23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
15.01.2025
Udbudstype
Andre

Udbyder

Gribskov Kommune

Arbejdsmarkedsydelser til Gribskov Kommune


Gribskov Kommune

27917-2025 - Konkurrencevilkår
Danmark – Sundhedsvæsen og sociale foranstaltninger – Arbejdsmarkedsydelser til Gribskov Kommune
OJ S 10/2025 15/01/2025
Udbudsbekendtgørelse – den lempelige ordning
Tjenesteydelser
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn Gribskov Kommune
E-mail kontakt@tohv.dk
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel Arbejdsmarkedsydelser til Gribskov Kommune
Beskrivelse Udbuddet vedrører to (2) Rammeaftaler vedr. Arbejdsmarkedsydelser til Gribskov Kommune. De to (2) Rammeaftaler omfatter forløb for borgere i Gribskov Kommune, der er omfattet af Lov om aktiv beskæftigelsesindsats (herefter benævnt ”LAB”) samt Integrationsloven: - Borgerne er opdelt i borgere tættere på arbejdsmarkedet, - borgere med problemer udover ledighed, - borgere omfattet af arbejdspligten og herudover - en særlig målgruppe af borgere, der er udadreagerende, kræver vredeshåndtering eller på anden vis har behov for anden indsats. Fokus på de indsatser og forløb, der leveres til borgere er, at borger på sigt kommer i selvforsørgelse og lønnede timer, hvorfor dette bør være det primære fokus, frem for praktik eller fuldtidsbeskæftigelse.
Identifikator for proceduren 91bd5a16-3cda-454c-973d-d0d711c9fd1e
Intern ID Arbejdsmarkedsydelser til Gribskov Kommune
Udbudsprocedure Anden procedure, der afvikles i flere faser
Hovedpunkterne i proceduren Udbuddet gennemføres som et offentligt udbud med forhandling, hvor der efter modtagelse af indledende tilbud, foretages en shortlisting blandt de indkomne tilbud. Ordregiver har til hensigt at shortliste fire (4) tilbudsgivere på hver delaftale, som inviteres til at deltage i forhandlingsprocessen. En nærmere beskrivelse af processen for shortlisting fremgår af Udbudsbetingelsernes afsnit 3.1.
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ): 85000000   Sundhedsvæsen og sociale foranstaltninger
Supplerende klassifikation   ( cpv ): 85300000   Sociale foranstaltninger og hermed beslægtet virksomhed
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Nordsjælland   ( DK013 )
Land Danmark
Yderligere oplysninger Hovedsageligt indenfor Gribskov Kommune
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 40 800 000,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 48 960 000,00   DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Yderligere oplysninger Er den økonomiske aktør etableret i et land, der er optaget på EU-listen over ikkesamarbejdsvillige skattejurisdiktioner og ikke har tiltrådt WTO's Government Procurement Agreement eller øvrige handelsaftaler, der forpligter Danmark til at åbne markedet for offentlige kontrakter for tilbudsgivere etableret i det pågældende land. Ordregiver skal endvidere udelukke økonomiske aktører, som er omfattet af EU’s sanktioner i henhold til EU-forordning nr. 833/2014 med senere ændringer, artikel 5k om restriktive foranstaltninger på baggrund af Ruslands handlinger, der destabiliserer situationen i Ukraine. Udbuddet er opdelt i to (2) delaftaler baseret på målgrupper. Tilbudsgiver opfordres til at søge eventuelle uklarheder og usikkerheder afklaret ved at stille spørgsmål til udbuddet. Alle spørgsmål skal stilles i udbudssystemet ETHICS ved at klikke på ”Send Spørgsmål” under fanen ”Kommunikation”. Herefter udfyldes dialogboksen med henvisning og spørgsmålet. Ved at klikke på ”Send” fremsendes spørgsmålet til Ordregiver. Ordregiver besvarer spørgsmål ved at uploade et spørgsmål/svar-dokument, jf. Rammeaftalebilag 4. I henhold til tidsplanen i punkt 1.8 vil spørgsmål modtaget inden spørgefristen blive besvaret af Ordregiver, hvorimod spørgsmål modtaget efter spørgefristens udløb, alene vil blive besvaret, hvis spørgsmålets karakter ikke gør det uforholdsmæssigt byrdefuldt for Ordregiver at besvare spørgsmålet inden svarfristen. Spørgsmål modtaget senere end seks (6) hele dage, inden tilbudsfristen, vil som udgangspunkt ikke blive besvaret. Hvis Ordregiver anmoder om dokumentation for, at Tilbudsgiver ikke er omfattet af udelukkelsesgrundene fremlægger Tilbudsgiver, sammenslutningens deltagere eller andre enheder fra Danmark, anmodet dokumentationen i form af en serviceattest fra Erhvervsstyrelsen. Serviceattesten skal indeholde oplysninger fra: • Skatteforvaltningen • ATP • Politiet (Kriminalregistret) o Bemærk, at der skal udfyldes og underskrives en ”samtykkeerklæring”, som skal uploades i forbindelse med bestillingen af serviceattesten. Serviceattesten bestilles hos Virk. Serviceattesten må maksimalt være seks (6) måneder gammel regnet fra den dato, som Ordregiver ved en opfordring har fastsat som frist. Til orientering er behandlingstiden hos Erhvervsstyrelsen ca. to (2) uger fra bestilling er modtaget. Hvis Tilbudsgiver, en eller flere af deltagerne i sammenslutningen eller andre enheder ikke er fra Danmark, vil anmodet dokumentation være i henhold til de former, som fremgår af e-Certis. E-Certis er et online informationssystem, som skal benyttes til at finde frem til den rette dokumentation, der skal anvendes af EU-medlemslandene i forbindelse med udbud. Såfremt disse lande ikke udsteder de relevante certifikater eller dokumenter, eller de udstedte certifikater eller dokumenter ikke dækker alle de relevante tilfælde, kan de erstattes af en erklæring under ed. Anvendes edsaflæggelse ikke i det pågældende land, kan der i stedet anvendes en erklæring på tro og love. I det tilfælde, at Ordregiver anmoder om verifikation af de afgivne oplysninger i Tilbudsblankettens pkt. 1, nr. II – IV, sker det på følgende måde: Oplysninger om økonomiske nøgletal kan ske gennem årsregnskaber eller fremlæggelse af en erklæring om Tilbudsgivers samlede omsætning og egenkapital, medmindre Ordregiver kan skaffe de relevante oplysninger direkte gennem adgang til en national database, eller Ordregiver allerede er i besiddelse af den fornødne dokumentation fra tidligere gennemførte udbudsprocedurer. Der skal ikke afleveres dokumentation for referencer, men Ordregiver forbeholder sig retten til at få bekræftet referencernes rigtighed hos kunderne.
Retsgrundlag
Direktiv 2014/24/EU
2.1.5.
Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse
Det højeste antal delkontrakter, for hvilket en tilbudsgiver kan indgive tilbud 2
Betingelser for kontraktens udførelse
Det højeste antal delkontrakter, for hvilket der kan tildeles kontrakter til én tilbudsgiver 2
2.1.6.
Udelukkelsesgrunde
En situation, der svarer til konkurs i henhold til national ret Ansøger eller tilbudsgiver er erklæret konkurs eller er under insolvens- eller likvidationsbehandling, hvis dennes aktiver administreres af en kurator eller af retten, hvis denne er under tvangsakkord, hvis dennes erhvervsvirksomhed er blevet indstillet eller denne befinder sig i en lignende situation i henhold til en tilsvarende procedure, der er fastsat i national lovgivning, hvor ansøger eller tilbudsgiver er hjemhørende. Se krav til dokumentation under afsnittet ”Yderligere oplysninger”.
Konkurs Ansøger eller tilbudsgiver er erklæret konkurs eller er under insolvens- eller likvidationsbehandling, hvis dennes aktiver administreres af en kurator eller af retten, hvis denne er under tvangsakkord, hvis dennes erhvervsvirksomhed er blevet indstillet eller denne befinder sig i en lignende situation i henhold til en tilsvarende procedure, der er fastsat i national lovgivning, hvor ansøger eller tilbudsgiver er hjemhørende. Se krav til dokumentation under afsnittet ”Yderligere oplysninger”.
Korruption Ansøger eller tilbudsgiver ved endelig dom er dømt eller har vedtaget bødeforlæg for bestikkelse som defineret i artikel 3 i konventionen om bekæmpelse af bestikkelse, som involverer tjenestemænd ved De Europæiske Fællesskaber eller i Den Europæiske Unions medlemsstater, og artikel 2, stk. 1, i Rådets rammeafgørelse 2003/568/RIA af 22. juli 2003 om bekæmpelse af bestikkelse i den private sektor (EU-Tidende 2003, nr. L 192, side 54) og bestikkelse som defineret i den nationale ret i ansøger eller tilbudsgivers medlemsstat eller hjemland eller i det land, hvor ansøger eller tilbudsgiver er etableret. Se krav til dokumentation under afsnittet ”Yderligere oplysninger”.
Tvangsakkord uden for konkurs Ansøger eller tilbudsgiver er erklæret konkurs eller er under insolvens- eller likvidationsbehandling, hvis dennes aktiver administreres af en kurator eller af retten, hvis denne er under tvangsakkord, hvis dennes erhvervsvirksomhed er blevet indstillet eller denne befinder sig i en lignende situation i henhold til en tilsvarende procedure, der er fastsat i national lovgivning, hvor ansøger eller tilbudsgiver er hjemhørende. Se krav til dokumentation under afsnittet ”Yderligere oplysninger”.
Deltagelse i en kriminel organisation Ansøger eller tilbudsgiver ved endelig dom er dømt eller har vedtaget bødeforlæg for handlinger begået som led i en kriminel organisation som defineret i artikel 2 i Rådets rammeafgørelse 2008/841/RIA af 24. oktober 2008 (EU-Tidende 2008, nr. L 300, side 42) Se krav til dokumentation under afsnittet ”Yderligere oplysninger”.
Aftaler med andre økonomiske aktører med henblik på konkurrencefordrejning Ansøger eller tilbudsgiver har indgået en aftale med andre økonomiske aktører med henblik på konkurrencefordrejning. Se krav til dokumentation under afsnittet ”Yderligere oplysninger”.
Hvidvaskning af penge eller finansiering af terrorisme Ansøger eller tilbudsgiver ved endelig dom er dømt eller har vedtaget bødeforlæg for hvidvaskning af penge eller finansiering af terrorisme som defineret i artikel 1 i Europa-Parlamentets og Rå- dets direktiv 2005/60/EF af 26. oktober 2005 om forebyggende foranstaltninger mod anvendelse af det finansielle system til hvidvaskning af penge og finansiering af terrorisme (EU-Tidende 2005, nr. L 309, side 15) eller 21. Se krav til dokumentation under afsnittet ”Yderligere oplysninger”.
Svig Ansøger eller tilbudsgiver ved endelig dom er dømt eller har vedtaget bødeforlæg for svig som omhandlet i artikel 1 i konventionen om beskyttelse af De Europæiske Fællesskabers finansielle interesser. Se krav til dokumentation under afsnittet ”Yderligere oplysninger”.
Børnearbejde og andre former for menneskehandel Ansøger eller tilbudsgiver ved endelig dom er dømt eller har vedtaget bødeforlæg for overtrædelse af straffelovens § 262 a eller, for så vidt angår en dom fra et andet land angående børnearbejde og andre former for menneskehandel, som defineret i artikel 2 i Europa-Parlamentets og Rådets direktiv 2011/36/EU af 5. april 2011 om forebyggelse og bekæmpelse af menneskehandel og beskyttelse af ofrene herfor, og om erstatning af Rådets rammeafgørelse 2002/629/RIA (EU-Tidende 2011, nr. L 101, side 1). Se krav til dokumentation under afsnittet ”Yderligere oplysninger”.
Insolvens Ansøger eller tilbudsgiver er erklæret konkurs eller er under insolvens- eller likvidationsbehandling, hvis dennes aktiver administreres af en kurator eller af retten, hvis denne er under tvangsakkord, hvis dennes erhvervsvirksomhed er blevet indstillet eller denne befinder sig i en lignende situation i henhold til en tilsvarende procedure, der er fastsat i national lovgivning, hvor ansøger eller tilbudsgiver er hjemhørende. Se krav til dokumentation under afsnittet ”Yderligere oplysninger”.
Aktiver, der administreres af en kurator Ansøger eller tilbudsgiver er erklæret konkurs eller er under insolvens- eller likvidationsbehandling, hvis dennes aktiver administreres af en kurator eller af retten, hvis denne er under tvangsakkord, hvis dennes erhvervsvirksomhed er blevet indstillet eller denne befinder sig i en lignende situation i henhold til en tilsvarende procedure, der er fastsat i national lovgivning, hvor ansøger eller tilbudsgiver er hjemhørende. Se krav til dokumentation under afsnittet ”Yderligere oplysninger”.
Betaling af socialsikringsbidrag Ansøger eller tilbudsgiver har ubetalt forfalden gæld på 100.000 kr. eller derover til offentlige myndigheder vedrørende skatter, afgifter eller bidrag til sociale sikringsordninger i henhold til dansk lovgivning eller lovgivningen i det land, hvor ansøger eller tilbudsgiver er etableret. Se krav til dokumentation under afsnittet ”Yderligere oplysninger”.
Erhvervsvirksomheden er indstillet Ansøger eller tilbudsgiver er erklæret konkurs eller er under insolvens- eller likvidationsbehandling, hvis dennes aktiver administreres af en kurator eller af retten, hvis denne er under tvangsakkord, hvis dennes erhvervsvirksomhed er blevet indstillet eller denne befinder sig i en lignende situation i henhold til en tilsvarende procedure, der er fastsat i national lovgivning, hvor ansøger eller tilbudsgiver er hjemhørende. Se krav til dokumentation under afsnittet ”Yderligere oplysninger”.
Betaling af skatter og afgifter Ansøger eller tilbudsgiver har ubetalt forfalden gæld på 100.000 kr. eller derover til offentlige myndigheder vedrørende skatter, afgifter eller bidrag til sociale sikringsordninger i henhold til dansk lovgivning eller lovgivningen i det land, hvor ansøger eller tilbudsgiver er etableret. Se krav til dokumentation under afsnittet ”Yderligere oplysninger”.
Terrorhandlinger eller strafbare handlinger med forbindelse til terroraktivitet Ansøger eller tilbudsgiver ved endelig dom er dømt eller har vedtaget bødeforlæg for terrorhandlinger eller strafbare handlinger med forbindelse til terroraktivitet som defineret i henholdsvis artikel 1, 3 og 4 i Rådets rammeafgørelse 2002/475/RIA af 13. juni 2002 om bekæmpelse af terrorisme (EU-Tidende 2002, nr. L 164, side 3) som ændret ved Rådets rammeafgørelse 2008/919/RIA af 28. november 2008 om ændring af rammeafgørelse 2002/475/RIA om bekæmpelse af terrorisme (EU-Tidende 2008, nr. L 330, side 21). Se krav til dokumentation under afsnittet ”Yderligere oplysninger”.
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0001
Titel : Arbejdsmarkedsydelser - bred målgruppe
Beskrivelse : Målgruppen for rammeaftalen er i det væsentligste borgere i Gribskov Kommune, der er omfattet af Lov om aktiv beskæftigelsesindsats (herefter benævnt ”LAB”) samt lov om integration af udlændinge i Danmark. Borgere omfattet af denne rammeaftale, er opdelt i tre (3) kategorier, henholdsvis: - borgere tættere på arbejdsmarkedet, - borgere med problemer ud over ledighed og - borgere omfattet af arbejdspligten.
Intern ID : Arbejdsmarkedsydelser - bred målgruppe
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål : Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ): 85000000   Sundhedsvæsen og sociale foranstaltninger
Supplerende klassifikation   ( cpv ): 85300000   Sociale foranstaltninger og hermed beslægtet virksomhed
Valgmuligheder :
Beskrivelse af optioner : Option på særligt holdforløb til unge, der kan aktiveres med et varsel på to (2) måneder før første henvisning finder sted. Hold har en størrelse på 10 - 20 deltagere og minimum fremmøde tre (3) gange om ugen i tidsrummet 8.30 - 13.30.
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) : Nordsjælland   ( DK013 )
Land : Danmark
Yderligere oplysninger : Hovedsageligt i Gribskov Kommune
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato 01/09/2025
Varigheds slutdato 31/08/2031
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 24 000 000,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 28 000 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse : Deltagelse uden forbehold.
Dette udbud er også egnet for små og mellemstore virksomheder (SMV'er)
Yderligere oplysninger : Udelukkelsesgrunde efter udbudslovens § 134 a: Er den økonomiske aktør etableret i et land, der er optaget på EU-listen over ikkesamarbejdsvillige skattejurisdiktioner og ikke har tiltrådt WTO's Government Procurement Agreement eller øvrige handelsaftaler, der forpligter Danmark til at åbne markedet for offentlige kontrakter for tilbudsgivere etableret i det pågældende land. Ordregiver skal endvidere udelukke økonomiske aktører, som er omfattet af EU’s sanktioner i henhold til EU-forordning nr. 833/2014 med senere ændringer, artikel 5k om restriktive foranstaltninger på baggrund af Ruslands handlinger, der destabiliserer situationen i Ukraine. Tilbudsgiver opfordres til at søge eventuelle uklarheder og usikkerheder afklaret ved at stille spørgsmål til udbuddet. Alle spørgsmål skal stilles i udbudssystemet ETHICS ved at klikke på ”Send Spørgsmål” under fanen ”Kommunikation”. Herefter udfyldes dialogboksen med henvisning og spørgsmålet. Ved at klikke på ”Send” fremsendes spørgsmålet til Ordregiver. Ordregiver besvarer spørgsmål løbende i udbudssystemet ETHICS. I henhold til tidsplanen i punkt 1.8 vil spørgsmål modtaget inden spørgefristen blive besvaret af Ordregiver, hvorimod spørgsmål modtaget efter spørgefristens udløb, alene vil blive besvaret, hvis spørgsmålets karakter ikke gør det uforholdsmæssigt byrdefuldt for Ordregiver at besvare spørgsmålet inden svarfristen. Spørgsmål modtaget senere end seks (6) hele dage, inden tilbudsfristen, vil som udgangspunkt ikke blive besvaret. Tekniske spørgsmål omkring brugen af udbudssystemet ETHICS skal stilles til supporten: 70 22 70 07 eller ved at klikke på ikonet ”Kundeservice”. Tilbudsgiver, andre enheder og sammenslutninger skal, såfremt Ordregiver opfordrer til det, fremlægge dokumentation for de oplysninger, som er afgivet i Udbudsbilag A – Tilbudsblanketten, afsnit 4. I punkt 2.3.1 og 2.3.2 beskrives det, hvordan denne dokumentation skal fremlægges. Ordregiver er berettiget, men ikke forpligtet, til at anmode Tilbudsgiver, sammenslutningens deltagere eller andre enheder om at supplere eller præcisere den modtagne dokumentation. Dokumentation for ikke at være omfattet af udelukkelsesgrunde Hvis Ordregiver anmoder om dokumentation for, at Tilbudsgiver ikke er omfattet af udelukkelsesgrundene fremlægger Tilbudsgiver, sammenslutningens deltagere eller andre enheder fra Danmark, anmodet dokumentationen i form af en serviceattest fra Erhvervsstyrelsen. Serviceattesten skal indeholde oplysninger fra: • Skatteforvaltningen • ATP • Politiet (Kriminalregistret) o Bemærk, at der skal udfyldes og underskrives en ”samtykkeerklæring”, som skal uploades i forbindelse med bestillingen af serviceattesten. Serviceattesten bestilles hos Virk. Serviceattesten må maksimalt være seks (6) måneder gammel regnet fra den dato, som Ordregiver ved en opfordring har fastsat som frist. Til orientering er behandlingstiden hos Erhvervsstyrelsen ca. to (2) uger fra bestilling er modtaget. Hvis Tilbudsgiver, en eller flere af deltagerne i sammenslutningen eller andre enheder ikke er fra Danmark, vil anmodet dokumentation være i henhold til de former, som fremgår af e-Certis. E-Certis er et online informationssystem, som skal benyttes til at finde frem til den rette dokumentation, der skal anvendes af EU-medlemslandene i forbindelse med udbud. Såfremt disse lande ikke udsteder de relevante certifikater eller dokumenter, eller de udstedte certifikater eller dokumenter ikke dækker alle de relevante tilfælde, kan de erstattes af en erklæring under ed. Anvendes edsaflæggelse ikke i det pågældende land, kan der i stedet anvendes en erklæring på tro og love. Udvælgelseskriterier, dokumentation for formåen, jf. Tilbudsblankettens pkt. 1, nr. II - IV I det tilfælde, at Ordregiver anmoder om verifikation af de afgivne oplysninger i Tilbudsblankettens pkt. 1, nr. II – IV, sker det på følgende måde: • Oplysninger om økonomiske nøgletal kan ske gennem årsregnskaber eller fremlæggelse af en erklæring om Tilbudsgivers samlede omsætning og egenkapital, medmindre Ordregiver kan skaffe de relevante oplysninger direkte gennem adgang til en national database, eller Ordregiver allerede er i besiddelse af den fornødne dokumentation fra tidligere gennemførte udbudsprocedurer. • Der skal ikke afleveres dokumentation for referencer, men Ordregiver forbeholder sig retten til at få bekræftet referencernes rigtighed hos kunderne. Støtteerklæring og erklæring om fælles hæftelse Hvis Tilbudsgiver har baseret sin formåen på andre enheders ressourcer eller udgør en sammenslutning, skal der indsendes følgende dokumentation: • en støtteerklæring, hvormed andre enheder erklærer at have stillet alle nødvendige ressourcer til rådighed for Tilbudsgiver i forbindelse med nærværende udbud, samt erklærer ikke at være omfattet af udelukkelsesgrundene, jf. Tilbudsblankettens pkt. 1, nr. I. Tilbudsgivers egen-erklæring kan anvendes. • en erklæring, hvormed deltagerne i sammenslutningen erklærer at udgøre et konsortium eller anden form for sammenslutning, som hæfter solidarisk, ubetinget og direkte for opfyldelse af den udbudte opgave. Derudover skal de bekræfte, at de hæfter solidarisk, ubetinget og direkte med et selskab, som efter tildeling måtte blive stiftet med henblik på udførelse af den tildelte opgave. Tilbudsgivers egen-erklæring kan anvendes. 2.4 Tro- og love erklæring Tilbudsgiver underskriver i Udbudsbilag A – Tilbudsblanket på tro og love, at denne lever op til forordning om Ruslands handlinger, der destabiliserer situationen i Ukraine.
5.1.9.
Udvælgelseskriterier
Kriterium
Type Økonomisk og finansiel formåen
Navn Soliditetsgrad
Beskrivelse Tilbudsgiver bedes anføre denne soliditetsgrad for de seneste tre (3) godkendte årsregnskaber. Soliditetsgraden beregnes efter følgende formel: Solidtitetsgrad=(Egenkapital/(Samlede aktiver))×100 Det er et mindstekrav den gennemsnitlige soliditetsgrad er over 20, beregnet over de tre (3) seneste godkendte årsregnskaber. Det er ydermere et mindstekrav soliditetsgraden i det seneste godkendte regnskabsår, ikke er lavere end den laveste af de foregående 2 godkendte regnskabsår.
Anvendelse af dette kriterium Anvendt

Kriterium
Type Egnethed til at udøve det pågældende erhverv
Anvendelse af dette kriterium Ikke anvendt

Kriterium
Type Teknisk og faglig formåen
Navn Referencer
Beskrivelse Det er et mindstekrav, at referencerne enten individuelt eller tilsammen dokumenterer at Tilbudsgiver har erfaring med levering af arbejdsmarkedsydelser til borgere omfattet af Lov om en aktiv beskæftigelsesindsats § 6, nr. 1-6.
Anvendelse af dette kriterium Anvendt
Oplysninger om den anden fase i en procedure, der afvikles i to faser
Mindsteantallet af ansøgere, som skal opfordres til at deltage i anden fase af proceduren 1
Det højeste antal ansøgere, som skal opfordres til at deltage i anden fase af proceduren 4
Proceduren afvikles i successive faser. I hver fase kan nogle ansøgere blive
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Underkriterium Kvalitet i forløb for borger og Kvalifikationer og kompetencer
Beskrivelse : Tilbudsgivers beskrivelse af kvaliteten i forløb for borger og Kvalifikationer og kompetencer. Vægtning er interval mellem 40 - 60 %, og vil altid vægte højest.
Vægtning (procentdel, præcis) : 40

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Underkriterium – Leverandørens afrapportering
Beskrivelse : Tilbudsgivers beskrivelse af Leverandørens afrapportering. Vægtning er interval mellem 30 - 40 %, og vil altid vægte næsthøjest.
Vægtning (procentdel, præcis) : 35

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Underkriterium – Leverandørens samarbejde med Ordregivers Virksomhedsservice
Beskrivelse : Tilbudsgivers beskrivelse af Leverandørens samarbejde med Ordregivers Virksomhedsservice. Vægtning er interval mellem 5 - 15 %, og vil altid vægte lavest.
Vægtning (procentdel, præcis) : 10

Kriterium :
Type : Pris
Navn : Underkriterium – Pris
Beskrivelse : Underkriteriet ”Pris” vil blive vurderet på baggrund af Tilbudsgivers besvarelse af Rammeaftalebilag 2 – Tilbudsliste. Tilbudsgivers anførte priser ekskl. moms, men inkl. alle øvrige omkostninger, blive lagt til grund for evalueringen. I Rammeaftalebilag 2 – Tilbudsliste summeres den samlede evalueringspris automatisk. Nedenfor fremgår den anvendte evalueringsmodel for underkriteriet ”Pris”. Primær evalueringsmodel De samlede evalueringspriser evalueres relativt og ud fra en lineær pointmodel fra 0 – 8 point. ”Laveste samlede evalueringspris” blandt de konditionsmæssige tilbud, jf. punkt 4.1, tildeles 8 point. En samlet evalueringspris der svarer til ”laveste samlede evalueringspris” plus 30 % eller derover tildeles 0 point, dog med forbehold for anvendelse af nedenstående sekundære og tertiære evalueringsmodel, såfremt betingelser herfor er opfyldt. Øvrige samlede evalueringspriser tildeles points ud fra følgende formel: Z=( Tilbuddets samlede evalueringpris-laveste samlede evalueringspris )/(Laveste samlede evalueringspris) Tilbuddets point=Maksimumpoint-maksimumpoint • Z/(X ) hvor X således fastsættes til 30 %. Hvis nedenstående sekundære eller tertiære evalueringsmodel anvendes, tilpasses ovenstående formel i overensstemmelse hermed. De tildelte point vil i den samlede evaluering blive ganget med vægtningen af underkriteriet ”Pris”. Sekundær evalueringsmodel Hvis det konstateres, at den samlede evalueringspris i halvdelen eller flere end halvdelen af de konditionsmæssige tilbud er højere end ”laveste samlede evalueringspris” plus 30 %, fastsættes X til 40 %. Således tildeles en samlet evalueringspris, der svarer til ”laveste samlede evalueringspris” plus 40 % eller derover tildeles 0 point. Tertiær evalueringsmodel Hvis det konstateres, at den samlede evalueringspris i halvdelen eller flere end halvdelen af de konditionsmæssige tilbud er højere end ”laveste samlede evalueringspris” plus 40 %, fastsættes X til 50 %. Således tildeles en samlet evalueringspris, der svarer til ”laveste samlede evalueringspris” plus 50 % eller derover 0 point. Vægtning er interval mellem 10 - 20 %, og vil altid vægte 3 højest.
Vægtning (procentdel, præcis) : 15
5.1.11.
Udbudsdokumenter
Sprog, som udbudsdokumenterne er officielt tilgængelige på dansk
5.1.12.
Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse :
Elektronisk indgivelse : Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på dansk
Alternative tilbud : Ikke tilladt
Tilbudsgivere kan indgive mere end ét tilbud Ikke tilladt
Frist for modtagelse af anmodninger om deltagelse : 17/02/2025   08:00:00 (UTC)
Oplysninger, der kan suppleres efter indgivelsesfristen er udløbet :
Køberen kan beslutte, at visse manglende tilbudsrelaterede dokumenter kan indsendes senere.
Yderligere oplysninger : Ordregiver er berettiget, men ikke forpligtet, til at anmode Tilbudsgiver, sammenslutningens deltagere eller andre enheder om at supplere eller præcisere den modtagne dokumentation.
Betingelser for kontraktens udførelse :
Udførelsen af kontrakten skal ske inden for rammerne af programmer for beskyttet beskæftigelse Nej
Vilkår relateret til kontraktens udførelse Kontrakten indeholder krav til CSR, Arbejdsklausul samt personalepolitik
Elektronisk fakturering Påkrævet
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling : ja
Der vil blive anvendt elektronisk betaling : ja
Oplysninger om klagefrister : I henhold til § 7 i lovbekendtgørelse nr. 593 af 2. juni 2016 om Klagenævnet for Udbud (i det følgende benævnt Lov om Klagenævnet for Udbud), gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, jf. udbudslovens § 171, stk. 2, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen. 2) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort; 3) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen; 4) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk.4; 5) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2, 2. pkt. En klage over, at ordregiveren i strid med Udbudsdirektivet eller forsyningsvirksomhedsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren i henhold til Lov om Klagenævnet for Udbud § 4 har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende. I henhold til Lov om Klagenævnet for Udbud § 6, stk. 4 skal klageren senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden, jf. lovens § 3, stk. 1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds egen klagevejledning kan findes på www.naevneneshus.dk.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Det maksimale antal deltagere : 2
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for udbud
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Gribskov Kommune
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der modtager ansøgninger om deltagelse Gribskov Kommune
Organisation, der behandler tilbud Gribskov Kommune
TED eSender Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt LOT-0002
Titel : Arbejdsmarkedsydelser - smal målgruppe
Beskrivelse : Målgruppen for rammeaftalen er en mindre gruppe af borgere i Gribskov Kommune, der er udadreagerende, kræver vredeshåndtering eller på anden vis har behov for anden indsats, og som er omfattet af Lov om aktiv beskæftigelsesindsats (herefter benævnt ”LAB”) samt lov om integration af udlændinge i Danmark. Borgere omfattet af denne rammeaftale, er opdelt i to (2) kategorier, henholdsvis borgere med problemer ud over ledighed og borgere omfattet af arbejdspligten.
Intern ID : Arbejdsmarkedsydelser - smal målgruppe
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål : Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ): 85000000   Sundhedsvæsen og sociale foranstaltninger
Supplerende klassifikation   ( cpv ): 85300000   Sociale foranstaltninger og hermed beslægtet virksomhed
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) : Nordsjælland   ( DK013 )
Land : Danmark
Yderligere oplysninger : Hovedsageligt i Gribskov Kommune
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato 01/09/2025
Varigheds slutdato 31/08/2031
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 16 800 000,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 20 160 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Reserveret deltagelse : Deltagelse uden forbehold.
Dette udbud er også egnet for små og mellemstore virksomheder (SMV'er)
Yderligere oplysninger : Udelukkelsesgrunde efter udbudslovens § 134 a: Er den økonomiske aktør etableret i et land, der er optaget på EU-listen over ikkesamarbejdsvillige skattejurisdiktioner og ikke har tiltrådt WTO's Government Procurement Agreement eller øvrige handelsaftaler, der forpligter Danmark til at åbne markedet for offentlige kontrakter for tilbudsgivere etableret i det pågældende land. Ordregiver skal endvidere udelukke økonomiske aktører, som er omfattet af EU’s sanktioner i henhold til EU-forordning nr. 833/2014 med senere ændringer, artikel 5k om restriktive foranstaltninger på baggrund af Ruslands handlinger, der destabiliserer situationen i Ukraine. Tilbudsgiver opfordres til at søge eventuelle uklarheder og usikkerheder afklaret ved at stille spørgsmål til udbuddet. Alle spørgsmål skal stilles i udbudssystemet ETHICS ved at klikke på ”Send Spørgsmål” under fanen ”Kommunikation”. Herefter udfyldes dialogboksen med henvisning og spørgsmålet. Ved at klikke på ”Send” fremsendes spørgsmålet til Ordregiver. Ordregiver besvarer spørgsmål løbende i udbudssystemet ETHICS. I henhold til tidsplanen i punkt 1.8 vil spørgsmål modtaget inden spørgefristen blive besvaret af Ordregiver, hvorimod spørgsmål modtaget efter spørgefristens udløb, alene vil blive besvaret, hvis spørgsmålets karakter ikke gør det uforholdsmæssigt byrdefuldt for Ordregiver at besvare spørgsmålet inden svarfristen. Spørgsmål modtaget senere end seks (6) hele dage, inden tilbudsfristen, vil som udgangspunkt ikke blive besvaret. Tekniske spørgsmål omkring brugen af udbudssystemet ETHICS skal stilles til supporten: 70 22 70 07 eller ved at klikke på ikonet ”Kundeservice”. Tilbudsgiver, andre enheder og sammenslutninger skal, såfremt Ordregiver opfordrer til det, fremlægge dokumentation for de oplysninger, som er afgivet i Udbudsbilag A – Tilbudsblanketten, afsnit 4. I punkt 2.3.1 og 2.3.2 beskrives det, hvordan denne dokumentation skal fremlægges. Ordregiver er berettiget, men ikke forpligtet, til at anmode Tilbudsgiver, sammenslutningens deltagere eller andre enheder om at supplere eller præcisere den modtagne dokumentation. Dokumentation for ikke at være omfattet af udelukkelsesgrunde Hvis Ordregiver anmoder om dokumentation for, at Tilbudsgiver ikke er omfattet af udelukkelsesgrundene fremlægger Tilbudsgiver, sammenslutningens deltagere eller andre enheder fra Danmark, anmodet dokumentationen i form af en serviceattest fra Erhvervsstyrelsen. Serviceattesten skal indeholde oplysninger fra: • Skatteforvaltningen • ATP • Politiet (Kriminalregistret) o Bemærk, at der skal udfyldes og underskrives en ”samtykkeerklæring”, som skal uploades i forbindelse med bestillingen af serviceattesten. Serviceattesten bestilles hos Virk. Serviceattesten må maksimalt være seks (6) måneder gammel regnet fra den dato, som Ordregiver ved en opfordring har fastsat som frist. Til orientering er behandlingstiden hos Erhvervsstyrelsen ca. to (2) uger fra bestilling er modtaget. Hvis Tilbudsgiver, en eller flere af deltagerne i sammenslutningen eller andre enheder ikke er fra Danmark, vil anmodet dokumentation være i henhold til de former, som fremgår af e-Certis. E-Certis er et online informationssystem, som skal benyttes til at finde frem til den rette dokumentation, der skal anvendes af EU-medlemslandene i forbindelse med udbud. Såfremt disse lande ikke udsteder de relevante certifikater eller dokumenter, eller de udstedte certifikater eller dokumenter ikke dækker alle de relevante tilfælde, kan de erstattes af en erklæring under ed. Anvendes edsaflæggelse ikke i det pågældende land, kan der i stedet anvendes en erklæring på tro og love. Udvælgelseskriterier, dokumentation for formåen, jf. Tilbudsblankettens pkt. 1, nr. II - IV Støtteerklæring og erklæring om fælles hæftelse Hvis Tilbudsgiver har baseret sin formåen på andre enheders ressourcer eller udgør en sammenslutning, skal der indsendes følgende dokumentation: • en støtteerklæring, hvormed andre enheder erklærer at have stillet alle nødvendige ressourcer til rådighed for Tilbudsgiver i forbindelse med nærværende udbud, samt erklærer ikke at være omfattet af udelukkelsesgrundene, jf. Tilbudsblankettens pkt. 1, nr. I. Tilbudsgivers egen-erklæring kan anvendes. • en erklæring, hvormed deltagerne i sammenslutningen erklærer at udgøre et konsortium eller anden form for sammenslutning, som hæfter solidarisk, ubetinget og direkte for opfyldelse af den udbudte opgave. Derudover skal de bekræfte, at de hæfter solidarisk, ubetinget og direkte med et selskab, som efter tildeling måtte blive stiftet med henblik på udførelse af den tildelte opgave. Tilbudsgivers egen-erklæring kan anvendes. 2.4 Tro- og love erklæring Tilbudsgiver underskriver i Udbudsbilag A – Tilbudsblanket på tro og love, at denne lever op til forordning om Ruslands handlinger, der destabiliserer situationen i Ukraine.
5.1.9.
Udvælgelseskriterier
Kriterium
Type Økonomisk og finansiel formåen
Anvendelse af dette kriterium Ikke anvendt

Kriterium
Type Egnethed til at udøve det pågældende erhverv
Anvendelse af dette kriterium Ikke anvendt

Kriterium
Type Teknisk og faglig formåen
Anvendelse af dette kriterium Ikke anvendt
Oplysninger om den anden fase i en procedure, der afvikles i to faser
Mindsteantallet af ansøgere, som skal opfordres til at deltage i anden fase af proceduren 1
Det højeste antal ansøgere, som skal opfordres til at deltage i anden fase af proceduren 4
Proceduren afvikles i successive faser. I hver fase kan nogle ansøgere blive
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Underkriterium Kvalitet i forløb for borger og Kvalifikationer og kompetencer
Beskrivelse : Tilbudsgivers beskrivelse af kvaliteten i forløb for borger og Kvalifikationer og kompetencer. Vægtning er interval mellem 40 - 60 %, og vil altid vægte højest.
Vægtning (procentdel, præcis) : 40

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Underkriterium – Leverandørens afrapportering
Beskrivelse : Tilbudsgivers beskrivelse af Leverandørens afrapportering. Vægtning er interval mellem 30 - 40 %, og vil altid vægte næsthøjest.
Vægtning (procentdel, præcis) : 35

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Underkriterium – Leverandørens samarbejde med Ordregivers Virksomhedsservice
Beskrivelse : Tilbudsgivers beskrivelse af Leverandørens samarbejde med Ordregivers Virksomhedsservice. Vægtning er interval mellem 5 - 15 %, og vil altid vægte lavest.
Vægtning (procentdel, præcis) : 10

Kriterium :
Type : Pris
Navn : Underkriterium – Pris
Beskrivelse : Underkriteriet ”Pris” vil blive vurderet på baggrund af Tilbudsgivers besvarelse af Rammeaftalebilag 2 – Tilbudsliste. Tilbudsgivers anførte priser ekskl. moms, men inkl. alle øvrige omkostninger, blive lagt til grund for evalueringen. I Rammeaftalebilag 2 – Tilbudsliste summeres den samlede evalueringspris automatisk. Nedenfor fremgår den anvendte evalueringsmodel for underkriteriet ”Pris”. Primær evalueringsmodel De samlede evalueringspriser evalueres relativt og ud fra en lineær pointmodel fra 0 – 8 point. ”Laveste samlede evalueringspris” blandt de konditionsmæssige tilbud, jf. punkt 4.1, tildeles 8 point. En samlet evalueringspris der svarer til ”laveste samlede evalueringspris” plus 30 % eller derover tildeles 0 point, dog med forbehold for anvendelse af nedenstående sekundære og tertiære evalueringsmodel, såfremt betingelser herfor er opfyldt. Øvrige samlede evalueringspriser tildeles points ud fra følgende formel: Z=( Tilbuddets samlede evalueringpris-laveste samlede evalueringspris )/(Laveste samlede evalueringspris) Tilbuddets point=Maksimumpoint-maksimumpoint • Z/(X ) hvor X således fastsættes til 30 %. Hvis nedenstående sekundære eller tertiære evalueringsmodel anvendes, tilpasses ovenstående formel i overensstemmelse hermed. De tildelte point vil i den samlede evaluering blive ganget med vægtningen af underkriteriet ”Pris”. Sekundær evalueringsmodel Hvis det konstateres, at den samlede evalueringspris i halvdelen eller flere end halvdelen af de konditionsmæssige tilbud er højere end ”laveste samlede evalueringspris” plus 30 %, fastsættes X til 40 %. Således tildeles en samlet evalueringspris, der svarer til ”laveste samlede evalueringspris” plus 40 % eller derover tildeles 0 point. Tertiær evalueringsmodel Hvis det konstateres, at den samlede evalueringspris i halvdelen eller flere end halvdelen af de konditionsmæssige tilbud er højere end ”laveste samlede evalueringspris” plus 40 %, fastsættes X til 50 %. Således tildeles en samlet evalueringspris, der svarer til ”laveste samlede evalueringspris” plus 50 % eller derover 0 point. Vægtning er interval mellem 10 - 20 %, og vil altid vægte 3 højest.
Vægtning (procentdel, præcis) : 15
5.1.11.
Udbudsdokumenter
5.1.12.
Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse :
Elektronisk indgivelse : Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på dansk
Alternative tilbud : Ikke tilladt
Tilbudsgivere kan indgive mere end ét tilbud Ikke tilladt
Frist for modtagelse af anmodninger om deltagelse : 17/02/2025   08:00:00 (UTC)
Oplysninger, der kan suppleres efter indgivelsesfristen er udløbet :
Køberen kan beslutte, at visse manglende tilbudsrelaterede dokumenter kan indsendes senere.
Yderligere oplysninger : Ordregiver er berettiget, men ikke forpligtet, til at anmode Tilbudsgiver, sammenslutningens deltagere eller andre enheder om at supplere eller præcisere den modtagne dokumentation.
Betingelser for kontraktens udførelse :
Udførelsen af kontrakten skal ske inden for rammerne af programmer for beskyttet beskæftigelse Nej
Vilkår relateret til kontraktens udførelse Kontrakten indeholder krav til CSR, Arbejdsklausul samt personalepolitik
Elektronisk fakturering Påkrævet
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling : ja
Der vil blive anvendt elektronisk betaling : ja
Oplysninger om klagefrister : I henhold til § 7 i lovbekendtgørelse nr. 593 af 2. juni 2016 om Klagenævnet for Udbud (i det følgende benævnt Lov om Klagenævnet for Udbud), gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, jf. udbudslovens § 171, stk. 2, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen. 2) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort; 3) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen; 4) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk.4; 5) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2, 2. pkt. En klage over, at ordregiveren i strid med Udbudsdirektivet eller forsyningsvirksomhedsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren i henhold til Lov om Klagenævnet for Udbud § 4 har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende. I henhold til Lov om Klagenævnet for Udbud § 6, stk. 4 skal klageren senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden, jf. lovens § 3, stk. 1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds egen klagevejledning kan findes på www.naevneneshus.dk.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Det maksimale antal deltagere : 2
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for udbud
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Gribskov Kommune
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der modtager ansøgninger om deltagelse Gribskov Kommune
Organisation, der behandler tilbud Gribskov Kommune
TED eSender Mercell Holding ASA
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn : Klagenævnet for udbud
Registreringsnummer : ORG-37795526
Postadresse : Toldboden 2    
By : Viborg
Postnummer : 8800
Landsdel (NUTS) : Vestjylland   ( DK041 )
Land : Danmark
Enhed : Klagenævnet for udbud
Telefon : +45 72405708
Adresse til udveksling af oplysninger (URL) (eDelivery-Gateway) : https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0002
Officielt navn : Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer : ORG-10294819
Postadresse : Carl Jacobsens Vej 35    
By : Valby
Postnummer : 2500
Landsdel (NUTS) : Byen København   ( DK011 )
Land : Danmark
Enhed : Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
E-mail : kfst@kfst.dk
Telefon : +45 41715000
Adresse til udveksling af oplysninger (URL) (eDelivery-Gateway) : https://www.kfst.dk
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0003
Officielt navn : Gribskov Kommune
Registreringsnummer : 29188440
Postadresse : Østergade 63    
By : Helsinge
Postnummer : 3200
Landsdel (NUTS) : Nordsjælland   ( DK013 )
Land : Danmark
Enhed : Casper Nalepa Winther Jensen
E-mail : kontakt@tohv.dk
Telefon : 53360036
Denne organisations roller
Køber
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
Organisation, der modtager ansøgninger om deltagelse
Organisation, der behandler tilbud
8.1.
ORG-0004
Officielt navn : Mercell Holding ASA
Registreringsnummer : 980921565
Postadresse : Askekroken 11    
By : Oslo
Postnummer : 0277
Landsdel (NUTS) : Oslo   ( NO081 )
Land : Norge
Enhed : eSender
Telefon : +47 21018800
Fax : +47 21018801
Internetadresse : http://mercell.com/
Denne organisations roller
TED eSender
11. Oplysninger om bekendtgørelsen
11.1.
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID : 18ed56fa-82fd-417b-99d9-3570dea8860c   - 01
Formulartype : Konkurrencevilkår
Bekendtgørelsestype : Udbudsbekendtgørelse – den lempelige ordning
Bekendtgørelsesundertype 20
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen : 14/01/2025   11:32:02 (UTC)
Dato for afsendelse af bekendtgørelsen (eSender) : 14/01/2025   12:07:34 (UTC)
Bekendtgørelsens officielle sprog : dansk
11.2.
Oplysninger om offentliggørelsen
Bekendtgørelsesnummer : 27917-2025
EUT-S-nummer : 10/2025
Offentliggørelsesdato : 15/01/2025

Send til en kollega

0.078