Fakta om udbudet
Udbyder
Jammerbugt Kommune
Vindere
Levering af sundhedsfaglige vikarydelser
(03.02.2018)
CareLink A/S
Kristrupvej 37
8960 Randers SØ
Udbud på levering af sundhedsfaglige vikarydelser
Jammerbugt Kommune
Sociale og andre specifikke tjenesteydelser – offentlige kontrakter
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
Toftevej 43
Aabybro
9440
Danmark
Kontaktperson: Anne Fanøe Nilsson
Telefon: +45 72577528
E-mail: aen@jammerbugt.dk
NUTS-kode: DK05
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.jammerbugt.dk
Del II: Genstand
Udbud på levering af sundhedsfaglige vikarydelser.
Udbuddet vedrører løbende levering af sundhedsfaglige vikarydelser til kommunens institutioner.
Der ønskes vikaraftaler på følgende faggrupper:
— Social- og sundhedsassistent
— Social- og sundhedshjælper
— Sygeplejestuderende (bestået modul 11)
— Sygehjælper
— Pædagog
— Pædagogisk assistent
— Sygeplejerske.
Jammerbugt Kommune.
Udbuddet vedrører løbende levering af sundhedsfaglige vikarydelser til kommunens institutioner.
Der ønskes vikaraftaler på følgende faggrupper:
— Social- og sundhedsassistent
— Social- og sundhedshjælper
— Sygeplejestuderende (bestået modul 11)
— Sygehjælper
— Pædagog
— Pædagogisk assistent
— Sygeplejerske.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Udbudsmaterialet er elektronisk tilgængelig på: http://www.jammerbugt.dk/kommunen/nyheder-og-annoncer/annoncer/udbud/
Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@erst.dk
Internetadresse:http://www.klfu.dk
Klagefrister:
— Ved et udbud med prækvalifikation efter udbudsloven, forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal en klage over ikke at være blevet prækvalificeret indgives inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens afsendelse af underretning om prækvalifikation.
— Andre klager over udbud eller beslutninger, f.eks. tildeling af kontrakter, omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal være indgivet til klagenævnet inden 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt. — Angår klagen overtrædelser af tilbudsloven eller udbudslovens §§ 191 og 192, regnes klagefristen på 45 kalenderdage fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
— Klager over indgåelse af en rammeaftale efter udbudsloven (afsnit II, III og §§ 191 og 192), forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal være indgivet til klagenævnet inden 6 måneder regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
— Klager over indgåelse af en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal være indgivet til klagenævnet inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
— Klager over en ordregivers beslutning om at videreføre en kontrakt (udbudslovens § 185, stk. 2) skal indgives til klagenævnet inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter, at ordregiveren har offentliggjort sin beslutning (udbudslovens § 185, stk. 2, 3. pkt.).
— Har ordregiveren fulgt proceduren i lov om Klagenævnet for Udbud § 4, skal en klage over, at ordregiveren i strid med udbudsdirektivet eller forsyningsvirksomhedsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse være indgivet til klagenævnet inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse:http://www.kfst.dk