23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2017/S 029-051771
Offentliggjort
10.02.2017
Udbudstype
Annullering

Udbyder

Region Syddanmark

Kontrakt om levering af ryg- og nakkeimplantater


Region Syddanmark

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Resultat af udbudsproceduren

Varer

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Region Syddanmark
29190909
Damhaven 12
Vejle
7100
Danmark
Kontaktperson: Karsten Kirkegaard
Telefon: +45 76631000
E-mail: indkob@rsyd.dk
NUTS-kode: DK03

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://regionsyddanmark.dk

Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/181055

I.2) Fælles udbud
I.4) Type ordregivende myndighed
Offentligretligt organ
I.5) Hovedaktivitet
Sundhed

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Kontrakt om levering af ryg- og nakkeimplantater.

Sagsnr.: Sagsnr.: 10/6866
II.1.2) Hoved-CPV-kode
33183100
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.1.4) Kort beskrivelse:

De udbudte rammekontrakter vedrører indkøb af ryg- og nakkeimplantater med tilhørende instrumentarier, service og uddannelse til sygehusene i Region Syddanmark.

Forventet antal patienter pr. år: ca. 950 patienter.

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: ja
II.1.7) Udbuddets samlede værdi (eksklusive moms)
Værdi eksklusive moms: 43 000 000.00 DKK
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Posterior lumbal / lumbosakral rigid pedikelskrue/stav fiksation — toploaded-system

Delkontraktnr.: 1
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33169000
33183200
33184100
73000000
79632000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK03
Hovedudførelsessted:

Rygcentret i Middelfart og Odense Universitetshospital.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Den udbudte rammekontrakt vedrører indkøb af rygimplantater med tilhørende instrumentarier til sygehusene i Region Syddanmark. Anskaffelserne indeholder desuden service og uddannelse i implantaterne og de tilhørende instrumentarier samt implementeringsservice og evt. F&U-samarbejde.

Forventet antal patienter pr. år: 80-90 patienter.

II.2.5) Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Medicinsk funktion / Vægtning: 50
Kvalitetskriterium - Navn: Service og leveringssikkerhed / Vægtning: 30
Pris - Vægtning: 20
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Ordregiver har option på tilkøb af tilbudte procedurer/produkter, der er i naturlig sammenhæng med den udbudte delkontrakt. Disse procedurer/produkter indgår ikke i tilbudsevalueringen.

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Posterior lumbal eller lumbosakral rigid pedikelskrue/stav fiksation — sideloaded-system

Delkontraktnr.: 2
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33169000
33183200
33184100
73000000
79632000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK03
Hovedudførelsessted:

Rygcentret i Middelfart.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Den udbudte rammekontrakt vedrører indkøb af rygimplantater med tilhørende instrumentarier til sygehusene i Region Syddanmark. Anskaffelserne indeholder desuden service og uddannelse i implantaterne og de tilhørende instrumentarier samt implementeringsservice og evt. F&U-samarbejde.

Forventet antal patienter pr. år: 30 patienter.

II.2.5) Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Medicinsk funktion / Vægtning: 50
Kvalitetskriterium - Navn: Service og leveringssikkerhed / Vægtning: 30
Pris - Vægtning: 20
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Ordregiver har option på tilkøb af tilbudte procedurer/produkter, der er i naturlig sammenhæng med den udbudte delkontrakt. Disse procedurer/produkter indgår ikke i tilbudsevalueringen.

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Posterior torakolumbal rigid pedikelskrue — stav fiksation

Delkontraktnr.: 3
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33169000
33183200
33184100
73000000
79632000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK03
Hovedudførelsessted:

Odense Universitetshospital.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Den udbudte rammekontrakt vedrører indkøb af rygimplantater med tilhørende instrumentarier til sygehusene i Region Syddanmark. Anskaffelserne indeholder desuden service og uddannelse i implantaterne og de tilhørende instrumentarier samt implementeringsservice og evt. F&U-samarbejde.

Forventet antal patienter pr. år: 40-50 patienter.

II.2.5) Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Medicinsk funktion / Vægtning: 50
Kvalitetskriterium - Navn: Service og leveringssikkerhed / Vægtning: 30
Pris - Vægtning: 20
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Ordregiver har option på tilkøb af tilbudte procedurer/produkter, der er i naturlig sammenhæng med den udbudte delkontrakt. Disse procedurer/produkter indgår ikke i tilbudsevalueringen.

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Deformitetssæt

Delkontraktnr.: 4
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33169000
33183200
33184100
73000000
79632000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK03
Hovedudførelsessted:

Odense Universitetshospital.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Den udbudte rammekontrakt vedrører indkøb af rygimplantater med tilhørende instrumentarier til sygehusene i Region Syddanmark. Anskaffelserne indeholder desuden service og uddannelse i implantaterne og de tilhørende instrumentarier samt implementeringsservice og evt. F&U-samarbejde.

Forventet antal patienter pr. år: 30 patienter.

II.2.5) Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Medicinsk funktion / Vægtning: 50
Kvalitetskriterium - Navn: Service og leveringssikkerhed / Vægtning: 30
Pris - Vægtning: 20
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Ordregiver har option på tilkøb af tilbudte procedurer/produkter, der er i naturlig sammenhæng med den udbudte delkontrakt. Disse procedurer/produkter indgår ikke i tilbudsevalueringen.

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Anterior cage uden skruefiktion (ALIF)

Delkontraktnr.: 5
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33169000
33183200
33184100
73000000
79632000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK03
Hovedudførelsessted:

Rygcentret i Middelfart og Odense Universitetshospital.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Den udbudte rammekontrakt vedrører indkøb af rygimplantater med tilhørende instrumentarier til sygehusene i Region Syddanmark. Anskaffelserne indeholder desuden service og uddannelse i implantaterne og de tilhørende instrumentarier samt implementeringsservice og evt. F&U-samarbejde.

Forventet antal patienter pr. år: 5-15 patienter.

II.2.5) Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Medicinsk funktion / Vægtning: 50
Kvalitetskriterium - Navn: Service og leveringssikkerhed / Vægtning: 30
Pris - Vægtning: 20
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Ordregiver har option på tilkøb af tilbudte procedurer/produkter, der er i naturlig sammenhæng med den udbudte delkontrakt. Disse procedurer/produkter indgår ikke i tilbudsevalueringen.

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Anterior cage med skruefiktion (ALIF)

Delkontraktnr.: 6
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33169000
33183200
33184100
73000000
79632000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK03
Hovedudførelsessted:

Rygcentret i Middelfart og Odense Universitetshospital.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Den udbudte rammekontrakt vedrører indkøb af rygimplantater med tilhørende instrumentarier til sygehusene i Region Syddanmark. Anskaffelserne indeholder desuden service og uddannelse i implantaterne og de tilhørende instrumentarier samt implementeringsservice og evt. F&U-samarbejde.

Forventet antal patienter pr. år: 10-20 patienter.

II.2.5) Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Medicinsk funktion / Vægtning: 50
Kvalitetskriterium - Navn: Service og leveringssikkerhed / Vægtning: 30
Pris - Vægtning: 20
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Ordregiver har option på tilkøb af tilbudte procedurer/produkter, der er i naturlig sammenhæng med den udbudte delkontrakt. Disse procedurer/produkter indgår ikke i tilbudsevalueringen.

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Transformational anatomisk cage (TLIF)

Delkontraktnr.: 7
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33169000
33183200
33184100
73000000
79632000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK03
NUTS-kode: DK0
Hovedudførelsessted:

Rygcentret i Middelfart og Odense Universitetshospital.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Den udbudte rammekontrakt vedrører indkøb af rygimplantater med tilhørende instrumentarier til sygehusene i Region Syddanmark. Anskaffelserne indeholder desuden service og uddannelse i implantaterne og de tilhørende instrumentarier samt implementeringsservice og evt. F&U-samarbejde.

Forventet antal patienter pr. år: 55-60 patienter.

II.2.5) Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Medicinsk funktion / Vægtning: 50
Kvalitetskriterium - Navn: Service og leveringssikkerhed / Vægtning: 30
Pris - Vægtning: 20
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Ordregiver har option på tilkøb af tilbudte procedurer/produkter, der er i naturlig sammenhæng med den udbudte delkontrakt. Disse procedurer/produkter indgår ikke i tilbudsevalueringen.

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Posterior cage uden knogleindvækst overflade (PLIF)

Delkontraktnr.: 8
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33169000
33183200
33184100
73000000
79632000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK03
Hovedudførelsessted:

Rygcentret i Middelfart og Odense Universitetshospital.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Den udbudte rammekontrakt vedrører indkøb af rygimplantater med tilhørende instrumentarier til sygehusene i Region Syddanmark. Anskaffelserne indeholder desuden service og uddannelse i implantaterne og de tilhørende instrumentarier samt implementeringsservice og evt. F&U-samarbejde.

Forventet antal patienter pr. år: 50-65 patienter.

II.2.5) Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Medicinsk funktion / Vægtning: 50
Kvalitetskriterium - Navn: Service og leveringssikkerhed / Vægtning: 30
Pris - Vægtning: 20
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Ordregiver har option på tilkøb af tilbudte procedurer/produkter, der er i naturlig sammenhæng med den udbudte delkontrakt. Disse procedurer/produkter indgår ikke i tilbudsevalueringen.

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Posterior cage med knogleindvækst overflade (PLIF)

Delkontraktnr.: 9
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33169000
33183200
33184100
73000000
79632000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK03
Hovedudførelsessted:

Rygcentret i Middelfart og Odense Universitetshospital.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Den udbudte rammekontrakt vedrører indkøb af rygimplantater med tilhørende instrumentarier til sygehusene i Region Syddanmark. Anskaffelserne indeholder desuden service og uddannelse i implantaterne og de tilhørende instrumentarier samt implementeringsservice og evt. F&U-samarbejde.

Forventet antal patienter pr. år: 50-65 patienter.

II.2.5) Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Medicinsk funktion / Vægtning: 50
Kvalitetskriterium - Navn: Service og leveringssikkerhed / Vægtning: 30
Pris - Vægtning: 20
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Ordregiver har option på tilkøb af tilbudte procedurer/produkter, der er i naturlig sammenhæng med den udbudte delkontrakt. Disse procedurer/produkter indgår ikke i tilbudsevalueringen.

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Cervical og øvre thoracal rigid pedikelskrue/stav fiksation

Delkontraktnr.: 10
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33169000
33183200
33184100
73000000
79632000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK03
Hovedudførelsessted:

Odense Universitetshospital.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Den udbudte rammekontrakt vedrører indkøb af cervicale implantater med tilhørende instrumentarier til sygehusene i Region Syddanmark. Anskaffelserne indeholder desuden service og uddannelse i implantaterne og de tilhørende instrumentarier samt implementeringsservice og evt. F&U-samarbejde.

Forventet antal patienter pr. år: 20-30 patienter.

II.2.5) Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Medicinsk funktion / Vægtning: 50
Kvalitetskriterium - Navn: Service og leveringssikkerhed / Vægtning: 30
Pris - Vægtning: 20
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Ordregiver har option på tilkøb af tilbudte procedurer/produkter, der er i naturlig sammenhæng med den udbudte delkontrakt. Disse procedurer/produkter indgår ikke i tilbudsevalueringen.

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Anterior cervicale skinne fiksation

Delkontraktnr.: 11
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33169000
33183200
33184100
73000000
79632000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK03
Hovedudførelsessted:

Rygcentret i Middelfart og Odense Universitetshospital.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Den udbudte rammekontrakt vedrører indkøb af cervicale implantater med tilhørende instrumentarier til sygehusene i Region Syddanmark. Anskaffelserne indeholder desuden service og uddannelse i implantaterne og de tilhørende instrumentarier samt implementeringsservice og evt. F&U-samarbejde.

Forventet antal patienter pr. år: 50-65 patienter.

II.2.5) Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Medicinsk funktion / Vægtning: 50
Kvalitetskriterium - Navn: Service og leveringssikkerhed / Vægtning: 30
Pris - Vægtning: 20
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Ordregiver har option på tilkøb af tilbudte procedurer/produkter, der er i naturlig sammenhæng med den udbudte delkontrakt. Disse procedurer/produkter indgår ikke i tilbudsevalueringen.

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Cervical cage med knogleindvækst uden skruefiksation

Delkontraktnr.: 12
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33169000
33183200
33184100
73000000
79632000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK03
Hovedudførelsessted:

Rygcentret i Middelfart og Odense Universitetshospital.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Den udbudte rammekontrakt vedrører indkøb af cervicale implantater med tilhørende instrumentarier til sygehusene i Region Syddanmark. Anskaffelserne indeholder desuden service og uddannelse i implantaterne og de tilhørende instrumentarier samt implementeringsservice og evt. F&U-samarbejde.

Forventet antal patienter pr. år: 190-210 patienter.

II.2.5) Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Medicinsk funktion / Vægtning: 50
Kvalitetskriterium - Navn: Service og leveringssikkerhed / Vægtning: 30
Pris - Vægtning: 20
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Ordregiver har option på tilkøb af tilbudte procedurer/produkter, der er i naturlig sammenhæng med den udbudte delkontrakt. Disse procedurer/produkter indgår ikke i tilbudsevalueringen.

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Cervical cage med knogleindvækst og skruefiksation

Delkontraktnr.: 13
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33169000
33183200
33184100
73000000
79632000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK03
Hovedudførelsessted:

Rygcentret i Middelfart og Odense Universitetshospital.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Den udbudte rammekontrakt vedrører indkøb af cervicale implantater med tilhørende instrumentarier til sygehusene i Region Syddanmark. Anskaffelserne indeholder desuden service og uddannelse i implantaterne og de tilhørende instrumentarier samt implementeringsservice og evt. F&U-samarbejde.

Forventet antal patienter pr. år: 10-15 patienter.

II.2.5) Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Medicinsk funktion / Vægtning: 50
Kvalitetskriterium - Navn: Service og leveringssikkerhed / Vægtning: 30
Pris - Vægtning: 20
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Ordregiver har option på tilkøb af tilbudte procedurer/produkter, der er i naturlig sammenhæng med den udbudte delkontrakt. Disse procedurer/produkter indgår ikke i tilbudsevalueringen.

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Cervical cage uden skruefiksation — buede og kileformede cages

Delkontraktnr.: 14
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33169000
33183200
33184100
73000000
79632000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK03
Hovedudførelsessted:

Rygcentret i Middelfart og Odense Universitetshospital.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Den udbudte rammekontrakt vedrører indkøb af cervicale implantater med tilhørende instrumentarier til sygehusene i Region Syddanmark. Anskaffelserne indeholder desuden service og uddannelse i implantaterne og de tilhørende instrumentarier samt implementeringsservice og evt. F&U-samarbejde.

Forventet antal patienter pr. år: 70-80 patienter.

II.2.5) Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Medicinsk funktion / Vægtning: 50
Kvalitetskriterium - Navn: Service og leveringssikkerhed / Vægtning: 30
Pris - Vægtning: 20
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Ordregiver har option på tilkøb af tilbudte procedurer/produkter, der er i naturlig sammenhæng med den udbudte delkontrakt. Disse procedurer/produkter indgår ikke i tilbudsevalueringen.

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Cervical cage med skruefiksation — buede og kileformede cages

Delkontraktnr.: 15
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33169000
33183200
33184100
73000000
79632000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK03
Hovedudførelsessted:

Rygcentret i Middelfart og Odense Universitetshospital.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Den udbudte rammekontrakt vedrører indkøb af cervicale implantater med tilhørende instrumentarier til sygehusene i Region Syddanmark. Anskaffelserne indeholder desuden service og uddannelse i implantaterne og de tilhørende instrumentarier samt implementeringsservice og evt. F&U-samarbejde.

Forventet antal patienter pr. år: 20 patienter.

II.2.5) Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Medicinsk funktion / Vægtning: 50
Kvalitetskriterium - Navn: Service og leveringssikkerhed / Vægtning: 30
Pris - Vægtning: 20
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Ordregiver har option på tilkøb af tilbudte procedurer/produkter, der er i naturlig sammenhæng med den udbudte delkontrakt. Disse procedurer/produkter indgår ikke i tilbudsevalueringen.

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Vertebroplastik-kit

Delkontraktnr.: 16
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33169000
33183200
33184100
73000000
79632000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK03
Hovedudførelsessted:

Rygcentret i Middelfart og Odense Universitetshospital.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Den udbudte rammekontrakt vedrører indkøb af rygimplantater med tilhørende instrumentarier til sygehusene i Region Syddanmark. Anskaffelserne indeholder desuden service og uddannelse i implantaterne og de tilhørende instrumentarier samt implementeringsservice og evt. F&U-samarbejde.

Forventet antal patienter pr. år: 160 patienter.

II.2.5) Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Medicinsk funktion / Vægtning: 50
Kvalitetskriterium - Navn: Service og leveringssikkerhed / Vægtning: 30
Pris - Vægtning: 20
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Ordregiver har option på tilkøb af tilbudte procedurer/produkter, der er i naturlig sammenhæng med den udbudte delkontrakt. Disse procedurer/produkter indgår ikke i tilbudsevalueringen.

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Udbuddet indebærer udarbejdelse af en rammeaftale
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2016/S 182-326267
IV.2.8) Oplysninger om opsigelse af dynamisk indkøbssystem
IV.2.9) Oplysninger om ophør af indkaldelse af tilbud i form af en forhåndsmeddelelse

Del V: Kontrakttildeling

Kontraktnr.: 1
Delkontraktnr.: 1
Betegnelse:

Kontrakt om levering af ryg- og nakke-impllantater

En kontrakt/delkontrakt tildeles: nej
V.1) Oplysninger om ikke-tildeling
Kontrakten/partiet er ikke blevet tildelt
Der blev ikke modtaget nogen bud eller anmodninger om deltagelse eller de blev alle afvist

Del V: Kontrakttildeling

Kontraktnr.: 2
Delkontraktnr.: 2
Betegnelse:

Posterior lumbal / lumbosakral rigid pedikelskrue/stav fiksation — toploaded-system

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
30/01/2017
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 6
Antal tilbud modtaget elektronisk: 6
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Innosurge A/S
31492572
Alsikevej 16
Randers NV
8920
Danmark
Telefon: +45 42149050
E-mail: info@innosurge.com
NUTS-kode: DK
Kontrahenten er en SMV: ja
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 9 000 000.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del V: Kontrakttildeling

Kontraktnr.: 3
Delkontraktnr.: 3
Betegnelse:

Posterior lumbal eller lumbosakral rigid pedikelskrue/stav fiksation — sideloaded-system

En kontrakt/delkontrakt tildeles: nej
V.1) Oplysninger om ikke-tildeling
Kontrakten/partiet er ikke blevet tildelt
Der blev ikke modtaget nogen bud eller anmodninger om deltagelse eller de blev alle afvist

Del V: Kontrakttildeling

Kontraktnr.: 4
Delkontraktnr.: 4
Betegnelse:

Posterior torakolumbal rigid pedikelskrue — stav fiksation

En kontrakt/delkontrakt tildeles: nej
V.1) Oplysninger om ikke-tildeling
Kontrakten/partiet er ikke blevet tildelt
Andre årsager (afbrudt procedure)

Del V: Kontrakttildeling

Kontraktnr.: 5
Delkontraktnr.: 5
Betegnelse:

Deformitetssæt

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
30/01/2017
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 6
Antal tilbud modtaget elektronisk: 6
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Medtronic Danmark A/S
18491370
Arne Jacobsens Allé 17
København S
2300
Danmark
Telefon: +45 32481800
E-mail: marianne.gynde@medtronic.com
Fax: +45 32481801
NUTS-kode: DK

Internetadresse:http://www.medtronic.dk

Kontrahenten er en SMV: ja
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 11 500 000.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del V: Kontrakttildeling

Kontraktnr.: 6
Delkontraktnr.: 6
Betegnelse:

Anterior cage uden skruefiktion (ALIF)

En kontrakt/delkontrakt tildeles: nej
V.1) Oplysninger om ikke-tildeling
Kontrakten/partiet er ikke blevet tildelt
Andre årsager (afbrudt procedure)

Del V: Kontrakttildeling

Kontraktnr.: 7
Delkontraktnr.: 7
Betegnelse:

Anterior cage med skruefiktion (ALIF)

En kontrakt/delkontrakt tildeles: nej
V.1) Oplysninger om ikke-tildeling
Kontrakten/partiet er ikke blevet tildelt
Andre årsager (afbrudt procedure)

Del V: Kontrakttildeling

Kontraktnr.: 8
Delkontraktnr.: 8
Betegnelse:

Transformational anatomisk cage (TLIF)

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
30/01/2017
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 6
Antal tilbud modtaget elektronisk: 6
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
B. Braun Medical A/S
20343249
Dirch Passers Allé 27, 3. sal
Frederiksberg
2000
Danmark
Telefon: +45 33313141
E-mail: egill.ormarsson@bbraun.com
NUTS-kode: DK

Internetadresse:http://bbraun.dk

Kontrahenten er en SMV: ja
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 2 150 000.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del V: Kontrakttildeling

Kontraktnr.: 9
Delkontraktnr.: 9
Betegnelse:

Posterior cage uden knogleindvækst overflade (PLIF)

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
30/01/2017
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 6
Antal tilbud modtaget elektronisk: 6
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
B. Braun Medical A/S
20343249
Dirch Passers Allé 27, 3. sal
Frederiksberg
2000
Danmark
Telefon: +45 33313141
E-mail: egill.ormarsson@bbraun.com
NUTS-kode: DK

Internetadresse:http://bbraun.dk

Kontrahenten er en SMV: ja
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 3 350 000.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del V: Kontrakttildeling

Kontraktnr.: 10
Delkontraktnr.: 10
Betegnelse:

Posterior cage med knogleindvækst overflade (PLIF)

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
30/01/2017
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 6
Antal tilbud modtaget elektronisk: 6
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Ortotech
14813209
Kokbjerg 9
Kolding
6000
Danmark
Telefon: +45 76321900
E-mail: sha@ortotech.com
Fax: +45 76321909
NUTS-kode: DK

Internetadresse:http://www.ortotech.com

Kontrahenten er en SMV: ja
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 3 800 000.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del V: Kontrakttildeling

Kontraktnr.: 11
Delkontraktnr.: 11
Betegnelse:

Cervical og øvre thoracal rigid pedikelskrue/stav fiksation

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
30/01/2017
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 6
Antal tilbud modtaget elektronisk: 6
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
B. Braun Medical A/S
20343249
Dirch Passers Allé 27, 3. sal
Frederiksberg
2000
Danmark
Telefon: +45 33313141
E-mail: egill.ormarsson@bbraun.com
NUTS-kode: DK

Internetadresse:http://bbraun.dk

Kontrahenten er en SMV: ja
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 3 900 000.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del V: Kontrakttildeling

Kontraktnr.: 12
Delkontraktnr.: 12
Betegnelse:

Anterior cervicale skinne fiksation

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
30/01/2017
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 6
Antal tilbud modtaget elektronisk: 6
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
B. Braun Medical A/S
20343249
Dirch Passers Allé 27, 3. sal
Frederiksberg
2000
Danmark
Telefon: +45 33313141
E-mail: egill.ormarsson@bbraun.com
NUTS-kode: DK

Internetadresse:http://bbraun.dk

Kontrahenten er en SMV: ja
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 2 200 000.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del V: Kontrakttildeling

Kontraktnr.: 13
Delkontraktnr.: 13
Betegnelse:

Cervical cage med knogleindvækst uden skruefiksation

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
30/01/2017
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 6
Antal tilbud modtaget elektronisk: 6
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
B. Braun Medical A/S
20343249
Dirch Passers Allé 27, 3. sal
Frederiksberg
2000
Danmark
Telefon: +45 33313141
E-mail: egill.ormarsson@bbraun.com
NUTS-kode: DK

Internetadresse:http://bbraun.dk

Kontrahenten er en SMV: ja
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 3 700 000.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del V: Kontrakttildeling

Kontraktnr.: 14
Delkontraktnr.: 14
Betegnelse:

Cervical cage med knogleindvækst og skruefiksation

En kontrakt/delkontrakt tildeles: nej
V.1) Oplysninger om ikke-tildeling
Kontrakten/partiet er ikke blevet tildelt
Der blev ikke modtaget nogen bud eller anmodninger om deltagelse eller de blev alle afvist

Del V: Kontrakttildeling

Kontraktnr.: 15
Delkontraktnr.: 15
Betegnelse:

Cervical cage uden skruefiksation — buede og kileformede cages

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
30/01/2017
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 6
Antal tilbud modtaget elektronisk: 6
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Ortotech
14813209
Kokbjerg 9
Kolding
6000
Danmark
Telefon: +45 76321900
E-mail: sha@ortotech.com
Fax: +45 76321909
NUTS-kode: DK

Internetadresse:http://www.ortotech.com

Kontrahenten er en SMV: ja
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 2 400 000.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del V: Kontrakttildeling

Kontraktnr.: 16
Delkontraktnr.: 16
Betegnelse:

Cervical cage med skruefiksation — buede og kileformede cages

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
30/01/2017
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 6
Antal tilbud modtaget elektronisk: 6
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
DePuy Synthes, a division of Janssen-Cilag A/S
19248615
Bregnerødvej 133
Birkerød
3460
Danmark
Telefon: +45 45948200
E-mail: bidstendersdk@its.jnj.com
NUTS-kode: DK
Kontrahenten er en SMV: nej
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 1 200 000.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del V: Kontrakttildeling

Kontraktnr.: 17
Delkontraktnr.: 17
Betegnelse:

Vertebroplastik-kit

En kontrakt/delkontrakt tildeles: nej
V.1) Oplysninger om ikke-tildeling
Kontrakten/partiet er ikke blevet tildelt
Der blev ikke modtaget nogen bud eller anmodninger om deltagelse eller de blev alle afvist

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@erst.dk

Internetadresse:https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
Der er ikke noget mæglingsorgan i Danmark
N/A
Danmark
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

Klagefristerne er fastsat i lov om Klagenævnet for Udbud § 7. Det fremgår bl.a. heraf:

Ved et udbud med prækvalifikation efter udbudsloven skal en klage over ikke at være blevet prækvalificeret indgives inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens afsendelse af underretning om prækvalifikation.

Andre klager over udbud eller beslutninger, f.eks. tildeling af kontrakter, omfattet af udbudslovens afsnit II skal være indgivet til klagenævnet inden 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt.

Klager over indgåelse af en rammeaftale efter udbudsloven skal dog være indgivet til klagenævnet inden 6 måneder regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.

Klager over indgåelse af en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem skal være indgivet til klagenævnet inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.

Samtidig med klagens fremsendelse til klagenævnet skal klageren sende (evt. pr. e-mail) en kopi af klagen med bilag til Ordregiveren.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk

Internetadresse:http://www.kfst.dk/

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
08/02/2017

Send til en kollega

0.047