Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=181949&B=REGIONMIDT
Udbyder
Region Midtjylland
Vindere
Skinner og skruer til anterior fiksation cervicalt
(23.08.2017)
Zimmer Biomet Denmark ApS
Herstedvang 12
2620 Albertslund
TLIF Cages
(23.08.2017)
Innosurge A/S
Alsikevej 16
8920 Randers NV
Skinner og skruer til anterior fiksation cervicalt
(23.08.2017)
Globus Medical Denmark ApS
Tuborgvej 5
2900 Hellerup
Deformitetssæt
(23.08.2017)
Johnson & Johnson, a division of Janssen-Cilag A/S
Bregnerødvej 133
3460 Birkerød
TLIF Cages
(23.08.2017)
Zimmer Biomet Denmark ApS
Herstedvang 12
2620 Albertslund
Deformitetssæt
(23.08.2017)
Medtronic Danmark A/S
Arne Jacobsens Allé 17
2300 København S
Skruer, stave og plader til stabilisation og behandling af cervicale- og øvre thoracale ryg
(23.08.2017)
ViCare Medical A/S
Birkerød Kongevej 150B
3460 Birkerød
Cervical Cages
(23.08.2017)
Zimmer Biomet Denmark ApS
Herstedvang 12
2620 Albertslund
Skruer, stave og plader til stabilisation og behandling af cervicale- og øvre thoracale ryg
(23.08.2017)
Medtronic Danmark A/S
Arne Jacobsens Allé 17
2300 København S
Cervical Cages
(23.08.2017)
ViCare Medical A/S
Birkerød Kongevej 150B
3460 Birkerød
Pedikelskrue og stavsystem til behandling af degenerativ lænderygsygdom og mindre deformiteter
(23.08.2017)
Medtronic Danmark A/S
Arne Jacobsens Allé 17
2300 København S
Pedikelskrue og stavsystem til behandling af degenerativ lænderygsygdom og mindre deformiteter
(23.08.2017)
Johnson & Johnson, a division of Janssen-Cilag A/S
Bregnerødvej 133
3460 Birkerød
Udbud af rygimplantater
Region Midtjylland
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
29190925
Olof Palmes Allé 15
Aarhus N
8200
Danmark
Kontaktperson: Anders Kahr Dalsgaard
Telefon: +45 78410000
E-mail: Anders.Dalsgaard@stab.rm.dk
NUTS-kode: DK04
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.udbud.rm.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/253854
Del II: Genstand
Udbud af rygimplantater.
Udbuddet vedrører Ordregivers indkøb af pedikelskrue og stavsystem til behandling af et til fler-niveaus degenerativ lænderygsygdom og mindre deformiteter, deformitetssæt, TLIF cages, cervicale cages, skruer, stave og plader til stabilisation og behandling af cervicale- og øvre thoracale ryg samt skinner og skruer til anterior fiksation cervicalt.
Kravspecifikationen, jf. Kontraktbilag 2, indeholder en uddybende beskrivelse af de udbudte produkter.
Pedikelskrue og stavsystem til behandling af degenerativ lænderygsygdom og mindre deformiteter
Pedikelskrue og stavsystem til behandling af et- til flerniveaus degenerativ lænderygsygdom og mindre deformiteter.
Det estimerede årlige forbrug på delkontrakten er 3-5 000 000 DKK. Da en del af produkterne på delkontrakten også anvendes på Delkontrakt 2, er der ligeledes en stor del af Ordregivers forbrug, som ikke kan fordeles nøjagtigt imellem disse 2 delkontrakter. Det estimerede forbrug er derfor kun udtryk for Ordregivers bedste skøn. Det samlede estimerede årlige forbrug for de 2 delkontrakter er 10 500 000 DKK.
Kravspecifikationen, jf. Kontraktbilag 2, indeholder en uddybende beskrivelse af de udbudte produkter.
Deformitetssæt
Komplet system til behandling af deformiteter i ryggen.
Det estimerede årlige forbrug på delkontrakten er 5-7 000 000 DKK. Da en del af produkterne på delkontrakten også anvendes på Delkontrakt 1, er der ligeledes en stor del af Ordregivers forbrug, som ikke kan fordeles nøjagtigt imellem disse 2 delkontrakter. Det estimerede forbrug er derfor kun udtryk for Ordregivers bedste skøn. Det samlede estimerede årlige forbrug for de 2 delkontrakter er 10 500 000 DKK.
Kravspecifikationen, jf. Kontraktbilag 2, indeholder en uddybende beskrivelse af de udbudte produkter.
TLIF Cages
Transforaminal Lumbar Interbody Fusion (TLIF) Cages
Det estimerede årlige forbrug er på 180 000 DKK.
Kravspecifikationen, jf. Kontraktbilag 2, indeholder en uddybende beskrivelse af de udbudte produkter.
Cervicale Cages
Cervicale Cages
Det estimerede årlige forbrug er på 750 000 DKK.
Kravspecifikationen, jf. Kontraktbilag 2, indeholder en uddybende beskrivelse af de udbudte produkter.
Skruer, stave og plader til stabilisation og behandling af cervicale- og øvre thoracale ryg
Skruer, stave og plader til stabilisation og behandling af cervicale- og øvre thoracale ryg.
Det estimerede årlige forbrug er på 2 200 000 DKK.
Kravspecifikationen, jf. Kontraktbilag 2, indeholder en uddybende beskrivelse af de udbudte produkter.
Skinner og skruer til anterior fiksation cervicalt
Skinner og skruer til anterior fiksation cervicalt.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Ultimo 2022.
Udbudsmaterialet, herunder udbudsbetingelserne, offentliggøres via det internetbaserede eSourcing-system, CTM fra EU-Supply. Således kan udbudsmaterialet, herunder evt. rettelsesblade, downloades via https://eu.eu-supply.com/ctm/supplier/publictenders?B=REGIONMIDT Al kommunikation vedrørende dette udbud skal foregå via EU-Supply i overensstemmelse med udbudsbetingelserne — og ikke via ordregivers ovenfor oplyste e-mail.
Adgang til udbudsmaterialet og deltagelse i udbuddet kræver online registrering i EU-Supply. Det er gratis at oprette sig som bruger i systemet. Efter registreringen logger Tilbudsgiver sig ind i øverste venstre hjørne. Herefter kommer der en oversigt over alle regionens udbud, og der klikkes på det relevante udbud, hvorefter udbudsmaterialet kommer frem, herunder de bilag, som skal afleveres som en del af det samlede tilbud.
Bemærk venligst, at både Ordregivers og Tilbudsgivers handlinger logges i systemet.
Ved tekniske spørgsmål til brugen af systemet, kontakt venligst EU-Supply's Support på telefon 70 20 80 14 eller mail til dksupport@eu-supply.com
Spørgsmål til selve udbuddet skal stilles til ordregiver via spørgsmål og svar-modulet inde i systemet. Svar på disse spørgsmål offentliggøres i anonymiseret form i systemet, hvor de er tilgængelige for alle.
Tilbudsgiver skal som en del af tilbuddet fremsende »Standardformular for det fælles europæiske udbudsdokument (ESPD). ESPD er udarbejdet af EU-Kommissionen og kan udelukkende åbnes via Kommissionens hjemmeside: https://ec.europa.eu/growth/tools-databases/espd/welcome Der henvises til ordregivers udbudsbetingelsers afsnit 6 «Betingelser for deltagelse (udelukkelse og egnethed).
Foruden de i ESPD Del III oplistede obligatoriske udelukkelsesgrunde, finder følgende udelukkelsesgrunde anvendelse ved dette udbud:
— Konkurs
— Insolvens
— Tvangsakkord uden for konkurs
— Aftaler med andre økonomiske aktører med henblik på konkurrencefordrejning
— Skyldig i alvorlige forsømmelser i forbindelse med udøvelsen af erhvervet.
Ordregiver afholder et informationsmøde på det i tidsplanen anførte tidspunkt og sted, jf. udbudsbetingelserne. Frist for tilmelding fremgår ligeledes af udbudsbetingelserne.
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405708
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse:https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Klage skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, og 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Klage over indgåelse af en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen (miniudbud) skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
Samtidig med klagens fremsendelse til Klagenævnet for Udbud skal klageren sende en kopi af klagen med bilag til Ordregiveren, gerne pr. e-mail.
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405708
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse:https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0