Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=182515&B=REGIONMIDT
Udbyder
Region Midtjylland
Udbud af rammeaftale på strips, lim, clips og clipsefjerner
Region Midtjylland
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
29190925
Skottenborg 26
Viborg
8800
Danmark
Kontaktperson: Majken Rasmussen
Telefon: +45 40151624
E-mail: Majken.rasmussen@stab.rm.dk
NUTS-kode: DK04
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.udbud.rm.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/253854
29190941
Niels Bohrs Vej 30
Aalborg Øst
9220
Danmark
E-mail: indkobskontor@rn.dk
NUTS-kode: DK05
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.rn.dk/
29190909
Damhaven 12
Vejle
7100
Danmark
E-mail: indkob@rsyd.dk
NUTS-kode: DK03
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.rsyd.dk
29190658
Alléen 15
Sorø
4180
Danmark
E-mail: regionsjaelland@regionsjaelland.dk
NUTS-kode: DK02
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.regionsjaelland.dk
Del II: Genstand
Udbud af rammeaftale på strips, lim, clips og clipsefjerner.
Genopslag(udbud) af udbud af strips, lim, clips og clipsefjerne jf. annullation af delkontrakter 11-15 på udbud nr. 2017/S 028-049434.
Delkontrakt 11: Hudstapler
Danmark.
Rammeaftale på hudstapler.
Da vi har måtte annullere delkontrakterne 11-15 på udbud nr. 2017/S 028-049434 — er dette en erstatning for disse kontrakter.
Delkontrakt 12: Remover til hudstapler
Danmark.
Rammeaftale på remover til clips.
Da vi har måtte annullere delkontrakterne 11-15 på udbud nr. 2017/S 028-049434 — er dette en erstatning for disse kontrakter.
Delkontrakt 13: Suturstrips, elastisk
Danmark.
Udbud på rammeaftale på suturstrips, elastiske.
Da vi har måtte annullere delkontrakterne 11-15 på udbud nr. 2017/S 028-049434 — er dette en erstatning for disse kontrakter.
Delkontrakt 14: Suturstrips, forstærket
Danmark.
Udbud på rammeaftale af suturstrips, forstærket.
Da vi har måtte annullere delkontrakterne 11-15 på udbud nr. 2017/S 028-049434 — er dette en erstatning for disse kontrakter.
Delkontrakt 15: Hudlim
Danmark.
Udbud på rammeaftale af hudlim.
Da vi har måtte annullere delkontrakterne 11-15 på udbud nr. 2017/S 028-049434 — er dette en erstatning for disse kontrakter.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Udbudsmaterialet, herunder udbudsbetingelserne, offentliggøres via det internetbaserede eSourcing-system, CTM fra EU-Supply. Således kan udbudsmaterialet, herunder evt. rettelsesblade, downloades via https://eu.eu-supply.com/ctm/supplier/publictenders?B=REGIONMIDT Al kommunikation vedrørende dette udbud skal foregå via EU-Supply i overensstemmelse med udbudsbetingelserne — og ikke via ordregivers ovenfor oplyste e-mail.
Adgang til udbudsmaterialet og deltagelse i udbuddet kræver online registrering i EU-Supply. Det er gratis at oprette sig som bruger i systemet. Efter registreringen logger [Tilbudsgiver/Ansøger] sig ind i øverste venstre hjørne. Herefter kommer der en oversigt over alle regionens udbud, og der klikkes på det relevante udbud, hvorefter udbudsmaterialet kommer frem, herunder de bilag, som skal afleveres som en del af det samlede tilbud.
Bemærk venligst, at både ordregivers og [Tilbudsgivers/Ansøgers] handlinger logges i systemet.
Ved tekniske spørgsmål til brugen af systemet, kontakt venligst EU-Supply's Support på telefon 70 20 80 14 eller mail til dksupport@eu-supply.com
Spørgsmål til selve udbuddet skal stilles til ordregiver via besked-modulet inde i systemet. Svar på disse spørgsmål offentliggøres i anonymiseret form i systemet, hvor de er tilgængelige for alle.
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405708
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse:https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Klage skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, og 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Klage over indgåelse af en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen (miniudbud) skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
Samtidig med klagens fremsendelse til Klagenævnet for Udbud skal klageren sende en kopi af klagen med bilag til Ordregiveren, gerne pr. e-mail.
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405708
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse:https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0