23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
25.04.2025
Udbudstype
Andre

Udbyder

Region Nordjylland

Udbud af kardiologiske stent mv.


Region Nordjylland

269303-2025 - Resultater
Danmark – Medicinske forbrugsmaterialer – Udbud af kardiologiske stent mv.
OJ S 81/2025 25/04/2025
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Varer
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn Region Nordjylland
E-mail m.moltsen@rn.dk
Køberens retlige status Regional myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet Sundhed
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel Udbud af kardiologiske stent mv.
Beskrivelse Udbud af kardiologiske stent mv.
Identifikator for proceduren 46280f95-b580-474b-b5cc-b4d34dc8a9a6
Tidligere bekendtgørelse aaa368a1-779a-47b7-85f3-14be24201988-01
Intern ID U453-24
Udbudsprocedure Offentligt udbud
Proceduren er en hasteprocedure nej
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Primær klassifikation   ( cpv ):  33140000   Medicinske forbrugsmaterialer
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Nordjylland   ( DK050 )
Land Danmark
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 42 104 368,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 52 630 460,00   DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Yderligere oplysninger Kontrakten skal gennemføres under hensyntagen til miljø og klima, ligesom parterne under Kontrakten skal påtage sig et socialt ansvar. Der stilles i kontrakten forskellige krav til mærkning af produkter samt til miljø og indholdsstoffer. Se yderligere udkast til kontrakt pkt. 7. Udover de obligatoriske udelukkelsesgrunde i Udbudslovens §§ 134 a, 135 og 136 finder følgende af Udbudslovens frivillige udelukkelsesgrunde anvendelse i nærværende udbud (der henvises til Udbudslovens bestemmelser for den endelige og fuldstændige ordlyd af de nævnte bestemmelser): Det bemærkes, at en Tilbudsgiver, der har ubetalt forfalden gæld til offentlige myndigheder vedrørende skatter, afgifter eller bidrag til sociale sikringsordninger, således alene vil blive udelukket på denne baggrund, hvis denne gæld er på 100.000 kr. eller derover. Bemærk yderligere at Ordregiver dog ikke vil udelukke Tilbudsgiver, der har sådan ubetalt forfalden gæld, hvis Tilbudsgiver har indgået aftale med inddrivelsesmyndigheden om en afviklingsordning og denne ordning er overholdt (jf. Udbudslovens § 135, stk. 4). Ordregiver gør derudover opmærksom på, at ordregiver grundet Rådets forordning (EU) 2022/576 af 8. april 2022om ændring af forordning (EU) nr. 833/2014 om restriktive foranstaltninger på baggrund af Ruslands handlinger, der destabiliserer situationen i Ukraine, ikke kan tildele virksomheder, som er omfattet af nærværende forordning, offentlige kontrakter. Virksomheder som er omfattet af forordningen vil således blive udelukket.
Retsgrundlag
Direktiv 2014/24/EU
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0001
Titel Lukkedevice
Beskrivelse Udbud af kardiologiske stent mv.
Intern ID 1
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Primær klassifikation   ( cpv ):  33140000   Medicinske forbrugsmaterialer
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Nordjylland   ( DK050 )
Land Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 48   Måneder
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 3 189 442,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 3 986 803,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
Beskrivelse Pris
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 40,00
Kriterium
TypeKvalitet
Beskrivelse Kvalitet
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 60,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : Klageprocedure (dansk): For dette udbud gælder; Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II eller III skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen. 3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. udbudslovens § 171, stk. 4 Der henvises i øvrigt til Klagenævnet for Udbuds klagevejledning https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud /klagevejledning/.
TED eSender Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt LOT-0002
Titel Lukke device/kompressionsarmbånd til radial procedure
Beskrivelse Udbud af kardiologiske stent mv.
Intern ID 2
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Primær klassifikation   ( cpv ):  33140000   Medicinske forbrugsmaterialer
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Nordjylland   ( DK050 )
Land Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 48   Måneder
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 1 116 508,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 1 395 636,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
Beskrivelse Pris
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 40,00
Kriterium
TypeKvalitet
Beskrivelse Kvalitet
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 60,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : Klageprocedure (dansk): For dette udbud gælder; Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II eller III skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen. 3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. udbudslovens § 171, stk. 4 Der henvises i øvrigt til Klagenævnet for Udbuds klagevejledning https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud /klagevejledning/.
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
TED eSender Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt LOT-0003
Titel Medicinafgivende metal stents (DES)
Beskrivelse Udbud af kardiologiske stent mv.
Intern ID 3
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Primær klassifikation   ( cpv ):  33140000   Medicinske forbrugsmaterialer
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Nordjylland   ( DK050 )
Land Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 48   Måneder
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 12 722 179,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 15 902 724,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
Beskrivelse Pris
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 40,00
Kriterium
TypeKvalitet
Beskrivelse Kvalite
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 60,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale Rammeaftale med fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : Klageprocedure (dansk): For dette udbud gælder; Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II eller III skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen. 3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. udbudslovens § 171, stk. 4 Der henvises i øvrigt til Klagenævnet for Udbuds klagevejledning https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud /klagevejledning/.
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
TED eSender Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt LOT-0004
Titel Sheath sæt til femorale procedurer
Beskrivelse Udbud af kardiologiske stent mv.
Intern ID 4
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Primær klassifikation   ( cpv ):  33140000   Medicinske forbrugsmaterialer
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Nordjylland   ( DK050 )
Land Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 48   Måneder
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 767 212,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 959 015,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
Beskrivelse PrisKva
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 40,00
Kriterium
TypeKvalitet
Beskrivelse Kvalitet
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 60,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : Klageprocedure (dansk): For dette udbud gælder; Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II eller III skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen. 3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. udbudslovens § 171, stk. 4 Der henvises i øvrigt til Klagenævnet for Udbuds klagevejledning https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud /klagevejledning/.
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der underskriver kontrakten Region Nordjylland
TED eSender Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt LOT-0005
Titel Sheath sæt til radiale procedurer
Beskrivelse Udbud af kardiologiske stent mv.
Intern ID 5
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Primær klassifikation   ( cpv ):  33140000   Medicinske forbrugsmaterialer
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Nordjylland   ( DK050 )
Land Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 48   Måneder
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 1 897 234,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 2 371 543,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
Beskrivelse Pris
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 40,00
Kriterium
TypeKvalitet
Beskrivelse Kvalite
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 60,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : Klageprocedure (dansk): For dette udbud gælder; Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II eller III skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen. 3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. udbudslovens § 171, stk. 4 Der henvises i øvrigt til Klagenævnet for Udbuds klagevejledning https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud /klagevejledning/.
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
TED eSender Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt LOT-0006
Titel Standard PCI guidewire m/blød tip <= 1 g
Beskrivelse Udbud af kardiologiske stent mv.
Intern ID 6
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Primær klassifikation   ( cpv ):  33140000   Medicinske forbrugsmaterialer
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Nordjylland   ( DK050 )
Land Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 48   Måneder
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 2 739 634,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 3 424 543,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
Beskrivelse Pris
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 40,00
Kriterium
TypeKvalitet
Beskrivelse Kvalitet
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 60,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : Klageprocedure (dansk): For dette udbud gælder; Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II eller III skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen. 3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. udbudslovens § 171, stk. 4 Der henvises i øvrigt til Klagenævnet for Udbuds klagevejledning https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud /klagevejledning/.
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
TED eSender Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt LOT-0007
Titel Guidewire med tryk (FFR)
Beskrivelse Udbud af kardiologiske stent mv.
Intern ID 7
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Primær klassifikation   ( cpv ):  33140000   Medicinske forbrugsmaterialer
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Nordjylland   ( DK050 )
Land Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 48   Måneder
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 7 216 400,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 9 020 500,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
Beskrivelse Pris
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 40,00
Kriterium
TypeKvalitet
Beskrivelse Kvalitet
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 60,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale Rammeaftale med fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : Klageprocedure (dansk): For dette udbud gælder; Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II eller III skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen. 3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. udbudslovens § 171, stk. 4 Der henvises i øvrigt til Klagenævnet for Udbuds klagevejledning https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud /klagevejledning/.
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
TED eSender Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt LOT-0008
Titel PCI Guide kateter
Beskrivelse Udbud af kardiologiske stent mv.
Intern ID 8
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Primær klassifikation   ( cpv ):  33140000   Medicinske forbrugsmaterialer
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Nordjylland   ( DK050 )
Land Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 48   Måneder
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 2 557 724,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 3 197 155,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
Beskrivelse Pris
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 40,00
Kriterium
TypeKvalitet
Beskrivelse Kvalitet
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 60,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale Rammeaftale med fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : Klageprocedure (dansk): For dette udbud gælder; Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II eller III skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen. 3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. udbudslovens § 171, stk. 4 Der henvises i øvrigt til Klagenævnet for Udbuds klagevejledning https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud /klagevejledning/.
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
TED eSender Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt LOT-0009
Titel PCI ballon kateter, Rapid exchange, Compliant/semi-compliant balloner
Beskrivelse Udbud af kardiologiske stent mv.
Intern ID 9
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Primær klassifikation   ( cpv ):  33140000   Medicinske forbrugsmaterialer
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Nordjylland   ( DK050 )
Land Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 48   Måneder
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 2 705 641,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 3 382 051,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
Beskrivelse Pris
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 40,00
Kriterium
TypeKvalitet
Beskrivelse Kvalitet
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 60,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale Rammeaftale med fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : Klageprocedure (dansk): For dette udbud gælder; Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II eller III skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen. 3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. udbudslovens § 171, stk. 4 Der henvises i øvrigt til Klagenævnet for Udbuds klagevejledning https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud /klagevejledning/.
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
TED eSender Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt LOT-0010
Titel PCI ballon kateter, Rapid exchange, Non-compliant/-semicompliant balloner
Beskrivelse Udbud af kardiologiske stent mv.
Intern ID 10
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Primær klassifikation   ( cpv ):  33140000   Medicinske forbrugsmaterialer
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Nordjylland   ( DK050 )
Land Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 48   Måneder
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 1 925 733,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 2 407 166,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
Beskrivelse Pris
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 40,00
Kriterium
TypeKvalitet
Beskrivelse Kvalitet
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 60,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale Rammeaftale med fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : Klageprocedure (dansk): For dette udbud gælder; Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II eller III skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen. 3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. udbudslovens § 171, stk. 4 Der henvises i øvrigt til Klagenævnet for Udbuds klagevejledning https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud /klagevejledning/.
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
TED eSender Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt LOT-0011
Titel Diagnostisk kateter
Beskrivelse Udbud af kardiologiske stent mv.
Intern ID 11
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Primær klassifikation   ( cpv ):  33140000   Medicinske forbrugsmaterialer
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Nordjylland   ( DK050 )
Land Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 48   Måneder
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 766 251,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 957 814,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
Beskrivelse Pris
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 40,00
Kriterium
TypeKvalitet
Beskrivelse Kvalitet
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 60,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale Rammeaftale med fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : Klageprocedure (dansk): For dette udbud gælder; Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II eller III skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen. 3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. udbudslovens § 171, stk. 4 Der henvises i øvrigt til Klagenævnet for Udbuds klagevejledning https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud /klagevejledning/.
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
TED eSender Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt LOT-0012
Titel Inflator
Beskrivelse Udbud af kardiologiske stent mv.
Intern ID 12
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Primær klassifikation   ( cpv ):  33140000   Medicinske forbrugsmaterialer
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Nordjylland   ( DK050 )
Land Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 48   Måneder
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 1 069 315,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 1 336 644,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
Beskrivelse Pris
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 40,00
Kriterium
TypeKvalitet
Beskrivelse Kvalitet
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 60,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : Klageprocedure (dansk): For dette udbud gælder; Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II eller III skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen. 3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. udbudslovens § 171, stk. 4 Der henvises i øvrigt til Klagenævnet for Udbuds klagevejledning https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud /klagevejledning/.
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
TED eSender Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt LOT-0013
Titel Drug eluted ballonkatetre (DEB)
Beskrivelse Udbud af kardiologiske stent mv.
Intern ID 13
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Primær klassifikation   ( cpv ):  33140000   Medicinske forbrugsmaterialer
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Nordjylland   ( DK050 )
Land Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 48   Måneder
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 637 814,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 797 267,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
Beskrivelse Pris
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 40,00
Kriterium
TypeKvalitet
Beskrivelse Kvalitet
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 60,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale Rammeaftale med fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : Klageprocedure (dansk): For dette udbud gælder; Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II eller III skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen. 3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. udbudslovens § 171, stk. 4 Der henvises i øvrigt til Klagenævnet for Udbuds klagevejledning https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud /klagevejledning/.
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
TED eSender Mercell Holding ASA
5.1.
Delkontrakt LOT-0014
Titel Y rør
Beskrivelse Udbud af kardiologiske stent mv.
Intern ID 14
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Varer
Primær klassifikation   ( cpv ):  33140000   Medicinske forbrugsmaterialer
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Nordjylland   ( DK050 )
Land Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Varighed 48   Måneder
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 2 793 280,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 3 491 600,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
Beskrivelse Pris
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 40,00
Kriterium
TypeKvalitet
Beskrivelse Kvalitet
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 60,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale Rammeaftale uden fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : Klageprocedure (dansk): For dette udbud gælder; Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II eller III skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen. 3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. udbudslovens § 171, stk. 4 Der henvises i øvrigt til Klagenævnet for Udbuds klagevejledning https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud /klagevejledning/.
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
TED eSender Mercell Holding ASA
6. Resultater
Værdien af alle kontrakter tildelt i denne bekendtgørelse 42 104 368,00   DKK
Rammeaftalernes maksimumværdi i denne procedure 97 281 510,00   DKK
Rammeaftalernes anslåede værdi 14,00   DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0001
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale
Den maksimale værdi for rammeaftalen 1,00   DKK
Revurderet værdi af rammeaftalen 1,00   DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn Terumo Denmark filial af Terumo Sweden AB
Tilbud
Tilbud – Identifikator Delkontrakt 1 - Lukkedevice - Terumo Denmark filial af Terumo Sweden AB
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0001
Værdien af tilbuddet 3 189 442,00   DKK
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Delkontrakt 1 - Lukkedevice - Terumo Denmark filial af Terumo Sweden AB
Dato for indgåelse af kontrakten 11/03/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale ja
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter, der skabte rammeaftalen 513389-2024
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 3
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0002
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale
Den maksimale værdi for rammeaftalen 1,00   DKK
Revurderet værdi af rammeaftalen 1,00   DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn Terumo Denmark filial af Terumo Sweden AB
Tilbud
Tilbud – Identifikator Delkontrakt 2 - Lukke device/kompressionsarmbånd til radial procedure - Terumo Denmark filial af Terumo Sweden AB
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0002
Værdien af tilbuddet 1 116 508,00   DKK
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Delkontrakt 2 - Lukke device/kompressionsarmbånd til radial procedure - Terumo Denmark filial af Terumo Sweden AB
Dato for indgåelse af kontrakten 11/03/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale ja
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter, der skabte rammeaftalen 513389-2024
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 3
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0003
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale
Den maksimale værdi for rammeaftalen 1,00   DKK
Revurderet værdi af rammeaftalen 1,00   DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn Boston Scientific Nordic AB
Tilbud
Tilbud – Identifikator Delkontrakt 3 - Medicinafgivende metal stents (DES) - Boston Scientific Nordic AB
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0003
Værdien af tilbuddet 12 722 179,00   DKK
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Delkontrakt 3 - Medicinafgivende metal stents (DES) - Boston Scientific Nordic AB
Dato for indgåelse af kontrakten 11/03/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale ja
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter, der skabte rammeaftalen 513389-2024
Vinder
Officielt navn Medtronic Danmark A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator Delkontrakt 3 - Medicinafgivende metal stents (DES) - Medtronic Danmark A/S
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0003
Værdien af tilbuddet 12 722 179,00   DKK
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Delkontrakt 3 - Medicinafgivende metal stents (DES) - Medtronic Danmark A/S
Dato for indgåelse af kontrakten 11/03/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale ja
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter, der skabte rammeaftalen 513389-2024
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 7
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0004
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale
Den maksimale værdi for rammeaftalen 1,00   DKK
Revurderet værdi af rammeaftalen 1,00   DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn Terumo Denmark filial af Terumo Sweden AB
Tilbud
Tilbud – Identifikator Delkontrakt 4 - Sheath sæt til femorale procedurer - Terumo Denmark filial af Terumo Sweden AB
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0004
Værdien af tilbuddet 767 212,00   DKK
Koncessionsværdi
Underentreprise Nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Delkontrakt 4 - Sheath sæt til femorale procedurer - Terumo Denmark filial af Terumo Sweden AB
Dato for indgåelse af kontrakten 11/03/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale ja
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter, der skabte rammeaftalen 513389-2024
Organisation, der underskriver kontrakten Region Nordjylland
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 5
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0005
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale
Den maksimale værdi for rammeaftalen 1,00   DKK
Revurderet værdi af rammeaftalen 1,00   DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn Terumo Denmark filial af Terumo Sweden AB
Tilbud
Tilbud – Identifikator Delkontrakt 5 - Sheath sæt til radiale procedurer - Terumo Denmark filial af Terumo Sweden AB
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0005
Værdien af tilbuddet 1 897 234,00   DKK
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Delkontrakt 5 - Sheath sæt til radiale procedurer - Terumo Denmark filial af Terumo Sweden AB
Dato for indgåelse af kontrakten 11/03/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale ja
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter, der skabte rammeaftalen 513389-2024
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 4
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0006
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale
Den maksimale værdi for rammeaftalen 1,00   DKK
Revurderet værdi af rammeaftalen 1,00   DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn EPS Vascular AB
Tilbud
Tilbud – Identifikator Delkontrakt 6 - Standard PCI guidewire m/blød tip <= 1 g - EPS Vascular AB
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0006
Værdien af tilbuddet 2 739 634,00   DKK
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Delkontrakt 6 - Standard PCI guidewire m/blød tip <= 1 g - EPS Vascular AB
Dato for indgåelse af kontrakten 11/03/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale ja
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter, der skabte rammeaftalen 513389-2024
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 4
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0007
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale
Den maksimale værdi for rammeaftalen 1,00   DKK
Revurderet værdi af rammeaftalen 1,00   DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn EPS Vascular AB
Tilbud
Tilbud – Identifikator Delkontrakt 7 - Guidewire med tryk (FFR) - EPS Vascular AB
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0007
Værdien af tilbuddet 7 216 400,00   DKK
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Delkontrakt 7 - Guidewire med tryk (FFR) - EPS Vascular AB
Dato for indgåelse af kontrakten 11/03/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale ja
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter, der skabte rammeaftalen 513389-2024
Vinder
Officielt navn Philips Danmark A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator Delkontrakt 7 - Guidewire med tryk (FFR) - Philips Danmark A/S
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0007
Værdien af tilbuddet 7 216 400,00   DKK
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Delkontrakt 7 - Guidewire med tryk (FFR) - Philips Danmark A/S
Dato for indgåelse af kontrakten 11/03/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale ja
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter, der skabte rammeaftalen 513389-2024
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 4
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0008
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale
Den maksimale værdi for rammeaftalen 1,00   DKK
Revurderet værdi af rammeaftalen 1,00   DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn Medtronic Danmark A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator Delkontrakt 8 - PCI Guide kateter - Medtronic Danmark A/S
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0008
Værdien af tilbuddet 2 557 724,00   DKK
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Delkontrakt 8 - PCI Guide kateter - Medtronic Danmark A/S
Dato for indgåelse af kontrakten 11/03/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale ja
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter, der skabte rammeaftalen 513389-2024
Vinder
Officielt navn Boston Scientific Nordic AB
Tilbud
Tilbud – Identifikator Delkontrakt 8 - PCI Guide kateter - Boston Scientific Nordic AB
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0008
Værdien af tilbuddet 2 557 724,00   DKK
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Delkontrakt 8 - PCI Guide kateter - Boston Scientific Nordic AB
Dato for indgåelse af kontrakten 11/03/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale ja
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter, der skabte rammeaftalen 513389-2024
Vinder
Officielt navn Cardirad Oy c/o GTS Nordic ApS
Tilbud
Tilbud – Identifikator Delkontrakt 8 - PCI Guide kateter - Cardirad Oy c/o GTS Nordic ApS
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0008
Værdien af tilbuddet 2 557 724,00   DKK
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Delkontrakt 8 - PCI Guide kateter - Cardirad Oy c/o GTS Nordic ApS
Dato for indgåelse af kontrakten 11/03/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale ja
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter, der skabte rammeaftalen 513389-2024
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 6
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0009
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale
Den maksimale værdi for rammeaftalen 1,00   DKK
Revurderet værdi af rammeaftalen 1,00   DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn Boston Scientific Nordic AB
Tilbud
Tilbud – Identifikator Delkontrakt 9 - PCI ballon kateter, Rapid exchange, Compliant/semi-compliant balloner - Boston Scientific Nordic AB
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0009
Værdien af tilbuddet 2 705 641,00   DKK
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Delkontrakt 9 - PCI ballon kateter, Rapid exchange, Compliant/semi-compliant balloner - Boston Scientific Nordic AB
Dato for indgåelse af kontrakten 11/03/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale ja
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter, der skabte rammeaftalen 513389-2024
Vinder
Officielt navn Medtronic Danmark A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator Delkontrakt 9 - PCI ballon kateter, Rapid exchange, Compliant/semi-compliant balloner - Medtronic Danmark A/S
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0009
Værdien af tilbuddet 2 705 641,00   DKK
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Delkontrakt 9 - PCI ballon kateter, Rapid exchange, Compliant/semi-compliant balloner - Medtronic Danmark A/S
Dato for indgåelse af kontrakten 11/03/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale ja
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter, der skabte rammeaftalen 513389-2024
Vinder
Officielt navn Abbott Medical Danmark A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator Delkontrakt 9 - PCI ballon kateter, Rapid exchange, Compliant/semi-compliant balloner - Abbott Medical Danmark A/S
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0009
Værdien af tilbuddet 2 705 641,00   DKK
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Delkontrakt 9 - PCI ballon kateter, Rapid exchange, Compliant/semi-compliant balloner - Abbott Medical Danmark A/S
Dato for indgåelse af kontrakten 11/03/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale ja
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter, der skabte rammeaftalen 513389-2024
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 6
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0010
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale
Den maksimale værdi for rammeaftalen 1,00   DKK
Revurderet værdi af rammeaftalen 1,00   DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn Boston Scientific Nordic AB
Tilbud
Tilbud – Identifikator Delkontrakt 10 - PCI ballon kateter, Rapid exchange, Non-compliant/-semicompliant balloner - Boston Scientific Nordic AB
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0010
Værdien af tilbuddet 1 925 733,00   DKK
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Delkontrakt 10 - PCI ballon kateter, Rapid exchange, Non-compliant/-semicompliant balloner - Boston Scientific Nordic AB
Dato for indgåelse af kontrakten 11/03/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale ja
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter, der skabte rammeaftalen 513389-2024
Vinder
Officielt navn Cardirad Oy c/o GTS Nordic ApS
Tilbud
Tilbud – Identifikator Delkontrakt 10 - PCI ballon kateter, Rapid exchange, Non-compliant/-semicompliant balloner - Cardirad Oy c/o GTS Nordic ApS
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0010
Værdien af tilbuddet 1 925 733,00   DKK
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Delkontrakt 10 - PCI ballon kateter, Rapid exchange, Non-compliant/-semicompliant balloner - Cardirad Oy c/o GTS Nordic ApS
Dato for indgåelse af kontrakten 11/03/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale ja
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter, der skabte rammeaftalen 513389-2024
Vinder
Officielt navn Abbott Medical Danmark A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator Delkontrakt 10 - PCI ballon kateter, Rapid exchange, Non-compliant/-semicompliant balloner - Abbott Medical Danmark A/S
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0010
Værdien af tilbuddet 1 925 733,00   DKK
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Delkontrakt 10 - PCI ballon kateter, Rapid exchange, Non-compliant/-semicompliant balloner - Abbott Medical Danmark A/S
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud 11/03/2025
Dato for indgåelse af kontrakten 11/03/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale ja
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter, der skabte rammeaftalen 513389-2024
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 6
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0011
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale
Den maksimale værdi for rammeaftalen 1,00   DKK
Revurderet værdi af rammeaftalen 1,00   DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn B. Braun Medical A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator Delkontrakt 11 - Diagnostisk kateter - B. Braun Medical A/S
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0011
Værdien af tilbuddet 766 251,00   DKK
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Delkontrakt 11 - Diagnostisk kateter - B. Braun Medical A/S
Dato for indgåelse af kontrakten 11/03/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale ja
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter, der skabte rammeaftalen 513389-2024
Vinder
Officielt navn Cardirad Oy c/o GTS Nordic ApS
Tilbud
Tilbud – Identifikator Delkontrakt 11 - Diagnostisk kateter - Cardirad Oy c/o GTS Nordic ApS
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0011
Værdien af tilbuddet 766 251,00   DKK
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Delkontrakt 11 - Diagnostisk kateter - Cardirad Oy c/o GTS Nordic ApS
Dato for indgåelse af kontrakten 11/03/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale ja
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter, der skabte rammeaftalen 513389-2024
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 4
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0012
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale
Den maksimale værdi for rammeaftalen 1,00   DKK
Revurderet værdi af rammeaftalen 1,00   DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn B. Braun Medical A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator Delkontrakt 12 - Inflator - B. Braun Medical A/S
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0012
Værdien af tilbuddet 1 069 315,00   DKK
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Delkontrakt 12 - Inflator
Dato for indgåelse af kontrakten 11/03/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale ja
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter, der skabte rammeaftalen 513389-2024
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 4
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0013
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale
Den maksimale værdi for rammeaftalen 1,00   DKK
Revurderet værdi af rammeaftalen 1,00   DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn Medtronic Danmark A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator Delkontrakt 13 - Drug eluted ballonkatetre (DEB) - Medtronic Danmark A/S
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0013
Værdien af tilbuddet 637 814,00   DKK
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Delkontrakt 13 - Drug eluted ballonkatetre (DEB) - Medtronic Danmark A/S
Dato for indgåelse af kontrakten 11/03/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale ja
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter, der skabte rammeaftalen 513389-2024
Vinder
Officielt navn Boston Scientific Nordic AB
Tilbud
Tilbud – Identifikator Delkontrakt 13 - Drug eluted ballonkatetre (DEB) - Boston Scientific Nordic AB
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0013
Værdien af tilbuddet 637 814,00   DKK
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Delkontrakt 13 - Drug eluted ballonkatetre (DEB) - Boston Scientific Nordic AB
Dato for indgåelse af kontrakten 11/03/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale ja
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter, der skabte rammeaftalen 513389-2024
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 6
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0014
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale
Den maksimale værdi for rammeaftalen 1,00   DKK
Revurderet værdi af rammeaftalen 1,00   DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn Cardirad Oy c/o GTS Nordic ApS
Tilbud
Tilbud – Identifikator Delkontrakt 14 - Y rør - Cardirad Oy c/o GTS Nordic ApS
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0014
Værdien af tilbuddet 2 793 280,00   DKK
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten Delkontrakt 14 - Y rør - Cardirad Oy c/o GTS Nordic ApS
Dato for indgåelse af kontrakten 11/03/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale ja
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter, der skabte rammeaftalen 513389-2024
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 6
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn Region Nordjylland
Registreringsnummer 29190941
Afdeling Økonomi
Postadresse Niels Bohrs Vej 30
By Aalborg Ø
Postnummer 9220
Landsdel (NUTS) Nordjylland   ( DK050 )
Land Danmark
Enhed Maj-Brit Moltsen
E-mail m.moltsen@rn.dk
Telefon +45 21594085
Internetadresse https://rn.dk/
Denne organisations roller
Køber
Organisation, der underskriver kontrakten
8.1.
ORG-0002
Officielt navn Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer 37795526
Postadresse Nævnenes Hus, Toldboden 2
By Viborg
Postnummer 8800
Landsdel (NUTS) Vestjylland   ( DK041 )
Land Danmark
Telefon +45 72405600
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-0003
Officielt navn Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer 10294819
Postadresse Carl Jacobsens Vej 35
By Valby
Postnummer 2500
Landsdel (NUTS) Byen København   ( DK011 )
Land Danmark
E-mail kfst@kfst.dk
Telefon +45 41715100
Internetadresse http://www.kfst.dk
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-0004
Officielt navn Abbott Medical Danmark A/S
Registreringsnummer 17558501
By Glostrup
Postnummer 2600
Landsdel (NUTS) Københavns omegn   ( DK012 )
Land Danmark
Telefon +46 76 770 64 34
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0009, LOT-0010
8.1.
ORG-0005
Officielt navn B. Braun Medical A/S
Registreringsnummer 20343249
By Frederiksberg
Postnummer 2000
Landsdel (NUTS) Byen København   ( DK011 )
Land Danmark
Telefon +45 22 624274
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0011, LOT-0012
8.1.
ORG-0006
Officielt navn Boston Scientific Nordic AB
Registreringsnummer 43649248
By Helsingborg
Postnummer 252 24
Landsdel (NUTS) Skåne län   ( SE224 )
Land Sverige
Telefon +45 42 256900
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0003, LOT-0008, LOT-0009, LOT-0010, LOT-0013
8.1.
ORG-0007
Officielt navn Cardirad Oy c/o GTS Nordic ApS
Registreringsnummer 37015067
By København Ø
Postnummer 2100
Landsdel (NUTS) Københavns omegn   ( DK012 )
Land Danmark
E-mail info@cardirad.fi
Telefon +46 (0)730 25 83 50
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0008, LOT-0010, LOT-0011, LOT-0014
8.1.
ORG-0008
Officielt navn EPS Vascular AB
Registreringsnummer SE556780318301
By Malmö
Postnummer 211 20
Landsdel (NUTS) Skåne län   ( SE224 )
Land Sverige
Telefon +46 42 336511
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0006, LOT-0007
8.1.
ORG-0009
Officielt navn Medtronic Danmark A/S
Registreringsnummer 18491370
By København S
Postnummer 2300
Landsdel (NUTS) Københavns omegn   ( DK012 )
Land Danmark
Telefon +45 32 481800
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0003, LOT-0008, LOT-0009, LOT-0013
8.1.
ORG-0010
Officielt navn Philips Danmark A/S
Registreringsnummer DK19246833
By København V
Postnummer 1799
Landsdel (NUTS) Københavns omegn   ( DK012 )
Land Danmark
Telefon +45 28402062
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0007
8.1.
ORG-0011
Officielt navn Terumo Denmark filial af Terumo Sweden AB
Registreringsnummer 27652808
By Västra Frölunda
Postnummer 426 71
Landsdel (NUTS) Västra Götalands län   ( SE232 )
Land Sverige
Telefon +46 31 7485892
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0001, LOT-0002, LOT-0004, LOT-0005
8.1.
ORG-0012
Officielt navn Mercell Holding ASA
Registreringsnummer 980921565
Postadresse Askekroken 11
By Oslo
Postnummer 0277
Landsdel (NUTS) Oslo   ( NO081 )
Land Norge
Enhed eSender
Telefon +47 21018800
Fax +47 21018801
Internetadresse http://mercell.com/
Denne organisations roller
TED eSender
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID 1262b28d-9e12-4072-980f-8507051a6364   -   01
Formulartype Resultater
Bekendtgørelsestype Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype 29
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen 23/04/2025   13:47:49 (UTC) Western European Time, GMT
Dato for afsendelse af bekendtgørelsen (eSender) 23/04/2025   14:08:42 (UTC) Western European Time, GMT
Bekendtgørelsens officielle sprog dansk
Bekendtgørelsesnummer 269303-2025
EUT-S-nummer 81/2025
Offentliggørelsesdato 25/04/2025

Send til en kollega

0.081