Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Odense Kommune
Vindere
Delaftale 3 — Arbejdsstole
(24.06.2017)
Vela — Vermund Larsen A/S
Gøteborgvej 12
9200 Aalborg SV
Delaftale 5 — Trehjulede cykler med to baghjul
(24.06.2017)
Faaborg Rehab Tecnic ApS
Smedemestervej 9
5600 Faaborg
Delaftale 1 — Forflytningssejl
(24.06.2017)
V. Guldmann A/S
Graham Bells Vej 21-23A
8200 Århus N
Delaftale 4 — Trehulede cykler med to forhjul
(24.06.2017)
Jørn Iversen Rødekro ApS
Hydevadvej 48
6230 Rødekro
Opdateringer
IV.2.2)
I stedet for:
Dato: 31-03-2017
Time: 12:00
Læses:
Dato: 07-04-2017
Time: 12:00
IV.2.7)
Placering af det tekst, der skal ændres:Dato
I stedet for:
Dato: 31-03-2017
Time: 12:00
Læses:
Dato: 07-04-2017
Time: 12:00
Genbrugshjælpemidler til Odense Kommune
Odense Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
35209115
Flakhaven 2
Odense C
5000
Danmark
Kontaktperson: Kanita Rikalo
E-mail: karik@odense.dk
NUTS-kode: DK031
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/64536142.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.odense.dk/
Østre Stationsvej 33, Vestfløjen
Odense C
5000
Danmark
E-mail: support.dk@mercell.com
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/64536142.aspx
Del II: Genstand
Genbrugshjælpemidler til Odense Kommune.
Udbuddet vedrører indkøb af forflytningssejl, rollatorer, arbejdsstole, trehjulede cykler og el-køretøjer til samtlige ordregivers enheder og institutioner.
Udbuddet er opdelt i følgende delaftaler:
Delaftale 1 — Forflytningssejl
Delaftale 2 — Rollator
Delaftale 3 — Arbejdsstole
Delaftale 4 — Trehjulede cykler med to forhjul
Delaftale 5 — Trehjulede cykler med to baghjul
Delaftale 6 — El-køretøj.
Der kan afgives tilbud på 1, flere eller alle delaftaler.
For nærmere beskrivelse af de udbudte varer, herunder de mindstekrav varerne skal opfylde, henvises til Udbudsbilag A1-A6 — Tilbudsbesvarelse og kravspecifikation, samt eventuelle rettelser og besvarelse af spørgsmål.
Delaftale 1 — Forflytningssejl
Odense Kommune.
Tilbudsgiver skal kunne byde ind på samtlige sejltyper (1a-1i) for at komme i betragtning.
Delaftale 1a. Sejl, standard uden hovedstøtte og med delte benstropper
Delaftale 1b. Sejl, standard uden hovedstøtte og med delte benstropper — åndbart materiale
Delaftale 1c. Sejl, standard uden hovedstøtte og uden delte benstropper (Blive i kørestol)
Delaftale 1d. Sejl, højt, med hovedstøtte og med delte benstropper
Delaftale 1e. Sejl, højt, med hovedstøtte og med delte benstropper — åndbart materiale Delaftale 1f. Sejl, højt, med hovedstøtte og uden delte benstropper (Blive i kørestol) Delaftale 1g. Sejl, højt, i netmateriale til brug ved bad
Delaftale 1h. Sejl, toiletsejl, uden hovedstøtte og med delte benstropper
Delaftale 1i. Sejl, amputation, standard uden hovedstøtte og med delte benstropper.
Delaftale 2 — Rollator
Odense Kommune.
Tilbudsgiver skal kunne byde ind på samtlige rollatortyper (2a-2c) for at komme i betragtning.
2a. Rollator, almindelig
2b. Rollator, sideværts sammenklappelig
2c. Rollator, terrængående.
Delaftale 3 — Arbejdsstole
Odense Kommune.
Tilbudsgiver skal kunne byde ind på samtlige typer af stole (3a-3c) for at komme i betragtning.
3a. Arbejdsstol med gasfjeder til højderegulering
3b. Arbejdsstol med el-højdeindstilling
3c. Ståstøttestol med gasfjeder til højderegulering.
Delaftale 4 — Trehulede cykler med to forhjul
Odense Kommune.
Tilbudsgiver skal kunne byde ind på begge cykeltyper (4a-4b) for at komme i betragtning.
4a. Trehjulet cykel med 2 forhjul
4b. Trehjulet cykel med 2 forhjul og hjælpemotor.
Delaftale 5 — Trehjulede cykler med 2 baghjul
Odense Kommune.
Tilbudsgiver skal kunne byde ind på begge cykeltyper (5a-5b) for at komme i betragtning.
5a. Trehjulet cykel med 2 baghjul
5b. Trehjulet cykel med 2 baghjul og hjælpemotor.
Delaftale 6 — El-køretøjer
Odense Kommune.
Tilbudsgiver skal kunne byde ind på begge el-køretøjstyper (6a-6b) for at komme i betragtning.
6a. El-køretøj med manuel styring, Klasse B
6b. El-køretøj med manuel styring, Klasse C.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Februar 2021.
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@erst.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse:http://www.klfu.dk
I henhold til lov om håndhævelse af udbudsreglerne m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klager:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.
I andre situationer skal klage over udbud være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiver har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2 stk. 2. Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 3 stk. 1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds e-mail er angivet i punkt VI.4.1).
Klagenævnet for Udbuds egen klagevejledning kan findes på www.klfu.dk
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse:http://www.kfst.dk