Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=178128&B=AMGROS
Udbyder
Amgros I/S
Vindere
Behandlingskategori 3E
(24.07.2018)
Sonova Denmark A/S
Østre Hougvej 42-44
5500 Middelfart
Behandlingskategori 1D
(24.07.2018)
Phonic Ear A/S
Kongebakken 9
2765 Smørum
Behandlingskategori 3D
(24.07.2018)
Widex DK A/S
Nymøllevej 6
3540 Lynge
Behandlingskategori 1S
(24.07.2018)
Sivantos AS
Nedre Vollgate 5
0158 Oslo
Behandlingskategori 2A
(24.07.2018)
GN Hearing A/S
Lautrupbjerg 7
2750 Ballerup
Behandlingskategori 2D
(24.07.2018)
GN Hearing A/S
Lautrupbjerg 7
2750 Ballerup
Behandlingskategori 2D
(24.07.2018)
Coselgi DK ApS
Nymøllevej 6
3540 Lynge
Behandlingskategori 1C
(24.07.2018)
Sivantos AS
Nedre Vollgate 5
0158 Oslo
Behandlingskategori 1C
(24.07.2018)
Danacom Høreapparater
Kongebakken 9
2765 Smørum
Behandlingskategori 2D
(24.07.2018)
Sonova Denmark A/S
Østre Hougvej 42-44
5500 Middelfart
Behandlingskategori 3C
(24.07.2018)
GN Hearing A/S
Lautrupbjerg 7
2750 Ballerup
Behandlingskategori 2B
(24.07.2018)
Sivantos AS
Nedre Vollgate 5
0158 Oslo
Behandlingskategori 1B
(24.07.2018)
Phonic Ear A/S
Kongebakken 9
2765 Smørum
Behandlingskategori 1B
(24.07.2018)
Oticon A/S
Kongebakken 9
2765 Smørum
Behandlingskategori 4A
(24.07.2018)
Widex DK A/S
Nymøllevej 6
3540 Lynge
Behandlingskategori 2A
(24.07.2018)
Sonova Denmark A/S
Østre Hougvej 42-44
5500 Middelfart
Behandlingskategori 1D
(24.07.2018)
Sivantos A/S
Ove Gjeddes Vej 9
5220 Odense SØ
Behandlingskategori 4B
(24.07.2018)
Sivantos A/S
Ove Gjeddes Vej 9
5220 Odense SØ
Behandlingskategori 2A
(24.07.2018)
Widex DK A/S
Nymøllevej 6
3540 Lynge
Behandlingskategori 2D
(24.07.2018)
Sonova Sweden AB
Box 1039
171 21 Solna
Behandlingskategori 2B
(24.07.2018)
Coselgi DK ApS
Nymøllevej 6
3540 Lynge
Behandlingskategori 2A
(24.07.2018)
Sonova Sweden AB
Box 1039
171 21 Solna
Behandlingskategori 4A
(24.07.2018)
Coselgi DK ApS
Nymøllevej 6
3540 Lynge
Behandlingskategori 3E
(24.07.2018)
GN Hearing A/S
Lautrupbjerg 7
2750 Ballerup
Behandlingskategori 1A
(24.07.2018)
Sivantos AS
Nedre Vollgate 5
0158 Oslo
Behandlingskategori 3B
(24.07.2018)
Sivantos A/S
Ove Gjeddes Vej 9
5220 Odense SØ
Behandlingskategori 3F
(24.07.2018)
Coselgi DK ApS
Nymøllevej 6
3540 Lynge
Behandlingskategori 1F
(24.07.2018)
Widex DK A/S
Nymøllevej 6
3540 Lynge
Behandlingskategori 1S
(24.07.2018)
Sivantos A/S
Ove Gjeddes Vej 9
5220 Odense SØ
Behandlingskategori 2A
(24.07.2018)
Sivantos A/S
Ove Gjeddes Vej 9
5220 Odense SØ
Behandlingskategori 1A
(24.07.2018)
Sonova Denmark A/S
Østre Hougvej 42-44
5500 Middelfart
Behandlingskategori 3E
(24.07.2018)
Sivantos A/S
Ove Gjeddes Vej 9
5220 Odense SØ
Behandlingskategori 1C
(24.07.2018)
Sivantos A/S
Ove Gjeddes Vej 9
5220 Odense SØ
Behandlingskategori 1F
(24.07.2018)
Coselgi DK ApS
Nymøllevej 6
3540 Lynge
Behandlingskategori 4A
(24.07.2018)
Sivantos AS
Nedre Vollgate 5
0158 Oslo
Behandlingskategori 1D
(24.07.2018)
Sivantos AS
Nedre Vollgate 5
0158 Oslo
Behandlingskategori 1D
(24.07.2018)
GN Hearing A/S
Lautrupbjerg 7
2750 Ballerup
Behandlingskategori 3B
(24.07.2018)
Widex DK A/S
Nymøllevej 6
3540 Lynge
Behandlingskategori 1C
(24.07.2018)
Sonova Denmark A/S
Østre Hougvej 42-44
5500 Middelfart
Behandlingskategori 3F
(24.07.2018)
Sivantos AS
Nedre Vollgate 5
0158 Oslo
Behandlingskategori 3C
(24.07.2018)
Coselgi DK ApS
Nymøllevej 6
3540 Lynge
Behandlingskategori 1S
(24.07.2018)
GN Hearing A/S
Lautrupbjerg 7
2750 Ballerup
Behandlingskategori 1E
(24.07.2018)
Sonova Denmark A/S
Østre Hougvej 42-44
5500 Middelfart
Behandlingskategori 1B
(24.07.2018)
Widex DK A/S
Nymøllevej 6
3540 Lynge
Behandlingskategori 3B
(24.07.2018)
Sivantos AS
Nedre Vollgate 5
0158 Oslo
Behandlingskategori 1D
(24.07.2018)
Danacom Høreapparater
Kongebakken 9
2765 Smørum
Behandlingskategori 1B
(24.07.2018)
Sivantos A/S
Ove Gjeddes Vej 9
5220 Odense SØ
Behandlingskategori 3A
(24.07.2018)
Sivantos AS
Nedre Vollgate 5
0158 Oslo
Behandlingskategori 1A
(24.07.2018)
Sonova Sweden AB
Box 1039
171 21 Solna
Behandlingskategori 2D
(24.07.2018)
Oticon A/S
Kongebakken 9
2765 Smørum
Offentligt udbud af høreapparater 2017 — Genudbud
Amgros I/S
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
1447 9880
Dampfærgevej 27-29
København Ø
2100
Danmark
Kontaktperson: Katarina Flodquist
Telefon: +45 88713000
E-mail: haudbud@amgros.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.amgros.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/284126
Del II: Genstand
Offentligt udbud af høreapparater 2017 — Genudbud.
Amgros er et interessentskab med de 5 regioner som interessenter.
Amgros ønsker at indgå rammeaftaler om indkøb af høreapparater, fjernbetjeninger, streamere, ørepropper samt supplerende ydelser, således at regionerne kan indkøbe disse til offentlige klinikker og til andre, der ordinerer og tilpasser høreapparater for det offentlige. Rammeaftalerne er ikke-eksklusive.
Høreapparaterne, fjernbetjeningerne, streamerne og ørepropperne videresælges til regionerne til indkøbspris med et procenttillæg og/eller et gebyr pr. høreapparat.
Amgros agter at indgå aftaler for i alt 21 behandlingskategorier (delkontrakter). Leverandøren kan give tilbud på 1, flere eller alle behandlingskategorier (delkontrakter), og tildeling sker separat for hver behandlingskategori (delkontrakt). For hver behandlingskategori (delkontrakt) vil Amgros indgå rammeaftaler med flere leverandører.
Behandlingskategori 1A
Der henvises til udbudsmaterialet for en nærmere beskrivelse af behandlingskategorien, herunder de relevante tekniske mindstekrav for høreapparaterne i behandlingskategorien.
Kontrakten kan forlænges af flere gange for en periode på i alt op til 24 måneder.
Behandlingskategori 1B
Der henvises til udbudsmaterialet for en nærmere beskrivelse af behandlingskategorien, herunder de relevante tekniske mindstekrav for høreapparaterne i behandlingskategorien.
Kontrakten kan forlænges af flere gange for en periode på i alt op til 24 måneder.
Behandlingskategori 1C
Der henvises til udbudsmaterialet for en nærmere beskrivelse af behandlingskategorien, herunder de relevante tekniske mindstekrav for høreapparaterne i behandlingskategorien.
Kontrakten kan forlænges af flere gange for en periode på i alt op til 24 måneder.
Behandlingskategori 1D
Der henvises til udbudsmaterialet for en nærmere beskrivelse af behandlingskategorien, herunder de relevante tekniske mindstekrav for høreapparaterne i behandlingskategorien.
Kontrakten kan forlænges af flere gange for en periode på i alt op til 24 måneder.
Behandlingskategori 1E
Der henvises til udbudsmaterialet for en nærmere beskrivelse af behandlingskategorien, herunder de relevante tekniske mindstekrav for høreapparaterne i behandlingskategorien.
Kontrakten kan forlænges af flere gange for en periode på i alt op til 24 måneder.
Behandlingskategori 1F
Der henvises til udbudsmaterialet for en nærmere beskrivelse af behandlingskategorien, herunder de relevante tekniske mindstekrav for høreapparaterne i behandlingskategorien.
Kontrakten kan forlænges af flere gange for en periode på i alt op til 24 måneder.
Behandlingskategori 1S
Der henvises til udbudsmaterialet for en nærmere beskrivelse af behandlingskategorien, herunder de relevante tekniske mindstekrav for høreapparaterne i behandlingskategorien.
Kontrakten kan forlænges af flere gange for en periode på i alt op til 24 måneder.
Behandlingskategori 2A
Der henvises til udbudsmaterialet for en nærmere beskrivelse af behandlingskategorien, herunder de relevante tekniske mindstekrav for høreapparaterne i behandlingskategorien.
Kontrakten kan forlænges af flere gange for en periode på i alt op til 24 måneder.
Behandlingskategori 2B
Der henvises til udbudsmaterialet for en nærmere beskrivelse af behandlingskategorien, herunder de relevante tekniske mindstekrav for høreapparaterne i behandlingskategorien.
Kontrakten kan forlænges af flere gange for en periode på i alt op til 24 måneder.
Behandlingskategori 2C
Der henvises til udbudsmaterialet for en nærmere beskrivelse af behandlingskategorien, herunder de relevante tekniske mindstekrav for høreapparaterne i behandlingskategorien.
Kontrakten kan forlænges af flere gange for en periode på i alt op til 24 måneder.
Behandlingskategori 2D
Der henvises til udbudsmaterialet for en nærmere beskrivelse af behandlingskategorien, herunder de relevante tekniske mindstekrav for høreapparaterne i behandlingskategorien.
Kontrakten kan forlænges af flere gange for en periode på i alt op til 24 måneder.
Behandlingskategori 3A
Der henvises til udbudsmaterialet for en nærmere beskrivelse af behandlingskategorien, herunder de relevante tekniske mindstekrav for høreapparaterne i behandlingskategorien.
Kontrakten kan forlænges af flere gange for en periode på i alt op til 24 måneder.
Behandlingskategori 3B
Der henvises til udbudsmaterialet for en nærmere beskrivelse af behandlingskategorien, herunder de relevante tekniske mindstekrav for høreapparaterne i behandlingskategorien.
Kontrakten kan forlænges af flere gange for en periode på i alt op til 24 måneder.
Behandlingskategori 3C
Der henvises til udbudsmaterialet for en nærmere beskrivelse af behandlingskategorien, herunder de relevante tekniske mindstekrav for høreapparaterne i behandlingskategorien.
Kontrakten kan forlænges af flere gange for en periode på i alt op til 24 måneder.
Behandlingskategori 3D
Der henvises til udbudsmaterialet for en nærmere beskrivelse af behandlingskategorien, herunder de relevante tekniske mindstekrav for høreapparaterne i behandlingskategorien.
Kontrakten kan forlænges af flere gange for en periode på i alt op til 24 måneder.
Behandlingskategori 3E
Der henvises til udbudsmaterialet for en nærmere beskrivelse af behandlingskategorien, herunder de relevante tekniske mindstekrav for høreapparaterne i behandlingskategorien.
Kontrakten kan forlænges af flere gange for en periode på i alt op til 24 måneder.
Behandlingskategori 3F
Der henvises til udbudsmaterialet for en nærmere beskrivelse af behandlingskategorien, herunder de relevante tekniske mindstekrav for høreapparaterne i behandlingskategorien.
Kontrakten kan forlænges af flere gange for en periode på i alt op til 24 måneder.
Behandlingskategori 3S
Der henvises til udbudsmaterialet for en nærmere beskrivelse af behandlingskategorien, herunder de relevante tekniske mindstekrav for høreapparaterne i behandlingskategorien.
Kontrakten kan forlænges af flere gange for en periode på i alt op til 24 måneder.
Behandlingskategori 4A
Der henvises til udbudsmaterialet for en nærmere beskrivelse af behandlingskategorien, herunder de relevante tekniske mindstekrav for høreapparaterne i behandlingskategorien.
Kontrakten kan forlænges af flere gange for en periode på i alt op til 24 måneder.
Behandlingskategori 4B
Der henvises til udbudsmaterialet for en nærmere beskrivelse af behandlingskategorien, herunder de relevante tekniske mindstekrav for høreapparaterne i behandlingskategorien.
Kontrakten kan forlænges af flere gange for en periode på i alt op til 24 måneder.
Behandlingskategori 4D
Der henvises til udbudsmaterialet for en nærmere beskrivelse af behandlingskategorien, herunder de relevante tekniske mindstekrav for høreapparaterne i behandlingskategorien.
Kontrakten kan forlænges af flere gange for en periode på i alt op til 24 måneder.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgiveren skal vedlægge det fælles europæiske udbudsdokument (ESPD) med angivelse af følgende oplysninger:
Oplysninger om tilbudsgiverens service- og supportorganisation, herunder hvor mange medarbejdere der opfylder kravene til at levere undervisning og rådgivning i brugen af høreapparaterne, samt hvor mange medarbejdere der er kvalificeret i pædiatrisk audiologi. Dette angives i ESPD'et. Del IV, afsnit C, Teknisk og faglig formåen, under punktet »Uddannelsesmæssige og faglige kvalifikationer«.
Såfremt tilbudsgiveren baserer sig på andre enheders formåen, skal dette anføres i ESPD'et, Del II, afsnit C. Den eller de andre enheder skal hver udfylde et særskilt ESPD med de krævede oplysninger.
Såfremt tilbudsgiver er en del af et konsortium, skal dette anføres i ESPD'et, Del II, afsnit A, og hver af de deltagende økonomiske aktører skal udfylde et særskilt ESPD med de krævede oplysninger.
Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:
Som mindstekrav kræves det, at tilbudsgiverens service- og supportorganisation skal indeholde minimum 2 medarbejdere, som har uddannelsesmæssige og faglige kvalifikationer til levering af de supplerende ydelser, der fremgår af udkast til rammeaftalens punkt 2.6.3
og 2.6.4, dvs. at medarbejderne skal være fagligt kvalificerede inden for brugen af høreapparater og tilpasningssoftware samt have erfaring med undervisning vedrørende disse områder. Såfremt tilbuddet omfatter kategori E og/eller F (børnekategorierne), skal service- og supportorganisationen tillige omfatte mindst en medarbejder med særlige kompetencer inden for pædiatrisk audiologi.
Der henvises til udkast til rammeaftale, der er en del af udbudsmaterialet.
Del IV: Procedure
Tilbudsgiverne vil ikke være berettigede til at overvære åbningen af tilbuddene.
Del VI: Supplerende oplysninger
Næste rammeaftale om indkøb af høreapparater forventes offentliggjort i 2021.
Udbudsmaterialet er frit, direkte og elektronisk tilgængeligt i EU-Supply.
Tilbud skal afgives via EU-Supply, og al kommunikation skal ligeledes ske via EU-Supply.
Tilbudsgiver skal udfylde og vedlægge det fælles europæiske udbudsdokument (ESPD) som en del af sit tilbud som et foreløbigt bevis for de i udbudslovens § 148, stk. 1, nr. 1-3 nævnte forhold. For en nærmere beskrivelse af ESPD'et henvises til udbudsbetingelserne og Konkurrence og Forbrugerstyrelsens vejledninger om dette.
Før beslutning om tildeling skal dokumentation for de oplysninger, der er afgivet i det fælles europæiske udbudsdokument (ESPD), fremlægges, jf. udbudslovens §§ 151 og 152. Nærmere herom fremgår af udbudsbetingelserne.
I relation til punkt II.1.5) Anslået samlet værdi og den anslåede værdi af hver enkelt delkontrakt bemærkes det, at de anslåede værdier er baseret på historiske tal, og at indkøbene derfor er behæftet med stor usikkerhed. De anslåede beløb er opgjort i forhold til rammeaftalernes ordinære løbetid på 24 måneder. Hvis optionerne om forlængelse udnyttes vil den anslående værdi af rammeaftalerne samlet set kunne udgøre 405 900 000 DKK. Det understreges, at der ikke garanteres nogen omsætning på rammeaftalerne.
Amgros holder orienteringsmøde d. 9.2.2017, kl. 10:00-11:00 hos Center for Ledelse, Folke Bernadottes Allé 45, 2100 København Ø. Mødet vil primært drejes sig om det internetbaserede eSourcing-system EU-Supply, hvori tilbuddet skal afgives. For nærmere oplysninger, herunder omkring tilmelding, henvises til udbudsbetingelserne.
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405600
E-mail: klfu@erst.dk
Internetadresse:www.klfu.dk
I henhold til lov om Klagenævnet for udbud (lov nr. 492 af 12.5.2010 med ændringer) gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over udbuddet skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 7, stk. 2, nr. 3.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftlig underrette ordregiver om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 6, stk. 4.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse:http://www.kfst.dk