23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2017/S 029-051763
Offentliggjort
10.02.2017
Udbudstype
Annullering

Udbyder

Mariagerfjord Kommune

EU-udbud af genbrugshjælpemidler til Jysk Fællesindkøb


Mariagerfjord Kommune

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Resultat af udbudsproceduren

Varer

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Mariagerfjord Kommune
38781715
Himmerlandsgade 9
Hadsund
9560
Danmark
Kontaktperson: Anni Clemensen
Telefon: +45 97113048
E-mail: ancle@mariagerfjord.dk
NUTS-kode: DK05

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/61219770.aspx

Internetadresse for køberprofilen: http://www.mariagerfjord.dk/

I.1) Navn og adresser
Favrskov Kommune
29189714
Skovvej 20
Hinnerup
8321
Danmark
Kontaktperson: Anni Clemensen
Telefon: +45 97113048
E-mail: ancle@mariagerfjord.dk
NUTS-kode: DK042

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/61219770.aspx

I.1) Navn og adresser
Haderslev Kommune
29189757
Gåskærgade 26
Haderslev
6100
Danmark
Kontaktperson: Anni Clemensen
Telefon: +45 97113048
E-mail: ancle@mariagerfjord.dk
NUTS-kode: DK032

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/61219770.aspx

I.1) Navn og adresser
Mariagerfjord Kommune
29189455
Ndr. Kajgade 1
Hobro
9500
Danmark
Kontaktperson: Anni Clemensen
Telefon: +45 97113048
E-mail: ancle@mariagerfjord.dk
NUTS-kode: DK050

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/61219770.aspx

I.1) Navn og adresser
Norddjurs Kommune
29189986
Torvet 3
Grenaa
8500
Danmark
Kontaktperson: Anni Clemensen
Telefon: +45 97113048
E-mail: ancle@mariagerfjord.dk
NUTS-kode: DK042

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/61219770.aspx

I.1) Navn og adresser
Rebild Kommune
29189463
Hobrovej 88
Støvring
9530
Danmark
Kontaktperson: Anni Clemensen
Telefon: +45 97113048
E-mail: ancle@mariagerfjord.dk
NUTS-kode: DK05

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/61219770.aspx

I.1) Navn og adresser
Skanderborg Kommune
29189633
Adelgade 44
Skanderborg
8660
Danmark
Kontaktperson: Anni Clemensen
Telefon: +45 97113048
E-mail: ancle@mariagerfjord.dk
NUTS-kode: DK042

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/61219770.aspx

I.1) Navn og adresser
Skive Kommune
29189579
Torvegade 10
Skive
7800
Danmark
Kontaktperson: Anni Clemensen
Telefon: +45 97113048
E-mail: ancle@mariagerfjord.dk
NUTS-kode: DK04

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/61219770.aspx

I.1) Navn og adresser
Syddjurs Kommune
29189978
Hovedgade 77
Rønde
8410
Danmark
Kontaktperson: Anni Clemensen
Telefon: +45 97113048
E-mail: ancle@mariagerfjord.dk
NUTS-kode: DK042

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/61219770.aspx

I.1) Navn og adresser
Viborg Kommune
29189846
Prinsens Allé 5
Viborg
8800
Danmark
Kontaktperson: Anni Clemensen
Telefon: +45 97113048
E-mail: ancle@mariagerfjord.dk
NUTS-kode: DK04

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/61219770.aspx

I.2) Fælles udbud
Kontrakten omfatter fælles udbud
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

EU-udbud af genbrugshjælpemidler til Jysk Fællesindkøb.

II.1.2) Hoved-CPV-kode
33196100
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.1.4) Kort beskrivelse:

Nærværende udbud vedrører anskaffelse af standard genbrugshjælpemidler til alle medlemmer under Jysk Fællesindkøb.

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: ja
II.1.7) Udbuddets samlede værdi (eksklusive moms)
Værdi eksklusive moms: 550 000.00 DKK
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Delaftale 1 — Bade-toiletstol

Delkontraktnr.: 1
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33196100
33196200
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK04
NUTS-kode: DK05
NUTS-kode: DK03
NUTS-kode: DK042
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Nærværende delaftale indeholder følgende 2 delaftaler, som der skal gives bud på:

Delaftale 1a: Bade-toiletstol med hjul Delaftale 1b: Bade-toiletstol med hjul og sædetilt, uden hydraulisk/elektronisk højdeindstilling Alle filer for denne delaftale ligger under den overordnede mappe.

II.2.5) Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitet/funktionalitet / Vægtning: 40
Pris - Vægtning: 60
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Delaftale 2: Bade-toiletstol m/hjul og el-kip

Delkontraktnr.: 2
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33196100
33196200
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK04
NUTS-kode: DK05
NUTS-kode: DK03
NUTS-kode: DK042
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Alle filer for denne delaftale ligger under den overordnede mappe.

II.2.5) Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitet/funktionalitet / Vægtning: 40
Pris - Vægtning: 60
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Delaftale 3: Bade-toiletstol m/hjul, el-hejs og el-kip

Delkontraktnr.: 3
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33196100
33196200
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK04
NUTS-kode: DK05
NUTS-kode: DK02
NUTS-kode: DK042
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Alle filer for denne delaftale ligger under den overordnede mappe.

II.2.5) Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitet/funktionalitet / Vægtning: 40
Pris - Vægtning: 60
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Delaftale 4: Toiletforhøjer, fritstående m. højdeindstilling

Delkontraktnr.: 4
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33196100
33196200
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK04
NUTS-kode: DK05
NUTS-kode: DK03
NUTS-kode: DK042
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Alle filer for denne delaftale ligger under den overordnede mappe.

II.2.5) Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitet/funktionalitet / Vægtning: 40
Pris - Vægtning: 60
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Delaftale 5: Toiletforhøjer

Delkontraktnr.: 5
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33196100
33196200
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK04
NUTS-kode: DK05
NUTS-kode: DK032
NUTS-kode: DK042
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

For nærværende delaftale skal der bydes på følgende delaftaler: Delaftale 5a: Toiletforhøjer med armlæn, høj Delaftale 5b: Toiletforhøjer med armlæn, lav Delaftale 5c: Toiletforhøjer, høj Delaftale 5d: Toiletforhøjer, lav.

Alle filer for denne delaftale ligger under den overordnede mappe.

II.2.5) Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitet/funktionalitet / Vægtning: 40
Pris - Vægtning: 60
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Delaftale 6: Toiletsæde med armlæn

Delkontraktnr.: 6
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33196100
33196200
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK04
NUTS-kode: DK05
NUTS-kode: DK03
NUTS-kode: DK042
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Alle filer for denne delaftale ligger under den overordnede mappe.

II.2.5) Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitet/funktionalitet / Vægtning: 40
Pris - Vægtning: 60
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Delaftale 7: Badebænk

Delkontraktnr.: 7
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33196100
33196200
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK04
NUTS-kode: DK05
NUTS-kode: DK03
NUTS-kode: DK042
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

For nærværende delaftaler skal der byder på følgende delaftaler:

Delaftale 7a: Badebænk, standard Delaftale 7b: Badebænk, smal.

Alle filer for denne delaftale ligger under den overordnede mappe.

II.2.5) Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitet/funktionalitet / Vægtning: 40
Pris - Vægtning: 60
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Udbuddet indebærer udarbejdelse af en rammeaftale
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: nej
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2016/S 174-312235
IV.2.8) Oplysninger om opsigelse af dynamisk indkøbssystem
IV.2.9) Oplysninger om ophør af indkaldelse af tilbud i form af en forhåndsmeddelelse

Del V: Kontrakttildeling

Delkontraktnr.: 1
Betegnelse:

Delaftale 1 — Bade-toiletstol

En kontrakt/delkontrakt tildeles: nej
V.1) Oplysninger om ikke-tildeling
Kontrakten/partiet er ikke blevet tildelt
Der blev ikke modtaget nogen bud eller anmodninger om deltagelse eller de blev alle afvist

Del V: Kontrakttildeling

Delkontraktnr.: 2
Betegnelse:

Delaftale 2: Bade-toiletstol m/hjul og el-kip

En kontrakt/delkontrakt tildeles: nej
V.1) Oplysninger om ikke-tildeling
Kontrakten/partiet er ikke blevet tildelt
Der blev ikke modtaget nogen bud eller anmodninger om deltagelse eller de blev alle afvist

Del V: Kontrakttildeling

Delkontraktnr.: 3
Betegnelse:

Delaftale 3: Bade-toiletstol m/hjul, el-hejs og el-kip

En kontrakt/delkontrakt tildeles: nej
V.1) Oplysninger om ikke-tildeling
Kontrakten/partiet er ikke blevet tildelt
Der blev ikke modtaget nogen bud eller anmodninger om deltagelse eller de blev alle afvist

Del V: Kontrakttildeling

Delkontraktnr.: 4
Betegnelse:

Delaftale 4: Toiletforhøjer, fritstående m. højdeindstilling

En kontrakt/delkontrakt tildeles: nej
V.1) Oplysninger om ikke-tildeling
Kontrakten/partiet er ikke blevet tildelt
Der blev ikke modtaget nogen bud eller anmodninger om deltagelse eller de blev alle afvist

Del V: Kontrakttildeling

Delkontraktnr.: 5
Betegnelse:

Delaftale 5: Toiletforhøjer

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
07/11/2016
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 2
Antal tilbud modtaget fra SMV'er: 0
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Etac A/S
Egeskovvej 12
Horsens
8700
Danmark
Telefon: +45 79685833
E-mail: info@etac.dk
Fax: +45 75665840
NUTS-kode: DK
Kontrahenten er en SMV: nej
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 500 000.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del V: Kontrakttildeling

Delkontraktnr.: 6
Betegnelse:

Delaftale 6: Toiletsæde med armlæn

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
07/11/2016
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 2
Antal tilbud modtaget fra SMV'er: 0
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Etac A/S
Egeskovvej 12
Horsens
8700
Danmark
Telefon: +45 79685833
E-mail: info@etac.dk
Fax: +45 75665840
NUTS-kode: DK
Kontrahenten er en SMV: nej
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 50 000.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del V: Kontrakttildeling

Delkontraktnr.: 7
Betegnelse:

Delaftale 7: Badebænk

En kontrakt/delkontrakt tildeles: nej
V.1) Oplysninger om ikke-tildeling
Kontrakten/partiet er ikke blevet tildelt
Der blev ikke modtaget nogen bud eller anmodninger om deltagelse eller de blev alle afvist

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:

Alle henvendelser og spørgsmål vedrørende udbuddet skal stilles skriftligt igennem Mercell Sourcing Service (MSS) senest:

— Den 23.9.2016, kl. 12:00.

Spørgsmål stilles via »My Mercell« under fanen »Kommunikation«. Alle spørgsmål og svar vil i anonymiseret form være at finde på Mercell Sourcing Service (MSS) under fanen »Kommunikation«/»Ekstra Info«, efter Ordregiver har publiceret svar.

Spørgsmål modtaget inden ovenstående tidsfrist vil blive besvaret senest 6 dage inden udløbet af tilbudsfristen. Spørgsmål modtaget efter tidsfristen for modtagelse af spørgsmål, vil blive besvaret, såfremt spørgsmålets karakter ikke gør det uforholdsmæssigt byrdefyldt for Ordregiver at besvare spørgsmålet, 6 dage inden tilbudsfristen udløb.

Spørgsmål modtaget senere end 6 dage inden tilbudsfristen vil som udgangspunkt ikke blive besvaret.

Det er tilbudsgivers eget ansvar at holde sig ajourført med opdateringer i Mercell Sourcing Service (MSS). Tilbudsgiver opfordres således løbende til at holde sig orienteret om opdateringer via Mercell Sourcing Service (MSS) frem til tilbudsfristens udløb.

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@erst.dk
Fax: +45 33307799

Internetadresse:http://www.klfu.dk

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

I henhold til lov om håndhævelse af udbudsreglerne m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klager:

Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.

I andre situationer skal klage over udbud være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:

1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiver har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.

2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.

3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2 stk. 2. Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 3 stk. 1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.

Klagenævnet for Udbuds e-mail er angivet i punkt VI.4.1).

Klagenævnet for Udbuds egen klagevejledning kan findes på www.klfu.dk

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100

Internetadresse:http://www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
08/02/2017

Send til en kollega

0.063