23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
14.04.2025
Udbudstype
Andre

Udbyder

Aalborg kommune

Udbud af rammeaftale vedrørende pædagogiske vikarydelser (Genudbud)


Aalborg kommune

242610-2025 - Resultater
Danmark – Sundhedsvæsen og sociale foranstaltninger – Udbud af rammeaftale vedrørende pædagogiske vikarydelser (Genudbud)
OJ S 73/2025 14/04/2025
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – den lempelige ordning
Tjenesteydelser
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn Aalborg kommune
E-mail rmm@aalborg.dk
Køberens retlige status Regional myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet Generelle offentlige tjenesteydelser
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel Udbud af rammeaftale vedrørende pædagogiske vikarydelser (Genudbud)
Beskrivelse Rammeaftale vedrørende levering af pædagogiske vikarydelser til Aalborg Kommune.
Identifikator for proceduren 97da4165-8abc-4afb-b906-ac4ec3aab790
Tidligere bekendtgørelse 720101-2024
Intern ID 348243
Udbudsprocedure Offentligt udbud
Hovedpunkterne i proceduren Udbuddet gennemføres i henhold til udbudslovens afsnit III om indkøb og andre specifikke tjenesteydelser over tærskelværdien. Ordregiver forbeholder sig retten til at indgå i forhandlinger med tilbudsgiverne. Såfremt der igangsættes forhandlinger, vil samtlige tilbudsgivere inddrages. Der forhandles ikke om grundlæggende elementer. Der ydes ikke vederlag for tilbudsafgivelse eller forhandlinger.
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  85000000   Sundhedsvæsen og sociale foranstaltninger
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  85311000   Sociale foranstaltninger med institutionsophold
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Nordjylland   ( DK050 )
Land Danmark
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 33 000 000,00   DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Yderligere oplysninger Da Ordregiver har valgt at besvare et spørgsmål efter svarfristen, forlænges tilbudsfristen til d. 4/12/2024, kl. 12:00 Spørgefristen ændres ligeledes, dette til d. 27/11/2024, kl. 12:00 Foruden de obligatoriske udelukkelsesgrunde i udbudslovens §§ 134a, 135, 136 finder de frivillige udelukkelsesgrunde i § 137 stk. 1 nr. 1-4 anvendelse. Udbudslovens § 134 a finder anvendelse, hvorfor en ordregiver skal udelukke en ansøger eller tilbudsgiver fra deltagelse i en udbudsprocedure, hvis ansøgeren eller tilbudsgiveren er etableret i et land, der er optaget på EU-listen over ikkesamarbejdsvillige skattejurisdiktioner og ikke har tiltrådt WTO’s Government Procurement Agreement eller øvrige handelsaftaler, der forpligter Danmark til at åbne markedet for offentlige kontrakter for tilbudsgivere etableret i det pågældende land. Udbudslovens § 134 a, Stk. 2: § 135, stk. 6, finder tilsvarende anvendelse på situationer omfattet af stk. 1. Dokumentation: Ordregiver er berettiget til at indhente relevant dokumentation for hvorvidt ansøger eller tilbudsgiver befinder sig i en situation som kan medføre udelukkelse i medfør af nærværende udelukkelsesgrund.
Retsgrundlag
Direktiv 2014/24/EU
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0000
Titel Udbud af rammeaftale vedrørende pædagogiske vikarydelser (Genudbud)
Beskrivelse Rammeaftale vedrørende levering af pædagogiske vikarydelser til Aalborg Kommune.
Intern ID 348243
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  85000000   Sundhedsvæsen og sociale foranstaltninger
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  85311000   Sociale foranstaltninger med institutionsophold
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Nordjylland   ( DK050 )
Land Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato 01/03/2025
Varighed 4   År
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser 0
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 33 000 000,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 33 000 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypeKvalitet
Navn Kvalitetsbesvarelse
Beskrivelse Kvalitetsbesvarelse Ordregiver anvender den såkaldte Kommissionsmodel. Dette indebærer at det er et mindstekrav, at tilbuddene for det kvalitative underkriterium ”Kvalitetsbesvarelse” opnår en samlet pointscore på 4, for at være med i den efterfølgende evaluering af forsyningssikkerhed og pris. Tilbud som ikke opnår 4 point for underkriteriet udgår og er ikke med i den efterfølgende vurdering.
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 45,00
Kriterium
TypeKvalitet
Navn Forsyningssikkerhed
Beskrivelse Forsyningssikkerhed
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 15,00
Kriterium
TypePris
Navn Pris
Beskrivelse Pris
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 40,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf.lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens §2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2. I andre situationer skal klage over udbud, jf.lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf.udbudslovens § 185, stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill - perioden, jf.lovens § 6, stk. 4.I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill - perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf.lovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1). Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på: www.erhvervsstyrelsen.dk.
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Aalborg kommune
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
TED eSender Comdia ApS
6. Resultater
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0000
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn MG-V ApS
Tilbud
Tilbud – Identifikator 82555
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0000
Koncessionsværdi
Underentreprise Nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten 82555
Titel Udbud af rammeaftale vedrørende pædagogiske vikarydelser (Genudbud) / MG-V ApS
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud 09/01/2025
Dato for indgåelse af kontrakten 01/03/2025
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 7
Type modtagne indgivelser Tilbud fra mikrovirksomheder samt små eller mellemstore virksomheder
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i andre EØS-lande end købers land
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i lande uden for EØS
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 7
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn Aalborg kommune
Registreringsnummer 29189420
Postadresse Boulevarden 13
By Aalborg
Postnummer 9000
Landsdel (NUTS) Nordjylland   ( DK050 )
Land Danmark
Enhed Rebekka Mary Møller
E-mail rmm@aalborg.dk
Telefon +45 25204567
Internetadresse https://www.aalborg.dk
Denne organisations roller
Køber
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
8.1.
ORG-1000
Officielt navn Comdia ApS
Registreringsnummer 33501404
Postadresse Lindvedvej 73
By Odense S
Postnummer 5260
Landsdel (NUTS) Fyn   ( DK031 )
Land Danmark
E-mail support@comdia.com
Telefon +45 7199 3672
Internetadresse https://www.comdia.com/
Denne organisations roller
TED eSender
8.1.
ORG-1001
Officielt navn Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer 37795526
Postadresse Nævnenes Hus, Toldboden 2
By Viborg
Postnummer 8800
Landsdel (NUTS) Vestjylland   ( DK041 )
Land Danmark
Telefon +45 7240 5600
Internetadresse http://www.klfu.dk
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-1002
Officielt navn Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer 10294819
Postadresse Carl Jacobsens Vej 35
By Valby
Postnummer 2500
Landsdel (NUTS) Københavns omegn   ( DK012 )
Land Danmark
E-mail kfst@kfst.dk
Telefon +45 4171 5000
Internetadresse https://www.kfst.dk/
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-1003
Officielt navn MG-V ApS
Registreringsnummer 39652722
Postadresse Rytoften 5, 2.
By Aarhus V
Postnummer 8210
Landsdel (NUTS) Østjylland   ( DK042 )
Land Danmark
E-mail mona@mg-v.dk
Telefon 004523104104
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0000
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID a2824ab8-3bc7-4d85-82cf-25ae4bb62f4c   -   01
Formulartype Resultater
Bekendtgørelsestype Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – den lempelige ordning
Bekendtgørelsesundertype 33
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen 10/04/2025   20:55:28 (UTC+2) Eastern European Time, Central European Summer Time
Bekendtgørelsens officielle sprog dansk
Bekendtgørelsesnummer 242610-2025
EUT-S-nummer 73/2025
Offentliggørelsesdato 14/04/2025

Send til en kollega

0.047