1.
Køber
1.1.
Køber
Officielt navn
:
Bornholms Regionskommune
Køberens retlige status
:
Lokal myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet
:
Generelle offentlige tjenesteydelser
2.
Procedure
2.1.
Procedure
Titel
:
Indkøb af omsorgs- og socialtandpleje til Bornholms Regionskommune - 2025
Beskrivelse
:
BRK tilbyder forebyggende og behandlende tandpleje (dvs. omsorgs- og socialtandpleje) til personer, der på grund af nedsat førlighed eller vidtgående handicap kun vanskeligt kan benytte de almindelige tandplejetilbud (Omsorgstandpleje) Og til borgere med særlige sociale problemer, i form af hjemløshed, og som ikke kan udnytte de almindelige tandplejetilbud (socialtandpleje). Den kommunale tandpleje i Bornholms Regionskommune har i en lang periode været udfordret på at kunne rekruttere tandlæger.Tandplejen i Bornholms Regionskommune varetager de generelle undersøgelses-, behandlings, forebyggelses- og tandreguleringstilbud til børn og unge til og med 21 år. Herudover varetager Tandplejen en række specialiserede tilbud for både børn, unge og voksne. Disse tilbud tæller hhv. omsorgs-, social- og specialtandplejen. Fra d. 1. november 2024 foretages der kun undersøgelser på klinikken i Nexø, mens der på klinikken i Rønne foretages både undersøgelser og alle øvrige tilbud. Administrationen foreslår, at der indgås en aftale med en privat leverandør om at udføre opgaverne inden for hhv. omsorgs- og socialtandplejen. Indgåelse af en aftale vil foregå ud fra gældende procedurer og regler på området. Dette gælder bl.a. udbudsregler for den kommunale sektor. I en samarbejdsaftale med en privat leverandør vil der blive lagt vægt på, at omsorgs- og socialtandplejen fortsat lever op til gældende regler på området, og at serviceniveauet fastholdes. BRK vil i en eventuel samarbejdsaftale stille et krav om, at undersøgelser og behandlinger skal foregå på Bornholm. En privat leverandør skal sikre lige adgang, og dette skal være muligt som nu på enten klinikken i Rønne, på Plejecenter Snorrebakken eller i borgerens eget hjem. Hertil skal en privat leverandør i højere grad kunne tilbyde relevant transportabelt tandlægeudstyr til udførelse af undersøgelser og behandlinger i hjemmet, som den kommunale tandpleje på Bornholm ikke råder over i dag. Dette kan potentielt medføre en serviceforbedring for borgeren. Den kommunale tandpleje på Bornholm vil fortsat tilbyde udsatte borgere akutte tider uden for den private aktørs tilstedeværelse på øen. Disse vil derfor ikke blive varetaget af en eventuel privat leverandør. I forhold til borgerne, er omsorgs- og socialtandplejeydelsen fastlagt i kommunens kvalitetsstandard.Ydelsens målgruppe Omsorgstandpleje: Personer over 22 år, hvis egenomsorg er så begrænset, at de har behov for hjælp til almindelige daglige funktioner eller for egentlig pleje efter lov om social service §83 og §85. Tilbuddet omfatter borgere, som bor på plejehjem, plejecenter, daghjem, i eget hjem eller bofællesskab, og som kun vanskeligt kan bruge de almindelige tandplejetilbud hos privatpraktiserende tandlæge og/eller tandtekniker. Socialtandpleje: Til borgere med særlige sociale problemer, i form af gadehjemløse samt borgere, der kan benytte herberger, varmestuer, væresteder på grund af hjemløshed, herunder borgere som ikke kan opholde sig i egen bolig, jf. servicelovens §§ 104 og 110, og som ikke kan benytte de almindelige tandplejetilbud. Oplysning samt instruktion i tandpleje til den enkelte borger og relevant omsorgspersonale. Undersøgelse af tand-, mund- og kæberegionens sundhedstilstand i intervaller tilrettelagt ud fra faglige kriterier Beskrivelse af ydelsen Almen og individuel forebyggelse inklusive hjælp til mundhygiejne efter individuelt behov i forbindelse med besøg hos patienten, eller patientens besøg på tandklinikken. Oplysning samt instruktion i tandpleje til den enkelte borger og relevant omsorgspersonale. Undersøgelse af tand-, mund- og kæberegionens sundhedstilstand i intervaller tilrettelagt ud fra faglige kriterierRammer for ydelsen Omsorgs- og socialtandplejeydelsen skal kunne leveres følgende steder: på patientens bopæl (fx i et plejecenter); i en mobil behandlingsenhed (”tandplejebus”) eller tandklinik med udvidede adgangsforhold. BehandlingsydelserEn del af behandlingsydelserne vil være af forebyggende karakter; eksempelvis i form af:instruktion af patienten og personale og pårørende, supplerende instruktionsark til patienter, personale, pårørende, e-learning – materiale, tværfaglig mundplejeplan og/eller fokuseret mundplejeplan for alle nye patienter. Kontraktforhold der er for nuværende ca. 170 borgere i BRKs omsorgstandpleje- og ca. 40 borgere i socialtandplejeordningen der tænkes aftalt et 2-årigt samarbejdsforhold med mulighed for forlængelse, prisen fastlægges som enten en per diem-pris eller en per capita-pris. Leverandøren skal kunne opfylde følgende krav Fagligt den interesserede part skal have dokumentérbar erfaring med at levere omsorgs- og socialtandpleje på kommunalt niveau. Her under erfaring med det administrative arbejde i forbindelse med omsorgs- og socialtandpleje og i kontaktfladen imellem BRK, borgerne og plejepersonale. de pågældende behandlere og andet personale skal besidde alle nødvendige kvalifikationer, attester, uddannelser, autorisationer mv. Og de skal have ren straffeattest. de pågældende behandlere og andet personale skal have en relevant uddannelse, skal have ret til at virke fagligt i Danmark og skal have fornøden viden om borgere med funktionsnedsættelse. der skal føres journaler efter gældende bestemmelser. alle øvrige gældende juridiske såvel som faglige bekendtgørelser, love, mm. skal efterleves. Teknisk den interesserede part skal råde over minimum én tandplejebus. den interesserede part skal råde over udstyr, herunder røntgen og mobilunit, der muliggør behandling i borgerens eget hjem. Eftersom der på nuværende tidspunkt kun forefindes én leverandør, der kan levere ovenstående tjenesteydelse vil Bornholms Regionskommune indgå en kontrakt med Hjemmetandplejen A/S. Aftalen forventes underskrevet efter den 15. februar 2025.
Identifikator for proceduren
:
ed639406-1f4f-4e8d-a490-c86a956fa20f
Intern ID
:
24/23421
Udbudsprocedure
:
Udbud med forhandling uden forudgående offentliggørelse
Hovedpunkterne i proceduren
:
Tildeling af kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende.
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Tjenesteydelser
Primær klassifikation
(
cpv
):
85100000
Tjenesteydelser inden for sundhedsvæsenet
Supplerende klassifikation
(
cpv
):
85130000
Behandling hos praktiserende tandlæger og hermed beslægtet virksomhed
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS)
:
Bornholm
(
DK014
)
Land
:
Danmark
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
3 200 000,00
DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Yderligere oplysninger
:
Behandlingsmæssigt Servicemål • Ved visitation vurderes det, hvornår der er behov for besøg af omsorgs- og socialtandplejen. Normalt vil det være senest 8 uger efter den godkendte visitering til omsorgs- og socialtandpleje. • Ved akut behov for hjælp eller ved nødbehandling vil denne normalt skulle finde sted inden for 4 hverdage. • Ved første undersøgelse foretages en diagnostisk grundundersøgelse (DG / UDGR); oprettes en stor journal med fuld social, medicinsk, og odontologisk anamnese; klinisk undersøgelse af tænder, mund og kæber; risikovurdering af patienten; samt generel forebyggelse. Der fastlægges behov for næste undersøgelse, der er en statusundersøgelse (SUS) • Ved SU opdateres anamnese, klinisk undersøgelse samt risikovurdering, og evt. forandringer i risikofaktorer noteres. Tandlægen/ tandplejeren vil ved SUS ligeledes vurdere effekten af tidligere foretaget forebyggelse og behandling og opdatere denne om nødvendigt. • Røntgenundersøgelse kan i givet fald foregå i hjemmet og anvendes, når det er nødvendigt for behandlingsplanlægningen. • SUS foretages med 12 – 24 måneders mellemrum. Tandløse (ubetandede protesebærere) tilbydes SUS med 12 mdrs. mellemrum. Betandede efter behov. Er der behov for yderligere forebyggelse, behandling og kontrol, foretager tandlægen/ tandplejeren det for tilstanden nødvendige i form af fokuserede undersøgelser (FU). • Når der ikke anvendes plast som fyldningsmateriale (hvilket altid bruges i front) anvendes efter en klinisk vurdering enten glasionomér eller sølvamalgam. • Når der af en behandler ordineres Duraphat, skal ordinationen følges på samme måde som alle andre medicinordinationer. • Behandling af symptomer, sygdomme og funktionsforstyrrelser, herunder tandprotetiske behandlinger udføres om muligt i hjemmet, på en klinik, der er indrettet til formålet eller i en tandplejebus. Behandlingsbehovet skal være realistisk; dvs. fordelen for patienten ved behandling skal overstige ulemperne ved den, eller ulemperne ved slet ikke at behandle ud fra et samlet skøn. • Ved behov for behandling i narkose foretages denne hos den udbyder, som BRK har aftale med. • Flg. ydelser skal som overvejende hovedregel IKKE indgå som behandlingsydelser i omsorgs- og socialtandplejen: implantater, kroner, broer og rodbehandlinger
Retsgrundlag
:
Direktiv 2014/24/EU
5.
Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt
:
LOT-0000
Titel
:
Indkøb af omsorgs- og socialtandpleje til Bornholms Regionskommune - 2025
Beskrivelse
:
BRK tilbyder forebyggende og behandlende tandpleje (dvs. omsorgs- og socialtandpleje) til personer, der på grund af nedsat førlighed eller vidtgående handicap kun vanskeligt kan benytte de almindelige tandplejetilbud (Omsorgstandpleje) Og til borgere med særlige sociale problemer, i form af hjemløshed, og som ikke kan udnytte de almindelige tandplejetilbud (socialtandpleje). Den kommunale tandpleje i Bornholms Regionskommune har i en lang periode været udfordret på at kunne rekruttere tandlæger.Tandplejen i Bornholms Regionskommune varetager de generelle undersøgelses-, behandlings, forebyggelses- og tandreguleringstilbud til børn og unge til og med 21 år. Herudover varetager Tandplejen en række specialiserede tilbud for både børn, unge og voksne. Disse tilbud tæller hhv. omsorgs-, social- og specialtandplejen. Fra d. 1. november 2024 foretages der kun undersøgelser på klinikken i Nexø, mens der på klinikken i Rønne foretages både undersøgelser og alle øvrige tilbud. Administrationen foreslår, at der indgås en aftale med en privat leverandør om at udføre opgaverne inden for hhv. omsorgs- og socialtandplejen. Indgåelse af en aftale vil foregå ud fra gældende procedurer og regler på området. Dette gælder bl.a. udbudsregler for den kommunale sektor. I en samarbejdsaftale med en privat leverandør vil der blive lagt vægt på, at omsorgs- og socialtandplejen fortsat lever op til gældende regler på området, og at serviceniveauet fastholdes. BRK vil i en eventuel samarbejdsaftale stille et krav om, at undersøgelser og behandlinger skal foregå på Bornholm. En privat leverandør skal sikre lige adgang, og dette skal være muligt som nu på enten klinikken i Rønne, på Plejecenter Snorrebakken eller i borgerens eget hjem. Hertil skal en privat leverandør i højere grad kunne tilbyde relevant transportabelt tandlægeudstyr til udførelse af undersøgelser og behandlinger i hjemmet, som den kommunale tandpleje på Bornholm ikke råder over i dag. Dette kan potentielt medføre en serviceforbedring for borgeren. Den kommunale tandpleje på Bornholm vil fortsat tilbyde udsatte borgere akutte tider uden for den private aktørs tilstedeværelse på øen. Disse vil derfor ikke blive varetaget af en eventuel privat leverandør. I forhold til borgerne, er omsorgs- og socialtandplejeydelsen fastlagt i kommunens kvalitetsstandard.Ydelsens målgruppe Omsorgstandpleje: Personer over 22 år, hvis egenomsorg er så begrænset, at de har behov for hjælp til almindelige daglige funktioner eller for egentlig pleje efter lov om social service §83 og §85. Tilbuddet omfatter borgere, som bor på plejehjem, plejecenter, daghjem, i eget hjem eller bofællesskab, og som kun vanskeligt kan bruge de almindelige tandplejetilbud hos privatpraktiserende tandlæge og/eller tandtekniker. Socialtandpleje: Til borgere med særlige sociale problemer, i form af gadehjemløse samt borgere, der kan benytte herberger, varmestuer, væresteder på grund af hjemløshed, herunder borgere som ikke kan opholde sig i egen bolig, jf. servicelovens §§ 104 og 110, og som ikke kan benytte de almindelige tandplejetilbud. Oplysning samt instruktion i tandpleje til den enkelte borger og relevant omsorgspersonale. Undersøgelse af tand-, mund- og kæberegionens sundhedstilstand i intervaller tilrettelagt ud fra faglige kriterier Beskrivelse af ydelsen Almen og individuel forebyggelse inklusive hjælp til mundhygiejne efter individuelt behov i forbindelse med besøg hos patienten, eller patientens besøg på tandklinikken. Oplysning samt instruktion i tandpleje til den enkelte borger og relevant omsorgspersonale. Undersøgelse af tand-, mund- og kæberegionens sundhedstilstand i intervaller tilrettelagt ud fra faglige kriterierRammer for ydelsen Omsorgs- og socialtandplejeydelsen skal kunne leveres følgende steder: på patientens bopæl (fx i et plejecenter); i en mobil behandlingsenhed (”tandplejebus”) eller tandklinik med udvidede adgangsforhold. BehandlingsydelserEn del af behandlingsydelserne vil være af forebyggende karakter; eksempelvis i form af:instruktion af patienten og personale og pårørende, supplerende instruktionsark til patienter, personale, pårørende, e-learning – materiale, tværfaglig mundplejeplan og/eller fokuseret mundplejeplan for alle nye patienter. Kontraktforhold der er for nuværende ca. 170 borgere i BRKs omsorgstandpleje- og ca. 40 borgere i socialtandplejeordningen der tænkes aftalt et 2-årigt samarbejdsforhold med mulighed for forlængelse, prisen fastlægges som enten en per diem-pris eller en per capita-pris. Leverandøren skal kunne opfylde følgende krav Fagligt den interesserede part skal have dokumentérbar erfaring med at levere omsorgs- og socialtandpleje på kommunalt niveau. Her under erfaring med det administrative arbejde i forbindelse med omsorgs- og socialtandpleje og i kontaktfladen imellem BRK, borgerne og plejepersonale. de pågældende behandlere og andet personale skal besidde alle nødvendige kvalifikationer, attester, uddannelser, autorisationer mv. Og de skal have ren straffeattest. de pågældende behandlere og andet personale skal have en relevant uddannelse, skal have ret til at virke fagligt i Danmark og skal have fornøden viden om borgere med funktionsnedsættelse. der skal føres journaler efter gældende bestemmelser. alle øvrige gældende juridiske såvel som faglige bekendtgørelser, love, mm. skal efterleves. Teknisk den interesserede part skal råde over minimum én tandplejebus. den interesserede part skal råde over udstyr, herunder røntgen og mobilunit, der muliggør behandling i borgerens eget hjem. Eftersom der på nuværende tidspunkt kun forefindes én leverandør, der kan levere ovenstående tjenesteydelse vil Bornholms Regionskommune indgå en kontrakt med Hjemmetandplejen A/S. Aftalen forventes underskrevet efter den 15. februar 2025.
Intern ID
:
24/23421
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål
:
Tjenesteydelser
Primær klassifikation
(
cpv
):
85100000
Tjenesteydelser inden for sundhedsvæsenet
Supplerende klassifikation
(
cpv
):
85130000
Behandling hos praktiserende tandlæger og hermed beslægtet virksomhed
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS)
:
Bornholm
(
DK014
)
Land
:
Danmark
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms
:
3 200 000,00
DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
:
ja
Yderligere oplysninger
:
Behandlingsmæssigt Servicemål • Ved visitation vurderes det, hvornår der er behov for besøg af omsorgs- og socialtandplejen. Normalt vil det være senest 8 uger efter den godkendte visitering til omsorgs- og socialtandpleje. • Ved akut behov for hjælp eller ved nødbehandling vil denne normalt skulle finde sted inden for 4 hverdage. • Ved første undersøgelse foretages en diagnostisk grundundersøgelse (DG / UDGR); oprettes en stor journal med fuld social, medicinsk, og odontologisk anamnese; klinisk undersøgelse af tænder, mund og kæber; risikovurdering af patienten; samt generel forebyggelse. Der fastlægges behov for næste undersøgelse, der er en statusundersøgelse (SUS) • Ved SU opdateres anamnese, klinisk undersøgelse samt risikovurdering, og evt. forandringer i risikofaktorer noteres. Tandlægen/ tandplejeren vil ved SUS ligeledes vurdere effekten af tidligere foretaget forebyggelse og behandling og opdatere denne om nødvendigt. • Røntgenundersøgelse kan i givet fald foregå i hjemmet og anvendes, når det er nødvendigt for behandlingsplanlægningen. • SUS foretages med 12 – 24 måneders mellemrum. Tandløse (ubetandede protesebærere) tilbydes SUS med 12 mdrs. mellemrum. Betandede efter behov. Er der behov for yderligere forebyggelse, behandling og kontrol, foretager tandlægen/ tandplejeren det for tilstanden nødvendige i form af fokuserede undersøgelser (FU). • Når der ikke anvendes plast som fyldningsmateriale (hvilket altid bruges i front) anvendes efter en klinisk vurdering enten glasionomér eller sølvamalgam. • Når der af en behandler ordineres Duraphat, skal ordinationen følges på samme måde som alle andre medicinordinationer. • Behandling af symptomer, sygdomme og funktionsforstyrrelser, herunder tandprotetiske behandlinger udføres om muligt i hjemmet, på en klinik, der er indrettet til formålet eller i en tandplejebus. Behandlingsbehovet skal være realistisk; dvs. fordelen for patienten ved behandling skal overstige ulemperne ved den, eller ulemperne ved slet ikke at behandle ud fra et samlet skøn. • Ved behov for behandling i narkose foretages denne hos den udbyder, som BRK har aftale med. • Flg. ydelser skal som overvejende hovedregel IKKE indgå som behandlingsydelser i omsorgs- og socialtandplejen: implantater, kroner, broer og rodbehandlinger
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
:
Type
:
Pris
Navn
:
Pris
Beskrivelse
:
Der er kun én leverandør der kan levere tjenesteydelsen og prisen er forhandlet for for aftaleperioden.
Vægtning (procentdel, præcis)
:
100
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om klagefrister
:
I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om Klagenævnet for Udbud med senere ændringer, gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II, som ikke er omfattet af lovens stk. 1, skal, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort; 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen; 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4; 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2, 2. pkt. Har en ordregiver fulgt proceduren i lovens § 4, for at sikre, at en kontrakt ikke erklæres for uden virkning, jf. lovens § 7, stk. 3, skal en klage over, at ordregiveren i strid med udbudsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren, jf. lovens § 6, stk. 4, skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. § 3, stk. 1 eller 2, eller i den periode på 10 kalenderdage, som er fastsat i § 4, stk. 1, nr. 2. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i de nævnte perioder, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning, jf. lovens § 12, stk. 1.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
:
Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
:
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion
:
nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager
:
Klagenævnet for Udbud - Nævnenes Hus
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
TED eSender
:
Mercell Holding ASA
6.
Resultater
6.1.
Resultat delkontrakt-ID
:
LOT-0000
Status for udvælgelse af vinder
:
Der er endnu ikke udvalgt en vinder, men konkurrencen er stadig i gang.
8.
Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn
:
Bornholms Regionskommune
Registreringsnummer
:
26696348
Postadresse
:
Ullasvej 23
By
:
Rønne
Postnummer
:
3700
Landsdel (NUTS)
:
Bornholm
(
DK014
)
Land
:
Danmark
Enhed
:
Mette Rasch Pedersen
Telefon
:
+45 56920000
Fax
:
+45 56920001
Denne organisations roller
:
Køber
8.1.
ORG-0002
Officielt navn
:
Klagenævnet for Udbud - Nævnenes Hus
Registreringsnummer
:
37795526
Postadresse
:
Toldboden 2
By
:
Viborg
Postnummer
:
8800
Landsdel (NUTS)
:
Vestjylland
(
DK041
)
Land
:
Danmark
Telefon
:
+45 72405600
Fax
:
+45 33307799
Denne organisations roller
:
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0003
Officielt navn
:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer
:
10294819
Postadresse
:
Carl Jacobsens Vej 35
By
:
Valby
Postnummer
:
2500
Landsdel (NUTS)
:
Byen København
(
DK011
)
Land
:
Danmark
Telefon
:
+45 41715000
Fax
:
+45 41715100
Denne organisations roller
:
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0004
Officielt navn
:
Mercell Holding ASA
Registreringsnummer
:
980921565
Postadresse
:
Askekroken 11
By
:
Oslo
Postnummer
:
0277
Landsdel (NUTS)
:
Oslo
(
NO081
)
Land
:
Norge
Enhed
:
eSender
Telefon
:
+47 21018800
Fax
:
+47 21018801
Denne organisations roller
:
TED eSender
11.
Oplysninger om bekendtgørelsen
11.1.
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID
:
78a4bfcd-ac58-4ae5-904b-d1914665cb1f
-
01
Formulartype
:
Resultater
Bekendtgørelsestype
:
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype
:
29
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen
:
15/01/2025
06:05:08 (UTC)
Dato for afsendelse af bekendtgørelsen (eSender)
:
15/01/2025
06:05:28 (UTC)
Bekendtgørelsens officielle sprog
:
dansk
11.2.
Oplysninger om offentliggørelsen
Bekendtgørelsesnummer
:
30121-2025
EUT-S-nummer
:
11/2025
Offentliggørelsesdato
:
16/01/2025