Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=178081&B=REGIONMIDT
Udbyder
Region Midtjylland
Vindere
3T MR-scanner
(26.05.2017)
Siemens Healthcare A/S
Borupvang 9
2750 Ballerup
3T MR-scanner til AUH, Røntgen og Skanning
Region Midtjylland
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
29190925
Olof Palmes Allé 15
Aarhus N
8200
Danmark
Kontaktperson: Helle Slotsdal
Telefon: +45 78414606
E-mail: helle.slotsdal@stab.rm.dk
NUTS-kode: DK04
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.udbud.rm.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/253854
Del II: Genstand
3T MR-scanner til AUH, Røntgen og Skanning.
Der skal anskaffes en scanner til Aarhus Universitetshospital, Akutcenter, Røntgen og Skanning. Scanneren skal anvendes til muskuloskeletale undersøgelser og børneundersøgelser fra 6 år og op herunder alle led fra kæbe til tæer. Til området hører også primær diagnostik og behandlingsmonitorering af muskuloskeletale tumorer i hele kroppen, inklusive helkropsundersøgelser.
Aarhus Universitetshospital, Røntgen og Skanning, Palle Juul-Jensens Boulevard 99, 8200 Aarhus N.
Der skal anskaffes en scanner til Aarhus Universitetshospital, Akutcenter, Røntgen og Skanning. Scanneren skal anvendes til muskuloskeletale undersøgelser og børneundersøgelser fra 6 år og op herunder alle led fra kæbe til tæer. Til området hører også primær diagnostik og behandlingsmonitorering af muskuloskeletale tumorer i hele kroppen, inklusive helkropsundersøgelser.
— Uddannelsesoptioner
— Serviceoptioner
— Reservedelsoptioner
— Option på køb af tilsvarende udstyr.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Udbudsmaterialet er tilgængeligt fra EU-Supply jf. følgende link:
https://eu.eu-supply.com/ctm/supplier/publictenders?B=REGIONMIDT
Der afholdes besigtigelse af installationssted hos ordregiver kort efter offentliggørelse af udbuddet, venligst være opmærksom på kort tilmeldingsfrist jf. udbudsbetingelserne pkt. 1.7.
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
E-mail: klfu@erst.dk
Internetadresse:http://www.klfu.dk
Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret.
Andre klager skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, og 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Klage over indgåelse af en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen (miniudbud)skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
Samtidig med klagens fremsendelse til Klagenævnet for Udbud skal klageren sende en kopi af klagen med bilag til Ordregiveren, gerne pr. e-mail.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Internetadresse:http://kfst.dk