Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=177913&B=REGIONMIDT
Udbyder
Region Midtjylland
Vindere
2 styk CT-scannere
(15.06.2017)
Siemens Healthcare A/S
Borupvang 9
2750 Ballerup
2 styk CT-scannere
Region Midtjylland
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
29190925
Olof Palmes Allé 15
Aarhus N
8200
Danmark
Kontaktperson: Helle Slotsdal
Telefon: +45 78414606
E-mail: helle.slotsdal@stab.rm.dk
NUTS-kode: DK04
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.udbud.rm.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/253854
Del II: Genstand
2 styk CT-scannere.
2 styk CT-scannere til Aarhus Universitetshospital Fælles Akut Afdeling.
Aarhus Universitetshospital, Palle Juul-Jensens Boulevard 99, 8200 Aarhus N.
2 styk CT-scannere til Aarhus Universitetshospital Fælles Akut Afdeling.
— Uddannelsesoptioner
— Serviceoptioner
— Reservedelsoptioner
— Option på køb af tilsvarende udstyr.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Udbudsmaterialet er tilgængeligt fra EU-Supply jf. følgende link:
https://eu.eu-supply.com/ctm/supplier/publictenders?B=REGIONMIDT
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Internetadresse:http://www.klfu.dk
Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud
inden 20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere
om, hvem der er blevet prækvalificeret.
Andre klager skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at
ordregiveren har indgået en kontrakt, og 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en
rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte
ansøgere og tilbudsgivere.
Klage over indgåelse af en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af
konkurrencen (miniudbud) skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
Samtidig med klagens fremsendelse til Klagenævnet for Udbud skal klageren sende en kopi af klagen med bilag til Ordregiveren, gerne pr. e-mail.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@erst.dk
Internetadresse:https://www.kfst.dk