Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=178757&B=RS
Udbyder
Region Sjælland
EU-udbud af procedurepakker
Region Sjælland
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
29190658
Alléen 15
Sorø
4180
Danmark
Kontaktperson: Tine Rindholm
Telefon: +45 12345678
E-mail: tinri@regionsjaelland.dk
NUTS-kode: DK02
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.regionsjaelland.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/137394
Del II: Genstand
EU-udbud af procedurepakker.
Ordregiver udbyder ved dette udbud en rammeaftale, der har til hensigt at give
Ordregiver mulighed for gennem efterfølgende miniudbud at udbyde alle
Ordregivers procedurepakker, med undtagelse af procedurepakker til
øjenprocedurer samt procedurepakker til Gastric sleeve-operationer. Disse vil
blive udbudt ved selvstændig udbudsbekendtgørelse. Rammeaftalen etablerer
således grundlaget for de periodekøbskontrakter, der efterfølgende vil blive
udbudt via miniudbud, hvor rammeaftalens Leverandører har mulighed for at
byde ind.
Udbuddet omfatter option på gennemførelse af miniudbud vedrørende Procedurepakker, som ikke er angivet i Udbudsbilag 2, i det omfang Ordregivers sygehusenheder/hospitalsenheder og institutioner efterspørger sådanne.
Udbuddet omfatter option på forlængelse af Periodekøbskontrakter.
Alle sygehuse i Region Sjælland.
Ordregiver udbyder ved dette udbud en rammeaftale, der har til hensigt at give
Ordregiver mulighed for gennem efterfølgende miniudbud at udbyde alle
Ordregivers procedurepakker, med undtagelse af procedurepakker til
øjenprocedurer samt procedurepakker til Gastric sleeve-operationer. Disse vil
blive udbudt ved selvstændig udbudsbekendtgørelse. Rammeaftalen etablerer
således grundlaget for de periodekøbskontrakter, der efterfølgende vil blive
udbudt via miniudbud, hvor rammeaftalens Leverandører har mulighed for at
byde ind.
Udbuddet omfatter option på gennemførelse af miniudbud vedrørende Procedurepakker, som ikke er angivet i Udbudsbilag 2, i det omfang Ordregivers sygehusenheder/hospitalsenheder og institutioner efterspørger sådanne.
Udbuddet omfatter option på forlængelse af Periodekøbskontrakter.
Udbuddet omfatter option på gennemførelse af miniudbud vedrørende Procedurepakker, som ikke er angivet i Udbudsbilag 2, i det omfang Ordregivers sygehusenheder/hospitalsenheder og institutioner efterspørger sådanne.
Udbuddet omfatter option på forlængelse af periodekøbskontrakter.
Periodekøbskontrakter har en varighed på 12, 24 eller 36 måneder med mulighed for yderligere forlængelse. Den samlede varighed vil ikke overstige 48 måneder.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Der er ikke krav til egnethed.
Der er ikke krav til økonomisk og finansiel kapacitet.
Der er ikke krav til teknisk og faglig kapacitet.
Menneskerettigheder mv. — der stilles i kontrakten krav om, at leverandørens ydelser skal leveres med respekt for nationale og internationale love og regler vedr. menneskerettigheder, arbejdstagerrettigheder, miljø og antikorruption.
Se yderligere udkast til Rammeaftale pkt. 18.
Mærkning, miljø og indholdsstoffer — der stilles i rammeaftalen forskellige krav til mærkning af produkter samt til miljø og indholdsstoffer. Se yderligere udkast til Rammeaftale pkt. 6.2 og pkt. 6.4.
Del IV: Procedure
Der vil ikke være adgang til at overvære åbning af bud.
Del VI: Supplerende oplysninger
3 kvt. 2020.
Denne udbudsforretning gennemføres digitalt. For at modtage yderligere information om dette udbud, samt afgive tilbud, skal du registrere din interesse på følgende side:
https://eu.eu-supply.com/login.asp?B=RS
Al henvendelse skal således ske igennem systemet. Tilbud kan ikke afgives på papir, udover hvad der evt. måtte fremgå af udbudsmaterialet.
Det anbefales, at anskaffe en digital signatur, da dette vil lette tilbudsgivning og endelig kontraktindgåelse. Det er et krav, at tilbudsgiver ikke er omfattet af en frivillig eller obligatorisk udelukkelsesgrund jf. ESPD.
Ordregiver vil under iagttagelse af Udbudslovens § 138 udelukke Tilbudsgivere, der befinder sig i en frivillig eller obligatorisk udelukkelsesgrund i henhold til Udbudslovens §§ 135-137.
De tilbudsgivere, som står til at vinde, skal fremlægge en Serviceattest udstedt af Erhvervsstyrelsen, som bevis for at denne ikke er omfattet af udelukkelsesgrundene i Udbudslovens § 135 stk. 1 og 3 samt § 137 stk. 1, nr. 2 og 7. Serviceattesten skal være udstedt tidligst 10 måneder inden tilbudsfristen. Vi opfordrer tilbudsgivere, der ikke har en gyldig serviceattest liggende, til at denne rekvireres senest på tidspunktet for afgivelse af tilbuddet.
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
København Ø
2100
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@erst.dk
Internetadresse:http://www.erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på hyperlink »http://www.retsinformation.dk/« \t »_blank« www.retsinformation.dk), gælder der følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over udbuddet skal være indgået til Klagenævnet for Udbud inden 6 måneder efter en ordregiver har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4.
Senest samtidigt med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet under punkt VI.4.1).
Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på hyperlink »http://www.erhvervsstyrelsen.dk/« \t »_blank« www.erhvervsstyrelsen.dk
Klager vedrørende tildeling af periodekøbskontrakterne, på baggrund af rammeaftalen, skal være indgivet til Klagenævnet inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregivers underretning om tildelingsbeslutning.
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
København Ø
2100
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@erst.dk
Internetadresse:https://www.klfu.dk