
Regional myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet
:
Sundhed
2.
Procedure
2.1.
Procedure
Titel
:
Udbud af Blodprøvetagningsrør
Beskrivelse
:
Udbuddet gennemføres som et offentligt udbud, hvilket indebærer, at enhver økonomisk aktør kan afgive tilbud. Udbuddet er et genudbud af udbud: 2023/S 096301182
Identifikator for proceduren
:
61648ee7-4e00-476e-b8c9-73a2b6909a95
Tidligere bekendtgørelse
:
0740f8d9-d3b9-44e4-b322-2245a0ce8ad5-01
Intern ID
:
1-23-4-101-33-22
Udbudsprocedure
:
Offentligt udbud
Proceduren er en hasteprocedure
:
nej
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Varer
Primær klassifikation
(
cpv
):
33100000
Medicinsk udstyr
Supplerende klassifikation
(
cpv
):
33000000
Medicinsk udstyr, lægemidler og produkter til personlig pleje,
33140000
Medicinske forbrugsmaterialer,
33141000
Medicinske forbrugsvarer af ikke-kemisk natur til engangsbrug og hæmatologiske forbrugsvarer,
33141300
Udstyr til venepunktur og blodprøvetagning
2.1.2.
Udførelsessted
Postadresse
:
Skottenborg 26
By
:
Viborg
Postnummer
:
8800
Landsdel (NUTS)
:
Østjylland
(
DK042
)
Land
:
Danmark
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
5 000 000,00
DKK
Rammeaftalens maksimumværdi
:
12 000 000,00
DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Yderligere oplysninger
:
Udbudsmaterialet, herunder udbudsbetingelserne, offentliggøres via det internetbaserede udbudssystem "CTM" fra Mercell. Således kan udbudsmaterialet, herunder evt. rettelsesblade, downloades via https://eu.eu-supply.com/ctm/supplier/publictenders?B=REGIONMIDT. Al kommunikation vedrørende dette udbud skal foregå via CTM i overensstemmelse med udbudsbetingelserne - og ikke via ordregivers ovenfor oplyste e-mail. Adgang til udbudsmaterialet og deltagelse i udbuddet kræver online registrering i CTM. Det er gratis at oprette sig som bruger i systemet. Efter registreringen logger Tilbudsgiver sig ind i øverste venstre hjørne. Herefter kommer der en oversigt over alle regionens udbud, og der klikkes på det relevante udbud, hvorefter udbudsmaterialet kommer frem, herunder de bilag, som skal afleveres som en del af det samlede tilbud. Bemærk venligst, at både ordregivers og Tilbudsgivers handlinger logges i systemet. Ved tekniske spørgsmål til brugen af systemet, kontakt venligst Mercells support på telefon 70 20 80 14 Spørgsmål til selve udbuddet skal stilles til ordregiver via spørgsmål/svar-modulet inde i systemet. Svar på disse spørgsmål offentliggøres i anonymiseret form i systemet, hvor de er tilgængelige for alle. I forhold til udelukkelsesgrunde, finder den obligatoriske udelukkelsesgrund i udbudslovens § 134a også anvendelse. Oplysninger om udelukkelsesgrunde angives i ESPD. For delaftale 2: Na-Citrat er den samlede anslåede mængde 2.471.916 stk. og den samlede maksimale mængde 3.707.874 stk. For delaftale 3: Serum er den samlede anslåede mængde 5.318.400 stk. og den samlede maksimale mængde 7.977.600 stk. For delaftale 8: EDTA med gel er den samlede anslåede mængde 760.600 stk. og den samlede maksimale mængde 1.140.900 stk. Der ønskes én leverandør pr. delaftale. For yderligere oplysninger henvises til udbudsbetingelserne.
Retsgrundlag
:
Direktiv 2014/24/EU
5.
Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt
:
LOT-0001
Titel
:
Delaftale 8 - EDTA m. Gel
Beskrivelse
:
Udbuddet gennemføres som et offentligt udbud, hvilket indebærer, at enhver økonomisk aktør kan afgive tilbud. Udbuddet er et genudbud af udbud: 2023/S 096301182
Intern ID
:
1
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Varer
Primær klassifikation
(
cpv
):
33100000
Medicinsk udstyr
Supplerende klassifikation
(
cpv
):
33000000
Medicinsk udstyr, lægemidler og produkter til personlig pleje,
33140000
Medicinske forbrugsmaterialer,
33141000
Medicinske forbrugsvarer af ikke-kemisk natur til engangsbrug og hæmatologiske forbrugsvarer,
33141300
Udstyr til venepunktur og blodprøvetagning
Valgmuligheder
:
Beskrivelse af optioner
:
Kontrakten kan forlænges af Ordregiver 2 gange, hver gang med op til 12 måneder.
5.1.2.
Udførelsessted
Postadresse
:
Skottenborg 26
By
:
Viborg
Postnummer
:
8800
Landsdel (NUTS)
:
Østjylland
(
DK042
)
Land
:
Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed
:
12
Måneder
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser
:
2
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her
:
Kontrakten kan forlænges af Ordregiver 2 gange, hver gang med op til 12 måneder.
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
1 200 000,00
DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
:
ja
Yderligere oplysninger
:
Udbudsmaterialet, herunder udbudsbetingelserne, offentliggøres via det internetbaserede udbudssystem "CTM" fra Mercell. Således kan udbudsmaterialet, herunder evt. rettelsesblade, downloades via https://eu.eu-supply.com/ctm/supplier/publictenders?B=REGIONMIDT. Al kommunikation vedrørende dette udbud skal foregå via CTM i overensstemmelse med udbudsbetingelserne - og ikke via ordregivers ovenfor oplyste e-mail. Adgang til udbudsmaterialet og deltagelse i udbuddet kræver online registrering i CTM. Det er gratis at oprette sig som bruger i systemet. Efter registreringen logger Tilbudsgiver sig ind i øverste venstre hjørne. Herefter kommer der en oversigt over alle regionens udbud, og der klikkes på det relevante udbud, hvorefter udbudsmaterialet kommer frem, herunder de bilag, som skal afleveres som en del af det samlede tilbud. Bemærk venligst, at både ordregivers og [Tilbudsgivers/Ansøgers] handlinger logges i systemet. Ved tekniske spørgsmål til brugen af systemet, kontakt venligst Mercells support på telefon 70 20 80 14 Spørgsmål til selve udbuddet skal stilles til ordregiver via spørgsmål/svar-modulet inde i systemet. Svar på disse spørgsmål offentliggøres i anonymiseret form i systemet, hvor de er tilgængelige for alle. I forhold til udelukkelsesgrunde, finder den obligatoriske udelukkelsesgrund i udbudslovens § 134a også anvendelse. Oplysninger om udelukkelsesgrunde angives i ESPD.
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
:
Type
:
Pris
Navn
:
Økonomi
Beskrivelse
:
Se kontraktbilag 2 - Kravspecifikation samt udbudsbetingelserne.
Vægtning (procentdel, præcis)
:
60
Kriterium
:
Type
:
Kvalitet
Navn
:
Kvalitet
Beskrivelse
:
Se kontraktbilag 2 - Kravspecifikation samt udbudsbetingelserne.
Vægtning (procentdel, præcis)
:
40
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om klagefrister
:
Klage skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, og 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere. Samtidig med klagens fremsendelse til Klagenævnet for Udbud skal klageren sende en kopi af klagen med bilag til Ordregiveren, gerne pr. e-mail.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
:
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
:
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion
:
nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager
:
Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten
:
Region Midtjylland
Organisation, der udfører betalingen
:
Region Midtjylland
TED eSender
:
Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt
:
LOT-0002
Titel
:
Delaftale 2 - Na-Citrat (1)
Beskrivelse
:
Udbuddet gennemføres som et offentligt udbud, hvilket indebærer, at enhver økonomisk aktør kan afgive tilbud. Udbuddet er et genudbud af udbud: 2023/S 096301182
Intern ID
:
2
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Varer
Primær klassifikation
(
cpv
):
33100000
Medicinsk udstyr
Supplerende klassifikation
(
cpv
):
33000000
Medicinsk udstyr, lægemidler og produkter til personlig pleje,
33140000
Medicinske forbrugsmaterialer,
33141000
Medicinske forbrugsvarer af ikke-kemisk natur til engangsbrug og hæmatologiske forbrugsvarer,
33141300
Udstyr til venepunktur og blodprøvetagning
Valgmuligheder
:
Beskrivelse af optioner
:
Kontrakten kan forlænges af Ordregiver 2 gange, hver gang med op til 12 måneder.
5.1.2.
Udførelsessted
Postadresse
:
Skottenborg 26
By
:
Viborg
Postnummer
:
8800
Landsdel (NUTS)
:
Østjylland
(
DK042
)
Land
:
Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed
:
12
Måneder
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser
:
2
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her
:
Kontrakten kan forlænges af Ordregiver 2 gange, hver gang med op til 12 måneder.
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
1 500 000,00
DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
:
ja
Yderligere oplysninger
:
Udbudsmaterialet, herunder udbudsbetingelserne, offentliggøres via det internetbaserede udbudssystem "CTM" fra Mercell. Således kan udbudsmaterialet, herunder evt. rettelsesblade, downloades via https://eu.eu-supply.com/ctm/supplier/publictenders?B=REGIONMIDT. Al kommunikation vedrørende dette udbud skal foregå via CTM i overensstemmelse med udbudsbetingelserne - og ikke via ordregivers ovenfor oplyste e-mail. Adgang til udbudsmaterialet og deltagelse i udbuddet kræver online registrering i CTM. Det er gratis at oprette sig som bruger i systemet. Efter registreringen logger Tilbudsgiver sig ind i øverste venstre hjørne. Herefter kommer der en oversigt over alle regionens udbud, og der klikkes på det relevante udbud, hvorefter udbudsmaterialet kommer frem, herunder de bilag, som skal afleveres som en del af det samlede tilbud. Bemærk venligst, at både ordregivers og Tilbudsgivers handlinger logges i systemet. Ved tekniske spørgsmål til brugen af systemet, kontakt venligst Mercells support på telefon 70 20 80 14 Spørgsmål til selve udbuddet skal stilles til ordregiver via spørgsmål/svar-modulet inde i systemet. Svar på disse spørgsmål offentliggøres i anonymiseret form i systemet, hvor de er tilgængelige for alle. I forhold til udelukkelsesgrunde, finder den obligatoriske udelukkelsesgrund i udbudslovens § 134a også anvendelse. Oplysninger om udelukkelsesgrunde angives i ESPD.
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
:
Type
:
Pris
Navn
:
Økonomi
Beskrivelse
:
Se Kontraktbilag 2 - Kravspecifikation samt Udbudsbetingelserne.
Vægtning (procentdel, præcis)
:
60
Kriterium
:
Type
:
Kvalitet
Navn
:
Kvalitet
Beskrivelse
:
Se Kontraktbilag 2 - Kravspecifikation samt Udbudsbetingelserne.
Vægtning (procentdel, præcis)
:
40
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om klagefrister
:
Klage skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, og 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere. Samtidig med klagens fremsendelse til Klagenævnet for Udbud skal klageren sende en kopi af klagen med bilag til Ordregiveren, gerne pr. e-mail.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
:
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
:
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion
:
nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager
:
Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten
:
Region Midtjylland
Organisation, der udfører betalingen
:
Region Midtjylland
TED eSender
:
Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt
:
LOT-0003
Titel
:
Delaftale 3 - Serum (1)
Beskrivelse
:
Udbuddet gennemføres som et offentligt udbud, hvilket indebærer, at enhver økonomisk aktør kan afgive tilbud. Udbuddet er et genudbud af udbud: 2023/S 096301182
Intern ID
:
3
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Varer
Primær klassifikation
(
cpv
):
33100000
Medicinsk udstyr
Supplerende klassifikation
(
cpv
):
33000000
Medicinsk udstyr, lægemidler og produkter til personlig pleje,
33140000
Medicinske forbrugsmaterialer,
33141000
Medicinske forbrugsvarer af ikke-kemisk natur til engangsbrug og hæmatologiske forbrugsvarer,
33141300
Udstyr til venepunktur og blodprøvetagning
Valgmuligheder
:
Beskrivelse af optioner
:
Kontrakten kan forlænges af Ordregiver 2 gange, hver gang med op til 12 måneder.
5.1.2.
Udførelsessted
Postadresse
:
Skottenborg 26
By
:
Viborg
Postnummer
:
8800
Landsdel (NUTS)
:
Østjylland
(
DK042
)
Land
:
Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed
:
12
Måneder
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser
:
2
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her
:
Kontrakten kan forlænges af Ordregiver 2 gange, hver gang med op til 12 måneder.
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
1 300 000,00
DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
:
ja
Yderligere oplysninger
:
Udbudsmaterialet, herunder udbudsbetingelserne, offentliggøres via det internetbaserede udbudssystem "CTM" fra Mercell. Således kan udbudsmaterialet, herunder evt. rettelsesblade, downloades via https://eu.eu-supply.com/ctm/supplier/publictenders?B=REGIONMIDT. Al kommunikation vedrørende dette udbud skal foregå via CTM i overensstemmelse med udbudsbetingelserne - og ikke via ordregivers ovenfor oplyste e-mail. Adgang til udbudsmaterialet og deltagelse i udbuddet kræver online registrering i CTM. Det er gratis at oprette sig som bruger i systemet. Efter registreringen logger Tilbudsgiver sig ind i øverste venstre hjørne. Herefter kommer der en oversigt over alle regionens udbud, og der klikkes på det relevante udbud, hvorefter udbudsmaterialet kommer frem, herunder de bilag, som skal afleveres som en del af det samlede tilbud. Bemærk venligst, at både ordregivers og Tilbudsgivers handlinger logges i systemet. Ved tekniske spørgsmål til brugen af systemet, kontakt venligst Mercells support på telefon 70 20 80 14 Spørgsmål til selve udbuddet skal stilles til ordregiver via spørgsmål/svar-modulet inde i systemet. Svar på disse spørgsmål offentliggøres i anonymiseret form i systemet, hvor de er tilgængelige for alle. I forhold til udelukkelsesgrunde, finder den obligatoriske udelukkelsesgrund i udbudslovens § 134a også anvendelse. Oplysninger om udelukkelsesgrunde angives i ESPD.
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
:
Type
:
Pris
Navn
:
Økonomi
Beskrivelse
:
Se Kontraktbilag 2 - Kravspecifikation samt Udbudsbetingelserne.
Vægtning (procentdel, præcis)
:
60
Kriterium
:
Type
:
Kvalitet
Navn
:
Kvalitet
Beskrivelse
:
Se Kontraktbilag 2 - Kravspecifikation samt Udbudsbetingelserne.
Vægtning (procentdel, præcis)
:
40
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om klagefrister
:
Klage skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, og 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere. Samtidig med klagens fremsendelse til Klagenævnet for Udbud skal klageren sende en kopi af klagen med bilag til Ordregiveren, gerne pr. e-mail.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
:
Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
:
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion
:
nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager
:
Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten
:
Region Midtjylland
Organisation, der udfører betalingen
:
Region Midtjylland
TED eSender
:
Mercell Holding ASA
6.
Resultater
Værdien af alle kontrakter tildelt i denne bekendtgørelse
:
12 000 000,00
DKK
Rammeaftalernes maksimumværdi i denne procedure
:
12 000 000,00
DKK
Rammeaftalernes anslåede værdi
:
3 816 625,00
DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID
:
LOT-0001
Status for udvælgelse af vinder
:
Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale
:
Den maksimale værdi for rammeaftalen
:
1 026 810,00
DKK
Revurderet værdi af rammeaftalen
:
700 000,00
DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
:
Officielt navn
:
Becton Dickinson Denmark A/S
Tilbud
:
Tilbud – Identifikator
:
Tilbud Delaftale 8
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter
:
LOT-0001
Værdien af tilbuddet
:
700 000,00
DKK
Kontraktoplysninger:
Identifikator for kontrakten
:
Delaftale 8 - 4400009900
Dato for indgåelse af kontrakten
:
01/12/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale
:
ja
6.1.4.
Statistiske oplysninger
:
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
1
6.1.
Resultat delkontrakt-ID
:
LOT-0002
Status for udvælgelse af vinder
:
Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale
:
Den maksimale værdi for rammeaftalen
:
2 057 870,00
DKK
Revurderet værdi af rammeaftalen
:
1 334 025,00
DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
:
Officielt navn
:
Hettich Labinstrument ApS
Tilbud
:
Tilbud – Identifikator
:
Tilbud Delaftale 2
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter
:
LOT-0002
Værdien af tilbuddet
:
1 334 025,00
DKK
Kontraktoplysninger:
Identifikator for kontrakten
:
Delaftale 2 - 4400009901
Dato for indgåelse af kontrakten
:
01/12/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale
:
ja
6.1.4.
Statistiske oplysninger
:
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
2
6.1.
Resultat delkontrakt-ID
:
LOT-0003
Status for udvælgelse af vinder
:
Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale
:
Den maksimale værdi for rammeaftalen
:
4 188 240,00
DKK
Revurderet værdi af rammeaftalen
:
1 782 600,00
DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
:
Officielt navn
:
Becton Dickinson Denmark A/S
Tilbud
:
Tilbud – Identifikator
:
Tilbud Delaftale 3
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter
:
LOT-0003
Værdien af tilbuddet
:
1 782 600,00
DKK
Kontraktoplysninger:
Identifikator for kontrakten
:
Delaftale 3 - 4400009900
Dato for indgåelse af kontrakten
:
01/12/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale
:
ja
6.1.4.
Statistiske oplysninger
:
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
Type modtagne indgivelser
:
Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
:
2
8.
Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn
:
Region Midtjylland
Registreringsnummer
:
29190925
Afdeling
:
Indkøb & Medicoteknik
Postadresse
:
Olof Palmes Allé 15
By
:
Aarhus N
Postnummer
:
8200
Landsdel (NUTS)
:
Østjylland
(
DK042
)
Land
:
Danmark
Enhed
:
Mads Madsen
Telefon
:
+45 30449957
Denne organisations roller
:
Køber
Organisation, hvis budget anvendes til at betale for kontrakten
Organisation, der udfører betalingen
8.1.
ORG-0002
Officielt navn
:
Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer
:
37795526
Postadresse
:
Nævnenes Hus, Tolboden 2
By
:
Viborg
Postnummer
:
8800
Landsdel (NUTS)
:
Østjylland
(
DK042
)
Land
:
Danmark
Telefon
:
+45 72405708
Denne organisations roller
:
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0003
Officielt navn
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer
:
10294819
Postadresse
:
Carl Jacobsens Vej 35
By
:
Valby
Postnummer
:
2500
Landsdel (NUTS)
:
Københavns omegn
(
DK012
)
Land
:
Danmark
Enhed
:
Konkurrence- og forbrugerstyrelsen
Telefon
:
+45 41715000
Denne organisations roller
:
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0004
Officielt navn
:
Becton Dickinson Denmark A/S
Den økonomiske operatørs størrelse
:
Stor virksomhed
Registreringsnummer
:
71302814
Postadresse
:
Lyskær 3E, 1. sal
By
:
Herlev
Postnummer
:
2730
Landsdel (NUTS)
:
Nordsjælland
(
DK013
)
Land
:
Danmark
Telefon
:
+4543434566
Denne organisations roller
:
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter
:
LOT-0001, LOT-0003
8.1.
ORG-0005
Officielt navn
:
Hettich Labinstrument ApS
Den økonomiske operatørs størrelse
:
Mellemstor virksomhed
Registreringsnummer
:
26184444
Postadresse
:
Frydenborgvej 27 E 1. tv
By
:
Hillerød
Postnummer
:
3400
Landsdel (NUTS)
:
Nordsjælland
(
DK013
)
Land
:
Danmark
Telefon
:
+4536 77 55 55
Denne organisations roller
:
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter
:
LOT-0002
8.1.
ORG-0006
Officielt navn
:
Mercell Holding ASA
Registreringsnummer
:
980921565
Postadresse
:
Askekroken 11
By
:
Oslo
Postnummer
:
0277
Landsdel (NUTS)
:
Oslo
(
NO081
)
Land
:
Norge
Enhed
:
eSender
Telefon
:
+47 21018800
Fax
:
+47 21018801
Denne organisations roller
:
TED eSender
11.
Oplysninger om bekendtgørelsen
11.1.
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID
:
89488bb6-dd37-4642-96cd-35978778a850
-
01
Formulartype
:
Resultater
Bekendtgørelsestype
:
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype
:
29
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen
:
20/12/2024
09:45:11 (UTC)
Dato for afsendelse af bekendtgørelsen (eSender)
:
20/12/2024
10:00:50 (UTC)
Bekendtgørelsens officielle sprog
:
dansk
11.2.
Oplysninger om offentliggørelsen
Bekendtgørelsesnummer
:
790198-2024
EUT-S-nummer
:
249/2024
Offentliggørelsesdato
:
23/12/2024