Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Høje-Taastrup Kommune
Rammeaftale om levering af diabeteshjælpemidler
Høje-Taastrup Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
19501817
Bygaden 2
Taastrup
2630
Danmark
Kontaktperson: Niels Tiedemann
Telefon: +45 43591507
E-mail: nielsti@htk.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/66218722.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.htk.dk/
Albertslund
Danmark
E-mail: albertslund@albertslund.dk
NUTS-kode: DK012
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://albertslund.dk/
Brøndby
Danmark
E-mail: brondby@brondby.dk
NUTS-kode: DK012
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.brondby.dk
Dragør
Danmark
E-mail: dragoer@dragoer.dk
NUTS-kode: DK012
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.dragoer.dk
Glostrup
Danmark
E-mail: glostrup.kommune@glostrup.dk
NUTS-kode: DK012
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.glostrup.dk
Hvidovre
Danmark
E-mail: hvidovre@hvidovre.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.hvidovre.dk
Ishøj
Danmark
E-mail: ishojkommune@ishoj.dk
NUTS-kode: DK012
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.ishoj.dk/
Rødovre
Danmark
E-mail: rk@rk.dk
NUTS-kode: DK012
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.rk.dk
Vallensbæk
Danmark
E-mail: kommune@vallensbaek.dk
NUTS-kode: DK012
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.vallensbaek.dk
Tårnby
Danmark
E-mail: kommunen@taarnby.dk
NUTS-kode: DK012
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.taarnby.dk
Østre Stationsvej 33, Vestfløjen
Odense C
5000
Danmark
E-mail: support.dk@mercell.com
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/66218722.aspx
Del II: Genstand
Rammeaftale om levering af diabeteshjælpemidler.
Ved et fælles udbud udbyder kommunerne Albertslund, Brøndby, Dragør Kommune, Glostrup, Hvidovre, Høje-Taastrup, Ishøj, Rødovre, Vallensbæk og Tårnby en rammeaftale om levering af diabeteshjælpemidler til visiterede borgere. Rammeaftalen er en leverandøraftale som omhandlet i servicelovens § 112, stk. 2.
I de 10 ordregivende kommuner har i alt ca. 12 000 borgere bevilling til støtte til diabeteshjælpemidler i henhold til serviceloven. Heraf har ca. 6 600 borgere type 1 diabetes, og 5 400 borgere har type 2 diabetes. Ca. 160 af disse borgere er børn.
Kommunerne har fastsat mindstekrav til de diabeteshjælpemidler, som leveres til borgerne, samt leverandørens service til borgerne og kommunerne. Levering skal ske på grundlag af borgernes bestilling, og leverandøren skal levere bestilte diabeteshjælpemidler til borgernes bopæl.
Borgerne har frit valg med hensyn deres leverandør af diabeteshjælpemidler. Borgere kan derfor vælge en anden leverandør end den, som kommunerne tildeler den udbudte leverandøraftale.
Kontraktperioden er 2 år med option for ordregiverne til at forlænge kontraktperioden 2 gange 12 måneder. Ved udnyttelse af begge optioner vil kontraktperioden være 48 måneder.
Spørgsmål skal stilles under fanen »Kommunikation«. Anonymiserede svar fra ordregiver kan ses under fanen »Kommunikation«/ »Ekstra Info« efter at ordregiver har publiceret svar. Fanen »Ekstra Info« vises først når ordregiver har publiceret svar. Alle deltagere modtager varsling på deres eksterne mail, når der publiceres svar eller der publiceres nye versioner af materialet.
Alle dokumenter i tilbuddet til ordregiver skal uploades og sendes igennem Mercell Sourcing Service inden tidsfristen udløber og er omkostningsfrit for tilbudsgivere.
3 dage før tilbudsfristen udløber vil du modtage en påmindelse på din e-mail.
Spørgsmål omkring funktionaliteten i systemet sendes til support.dk@mercell.comeller ring på 63 13 37 00. Spørgsmål omkring udbudsmaterialet skal stilles på fanen »Kommunikation« — »Ny besked« — så modtager ordregiver besked. Alle telefoniske henvendelser til ordregiver kan medføre afvisning.
Al kommunikation med ordregiver skal foregå via Mercell Danmark A/S.
Tilbud modtaget på andre måder end gennem Mercell Danmark A/S anses for værende ukonditionsmæssige og vil ikke blive taget med i vurderingen.
To gange med 12 måneder.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@erst.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse:http://www.klfu.dk
Valby
Danmark
Klager over ikke at være blevet prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, forudsat at underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen. jf. lov om Klagenævnet for Udbud § 7, stk. 1.
Øvrige klager over udbuddet skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort, jf. lov om Klagenævnet for Udbud, § 7, stk. 2, nr. 1.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren, om at klage indgives til Klagenævnet for Udbud og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lov om Klagenævnet for Udbud § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lov om Klagenævnet for Udbud § 12, stk.1, jf. § 6, stk. 4.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse:http://www.kfst.dk