23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
17.01.2025
Udbudstype
Andre

Udbyder

Region Syddanmark

Defibrillatorer og AED, rammeaftale med forbrugsvarer, rammeaftale


Region Syddanmark

35461-2025 - Konkurrencevilkår
Danmark – Defibrillator – Defibrillatorer og AED, rammeaftale med forbrugsvarer, rammeaftale
OJ S 12/2025 17/01/2025
Udbuds- eller koncessionsbekendtgørelse – standardordningen
Tjenesteydelser - Varer
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn Region Syddanmark
Køberens retlige status : Regional myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet : Sundhed
1.1.
Køber
Officielt navn Region Nordjylland
E-mail afn@rn.dk
Køberens retlige status : Regional myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet : Sundhed
1.1.
Køber
Officielt navn Region Midtjylland
E-mail kontakt@rm.dk
Køberens retlige status : Regional myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet : Sundhed
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel Defibrillatorer og AED, rammeaftale med forbrugsvarer, rammeaftale
Beskrivelse Rammeaftale på defibrillatorer, AED og forbrugsvarer til anvendelse såvel præ- som inhospital. Rammeaftalen udbydes i RFI-regi med deltagelse af regionerne Nordjylland, Midtjylland og Syddanmark. For udstyr er aftaleperioden 2025-2029 og for tilhørende forbrugsvarer er aftaleperioden 2025-2037. Udover udstyr og forbrugsvarer omfatter aftalen implementering, montage, undervisning, service og tilhørende IT-løsninger for overførsel af data. Kontrakter indgås separat med de vindende Tilbudsgiver for hver af de enkelte regioner i Kontrakten. Tilbudsgiver vil således skulle indgå en kontrakt pr. deltagende region, der er forpligtet til at indgå kontrakt (og/eller som udnytter en option på at tilslutte sig Kontrakten). Det betyder, at de enkelte kontrakter i øvrigt kan opsiges, ophæves eller på anden vis ophøre eller forlænges, uden dette får betydning for de øvrige indgåede kontrakter.
Identifikator for proceduren 6ed8620b-39e2-4eb2-8151-7eb2e25839fd
Intern ID 16692 II
Udbudsprocedure Offentligt udbud
Proceduren er en hasteprocedure nej
Hovedpunkterne i proceduren Udbuddet gennemføres som et offentligt udbud, hvilket indebærer, at enhver økonomisk aktør kan afgive tilbud.
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Supplerende kontrakttype Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ): 33182100   Defibrillator
Supplerende klassifikation   ( cpv ): 33172200   Genoplivningsudstyr, 50421000   Reparation og vedligeholdelse af medicinsk udstyr, 80000000   Uddannelse og undervisning
2.1.2.
Udførelsessted
Hvor som helst
Yderligere oplysninger Til alle hospitaler og institutioner og afdelinger i regionerne Nordjylland, Midtjylland og Syddanmark.
2.1.4.
Generelle oplysninger
Yderligere oplysninger Den anslåede udstyrsmængde under kontrakten udgør 1.010 stk. og den maksimale udstyrsmængde under kontrakten udgør 1.330 stk. i rammeaftalens løbetid. Fordelingen mellem de tre deltagende regioner fremgår af udbudsmaterialet. Ovenstående opdeles i følgende tre udstyrskategorier med følgende anslået/maksimal mængde: 1) "AS-defibrillator" til præhospitalt brug: anslået 260 stk., maksimal 365 stk. 2) "Kardio-defibrillator" til in-hospitalt brug (kard.lab m.v.): anslået 285stk., maksimal 380 stk. 3) AED, fuldautomatisk: anslået 490 stk., maksimal 620 stk. Udelukkelse vedr. skatteforhold mm.: En ordregiver skal i henhold til udbudslovens § 134 a udelukke en ansøger eller tilbudsgiver fra deltagelse i en udbudsprocedure, hvis ansøgeren eller tilbudsgiveren er etableret i et land, der er optaget på EU-listen over ikke-samarbejdsvillige skattejurisdiktioner og ikke har tiltrådt WTO’s Government Procurement Agreement eller øvrige handelsaftaler, der forpligter Danmark til at åbne markedet for offentlige kontrakter for tilbudsgivere etableret i det pågældende land. Særligt vedr. embargo: I forbindelse med dette udbud gælder EU-forordning 2022/1269, art. 1, nr. 15) (med evt. senere ændringer), der bl.a. ændrer EU-forordning 833/2014 med indsættelse af artikel 5 k om forbuddet mod at tildele offentlige kontrakter, der er omfattet af udbudsdirektiverne, til bl.a. russiske statsborgere eller fysiske eller juridiske personer, enheder eller organer, der er etableret i Rusland m.v. Der henvises til EU-forordning 2022/1269 for bestemmelsens nærmere ordlyd og omfang. Ordregiver er berettiget til at kræve dokumentation for tilbudsgiver og evt. underleverandørers etableringssted, ejerforhold og andre oplysninger af relevans for overholdelsen af forbuddet på ethvert tidspunkt i udbudsprocessen.
Retsgrundlag
Direktiv 2014/24/EU
2.1.6.
Udelukkelsesgrunde
En situation, der svarer til konkurs i henhold til national ret Er den økonomiske aktør i en situation, som svarer til konkurs i henhold til en tilsvarende procedure, der er fastsat i national ret?
Konkurs Er den økonomiske aktør gået konkurs?
Korruption Er den økonomiske aktør selv eller en person, der tilhører den økonomiske aktørs administrations-, ledelses- eller tilsynsorgan eller har beføjelse til at repræsentere eller kontrollere eller til at træffe beslutninger heri, ved en endelig dom blevet dømt for bestikkelse ved en dom afsagt for højst fem år siden, eller hvori en udelukkelsesperiode fastsat direkte i dommen fortsat finder anvendelse? Som defineret i artikel 3 i konventionen om bekæmpelse af bestikkelse, som involverer tjenestemænd ved De Europæiske Fællesskaber eller i Den Europæiske Unions medlemsstater (EFT C 195 af 25.6.1997, s. 1), og i artikel 2, stk. 1, i Rådets rammeafgørelse 2003/568/RIA af 22. juli 2003 om bekæmpelse af bestikkelse i den private sektor (EUT L 192 af 31.7.2003, s. 54). Denne udelukkelsesgrund omfatter også bestikkelse som defineret i den nationale ret gældende for den ordregivende myndighed (den ordregivende enhed) eller den økonomiske aktør.
Tvangsakkord uden for konkurs Er den økonomiske aktør under tvangsakkord uden for konkurs?
Deltagelse i en kriminel organisation Er den økonomiske aktør selv eller en person, der tilhører den økonomiske aktørs administrations-, ledelses- eller tilsynsorgan eller har beføjelse til at repræsentere eller kontrollere eller til at træffe beslutninger heri, ved en endelig dom blevet dømt for deltagelse i en kriminel organisation ved en dom afsagt for højst fem år siden, eller hvori en udelukkelsesperiode fastsat direkte i dommen fortsat finder anvendelse? Som defineret i artikel 2 i Rådets rammeafgørelse 2008/841/RIA af 24. oktober 2008 om bekæmpelse af organiseret kriminalitet (EUT L 300 af 11.11.2008, s. 42).
Aftaler med andre økonomiske aktører med henblik på konkurrencefordrejning Har den økonomiske aktør indgået aftaler med andre økonomiske aktører med henblik på konkurrencefordrejning?
Tilsidesættelse af forpligtelser på miljølovgivningsområdet Er den økonomiske aktør bekendt med at have tilsidesat sine forpligtelser på miljølovgivningsområdet? Således som de i forbindelse med dette udbud fremgår af national ret, den relevante meddelelse eller udbudsdokumenterne eller artikel 18, stk. 2, i direktiv 2014/24/EU.
Hvidvaskning af penge eller finansiering af terrorisme Er den økonomiske aktør selv eller en person, der tilhører den økonomiske aktørs administrations-, ledelses- eller tilsynsorgan eller har beføjelse til at repræsentere eller kontrollere eller til at træffe beslutninger heri, ved en endelig dom blevet dømt for hvidvaskning af penge eller finansiering af terrorisme ved en dom afsagt for højst fem år siden, eller hvori en udelukkelsesperiode fastsat direkte i dommen fortsat finder anvendelse? Som defineret i artikel 1 i Europa-Parlamentets og Rådets direktiv 2005/60/EF af 26. oktober 2005 om forebyggende foranstaltninger mod anvendelse af det finansielle system til hvidvaskning af penge og finansiering af terrorisme (EUT L 309 af 25.11.2005, s. 15).
Svig Er den økonomiske aktør selv eller en person, der tilhører den økonomiske aktørs administrations-, ledelses- eller tilsynsorgan eller har beføjelse til at repræsentere eller kontrollere eller til at træffe beslutninger heri, ved en endelig dom blevet dømt for svig ved en dom afsagt for højst fem år siden, eller hvori en udelukkelsesperiode fastsat direkte i dommen fortsat finder anvendelse? Som omhandlet i artikel 1 i konventionen om beskyttelse af De Europæiske Fællesskabers finansielle interesser (EFT C 316 af 27.11.1995, s. 48).
Børnearbejde og andre former for menneskehandel Er den økonomiske aktør selv eller en person, der tilhører den økonomiske aktørs administrations-, ledelses- eller tilsynsorgan eller har beføjelse til at repræsentere eller kontrollere eller til at træffe beslutninger heri, ved en endelig dom blevet dømt for børnearbejde og andre former for menneskehandel ved en dom afsagt for højst fem år siden, eller hvori en udelukkelsesperiode fastsat direkte i dommen fortsat finder anvendelse? Som defineret i artikel 2 i Europa-Parlamentets og Rådets direktiv 2011/36/EU af 5. april 2011 om forebyggelse og bekæmpelse af menneskehandel og beskyttelse af ofrene herfor, og om erstatning af Rådets rammeafgørelse 2002/629/RIA (EUT L 101 af 15.4.2011, s. 1).
Insolvens Er den økonomiske aktør under insolvens- eller likvidationsbehandling?
Tilsidesættelse af forpligtelser på det arbejdsretlige område Er den økonomiske aktør bekendt med at have tilsidesat sine forpligtelser på det arbejdsretlige område? Således som de i forbindelse med dette udbud fremgår af national ret, den relevante meddelelse eller udbudsdokumenterne eller artikel 18, stk. 2, i direktiv 2014/24/EU.
Aktiver, der administreres af en kurator Administreres den økonomiske aktørs aktiver af en kurator eller af retten?
Har afgivet urigtige oplysninger eller tilbageholdt oplysninger, som ikke var i stand til at fremlægge de krævede dokumenter og indhentet fortrolige oplysninger i forbindelse med denne procedure Har den økonomiske aktør befundet sig i en af følgende situationer:a) Denne har afgivet groft urigtige oplysninger ved meddelelsen af de oplysninger, der kræves til verifikation af, at der ikke er grundlag for udelukkelse, eller af at udvælgelseskriterierne er opfyldt,b) Denne har tilbageholdt sådanne oplysninger,c) Denne har været ude af stand til straks at fremsende den supplerende dokumentation, som en ordregivende myndighed eller en ordregivende enhed anmoder om, ogd) Denne har uretmæssigt påvirket den ordregivende myndigheds eller den ordregivende enheds beslutningsproces, indhentet fortrolige oplysninger, der kan give denne uretmæssige fordele i forbindelse med udbudsproceduren, eller uagtsomt givet vildledende oplysninger, der kan have væsentlig indflydelse på beslutninger vedrørende udelukkelse, udvælgelse eller tildeling?
Interessekonflikt som følge af deltagelse i udbudsproceduren Er den økonomiske aktør opmærksom på en interessekonflikt, jf. national ret, den relevante meddelelse eller udbudsdokumenterne, som følge af sin deltagelse i udbudsproceduren?
Direkte eller indirekte involvering i forberedelsen af denne udbudsprocedure Har den økonomiske aktør eller en virksomhed, der er knyttet til den økonomiske aktør, rådgivet den ordregivende myndighed eller den ordregivende enhed eller på anden måde været involveret i forberedelsen af udbudsproceduren?
Skyldig i alvorlige forsømmelser i forbindelse med udøvelsen af erhvervet Har den økonomiske aktør i forbindelse med udøvelsen af erhvervet gjort sig skyldig i alvorlige forsømmelser? Hvis det er relevant, se definitioner i national ret, den relevante meddelelse eller udbudsdokumenterne.
Tilsidesættelse af forpligtelser på sociallovgivningsområdet Er den økonomiske aktør bekendt med at have tilsidesat sine forpligtelser på sociallovgivningsområdet? Således som de i forbindelse med dette udbud fremgår af national ret, den relevante meddelelse eller udbudsdokumenterne eller artikel 18, stk. 2, i direktiv 2014/24/EU.
Betaling af socialsikringsbidrag Har den økonomiske aktør tilsidesat sine forpligtelser vedrørende betaling af bidrag på over DKK 100.000 til sociale sikringsordninger både i det land, hvor den økonomiske aktør er etableret, og i den ordregivende myndigheds eller den ordregivende enheds medlemsstat, hvis denne er en anden end etableringslandet?
Erhvervsvirksomheden er indstillet Er den økonomiske aktørs erhvervsvirksomhed blevet indstillet?
Betaling af skatter og afgifter Har den økonomiske aktør tilsidesat sine forpligtelser vedrørende betaling af skatter og afgifter på over DKK 100.000 både i det land, hvor den økonomiske aktør er etableret, og i den ordregivende myndigheds eller den ordregivende enheds medlemsstat, hvis denne er en anden end etableringslandet?
Terrorhandlinger eller strafbare handlinger med forbindelse til terroraktivitet Er den økonomiske aktør selv eller en person, der tilhører den økonomiske aktørs administrations-, ledelses- eller tilsynsorgan eller har beføjelse til at repræsentere eller kontrollere eller til at træffe beslutninger heri, ved en endelig dom blevet dømt for terrorhandlinger eller strafbare handlinger med forbindelse til terroraktivitet ved en dom afsagt for højst fem år siden, eller hvori en udelukkelsesperiode fastsat direkte i dommen fortsat finder anvendelse? Som defineret i henholdsvis artikel 1 og 3 i Rådets rammeafgørelse 2002/475/RIA af 13. juni 2002 om bekæmpelse af terrorisme (EFT L 164 af 22.6.2002, s. 3). Denne udelukkelsesgrund omfatter også anstiftelse, medvirken og forsøg på at begå sådanne handlinger som omhandlet i nævnte rammeafgørelses artikel 4.
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0000
Titel : Defibrillatorer og AED, rammeaftale med forbrugsvarer, rammeaftale
Beskrivelse : Rammeaftale på defibrillatorer, AED og forbrugsvarer til anvendelse såvel præ- som inhospital. Rammeaftalen udbydes i RFI-regi med deltagelse af regionerne Nordjylland, Midtjylland og Syddanmark. For udstyr er aftaleperioden 2025-2029 og for tilhørende forbrugsvarer er aftaleperioden 2025-2037. Udover udstyr og forbrugsvarer omfatter aftalen implementering, montage, undervisning, service og tilhørende IT-løsninger for overførsel af data. Kontrakter indgås separat med de vindende Tilbudsgiver for hver af de enkelte regioner i Kontrakten. Tilbudsgiver vil således skulle indgå en kontrakt pr. deltagende region, der er forpligtet til at indgå kontrakt (og/eller som udnytter en option på at tilslutte sig Kontrakten). Det betyder, at de enkelte kontrakter i øvrigt kan opsiges, ophæves eller på anden vis ophøre eller forlænges, uden dette får betydning for de øvrige indgåede kontrakter.
Intern ID : 16692 II
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål : Varer
Supplerende kontrakttype Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ): 33182100   Defibrillator
Supplerende klassifikation   ( cpv ): 33172200   Genoplivningsudstyr, 50421000   Reparation og vedligeholdelse af medicinsk udstyr, 80000000   Uddannelse og undervisning
Mængde 1 010
Valgmuligheder :
Beskrivelse af optioner : Der vil i rammeaftalen være option på: - leverancer til Region Nordjylland og Region Midtjylland (omfang er beskrevet i udbudsmaterialet) - forbrugsvareposter, der ikke er entydigt proprietære og dermed vil kunne købes uden for nærværende rammeaftale - servicering af apparatur købt på aftalen - uddannelse af ordregivers teknikere - eventuel yderligere uddannelse af ordregivers super-/brugere
5.1.2.
Udførelsessted
Hvor som helst
Yderligere oplysninger : Til alle hospitaler og institutioner og afdelinger i regionerne Nordjylland, Midtjylland og Syddanmark.
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 144   Måneder
5.1.6.
Generelle oplysninger
Dette er et tilbagevendende udbud
Beskrivelse : Udbud af defibrillatorer og AED forventes iværksat med forventet kontraktstart 2029.
Reserveret deltagelse : Deltagelse uden forbehold.
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
Dette udbud er også egnet for små og mellemstore virksomheder (SMV'er)
Yderligere oplysninger : Den anslåede udstyrsmængde under kontrakten udgør 1.010 stk. og den maksimale udstyrsmængde under kontrakten udgør 1.330 stk. i rammeaftalens løbetid. Fordelingen mellem de tre deltagende regioner fremgår af udbudsmaterialet. Ovenstående opdeles i følgende tre udstyrskategorier med følgende anslået/maksimal mængde: 1) "AS-defibrillator" til præhospitalt brug: anslået 260 stk., maksimal 365 stk. 2) "Kardio-defibrillator" til in-hospitalt brug (kard.lab m.v.): anslået 285stk., maksimal 380 stk. 3) AED, fuldautomatisk: anslået 490 stk., maksimal 620 stk. Udelukkelse vedr. skatteforhold mm.: En ordregiver skal i henhold til udbudslovens § 134 a udelukke en ansøger eller tilbudsgiver fra deltagelse i en udbudsprocedure, hvis ansøgeren eller tilbudsgiveren er etableret i et land, der er optaget på EU-listen over ikke-samarbejdsvillige skattejurisdiktioner og ikke har tiltrådt WTO’s Government Procurement Agreement eller øvrige handelsaftaler, der forpligter Danmark til at åbne markedet for offentlige kontrakter for tilbudsgivere etableret i det pågældende land. Særligt vedr. embargo: I forbindelse med dette udbud gælder EU-forordning 2022/1269, art. 1, nr. 15) (med evt. senere ændringer), der bl.a. ændrer EU-forordning 833/2014 med indsættelse af artikel 5 k om forbuddet mod at tildele offentlige kontrakter, der er omfattet af udbudsdirektiverne, til bl.a. russiske statsborgere eller fysiske eller juridiske personer, enheder eller organer, der er etableret i Rusland m.v. Der henvises til EU-forordning 2022/1269 for bestemmelsens nærmere ordlyd og omfang. Ordregiver er berettiget til at kræve dokumentation for tilbudsgiver og evt. underleverandørers etableringssted, ejerforhold og andre oplysninger af relevans for overholdelsen af forbuddet på ethvert tidspunkt i udbudsprocessen.
5.1.9.
Udvælgelseskriterier
Kriterium
Type Økonomisk og finansiel formåen
Anvendelse af dette kriterium Ikke anvendt

Kriterium
Type Egnethed til at udøve det pågældende erhverv
Anvendelse af dette kriterium Ikke anvendt

Kriterium
Type Teknisk og faglig formåen
Anvendelse af dette kriterium Ikke anvendt
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Kvalitet
Navn : Kvalitet og funktionalitet
Beskrivelse : Fremgår af udbudsmaterialet
Vægtning (procentdel, præcis) : 60

Kriterium :
Type : Pris
Navn : Økonomi
Beskrivelse : Fremgår af udbudsmaterialet
Vægtning (procentdel, præcis) : 40
5.1.11.
Udbudsdokumenter
Frist for anmodning om yderligere oplysninger 10/02/2025   22:55:00 (UTC)
5.1.12.
Udbudsvilkår
Vilkår for indgivelse :
Elektronisk indgivelse : Påkrævet
Sprog, som tilbud og ansøgninger om deltagelse kan indgives på dansk
Elektronisk katalog : Påkrævet
Alternative tilbud : Ikke tilladt
Tilbudsgivere kan indgive mere end ét tilbud Ikke tilladt
Frist for modtagelse af tilbud : 17/02/2025   07:00:00 (UTC)
Vedståelsesfrist for tilbuddet 6   Måneder
Oplysninger, der kan suppleres efter indgivelsesfristen er udløbet :
Køberen kan beslutte, at visse manglende tilbudsrelaterede dokumenter kan indsendes senere.
Yderligere oplysninger : Det er som udgangspunkt ikke lovligt for Ordregiver at tillade Tilbudsgiver at korrigere et fejlbehæftet tilbud efter tilbudsfristen, idet dette kun lader sig gøre inden for de rammer, der følger af Udbudslovens § 159, stk. 5.
Oplysninger om offentlig iværksættelse :
Åbningsdato : 17/02/2025   07:00:00 (UTC)
Yderligere oplysninger : Der er ikke adgang til offentlig åbning.
Betingelser for kontraktens udførelse :
Udførelsen af kontrakten skal ske inden for rammerne af programmer for beskyttet beskæftigelse Nej
Vilkår relateret til kontraktens udførelse Parterne skal under Kontrakten påtage sig et socialt ansvar. Dette gælder også evt. underleverandører. Se yderligere udkast til kontrakt pkt. 6. Databehandleraftale Den vindende tilbudsgiver vil skulle behandle personoplysninger på Ordregivers vegne. Der skal derfor underskrives en databehandleraftale i medfør af persondatalovgivningen. Der henvises herudover til udkast til kontrakt pkt. 30. Fortrolighedserklæring De vindende tilbudsgivere vil i arbejdet få indblik i personoplysninger og informationer om ordregiver. Der skal derfor underskrives en fortrolighedserklæring.
Der kræves en fortrolighedsaftale ja
Yderligere oplysninger om fortrolighedsaftalen   Den/de vindende tilbudsgiver/tilbudsgivere vil som en del af aftalegrundlaget skulle underskrive fortrolighedserklæring.
Elektronisk fakturering Påkrævet
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling : ja
Der vil blive anvendt elektronisk betaling : ja
Oplysninger om klagefrister : Følgende gælder, hvis udbuddet er et offentligt udbud: Klage skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt (fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort), og 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere. Klage over indgåelse af en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen (miniudbud) skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen. Samtidig med klagens fremsendelse til Klagenævnet for Udbud skal klageren sende en kopi af klagen med bilag til ordregiveren, gerne pr. e-mail. Følgende gælder, hvis der er tale om et begrænset udbud, et udbud med forhandling, en konkurrencepræget dialog eller et innovationspartnerskab: Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret. Andre klager skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt (fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort), og 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere. Klage over indgåelse af en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen (miniudbud) skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen. Samtidig med klagens fremsendelse til Klagenævnet for Udbud skal klageren sende en kopi af klagen med bilag til Ordregiveren, gerne pr. e-mail.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Det maksimale antal deltagere : 3
Begrundelse for rammeaftalens varighed : Varigheden for rammeaftalen på udstyrsdelen (4 år) begrundes i kontinuerlige udskiftningsplaner der er såvel udstyrs- (alder på eksisterende udstyr) som bevillingsbetinget. Varigheden for rammeaftalen på tilhørende forbrugsvarer (12 år) er begrundet i, at forbrugsvarer er proprietære, og at disse derfor skal kunne købes til aftalte priser i den periode, udstyret forventes anvendt (8 år efter seneste ordre på udstyr).
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Region Syddanmark
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline Region Syddanmark
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der modtager ansøgninger om deltagelse Region Syddanmark
Organisation, der behandler tilbud Region Syddanmark
TED eSender Mercell Holding ASA
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn : Region Syddanmark
Registreringsnummer : 29190909
Afdeling : Medicoteknik
Postadresse : Sygehusvej 4    
By : Kolding
Postnummer : 6000
Landsdel (NUTS) : Sydjylland   ( DK032 )
Land : Danmark
Enhed : Søren Iversen
Telefon : +45 99440374
Denne organisations roller
Køber
Gruppeleder
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
Organisation, der sikrer adgang til udbudsdokumenterne offline
Organisation, der modtager ansøgninger om deltagelse
Organisation, der behandler tilbud
8.1.
ORG-0002
Officielt navn : Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer : 37795526
Postadresse : Nævnenes Hus, Toldboden 2    
By : Viborg
Postnummer : 8800
Landsdel (NUTS) : Østjylland   ( DK042 )
Land : Danmark
Telefon : +45 72405708
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0003
Officielt navn : Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer : 10294819
Postadresse : Carl Jacobsens Vej 35    
By : Valby
Postnummer : 2500
Landsdel (NUTS) : Byen København   ( DK011 )
Land : Danmark
E-mail : kfst@kfst.dk
Telefon : +45 41715000
Internetadresse : https://www.kfst.dk/
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0004
Officielt navn : Region Nordjylland
Registreringsnummer : 29190941
Postadresse : Niels Bohrs Vej 30    
By : Aalborg SØ
Postnummer : 9220
Landsdel (NUTS) : Nordjylland   ( DK050 )
Land : Danmark
E-mail : afn@rn.dk
Telefon : 29419774
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-0005
Officielt navn : Region Midtjylland
Registreringsnummer : 29190925
Afdeling : Indkøb og Medicoteknik
Postadresse : Skottenborg 26    
By : Viborg
Postnummer : 8800
Landsdel (NUTS) : Østjylland   ( DK042 )
Land : Danmark
E-mail : kontakt@rm.dk
Telefon : 78410000
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-0006
Officielt navn : Mercell Holding ASA
Registreringsnummer : 980921565
Postadresse : Askekroken 11    
By : Oslo
Postnummer : 0277
Landsdel (NUTS) : Oslo   ( NO081 )
Land : Norge
Enhed : eSender
Telefon : +47 21018800
Fax : +47 21018801
Internetadresse : http://mercell.com/
Denne organisations roller
TED eSender
11. Oplysninger om bekendtgørelsen
11.1.
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID : 96764d7d-175d-40f7-888f-3bdf0deb7f59   - 01
Formulartype : Konkurrencevilkår
Bekendtgørelsestype : Udbuds- eller koncessionsbekendtgørelse – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype 16
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen : 15/01/2025   14:27:48 (UTC)
Dato for afsendelse af bekendtgørelsen (eSender) : 15/01/2025   19:00:32 (UTC)
Bekendtgørelsens officielle sprog : dansk
11.2.
Oplysninger om offentliggørelsen
Bekendtgørelsesnummer : 35461-2025
EUT-S-nummer : 12/2025
Offentliggørelsesdato : 17/01/2025

Send til en kollega

0.047