Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Københavns Kommune, Økonomiforvaltningen, Københavns Ejendomme og Indkøb
Udbud af ekstern vikarformidling indenfor det pædagogiske område
Københavns Kommune, Økonomiforvaltningen, Københavns Ejendomme og Indkøb
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
64942212
Nyropsgade 7, Bygning C, 2. sal
København V
1602
Danmark
Kontaktperson: Sophie Sehat
E-mail: f68g@okf.kk.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/65362845.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.kejd.dk/
Østre Stationsvej 33, Vestfløjen
Odense C
5000
Danmark
E-mail: support.dk@mercell.com
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/65362845.aspx
Del II: Genstand
Udbud af ekstern vikarformidling indenfor det pædagogiske område.
Ved nærværende udbud ønsker Ordregiver at indhente tilbud på levering af ekstern vikarformidling indenfor det pædagogiske område. Udbuddet omfatter uddannede pædagoger og pædagogmedhjælpere til både dag- og døgninstitutioner.
For udvidet beskrivelse henvises til det øvrige udbudsmateriale.
Ved nærværende udbud ønsker Ordregiver at indhente tilbud på levering af ekstern vikarformidling indenfor det pædagogiske område. Udbuddet omfatter uddannede pædagoger og pædagogmedhjælpere til både dag- og døgninstitutioner.
Ved daginstitutioner forstås Københavns Kommunes vuggestuer, børnehaver, fritidshjem mv. Ved døgninstitutioner forstås målrettede tilbud til børn, unge og voksne, der har sociale og/eller psykiske problemer, handicap mv. herunder dagbehandlingsinstitutioner, observations- og behandlingsplejehjem mv.
Størstedelen af Københavns Kommunes institutioner har tilknyttet egne tilkaldevikarer. Det betyder, at disse benyttes som primær vikar. Institutionerne kontakter først deres egen tilkaldevikarer og kan disse ikke dække vagten, kontaktes den vindende tilbudsgiver. Det vil sige, at den vindende tilbudsgiver fungerer sekundært til institutionens egen tilkaldevikarer.
Ordregivers krav til kontraktvilkår fremgår af kontraktudkastet (bilag A), mens kravene til ydelsen er detaljeret beskrevet i den tekniske specifikation (bilag 1).
Ordregiveren kan forlænge Aftalen med op til 2 gange 12 måneder.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Erhvervsansvarsforsikring
Egenkapital.
Tilbudsgivers erhvervsansvarsforsikring skal have en dækningssum pr. forsikringsår på minimum 10 000 000 DKK.
Tilbudsgiver skal have en egenkapital på minimum 2 000 000 DKK i det seneste disponible regnskabsår.
Tilbudsgiver skal have leveret pædagogiske vikarydelser til en virksomhed, der er udført inden for de seneste 3 år.
Tilbudsgiver skal kunne fremvise 3 referencer, der tilsammen udgør en omsætning på minimum 300 000 DKK.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Kontrakten udbydes efter light regimet i overensstemmelse med afsnit III i lov nr. 1564 af 15.12.2015 (Udbudsloven).
Ansøger og ansøgers underleverandør(er), som ansøger baserer sin kapacitet på, må ikke være omfattet en eller flere udelukkelsesgrunde nævnt i Udbudslovens §§ 135-137 (se herom i udbudsbetingelserne). Hvis ansøgeren baserer sin egnethed på andre økonomiske aktørers formåen, skal ansøger fremlægge støtteerklæringer eller anden dokumentation, der godtgør, at ansøger faktisk råder over den nødvendige økonomiske og finansielle formåen og/eller tekniske og faglige formåen. Støtteerklæringen eller dokumentationen skal godtgøre, at den pågældende enhed er juridisk forpligtet over for ansøger. Hvis ansøger er en sammenslutning af økonomiske aktører, såsom et konsortium, eller hvis ansøger baserer sin egnethed på andre økonomiske aktørers formåen, så skal der vedlægges et særskilt ESPD for hver økonomisk aktør.
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@erst.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse:http://www.klfu.dk
København
Danmark
I henhold til lov om håndhævelse af
udbudsreglerne m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder
følgende frister for indgivelse af klager: Klage over ikke at være prækvalificeret
skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra
dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til berørte
ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet
en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen. I andre situationer
skal klage over udbud være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45
kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den
Europæiske Unions Tidende om, at ordregiver har indgået en kontrakt. Fristen
regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2)
30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har
underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en
rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er
indgået, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante
grunde for beslutningen. 3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en
rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet
de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2 stk. 2. Senest samtidig med,
at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt
klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 3 stk. 1. I tilfælde, hvor
klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt
der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1. Klagenævnet
for Udbuds e-mail er angivet i punkt VI.4.1). Klagenævnet for Udbuds egen
klagevejledning kan findes på www.klfu.dk
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse:http://www.kfst.dk