Fakta om udbudet
Udbyder
Region Sjælland
EU-udbud af procedurepakker
Region Sjælland
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
29190658
Alléen 15
Sorø
4180
Danmark
Kontaktperson: Tine Rindholm
Telefon: +45 51800182
E-mail: tinri@regionsjaelland.dk
NUTS-kode: DK02
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.regionsjaelland.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/137394
Del II: Genstand
EU-udbud af procedurepakker.
Ordregiver udbyder ved dette udbud en rammeaftale, der har til hensigt at give
Ordregiver mulighed for gennem efterfølgende miniudbud at udbyde alle
Ordregivers procedurepakker, med undtagelse af procedurepakker til
øjenprocedurer samt procedurepakker til Gastric sleeve-operationer. Disse vil
blive udbudt ved selvstændig udbudsbekendtgørelse. Rammeaftalen etablerer
således grundlaget for de periodekøbskontrakter, der efterfølgende vil blive
udbudt via miniudbud, hvor rammeaftalens Leverandører har mulighed for at
byde ind.
Alle sygehuse/hospitaler i Region Sjælland.
Ordregiver udbyder ved dette udbud en rammeaftale, der har til hensigt at give
Ordregiver mulighed for gennem efterfølgende miniudbud at udbyde alle
Ordregivers procedurepakker, med undtagelse af procedurepakker til
øjenprocedurer samt procedurepakker til Gastric sleeve-operationer. Disse vil
blive udbudt ved selvstændig udbudsbekendtgørelse. Rammeaftalen etablerer
således grundlaget for de periodekøbskontrakter, der efterfølgende vil blive
udbudt via miniudbud, hvor rammeaftalens Leverandører har mulighed for at
byde ind.
Der er option på tilføjelse af procedurepakker, som ikke er angivet i Udbudsbilag 2.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
EU-udbud af procedurepakker
Del VI: Supplerende oplysninger
Al henvendelse skal således ske igennem systemet. Tilbud kan ikke afgives på papir, udover hvad der evt. måtte fremgå af udbudsmaterialet.
Det er et krav, at tilbudsgiver ikke er omfattet af en frivillig eller obligatorisk udelukkelsesgrund jf. ESPD.
Tilbudsgivere der befinder sig i en obligatorisk eller frivillig udelukkelsesgrund, i henhold til Udbudslovens § 135-138, vil blive udelukket fra deltagelse, og kan ikke komme i betragtning til den udbudte rammeaftale.
De tilbudsgivere, som står til at vinde, skal fremlægge en Serviceattest udstedt af Erhvervsstyrelsen, som bevis for at denne ikke er omfattet af udelukkelsesgrundene i Udbudslovens § 135 stk. 1 og 3 samt § 137 stk. 1, nr. 2 og 7. Serviceattesten skal være udstedt tidligst 6 måneder inden tilbudsfristen. Vi opfordrer tilbudsgivere, der ikke har en gyldig serviceattest liggende, til at denne rekvireres senest på tidspunktet for afgivelse af tilbuddet.
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
København Ø
2100
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@erst.dk
Internetadresse:http://www.erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Klage, vedrørende tildeling af rammeaftalen, skal indgives til Klagenævnet inden 6 måneder fra ordregiver har underrettet tilbudsgiverne om, hvem ordregiver vil indgå rammeaftalen med.
Klager vedrørende tildeling af periodekøbskontrakterne, på baggrund af rammeaftalen, skal være indgivet til Klagenævnet inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregivers underretning om tildelingsbeslutning.
Mere udførlig beskrivelse kan findes på Klagenævnet for Udbuds hjemmeside: www.klfu.dk
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41711500
Internetadresse:http://www.kfst.dk