Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Furesø Kommune
Vindere
(26.07.2017)
Stadsing A/S
Nørresundby
Opdateringer
IV.2.2)
I stedet for:
Dato: 25-04-2017
Time: 12:00
Læses:
Dato: 01-05-2017
Time: 12:00
IV.2.7)
Placering af det tekst, der skal ændres:Dato:
I stedet for:
Dato: 25-04-2017
Time: 12:00
Læses:
Dato: 01-05-2017
Time: 12:00
IV.2.2)
I stedet for:
Dato: 01-05-2017
Time: 12:00
Læses:
Dato: 02-05-2017
Time: 12:00
IV.2.7)
Placering af det tekst, der skal ændres:Dato:
I stedet for:
Dato: 01-05-2017
Time: 12:00
Læses:
Dato: 02-05-2017
Time: 12:00
Udbud af forbrugsartikler
Furesø Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
29188327
Stiager 2
Værløse
3500
Danmark
Kontaktperson: Maria Flyvholm Jakobsen
Telefon: +45 72164907
E-mail: maf@furesoe.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/65746897.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.furesoe.dk/
Østre Stationsvej 33, Vestfløjen
Odense C
5000
Danmark
E-mail: support.dk@mercell.com
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/65746897.aspx
Del II: Genstand
Udbud af forbrugsartikler.
Furesø Kommune udbyder hermed levering af forbrugsartikler til alle institutioner og decentrale og centrale enheder i Kommunen.
Formålet med nærværende udbud er at finde den tilbudsgiver, som baseret på de i udbudsmaterialet opstillede mindstekrav vil kunne opfylde Kommunens behov for indkøb af forbrugsartikler til lavest mulige priser.
De udbudte varekategorier er følgende; Rengøringsmidler, Rengøringsrekvisitter, Affaldsposer og sække, Personlig pleje samt Aftørringspapir.
1 x 12 måneder.
Option på forlængelse på op til 1 x 12 måneder.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@erst.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse:http://www.klfu.dk
Klager over ikke at være blevet prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, forudsat at underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen. jf. lov om Klagenævnet for Udbud § 7, stk. 1.
Øvrige klager over udbuddet skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort, jf. lov om Klagenævnet for Udbud, § 7, stk. 2, nr. 1.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren, om at klage indgives til Klagenævnet for Udbud og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lov om Klagenævnet for Udbud § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lov om Klagenævnet for Udbud § 12, stk.1, jf. § 6, stk. 4.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse:http://www.kfst.dk