23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
17.01.2025
Udbudstype
Andre

Udbyder

Rebild Kommune - Udbud og Indkøb (Tovholder)

Udbud af parykker, toupeer og påsat hår


Rebild Kommune - Udbud og Indkøb (Tovholder)

34688-2025 - Resultater
Danmark – Parykker – Udbud af parykker, toupeer og påsat hår
OJ S 12/2025 17/01/2025
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Varer
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn Rebild Kommune - Udbud og Indkøb (Tovholder)
E-mail mgri@rebild.dk
Køberens retlige status : Regional myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet : Generelle offentlige tjenesteydelser
1.1.
Køber
Officielt navn Norddjurs kommune
Køberens retlige status : Regional myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet : Generelle offentlige tjenesteydelser
1.1.
Køber
Officielt navn Skanderborg kommune
Køberens retlige status : Regional myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet : Generelle offentlige tjenesteydelser
1.1.
Køber
Officielt navn Favrskov Kommune
E-mail indkoeb@favrskov.dk
Køberens retlige status : Regional myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet : Generelle offentlige tjenesteydelser
1.1.
Køber
Officielt navn Viborg kommune
E-mail indkoeb@viborg.dk
Køberens retlige status : Regional myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet : Generelle offentlige tjenesteydelser
1.1.
Køber
Officielt navn Syddjurs Kommune
E-mail indkob@syddjurs.dk
Køberens retlige status : Regional myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet : Generelle offentlige tjenesteydelser
1.1.
Køber
Officielt navn Skive kommune
Køberens retlige status : Regional myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet : Generelle offentlige tjenesteydelser
1.1.
Køber
Officielt navn Mariagerfjord kommune
Køberens retlige status : Regional myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet : Generelle offentlige tjenesteydelser
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel Udbud af parykker, toupeer og påsat hår
Beskrivelse Udbuddet vedrører indkøb og levering af parykker, toupéer og påsat hår til borgere med bevilling efter servicelovens § 112, samt enhver anden lovgivning eller serviceniveau som ordregiver måtte lægge til grund for bevillingen. For nærmere beskrivelse af de udbudte produkter og varegrupper, herunder de krav varerne skal opfylde, henvises til kravspecifikationen og tilbudslisten. Omfanget af de omfattede produkter vil være afhængig af de til enhver tid udstedte bevillinger til borgere i henhold til Servicelovens § 112, ligesom borgerens frie valg kan have indvirkning på forbruget.  Rammeaftalen medfører som udgangspunkt ikke pligt for ordregiver til at aftage en bestemt mængde af de produkter, der er omfattet af aftalen. Den forventede omsætning er således ikke bindende for ordregiver. Tilsvarende gælder for mængder angivet i tilbudslisten (bilag 3). Udbuddet er opdelt i 2 geografiske delaftaler. Der kan afgives tilbud på én eller begge delaftaler. Der skal tilbydes én prissætning uagtet hvilke(n) delaftale(r) der bydes på.
Identifikator for proceduren 1f05f26b-349b-4f57-be91-1010d7f01d63
Tidligere bekendtgørelse : 588754-2024
Intern ID 331543
Udbudsprocedure Offentligt udbud
Proceduren er en hasteprocedure nej
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Primær klassifikation   ( cpv ): 33711630   Parykker
Supplerende klassifikation   ( cpv ): 33711630   Parykker
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 8 280 000,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 12 420 000,00   DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Yderligere oplysninger Udbuddet gennemføres som offentligt udbud, jf. udbudsloven, LBK nr. 10 af 06/01/2023, hvilket betyder, at enhver kan afgive tilbud. Efter tilbudsfristens udløb undersøges det, om indkomne tilbud indeholder de krævede oplysninger. Herefter evalueres konditionsmæssige tilbud. Evalueringen foretages pr. delaftale og jf. udbudsmaterialets pkt. 9.
Retsgrundlag
Direktiv 2014/24/EU
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0001
Titel : Delaftale Midt
Beskrivelse : Delaftale Midt består af kommunerne Favrskov, Norddjurs, Skanderborg og Syddjurs. Omtrentlige antal bevillinger pr. kommune i 2024. •Favrskov Parykker, toupéer 18 - påsat hår 0. •Norddjurs Parykker, toupéer 20 - påsat hår 5. •Skanderborg Parykker, toupéer 19 - påsat hår 5. •Syddjurs Parykker, toupéer 9 - påsat hår 3. Forventede antal leverandører på delaftalen: 1 Der kan afgives tilbud på én eller begge delaftaler. Der kan tilbydes én prissætning uagtet hvilke(n) delaftale(r) der bydes på. Tilbudsgiver skal angive hvilke(n) delaftale(r) der afgives tilbud på i tilbudslisten (bilag 3).
Intern ID : 331547
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål : Varer
Primær klassifikation   ( cpv ): 33711630   Parykker
Supplerende klassifikation   ( cpv ): 33711630   Parykker
Valgmuligheder :
Beskrivelse af optioner : Aftalen kan af ordregiver forlænges på uændrede vilkår 2 gange til en samlet varighed på 24 måneder, og en maksimal aftalelængde på 48 måneder.
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato 01/02/2025
Varighed 2   År
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser : 2
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 820 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Navn : Pris
Beskrivelse : Pris
Vægtning (procentdel, præcis) : 45

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Kvalitet
Beskrivelse : Kvalitet
Vægtning (procentdel, præcis) : 40

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Service
Beskrivelse : Service
Vægtning (procentdel, præcis) : 15
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om klagefrister : I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf.lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens §2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2. I andre situationer skal klage over udbud, jf.lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf.udbudslovens § 185, stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill - perioden, jf.lovens § 6, stk. 4.I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill - perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf.lovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1). Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på: www.erhvervsstyrelsen.dk.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Rebild Kommune - Udbud og Indkøb (Tovholder)
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
TED eSender Comdia ApS
5.1.
Delkontrakt LOT-0002
Titel : Delaftale Nord
Beskrivelse : Delaftale Nord består af kommunerne Mariagerfjord, Rebild, Skive og Viborg. Omtrentlige antal bevillinger pr. kommune i 2024. •Mariagerfjord: Parykker, toupéer 41 - påsat hår 12. •Rebild: Parykker, toupéer 10 - påsat hår 6. •Skive: Parykker, toupéer 31 - påsat hår 4. •Viborg: Parykker, toupéer 54 - påsat hår 17. Forventede antal leverandører på delaftalen: 1 Der kan afgives tilbud på én eller begge delaftaler. Der kan tilbydes én prissætning uagtet hvilke(n) delaftale(r) der bydes på. Tilbudsgiver skal angive hvilke(n) delaftale(r) der afgives tilbud på i tilbudslisten (bilag 3).
Intern ID : 331549
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål : Varer
Primær klassifikation   ( cpv ): 33711630   Parykker
Supplerende klassifikation   ( cpv ): 33711630   Parykker
Valgmuligheder :
Beskrivelse af optioner : Aftalen kan af ordregiver forlænges på uændrede vilkår 2 gange til en samlet varighed på 24 måneder, og en maksimal aftalelængde på 48 måneder.
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato 01/02/2025
Varighed 2   År
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser : 2
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 1 250 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Navn : Pris
Beskrivelse : Pris
Vægtning (procentdel, præcis) : 45

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Kvalitet
Beskrivelse : Kvalitet
Vægtning (procentdel, præcis) : 40

Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Service
Beskrivelse : Service
Vægtning (procentdel, præcis) : 15
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om klagefrister : I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf.lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens §2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2. I andre situationer skal klage over udbud, jf.lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf.udbudslovens § 185, stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill - perioden, jf.lovens § 6, stk. 4.I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill - perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf.lovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1). Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på: www.erhvervsstyrelsen.dk.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Rebild Kommune - Udbud og Indkøb (Tovholder)
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
TED eSender Comdia ApS
6. Resultater
Værdien af alle kontrakter tildelt i denne bekendtgørelse 9 197 158,00   DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0001
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn TOFTILD ALTERNATIVT HÅR ApS
Tilbud
Tilbud – Identifikator 81007
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0001
Koncessionsværdi
Underentreprise Nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten 81007
Titel Delaftale Midt / TOFTILD ALTERNATIVT HÅR ApS
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud 12/11/2024
Dato for indgåelse af kontrakten 30/12/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale ja
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse :
Type modtagne indgivelser : Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 1
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra mikrovirksomheder samt små eller mellemstore virksomheder
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i andre EØS-lande end købers land
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i lande uden for EØS
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser : Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 1
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0002
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn TOFTILD ALTERNATIVT HÅR ApS
Tilbud
Tilbud – Identifikator 81008
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0002
Koncessionsværdi
Underentreprise Nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten 81008
Titel Delaftale Nord / TOFTILD ALTERNATIVT HÅR ApS
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud 12/11/2024
Dato for indgåelse af kontrakten 30/12/2024
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale ja
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse :
Type modtagne indgivelser : Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 1
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra mikrovirksomheder samt små eller mellemstore virksomheder
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i andre EØS-lande end købers land
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i lande uden for EØS
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser : Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 1
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn : Rebild Kommune - Udbud og Indkøb (Tovholder)
Registreringsnummer : 29189463
Afdeling : Indkøb og Udbud
Postadresse : Hobrovej 110    
By : Støvring
Postnummer : 9530
Landsdel (NUTS) : Nordjylland   ( DK050 )
Land : Danmark
Enhed : Malle Grimnitz
E-mail : mgri@rebild.dk
Telefon : 99889988
Internetadresse : https://www.rebild.dk
Denne organisations roller
Køber
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
8.1.
ORG-0002
Officielt navn : Norddjurs kommune
Registreringsnummer : 29189986
Postadresse : Torvet 3    
By : Grenaa
Postnummer : 8500
Landsdel (NUTS) : Østjylland   ( DK042 )
Land : Danmark
Telefon : 8959100
Internetadresse : https://www.norddjurs.dk
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-0003
Officielt navn : Skanderborg kommune
Registreringsnummer : 29189633
Postadresse : Skanderborg Fælled 1    
By : Skanderborg
Postnummer : 8660
Landsdel (NUTS) : Østjylland   ( DK042 )
Land : Danmark
Telefon : 87947000
Internetadresse : https://www.skanderborg.dk
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-0004
Officielt navn : Favrskov Kommune
Registreringsnummer : 29189714
Postadresse : Skovvej 20    
By : Hinnerup
Postnummer : 8382
Landsdel (NUTS) : Østjylland   ( DK042 )
Land : Danmark
Telefon : 89641010
Internetadresse : https://favrskov.dk
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-0005
Officielt navn : Viborg kommune
Registreringsnummer : 29189846
Postadresse : Prinsens Alle 5    
By : Viborg
Postnummer : 8800
Landsdel (NUTS) : Vestjylland   ( DK041 )
Land : Danmark
Telefon : 87878787
Internetadresse : https://www.viborg.dk
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-0006
Officielt navn : Syddjurs Kommune
Registreringsnummer : 29189978
Postadresse : Lundbergsvej 2    
By : Ebeltoft
Postnummer : 8400
Landsdel (NUTS) : Østjylland   ( DK042 )
Land : Danmark
Telefon : 87535000
Internetadresse : https://www.syddjurs.dk
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-0007
Officielt navn : Skive kommune
Registreringsnummer : 29189579
Postadresse : Torvegade 10    
By : Skive
Postnummer : 7800
Landsdel (NUTS) : Vestjylland   ( DK041 )
Land : Danmark
Telefon : 99155500
Internetadresse : https://www.skive.dk
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-0008
Officielt navn : Mariagerfjord kommune
Registreringsnummer : 29189455
Postadresse : Nordre Kajgade 1    
By : Hobro
Postnummer : 9500
Landsdel (NUTS) : Nordjylland   ( DK050 )
Land : Danmark
Telefon : 97113000
Internetadresse : https://www.mariagerfjord.dk
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-1000
Officielt navn : Comdia ApS
Registreringsnummer : 33501404
Postadresse : Lindvedvej 73    
By : Odense S
Postnummer : 5260
Landsdel (NUTS) : Fyn   ( DK031 )
Land : Danmark
Telefon : +45 7199 3672
Internetadresse : https://www.comdia.com/
Denne organisations roller
TED eSender
8.1.
ORG-1001
Officielt navn : Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer : 37795526
Postadresse : Nævnenes Hus, Toldboden 2    
By : Viborg
Postnummer : 8800
Landsdel (NUTS) : Vestjylland   ( DK041 )
Land : Danmark
Telefon : +45 7240 5600
Internetadresse : http://www.klfu.dk
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-1002
Officielt navn : Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer : 10294819
Postadresse : Carl Jacobsens Vej 35    
By : Valby
Postnummer : 2500
Landsdel (NUTS) : Københavns omegn   ( DK012 )
Land : Danmark
E-mail : kfst@kfst.dk
Telefon : +45 4171 5000
Internetadresse : https://www.kfst.dk/
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-1003
Officielt navn : TOFTILD ALTERNATIVT HÅR ApS
Registreringsnummer : 26559111
Postadresse : Budolfi Plads 9    
By : Aalborg
Postnummer : 9000
Landsdel (NUTS) : Nordjylland   ( DK050 )
Land : Danmark
Enhed : www.toftild.com
E-mail : info@toftild.com
Telefon : 98103211
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0001, LOT-0002
11. Oplysninger om bekendtgørelsen
11.1.
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID : 9cb0d035-f88b-4feb-9005-5eb978ee421b   - 01
Formulartype : Resultater
Bekendtgørelsestype : Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype 29
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen : 16/01/2025   08:52:11 (UTC+1)
Bekendtgørelsens officielle sprog : dansk
11.2.
Oplysninger om offentliggørelsen
Bekendtgørelsesnummer : 34688-2025
EUT-S-nummer : 12/2025
Offentliggørelsesdato : 17/01/2025

Send til en kollega

0.078