Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Esbjerg Kommune
Vindere
Rammeaftale på plejesenge til Komudbud
(01.04.2019)
K.R. Hospitalsudstyr A/S
Mågevej 16,
8370 Hadsten
Udbud af plejesenge til KomUdbud
Esbjerg Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
39877511
Torvegade 74
Esbjerg
6700
Danmark
Kontaktperson: René Larsen
Telefon: +45 76161445
E-mail: relar@esbjergkommune.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/63685351.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.esbjergkommune.dk/
Esbjerg
Danmark
E-mail: relar@esbjergkommune.dk
NUTS-kode: DK03
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.esbjergkommune.dk
Nordby
Danmark
E-mail: relar@esbjergkommune.dk
NUTS-kode: DK03
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.fanoe.dk
Herning
Danmark
E-mail: niels.hermansen@herning.dk
NUTS-kode: DK04
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.herning.dk
Struer
Danmark
E-mail: mli@struer.dk
NUTS-kode: DK04
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.struer.dk
Vejle
Danmark
E-mail: relar@esbjergkommune.dk
NUTS-kode: DK03
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.vejle.dk
Randers
Danmark
E-mail: Rebekka.Mary.Moller@randers.dk
NUTS-kode: DK04
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.randers.dk
Sønderborg
Danmark
E-mail: muha@sonderborg.dk
NUTS-kode: DK03
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.sonderborg
Middelfart
Danmark
E-mail: Anders.gjerlov@middelfart.dk
NUTS-kode: DK03
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.middelfart.dk
Ikast
Danmark
E-mail: briby@ikast-brande.dk
NUTS-kode: DK04
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.ikast-brande.dk
Lemvig
Danmark
E-mail: jens.wester.bale@lemvig.dk
NUTS-kode: DK04
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.lemvig.dk
Silkeborg
Danmark
E-mail: Helle.Bjerregaard@Silkeborg.dk
NUTS-kode: DK04
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.silkeborg.dk
Fredericia
Danmark
E-mail: mette.b.poulsen@fredericia.dk
NUTS-kode: DK03
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.fredericia.dk
Svendborg
Danmark
E-mail: jakob.bangshoi@svendborg.dk
NUTS-kode: DK03
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.svendborg.dk
Østre Stationsvej 33, Vestfløjen
Odense C
5000
Danmark
E-mail: support.dk@mercell.com
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/63685351.aspx
Del II: Genstand
Udbud af plejesenge til KomUdbud.
Udbuddet vedrører levering af elektrisk indstillelig plejeseng med min. 4-delt liggeflade med hejs til voksne til brug i borgerens hjem til de medlemskommuner af KomUdbud, som har forpligtet sig til at benytte den herved udbudte rammeaftale.
Den forventede omsætning på aftalen er 5 000 000 DKK, og er udregnet på baggrund af tidligere aktivitet og forventede aktivitetsændringer med de forudsætninger, der kendes på udbudstidspunktet. Den forventede omsætning er således ikke bindende for ordregiver.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@erst.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse:http://www.klfu.dk
I henhold til lov om håndhævelse af udbudsreglerne m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klager:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.
I andre situationer skal klage over udbud være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiver har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2 stk. 2. Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 3 stk. 1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds e-mail er angivet i punkt VI.4.1).
Klagenævnet for Udbuds egen klagevejledning kan findes på www.klfu.dk
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse:http://www.kfst.dk