23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
21.03.2025
Udbudstype
Andre

Udbyder

Hjørring Kommune

Indkøb af en totalløsning til medicindosering


Hjørring Kommune

185059-2025 - Forudgående underretning om direkte tildeling
Danmark – Medicinsk udstyr – Indkøb af en totalløsning til medicindosering
OJ S 57/2025 21/03/2025
Bekendtgørelse med henblik på frivillig forudgående gennemsigtighed
Varer - Tjenesteydelser
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn Hjørring Kommune
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel Indkøb af en totalløsning til medicindosering
Beskrivelse Hjørring kommune ønsker at indkøbe en totalløsning inden for medicinteknologi, hvor medicinhåndteringen (administration og dispensering) håndteres af leverandøren samt at leverandøren har et understøttende IT system (SW) og en medicindispenser (HW), der har integration til kommunens EOJ system. Løsningen skal kunne hente og sende borgers medicin information imellem EOJ og leverandørens IT platform. Totalløsningen skal herudover tilbyde at logistik, lager og vagtcentral er en samlet del af løsningen.
Identifikator for proceduren 49b1e516-38b3-4083-a99a-b9459dda8a33
Intern ID 27.60.14-P05-1-20
Udbudsprocedure Udbud med forhandling uden forudgående offentliggørelse
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Supplerende kontrakttype Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  33100000   Medicinsk udstyr
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Nordjylland   ( DK050 )
Land Danmark
2.1.4.
Generelle oplysninger
Retsgrundlag
Direktiv 2014/24/EU
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0000
Titel Indkøb af en totalløsning til medicindosering
Beskrivelse Hjørring kommune ønsker at indkøbe en totalløsning inden for medicinteknologi, hvor medicinhåndteringen (administration og dispensering) håndteres af leverandøren samt at leverandøren har et understøttende IT system (SW) og en medicindispenser (HW), der har integration til kommunens EOJ system. Løsningen skal kunne hente og sende borgers medicin information imellem EOJ og leverandørens IT platform. Totalløsningen skal herudover tilbyde at logistik, lager og vagtcentral er en samlet del af løsningen.
Intern ID 27.60.14-P05-1-20
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Supplerende kontrakttype Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  33100000   Medicinsk udstyr
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Nordjylland   ( DK050 )
Land Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 2   År
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser 2
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her Der er 2 års binding uden mulighed for opsigelse, medmindre der er misligholdelse. efter 2 år kan aftalen forlænges 2x12 måneder.
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud - Nævnenes Hus
Oplysninger om klagefrister : I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om Klagenævnet for Udbud med senere ændringer, gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II, som ikke er omfattet af lovens stk. 1, skal, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort; 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen; 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4; 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2, 2. pkt. Har en ordregiver fulgt proceduren i lovens § 4, for at sikre, at en kontrakt ikke erklæres for uden virkning, jf. lovens § 7, stk. 3, skal en klage over, at ordregiveren i strid med udbudsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren, jf. lovens § 6, stk. 4, skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. § 3, stk. 1 eller 2, eller i den periode på 10 kalenderdage, som er fastsat i § 4, stk. 1, nr. 2. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i de nævnte perioder, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning, jf. lovens § 12, stk. 1.
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
TED eSender Mercell Holding ASA
6. Resultater
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0000
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn Careconsult A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator Careconsult A/S
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0000
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten 27.60.14-P05-1-20
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud 30/12/2024
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn Hjørring Kommune
Registreringsnummer 29189382
Postadresse Springvandspladsen 5
By Hjørring
Postnummer 9800
Landsdel (NUTS) Nordjylland   ( DK050 )
Land Danmark
Enhed Kasper Thomasen
Telefon +45 72333226
Internetadresse http://www.hjoerring.dk
Denne organisations roller
Køber
8.1.
ORG-0002
Officielt navn Klagenævnet for Udbud - Nævnenes Hus
Registreringsnummer 37795526
Postadresse Toldboden 2
By Viborg
Postnummer 8800
Landsdel (NUTS) Vestjylland   ( DK041 )
Land Danmark
Telefon +45 72405600
Fax +45 33307799
Internetadresse http://www.naevneneshus.dk
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0003
Officielt navn Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer 10294819
Postadresse Carl Jacobsens Vej 35
By Valby
Postnummer 2500
Landsdel (NUTS) Byen København   ( DK011 )
Land Danmark
E-mail kfst@kfst.dk
Telefon +45 41715000
Fax +45 41715100
Internetadresse http://www.kfst.dk
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0004
Officielt navn Careconsult A/S
Registreringsnummer 25483537
By Sønderborg
Postnummer 6400
Landsdel (NUTS) Sydjylland   ( DK032 )
Land Danmark
E-mail Ki@CareConsult.dk
Telefon 70 23 46 20
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0000
8.1.
ORG-0005
Officielt navn Mercell Holding ASA
Registreringsnummer 980921565
Postadresse Askekroken 11
By Oslo
Postnummer 0277
Landsdel (NUTS) Oslo   ( NO081 )
Land Norge
Enhed eSender
Telefon +47 21018800
Fax +47 21018801
Internetadresse http://mercell.com/
Denne organisations roller
TED eSender
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID e9d3f5d8-cd2f-429b-9266-c973d12ed262   -   01
Formulartype Forudgående underretning om direkte tildeling
Bekendtgørelsestype Bekendtgørelse med henblik på frivillig forudgående gennemsigtighed
Bekendtgørelsesundertype 25
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen 19/03/2025   12:41:30 (UTC)
Dato for afsendelse af bekendtgørelsen (eSender) 19/03/2025   14:31:38 (UTC)
Bekendtgørelsens officielle sprog dansk
Bekendtgørelsesnummer 185059-2025
EUT-S-nummer 57/2025
Offentliggørelsesdato 21/03/2025

Send til en kollega

0.064